Slaat dit op ? Ja malloot en jij natuurlijk met eeuwig Telegraaf aboquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:30 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)hockeert_weer__.html
Hij doet het weer
Ja tot mijn dood, lollig tochquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Slaat dit op ? Ja malloot en jij natuurlijk met eeuwig Telegraaf abo
idem... trusten want ik ben wegquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, beetje druk, maar komt goed.
Uhh okquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja fun ... Slaap lekker en sterkte met je pup
Via FB kwam ik in een geniaal topic van jou terecht....jammer dat het gesloten is.quote:
Beterquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Via FB kwam ik in een geniaal topic van jou terecht....jammer dat het gesloten is.![]()
40+ / Buffers en blauwe
succesquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, beetje druk, maar komt goed.
Ik had een korte opleving, maar hij is alweer overquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:31 schreef Kingstown het volgende:
Allemaal de schuld van FANN, die opeens veel te snel ging posten.
Gemiddeld toch wel 2 postings per maand. Users zitten daar echt zwaar te klagen over de moderatie in 40+quote:
inderdaad maar ik vind de naam Augustus voor een maand erg mooi, juli heb ik niet zoveel mee en februari vind ik ronduit lelijk als woordquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeiemorgen, als het zulk weer blijft maakt het mij niet uit welke maand het is.
Wat vind je van mei?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:50 schreef sacha het volgende:
[..]
inderdaad maar ik vind de naam Augustus voor een maand erg mooi, juli heb ik niet zoveel mee en februari vind ik ronduit lelijk als woord![]()
ik ben ervoor in behandeling hoor![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind je heel lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Ik vind februari en januari beiden een beetje klote maanden, tenminste hier in NL, vandaar dat ik meestal een vakantie plan rond die tijd, heeft niets met de namen te maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:50 schreef sacha het volgende:
[..]
inderdaad maar ik vind de naam Augustus voor een maand erg mooi, juli heb ik niet zoveel mee en februari vind ik ronduit lelijk als woord![]()
ik ben ervoor in behandeling hoor![]()
Het is altijd zo grijs, daar hou ik niet zo van, mooi helder winterweer heb ik niets op tegenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:19 schreef sacha het volgende:
februari is de kortste maand maar duurt het langst bij mij
In januari worden ook de meeste zelfmoorden gepleegd las ik eens.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind februari en januari beiden een beetje klote maanden, tenminste hier in NL, vandaar dat ik meestal een vakantie plan rond die tijd, heeft niets met de namen te maken.
februari is hoekig en scherpquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is altijd zo grijs, daar hou ik niet zo van, mooi helder winterweer heb ik niets op tegen
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)003/2003-1362-wm.htmquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:26 schreef Margo37 het volgende:
[..]
In januari worden ook de meeste zelfmoorden gepleegd las ik eens.
Daarom valt Blue Monday ook in januari.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:26 schreef Margo37 het volgende:
[..]
In januari worden ook de meeste zelfmoorden gepleegd las ik eens.
Ik vind het ook geen fijne maanden, beetje een kale bedoening na de drukke decembermaand, sinterklaas, kerst, oud en nieuw en beide boys hier jarig
Heb je ook een lijstje op welke dagen de meeste moorden worden gepleegd?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarom valt Blue Monday ook in januari.
Lag aan me exquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat had je ook wel wat beter kunnen plannen.
Ow ja, dat was het.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarom valt Blue Monday ook in januari.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je ook een lijstje op welke dagen de meeste moorden worden gepleegd?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:32 schreef sacha het volgende:
[..]
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)003/2003-1362-wm.htm
Hij was alleen in maart vruchtbaar denk ikquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw ex wilde alleen maar seks in april?
Dat is zelfmoord....was ik nog niet van plan.quote:
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)0139/0/index1037.pdfquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is zelfmoord....was ik nog niet van plan.
Vermoord worden heb ik wat minder in de hand, dus een lijstje met dagen waarop de meeste moorden plaats vinden is wel handig, dan weet ik wanneer ik binnen moet blijven en de deur niet open moet doen.
is ie jarig in maart?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:39 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hij was alleen in maart vruchtbaar denk ik
Qua geslacht zit ik behoorlijk foutquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:44 schreef sacha het volgende:
[..]
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)0139/0/index1037.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |