Nee, je wilt vooral dat hij het dichtslaan van de deur hoort.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:32 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik vind dat zo bizzar dus. Alsof je een deur open laat. Ik wil de deur keihard dichtgooien.
Dan komt er dit uit: Ik realiseer me dat jij niet de kwaliteiten hebt van de man die ik nodig heb.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:33 schreef zarGon het volgende:
[..].
Jij weet ook niet wat je wil eh? Word eens boos op hem, dan weet je de tekst die je moet sturen meteen.
Geniaal.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je wilt vooral dat hij het dichtslaan van de deur hoort.
Je kunt de deur gewoon dichtdoen en op slot draaien, hij komt er vanzelf wel achter dat de deur dicht is.
Boos worden!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:37 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Dan komt er dit uit: Ik realiseer me dat jij niet de kwaliteiten hebt van de man die ik nodig heb.
Blokken, verwijderen en niet meer reageren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:38 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Geniaal.
En dat doe ik door niets te sturen?
Weet je wat het echte probleem is? Je bent zijn gedrag niet zat, als hij nu 'ja' zou zeggen zou je zo in z'n armen liggen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:38 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Geniaal.
En dat doe ik door niets te sturen?
Je helpt me goed om boos te worden. Thanks! Jullie allemaal trouwens.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je wat het echte probleem is? Je bent zijn gedrag niet zat, als hij nu 'ja' zou zeggen zo in z'n armen liggen.
Dus dat. Juistquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:41 schreef zarGon het volgende:
Als je 'm zat was, dan had je op geen enkele manier energie meer gestoken in hem. Op het moment dat je beseft dat iets nutteloos is, weet je het namelijk heel goed te ontwijken/vermijden. Dan doet 't het je ook niets.
Het zou dan vanzelfsprekend zijn wat je zou moeten doen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:35 schreef Azorius het volgende:
[..]
Je kan trouwens wel verwachten hij op de een of andere manier gaat proberen om contact op te nemen en vragen wat er aan de hand is, ook al blokkeer je hem op verschillende media.
Wat ook niet meer dan logisch is, trouwens.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je wilt vooral dat hij het dichtslaan van de deur hoort.
Je kunt de deur gewoon dichtdoen en op slot draaien, hij komt er vanzelf wel achter dat de deur dicht is.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:41 schreef zarGon het volgende:
Als je 'm zat was, dan had je op geen enkele manier energie meer gestoken in hem. Op het moment dat je beseft dat iets nutteloos is, weet je het namelijk heel goed te ontwijken/vermijden. Dan doet 't het je ook niets.
Het zou dan vanzelfsprekend zijn wat je zou moeten doen.
Een paar quotes die ik de komende dagen wellicht wel even na moet lezen. En mezelf herhalen dat ik gewoon niets aan hem heb, totdat hij besluit voor mij te gaan. Ik reageer wel als hij vrijgezel is (iets wat zoals jullie ook vermoeden toch niet zal gebeuren).quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:23 schreef zarGon het volgende:
En als hij je dan toch te pakken krijgt, contact afbreken, gesprek wegdrukken. !!!
ehh nee.quote:[img] Ik reageer wel als hij vrijgezel is (iets wat zoals jullie ook vermoeden toch niet zal gebeuren).
Oke okequote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:59 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
ehh nee.
dit helpt alleen maar als je er volledig achterstaat hem gewoon nooit meer te zien en nooit meer contact te hebben. nu ga je hopen dat hij misschien toch nog vrijgezel wordt en dat je dan als nog wat hem krijgt.
Hou toch opquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:56 schreef helplesssss het volgende:
Een paar quotes die ik de komende dagen wellicht wel even na moet lezen. En mezelf herhalen dat ik gewoon niets aan hem heb, totdat hij besluit voor mij te gaan. Ik reageer wel als hij vrijgezel is (iets wat zoals jullie ook vermoeden toch niet zal gebeuren).
Psies: negeer deze post alsjeblieftquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:11 schreef TomAdorson het volgende:
Ik ga even de Devil's advocate spelen hier. Maar ik vind dat TS te snel haar beslissing heeft genomen. Een paar uur geleden was ze nog zo zeker dat hij de ware was. Nu opeens wil je alle contact verbreken zonder het uit te praten? Niet dat ik zeg dat het geen slecht idee is, maar je laat je snel beļnvloeden door willekeurige mensen op het internet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |