quote:de liefde hebben bedreven
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:06 schreef DjUntzUntz het volgende:
je voelt je rot voor d'r, maar je hebt ondertussen al wel 2 keer de liefde met hem bedreven. goed gedaan hoor! Je krijgt van mij de duim. Dat die knul eerst z'n rotzooi op een rijtje zet en bij z'n vriendin weg gaat ipv ondertussen met jou te liggen vozen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Telefoon: "Ja, hoi. Mag ik je vriend even? Dank je.... Ja hoi, met mij. Ik heb er nog eens over nagedacht, maar dit gaat 'm niet worden he! Je hebt aan drie jaar nog niet genoeg gehad om uit je falende relatie te stappen en nu leg je alsnog de bal bij mij. Dat ik aan mezelf moet werken. Weet je wat we doen? Laten we vergeten dat we dachten dat we een goed idee hadden. Ik ga het mezelf lekker naar de zin maken. Doe jij dat ook lekker. Houdoe en bedankt!"
Je kan het instuderen, of gewoon voorlezen. Works like a charm
Als mensen een topic openen, weten ze soms diep van binnen al hoe het zit en is de keuze diep van binnen al gemaakt, maar willen ze gewoon nog meer inzichten. En hopen ze toch misschien op andere (leukere) antwoorden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:11 schreef TomAdorson het volgende:
Ik ga even de Devil's advocate spelen hier. Maar ik vind dat TS te snel haar beslissing heeft genomen. Een paar uur geleden was ze nog zo zeker dat hij de ware was. Nu opeens wil je alle contact verbreken zonder het uit te praten? Niet dat ik zeg dat het geen slecht idee is, maar je laat je snel beïnvloeden door willekeurige mensen op het internet.
We hebben hier te maken met een ervaringsdeskundige blijkbaarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:21 schreef Neifile het volgende:
Ah, het 'Mijn partner heeft problemen/is ziek/heeft wat dus ik kan het niet uitmaken, blablabla moeilijke situatie jankjank, tijd nodig, ja maar jij...' excuus. Een klassieker. Een betere manier om je bij-neukertje tevreden te houden is er niet. Nog even aanvullen met 'Ja maar jij bent echt de ware, maar ik heb tijd nodig want' en je zit weer goed voor een tijdje.
Haha, nee ik lees al heeeeeel lang mee in R&P en heb een dergeljk verhaal al een aantal keer voorbij zien komenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:25 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met een ervaringsdeskundige blijkbaar
Maar idd. Zelden iemand zo snel naar aanleiding van advies van onbekenden op een forum zijn/haar mening bij zien draaien. Overigens wel de goede richting op, maar toch.
TS zal de eerste niet zijn die door de woede van de bedrogen partner van de ander zware schade lijdt, zeker niet als die ander wist dat TS al eens in beeld is geweest en dus op de hoogte was van het feit dat haar vriendje niet vrijgezel was....quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Voor de rest ben je wel een held om vreemd te gaan met iemand die een relatie heeft met een autist, als zij er achter komt ben jij echt de sjaak.
Inderdaad, geen slimme actie. Handen vanaf trekken en geen stennis schoppen lijkt me de beste optie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
TS zal de eerste niet zijn die door de woede van de bedrogen partner van de ander zware schade lijdt, zeker niet als die ander wist dat TS al eens in beeld is geweest en dus op de hoogte was van het feit dat haar vriendje niet vrijgezel was....
Er zijn vrouwen die dat niet kunnen navertellen.
Dat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:37 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Als mensen een topic openen, weten ze soms diep van binnen al hoe het zit en is de keuze diep van binnen al gemaakt, maar willen ze gewoon nog meer inzichten. En hopen ze toch misschien op andere (leukere) antwoorden.
Suuuuuuuureee...quote:
De afgelopen 3 jaar...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:46 schreef helplesssss het volgende:
Gelukkig speelt dit maar 2 weken af. Hoe lang zou hij nodig te hebben gehad om de knoop door te hakken?
Zeker als je al 2 keer seks met hem hebt gehad.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:52 schreef Hexagon het volgende:
Les 1 voor vrouwen die met bezette kerels beginnen:
De kans dat de man zijn vrouw/vriendin voor jou zal verlaten is zo goed als nul
Les 2 voor vrouwen die met bezette kerels beginnen:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:52 schreef Hexagon het volgende:
Les 1 voor vrouwen die met bezette kerels beginnen:
De kans dat de man zijn vrouw/vriendin voor jou zal verlaten is zo goed als nul
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |