Slaat dit op ? Ja malloot en jij natuurlijk met eeuwig Telegraaf aboquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:30 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)hockeert_weer__.html
Hij doet het weer
Ja tot mijn dood, lollig tochquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Slaat dit op ? Ja malloot en jij natuurlijk met eeuwig Telegraaf abo
idem... trusten want ik ben wegquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, beetje druk, maar komt goed.
Uhh okquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja fun ... Slaap lekker en sterkte met je pup
Via FB kwam ik in een geniaal topic van jou terecht....jammer dat het gesloten is.quote:
Beterquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Via FB kwam ik in een geniaal topic van jou terecht....jammer dat het gesloten is.![]()
40+ / Buffers en blauwe
succesquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, beetje druk, maar komt goed.
Ik had een korte opleving, maar hij is alweer overquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:31 schreef Kingstown het volgende:
Allemaal de schuld van FANN, die opeens veel te snel ging posten.
Gemiddeld toch wel 2 postings per maand. Users zitten daar echt zwaar te klagen over de moderatie in 40+quote:
inderdaad maar ik vind de naam Augustus voor een maand erg mooi, juli heb ik niet zoveel mee en februari vind ik ronduit lelijk als woordquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeiemorgen, als het zulk weer blijft maakt het mij niet uit welke maand het is.
Wat vind je van mei?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:50 schreef sacha het volgende:
[..]
inderdaad maar ik vind de naam Augustus voor een maand erg mooi, juli heb ik niet zoveel mee en februari vind ik ronduit lelijk als woord![]()
ik ben ervoor in behandeling hoor![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind je heel lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Ik vind februari en januari beiden een beetje klote maanden, tenminste hier in NL, vandaar dat ik meestal een vakantie plan rond die tijd, heeft niets met de namen te maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:50 schreef sacha het volgende:
[..]
inderdaad maar ik vind de naam Augustus voor een maand erg mooi, juli heb ik niet zoveel mee en februari vind ik ronduit lelijk als woord![]()
ik ben ervoor in behandeling hoor![]()
Het is altijd zo grijs, daar hou ik niet zo van, mooi helder winterweer heb ik niets op tegenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:19 schreef sacha het volgende:
februari is de kortste maand maar duurt het langst bij mij
In januari worden ook de meeste zelfmoorden gepleegd las ik eens.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind februari en januari beiden een beetje klote maanden, tenminste hier in NL, vandaar dat ik meestal een vakantie plan rond die tijd, heeft niets met de namen te maken.
februari is hoekig en scherpquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is altijd zo grijs, daar hou ik niet zo van, mooi helder winterweer heb ik niets op tegen
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)003/2003-1362-wm.htmquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:26 schreef Margo37 het volgende:
[..]
In januari worden ook de meeste zelfmoorden gepleegd las ik eens.
Daarom valt Blue Monday ook in januari.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:26 schreef Margo37 het volgende:
[..]
In januari worden ook de meeste zelfmoorden gepleegd las ik eens.
Ik vind het ook geen fijne maanden, beetje een kale bedoening na de drukke decembermaand, sinterklaas, kerst, oud en nieuw en beide boys hier jarig
Heb je ook een lijstje op welke dagen de meeste moorden worden gepleegd?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarom valt Blue Monday ook in januari.
Lag aan me exquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat had je ook wel wat beter kunnen plannen.
Ow ja, dat was het.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarom valt Blue Monday ook in januari.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je ook een lijstje op welke dagen de meeste moorden worden gepleegd?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:32 schreef sacha het volgende:
[..]
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)003/2003-1362-wm.htm
Hij was alleen in maart vruchtbaar denk ikquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw ex wilde alleen maar seks in april?
Dat is zelfmoord....was ik nog niet van plan.quote:
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)0139/0/index1037.pdfquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is zelfmoord....was ik nog niet van plan.
Vermoord worden heb ik wat minder in de hand, dus een lijstje met dagen waarop de meeste moorden plaats vinden is wel handig, dan weet ik wanneer ik binnen moet blijven en de deur niet open moet doen.
is ie jarig in maart?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:39 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hij was alleen in maart vruchtbaar denk ik
Qua geslacht zit ik behoorlijk foutquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:44 schreef sacha het volgende:
[..]
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)0139/0/index1037.pdf
Nee, ook in decemberquote:
Het zit dus gewoon in de genen.quote:
Ben je met alle grappen mooi weer wat wijzer geworden op de donderdagquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zit dus gewoon in de genen.
Nu snap ik ook waarom ik in dezelfde maand jarig ben als mijn vader.
dat snap ik dus weer nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zit dus gewoon in de genen.
Nu snap ik ook waarom ik in dezelfde maand jarig ben als mijn vader.
Beetje mij uitlachen en niet series nemen.quote:
Die site ben ik eerder tegengekomenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje mij uitlachen en niet series nemen.Ik ga ook een klacht indienen.
http://www.klacht.nl/fok-forum/klacht/niet-series/
mijn vlinderboom doet het niet, er groeien geen vlinders aanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij zijn vast wel creatief genoeg om 2013 klachten te bedenken!
Ik woon in de vlinderboomstraat.....te Boom. Alleen zie ik mijn klacht nog niet verschijnen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:07 schreef sasquatsch het volgende:
Mijn klacht is dat je voor een klacht je adres moet geven. Maar dat doe ik niet anders weet Fok! waar ik woon.
Misschien nog bevestigen per email of ze gaan eerst beoordelen of het wel op hun site maag staan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik woon in de vlinderboomstraat.....te Boom. Alleen zie ik mijn klacht nog niet verschijnen.
Waar gaan jullie naar toe?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:29 schreef Deisyy het volgende:
Nog één nachtje slapen en dan op vakantie
Ajourd'hui 31, demain 32, samedi 25quote:
2 semaines ou 3?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ajourd'hui 31, demain 32, samedi 25![]()
Le męme d'ici
Une semaine en vacances avec un adolescent, c'est assezquote:
Meer dan genoeg.. Leuk dat Frans maar ik heb er geen zin meer in ... Alleen met je dochter neem ik aan ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Une semaine en vacances avec un adolescent, c'est assez
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Op vakantie met mijn dochter? Nee, die zit nu met haar vriend in Hongarije en komt zondag terug om op het huis en de katten passen. Ik ga met man en zoon op vakantie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer dan genoeg.. Leuk dat Frans maar ik heb er geen zin meer in ... Alleen met je dochter neem ik aan ?
Het zal zwaar worden, maar een week is zo voorbijquote:
Ok, ja dat is ook lef hebben ... FF doorbijten dan is het idd zo voorbij... Ja daar doe je het toch voor vakantie ....quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op vakantie met mijn dochter? Nee, die zit nu met haar vriend in Hongarije en komt zondag terug om op het huis en de katten passen. Ik ga met man en zoon op vakantie.
Lef hebben? Doorbijten? Zo erg is het niet hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok, ja dat is ook lef hebben ... FF doorbijten dan is het idd zo voorbij... Ja daar doe je het toch voor vakantie ....
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lef hebben? Doorbijten? Zo erg is het niet hoor![]()
We hebben er juist heel veel zin in.
Merciquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]Gelukkig maar, veel plezier gewenst alvast..
Daar brommen we toch zo over heen met Henk Wijngaardsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's te veel naar het Zuiden, Brennerpas zit er nog tussen...
Waarom? Ik vond dat liedje over die sneeuwwitte bruidsjurk wel heel leukquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:16 schreef MadMaster het volgende:
Henk W. is een lul.
Ik distantieer me van hem...
MM heeft vast iets tegen Groningers.... Ze zijn dichter bij dan ie denktquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Ik vond dat liedje over die sneeuwwitte bruidsjurk wel heel leuk
Lang verhaal, maar Henk heeft een keer heel lelijk gedaan tegen o.a. mij, toen een live TV uitzending, omdat het publiek iets te veel oprukte, gestaakt werd...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Ik vond dat liedje over die sneeuwwitte bruidsjurk wel heel leuk
Op Losse Groeven.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar Henk heeft een keer heel lelijk gedaan tegen o.a. mij, toen een live TV uitzending, omdat het publiek iets te veel oprukte, gestaakt werd...
En toen was Henk boos, want hij was nog niet aan de beurt geweest en had z'n plaatje niet kunnen promoten. En toen begon Henk met z'n gitaar om zich heen te maaien en werd het matten...
Huiskamervraag: Welk TV programma was dit?
Tros sterren van vroeger maaien om zich heen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar Henk heeft een keer heel lelijk gedaan tegen o.a. mij, toen een live TV uitzending, omdat het publiek iets te veel oprukte, gestaakt werd...
En toen was Henk boos, want hij was nog niet aan de beurt geweest en had z'n plaatje niet kunnen promoten. En toen begon Henk met z'n gitaar om zich heen te maaien en werd het matten...
quote:
Evenmin...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Tros sterren van vroeger maaien om zich heen?
Veronica's Muziekshow dan? Veel meer ken ik niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..], dat was niet live.
Heb de opname daarvan in Egmond, waar Andre van Duin de zee in lipe tijdens 'We n doorgaan' meegemaakt en daar werd de opening en de afkondiging na elkaar opgenomen...
Of Op volle toeren.quote:
Die in die tent.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..], dat was niet live.
Heb de opname daarvan in Egmond, waar Andre van Duin de zee in liep tijdens 'We zullen doorgaan' meegemaakt en daar werd de opening en de afkondiging na elkaar opgenomen...
Van Oekel's Dicohoek?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms verander je van baan en dan denk je dat je bekend bent en alles mag doen... Zo werkt het helaas niet .... Hoe heet dat ook al weer op het plein of zo . ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of Op volle toeren.
Ik dacht dat Henk een lieve goedsul was, weer een droom aan diggelen
Beeld op TV is soms anders dan de werkelijkheid.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of Op volle toeren.
Ik dacht dat Henk een lieve goedsul was, weer een droom aan diggelen
Denk dat je goed zit...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die in die tent.
Hoe heette dat ook alweer?
Vandaar dat hij zelfmoord heeft gepleegd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:37 schreef sig000 het volgende:
Arne Jansen kwam ik altijd tegen op de paardenkeuring met zijn klote mini's.
Ook zo'n lachebek voor de camera inderdaad, maar daar achter...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beeld op TV is soms anders dan de werkelijkheid.
Zo'n verhaal als van MM ken ik ook, maar dan over die lampenlul van een Arie Ribbens. (die ging vreemd met de moeder van mijn toenmalige vriendin)
Maar wel mooi zn "Meisjes met rode haren"...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:37 schreef sig000 het volgende:
Arne Jansen kwam ik altijd tegen op de paardenkeuring met zijn klote mini's. Arrogante lamlul was dat.
Ik heb geen idee? Hij haalde nooit wat en liep met die worsten van 'm meestal ergens achterin de middenmoot.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vandaar dat hij zelfmoord heeft gepleegd.![]()
Was het toevallig op een maandag?
Video uit het programma Op losse groeven; in 1975 opgenomen in Egmond aan Zee - in one take!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Andre in Egmond, waar de toen ongeveer 9-jarige MM bij aanwezig was...
Arie "Brabantse nachten zijn lang" Ribbens!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beeld op TV is soms anders dan de werkelijkheid.
Zo'n verhaal als van MM ken ik ook, maar dan over die lampenlul van een Arie Ribbens. (die ging vreemd met de moeder van mijn toenmalige vriendin)
Op de Floriade bij de Gaasperplas in Amsterdam...quote:
Ja en dat was 't dan ook wel...... Gelukkig.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wel mooi zn "Meisjes met rode haren"...
Dat zei ik toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Video uit het programma Op losse groeven; in 1975 opgenomen in Egmond aan Zee - in one take!
'Doorgaan (Wij Zullen
Volgens de stats van sascha plegen de meeste mensen zelfmoord op maandag,quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Hij haalde nooit wat en liep met die worsten van 'm meestal ergens achterin de middenmoot.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:32 schreef sacha het volgende:
[..]
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)003/2003-1362-wm.htm
Tell me now how do I feel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vandaar dat hij zelfmoord heeft gepleegd.![]()
Was het toevallig op een maandag?
New Order - Joy Division - Ian Curtis - Zelfmoord.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tell me now how do I feel.
New Order.
I wanna shoo-ooo-ooo-ooot the whole day down.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tell me now how do I feel.
New Order.
Het was idd op een maandag.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgens de stats van sascha plegen de meeste mensen zelfmoord op maandag,
[..]
Warning:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I wanna shoo-ooo-ooo-ooot the whole day down.
Boomtown Rats
Lol....dan heeft hij zich netjes aan de statistieken gehouden!quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
So good to me...
Is geen suicidaal nummer...
Maar kijk sig000 met het eindresultaatquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I wanna shoo-ooo-ooo-ooot the whole day down.
Boomtown Rats
quote:De chip in haar hoofd
Wordt overgeschakeld op overbelasting
En niemand gaat naar school vandaag
Ze gaat om ze te laten thuis te blijven
En papa begrijpt het niet
Hij zei altijd dat ze was zo goed als goud
En hij kan geen reden zien
Omdat er geen redenen
Welke reden heb je nodig om te zien
/ CGFG /: / Am G / CF / - / FG /
{Refrain}
Vertel me waarom - Ik houd niet van maandagen
Ik wil om te schieten
De hele dag naar beneden
/ CG / FG / CG / F ~ G / C - /
De Telex machine is zo schoon gehouden
En het typen van een wachtende wereld
En moeder voelt zo geschokt
Wereld Vaders is wiegde
En hun gedachten gaan naar hun eigen kleine meisje
Sweet 16 is niet dat vuiltje aan de lucht
Nee, het is niet zo netjes om nederlaag toe te geven
Ze kunnen geen redenen te zien
Omdat er geen redenen
Welke reden heb je nodig, oh-hh
{Refrain}
... Omlaag, omlaag, schiet alles neer
... / Am - C - /
En al het spelen is gestopt nu in de speeltuin
Ze wil spelen met haar speelgoed een tijdje
En de school is vroeg uit en binnenkort zullen we moeten leren
En de les van vandaag is hoe te sterven
En dan de megafoon knettert
En de kapitein tackles
Met de problemen en het hoe en waarom is
Omdat er geen redenen
Welke reden heb je nodig om te sterven, sterven, oh-hh
En de chip in haar hoofd
Wordt overgeschakeld op overbelasting
Oh, en niemand gaat naar school vandaag
Ze gaat om ze te laten thuis te blijven
En papa begrijpt het niet
Hij zei altijd dat ze was zo goed als goud
Omdat er geen redenen
Welke reden heb je nodig om te zien
Ja, wat heeft dat met die gelukzalige song van de ma's & pa's te maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Maar kijk sig000 met het eindresultaat
Da's dan ook een jongen van de bouw...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:53 schreef sig000 het volgende:
Maar je verwacht het niet, de botte bouwvakker: Bertus Staigerpaip is een toffe peer.
Bertus "Ik zat ff niet op te letten, ik zat met mijn vingers tussen de castagnetten" Staigerpijp.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:53 schreef sig000 het volgende:
Maar je verwacht het niet, de botte bouwvakker: Bertus Staigerpaip is een toffe peer.
Met jouw muzieksmaak is voorlopig weinig mis.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:57 schreef drakin het volgende:
Maar die vent van Bauhaus met zijn vrolijke muziek heeft dan geen zelfmoord gepleegd.
Dat hoef je mij natuurlijk niet te vertellen, al luister ik ook graag naar stilte.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met jouw muzieksmaak is voorlopig weinig mis.
Simon and Garfunkel is dan weer kut.Minpuntje voor je.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat hoef je mij natuurlijk niet te vertellen, al luister ik ook graag naar stilte.
Damn, maar daar luister ik alleen maar naar als ik Watership down kijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Simon and Garfunkel is dan weer kut.Minpuntje voor je.
In 2007 leefde die nog.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:57 schreef drakin het volgende:
Maar die vent van Bauhaus met zijn vrolijke muziek heeft dan geen zelfmoord gepleegd.
Sex Pistols met "Who killed Bambi" past daar beter bij.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Damn, maar daar luister ik alleen maar naar als ik Watership down kijk.
Laatst had je het over dat je in Groningen gewoond hebt.....Ramones gezien in de Oosterpoort?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:03 schreef drakin het volgende:
Ik ben ooit nog bij een concert van Sisters of Mercy geweest en bij Ministry en bij de Ramones, maakt dat het een beetje goed King T?
Ben samen met 'm aardig wat op pad geweest.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bertus "Ik zat ff niet op te letten, ik zat met mijn vingers tussen de castagnetten" Staigerpijp.
Ik vind hem sowieso tof.
Hij lleeft nog steedsquote:
Ja klopt daar zag ik ze, vreemde ervaring om te zitten bij een concert toen. Kwam ook regelmatig in Simplon en Vera.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laatst had je het over dat je in Groningen gewoond hebt.....Ramones gezien in de Oosterpoort?
Dan waren we ooit heel dicht bij elkaar....
Dat zitten duurde niet al te lang....ben vrij vlot naar voren gegaan om te pogoën en we hebben min of meer in hetzelfde circuit vertoefd. Veel concerten gezien bij Vera. Simplon kwam ik wat minder vaak. Je had ook nog....uuh, muziektheater ofzo?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja klopt daar zag ik ze, vreemde ervaring om te zitten bij een concert toen. Kwam ook regelmatig in Simplon en Vera.
Tremeloes ... Ik blijf verder stil ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live gezien in posjet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sex Pistols met "Who killed Bambi" past daar beter bij.
Mazzelpik....ik ben jaloers.....was daar net wat te jong voor om ze nog live gezien te kunnen hebben.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Live gezien in posjet.![]()
[ afbeelding ]
Nou, ze speelden niet echt geweldig en welke nummers ze gespeeld hebben toen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mazzelpik....ik ben jaloers.....was daar net wat te jong voor om ze nog live gezien te kunnen hebben.
En daar heb je vast opnames van ...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:20 schreef sig000 het volgende:
Daarna heb ik veel betere concerten meegemaakt. U2 live in de Harmonie met 200 mensen publiek toen net hun 1e LP uit was.
Toen was een walkman met opname mogelijkheid nog een onbereikbaar stuk high end techniek.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En daar heb je vast opnames van ...
Was het RKZ Groningen vroeger een podium? Ik ben er nooit geweest, maar dacht meer dat het een studenten/krakers vesting wasquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:19 schreef drakin het volgende:
Sex Pistols was ik dan ook weer niet zo weg van.
Maar muziektheater in Groningen? Geen idee, je had natuurlijk ook toen al RKZ, maar ben er volgens mij nog nooit bij een concert geweest.
Ik vertoefde toen ook veel in andere steden omdat de ov kaart er voor het eerst was voor studenten.
Ik dacht meer achter de couissenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toen was een walkman met opname mogelijkheid nog een onbereikbaar stuk high end techniek.
Gelegaliseerd ja, en er zijn nog steeds concerten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Was het RKZ Groningen vroeger een podium? Ik ben er nooit geweest, maar dacht meer dat het een studenten/krakers vesting was
Ik was begin 20 toen en hing veel rond in de plaatselijke platenzaak Tommy.quote:
Ik woon er niet meer ... Oude RKZ is toch ergens in Helpman ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Gelegaliseerd ja, en er zijn nog steeds concerten.
Ik woon er ook niet meer dus ik kan het je niet zeggen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon er niet meer ... Oude RKZ is toch ergens in Helpman ?
mijn zus woont er nog steedsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon er niet meer ... Oude RKZ is toch ergens in Helpman ?
OKquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik woon er ook niet meer dus ik kan het je niet zeggen.
Ik nooit volgens mij... Ja ik was al in 86 weg uit Groningen ...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:36 schreef drakin het volgende:
En toch ben ik er een aantal keer geweest, maar ja slechts op bezoek.
Komen we toch weer terug op Groningen ... Hoe lang heb jij er gewoond?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:39 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn zus misschien, ik was destijds kind aan huis
ik heb er nooit officieel gewoond, ik ging naar mijn zus en kwam gewoon niet meer thuisquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Komen we toch weer terug op Groningen ... Hoe lang heb jij er gewoond?
Hoelang duurde dat en waar moest je thuis komen....?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb er nooit officieel gewoond, ik ging naar mijn zus en kwam gewoon niet meer thuis
Die had ik begin jaren 80 toch al....zo'n mega groot ding. een echte Sony.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toen was een walkman met opname mogelijkheid nog een onbereikbaar stuk high end techniek.
ik ben in 85 in Amsterdam gaan wonen dus waarschijnlijk was ik frequent in Groningen van 80 tot 85quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoelang duurde dat en waar moest je thuis komen....?
Ja ik ook .... Waarschijnlijk hebben onze ogen elkaar ooit eens gevonden in die 5 jaar in Groningen ...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben in 85 in Amsterdam gaan wonen dus waarschijnlijk was ik frequent in Groningen van 80 tot 85
ik kwam alleen in het ORKZ, Simplon en Veraquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook .... Waarschijnlijk hebben onze ogen elkaar ooit eens gevonden in die 5 jaar in Groningen ...
Valt wel mee hoor, de meeste zijn daarna naar Amsterdam vertrokken..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:56 schreef Kingstown het volgende:
Het wordt wel heel erg inteelterig met al die 40 plussers die tegelijkertijd begin jaren 80 in Groningen woonden/studeerden.
ja gadverdamme, ik heb ook nog een tijdje in het Gooi vertoeftquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:56 schreef Kingstown het volgende:
Het wordt wel heel erg inteelterig met al die 40 plussers die tegelijkertijd begin jaren 80 in Groningen woonden/studeerden.
Dan moet het ooit op straat / terras zijn gebeurd... Of later in Amsterdam.. Maar ik weet zeker dat we elkaar ooit hebben gezien...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:03 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kwam alleen in het ORKZ, Simplon en Vera
Ja je schaamt je er zelfs voor...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ja gadverdamme, ik heb ook nog een tijdje in het Gooi vertoeft
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet het ooit op straat / terras zijn gebeurd... Of later in Amsterdam.. Maar ik weet zeker dat we elkaar ooit hebben gezien...
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende keer als je in Amsterdam bent eens kijken ... OK?
Link?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
komt vast door die foto die je ooit hebt gepost
Ik gooi de deuren open nu en verder is het hier binnen stuk beter dan buiten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het is zoooooooooooo lekker weer nu buiten, ik heb een Irish Coffee gedronken op een terrassie,
zonde om de hele avond binnen te zitten
Hier niet, hoewel het met de ventilator op volle toeren wel uit te houden is,,,quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik gooi de deuren open nu en verder is het hier binnen stuk beter dan buiten.
Ik heb er ook nog 3, maar de eerste blijft altijd speciaal....echt zo'n megading wat bijna net zo groot was als een ghettoblaster.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 van die dingen liggen volgens mij
Slaap afgelopen nachten echt kut... Misschien dat ik toch het balkon weer probeerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het is zoooooooooooo lekker weer nu buiten, ik heb een Irish Coffee gedronken op een terrassie,
zonde om de hele avond binnen te zitten
Zo groot waren die dingen toch niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 3, maar de eerste blijft altijd speciaal....echt zo'n megading wat bijna net zo groot was als een ghettoblaster.
Leg je je matras dan op het balkon, of slaap je in een tuinstoel dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Slaap afgelopen nacten echt kut... Misschien dat ik toch het balkon weer probeer
Ik heb het voordeel dat ik niet aan tijd gebonden ben en met dit weer slaap ik het best in de ochtend.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Slaap afgelopen nachten echt kut... Misschien dat ik toch het balkon weer probeer
Ik overdrijf soms een heel klein beetjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zo groot waren die dingen toch niet?die van mij zijn redelijk klein eigenlijk
Ze bestaan nog wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:25 schreef chufi het volgende:
Laatste tijd flikker ik steeds meer van die oude hardware weg als ik die tegenkom ... .. Wie gebruikt er nog een video-recorder....?
Ja zo groot ongeveer dus, als je vaker zo overdrijft vrees ik het ergstequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik overdrijf soms een heel klein beetje, maar deze was echt behoorlijk groot.
Met heel veel pijn en moeite paste hij in de binnenzak van mijn jas.
Ik zal zo eens gaan meten!
Is dat een steek onder water?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja zo groot ongeveer dus, als je vaker zo overdrijft vrees ik het ergste
16 x 9 x 4 cm.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja zo groot ongeveer dus, als je vaker zo overdrijft vrees ik het ergste
Ik heb zo'n houten strand ding met matras dat plat kan.... (ooit wel eens langsgekomen hier) en verder een anti muggenlampje die die beestjes moet doden...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Leg je je matras dan op het balkon, of slaap je in een tuinstoel dan?
En wordt je dan niet opgevreten door de muggen![]()
Al moet ik zeggen dat er maar weinig muggen zijn volgens mij, nog niet in huis hier in elk geval,
goddank
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
16 x 9 x 4 cm.
Das echt wel lomp.
Ah, ja dan is het wel te doen denk ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zo'n houten strand ding met matras dat plat kan.... (ooit wel eens langsgekomen hier) en verder een anti muggenlampje die die beestjes moet doden...
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mwoah...je hebt wel gelijk....mijn walkman is langer dan mijn lul.
dat is mij om het evenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar zou je over willen rellen dan?
Heb jij beestjes op je laptop dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:33 schreef sacha het volgende:
al die beestjes op mijn desktop maken er een puinhoop van
Als ze ook al in je monitor kruipen dan wordt het een lastig verhaal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:33 schreef sacha het volgende:
al die beestjes op mijn desktop maken er een puinhoop van
touchscreenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb jij beestjes op je laptop dan?
Dat moet gewoon spontaan gaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar zou je over willen rellen dan?
Vaag ...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb jij beestjes op je laptop dan?
Gezelligquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ze doen; vergroot, verklein, cursor verplaatsen enzoverder
zij weer welquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:38 schreef sig000 het volgende:
Ow en Fannvhlu, ik heb de indruk dat jij wel spontaan bent.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:38 schreef sig000 het volgende:
Ow en Fannvhlu, ik heb de indruk dat jij wel spontaan bent.
Gewoon wat geduld en met de 40+ vrouwen in dit topic komt dat vanzelf.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja zo druk je die rel meteen de kop weer in
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]Omdat
je
zoveel
smilies
gebruikt
![]()
Dat
ziet
er
heel
spontaan
uit
Kom naast me liggen ik hou van jouw de hele nacht ....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
1 druppie alchohol en ik hou van iedereen dus vanavond valt er met mij niet te rellen
But will you respect me in the morning?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom naast me liggen ik hou van jouw de hele nacht ....
wel eerlijk zijn hč...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:42 schreef chufi het volgende:
Wow regel een uitstel van dat ik morgen moet beginnen ... FF m n manager wakker bellen .... Hey Mate ... Ik heb een rel op FoK ,.. Ik begin morgen een paar uur later ... Cheers Ciao
maar geen 40+quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien, want jij bent er nu
hoeveel glaasjes heb jij soldaat gemaakt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat klinkt veel te oudbollig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Neuh....als het echt zover is, dan wordt er opeens een heel stuk minder lacherig gedaan. Apart fenomeen.quote:
Effe volblaffen is de FOK termquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat klinkt veel te oudbollig.Kom boven op me liggen en ik yoghurt je vol is meer van deze tijd.
yes more than you can imagine... Of ik moet om 6 uur de deur uit naar mn werk..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
But will you respect me in the morning?
Het vreemde is dat er dan ook voor mij totaal onbekende topics worden bijgehaald.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh....als het echt zover is, dan wordt er opeens een heel stuk minder lacherig gedaan. Apart fenomeen.
Dat zal ie niet pikken, maar zonder mij is er morgen helemaal niets ....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:45 schreef sacha het volgende:
[..]
wel eerlijk zijn hč...![]()
Hey Mate ... Ik heb een hossel op FoK ,.. Ik begin morgen een paar uur later ... Cheers Hossel
een topic volblaffen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Effe volblaffen is de FOK term
Dat is pocketchange wat je in de achterhand houdt voor als het om de achte afrekeningen gaat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het vreemde is dat er dan ook voor mij totaal vreemde topics worden bijgehaald.
Ik had een van DikHout in mn hoofd ....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:46 schreef sacha het volgende:
[..]
hoeveel glaasjes heb jij soldaat gemaakt?
Ja maar ik houd niet zo van honden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Effe volblaffen is de FOK term
En dat is nu over?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een van DikHout in mn hoofd ....
Kleintjes vind ik wel leuk, van die grote bakbeesten ben ik een beetje bang om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja maar ik houd niet zo van honden.
Gewoon even volblaffen, dan houden ze wel van jou.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja maar ik houd niet zo van honden.
weleke dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een van DikHout in mn hoofd ....
Elke hond die groter is gaat ie aanvallen die sukkel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie? Dat hondje? Hoezo dat dan?
dat is stoerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Elke hond die groter is gaat ie aanvallen die sukkel.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Elke hond die groter is gaat ie aanvallen die sukkel.
Ja toch...quote:
Welterusten Chuf!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch...![]()
Slaap lekker zo Fann ...
Zo maar eens slapen en kort , maar beter 5 uren wel slapen, dan 6 uren wakker liggen ..
smakelijk nog en tot ... morgen ? Wie weetquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Welterusten Chuf!
Ik ga ook zo, maar eerst effe wat kanen
Ik heb ooit een herdershond een klein hondje zien doodbijtenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarmee de spijker op de kop slaat.
Ik ben een grote dierenvriend, maar ga vooral niet al te correct lopen doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:01 schreef sig000 het volgende:
Ik bedoel natuurlijk niet letterlijk de spijker in de kop van die hond slaan uiteraard maar toch even om dat duidelijk te maken voordat ik hele hordes dierenvrienden over me heen krijg.
ja stel je eens voor, moet je dat morgen weer allemaal gaan uitleggen, anders krijg je weer een rel en zoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:01 schreef sig000 het volgende:
Ik bedoel natuurlijk niet letterlijk de spijker in de kop van die hond slaan uiteraard maar toch even om dat duidelijk te maken voordat ik hele hordes dierenvrienden over me heen krijg.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:01 schreef sig000 het volgende:
Morgen weer paardenbiefstuk op de BBQquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben een grote dierenvriend, maar ga vooral niet al te correct lopen doen.
hier wat koeien, varkens en vissenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Morgen weer paardenbiefstuk op de BBQ
*morgen vissen gaat*quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Rode Poon is ook geniaal, kost weinig en gaar haal je in 1 ruk de graat eruit.
Zolang je maar niet de watervogeltjes in de buurt gaat voeren, want dan ben je in overtreding.quote:
Tsja, wat zal ik erover zeggen, weet je wat, ik doe het gewoon maar niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang je maar niet de watervogeltjes in de buurt gaat voeren, want dan ben je in overtreding.
http://www.at5.nl/artikel(...)en-blikjes-bier-leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |