Hahahaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:18 schreef helplesssss het volgende:
Mensen. Mag ik feedback?
''Ik heb er geen zin meer in. Jij bent niet degene was ik verliefd op ben. Obviously heb ik je behoorlijk geïdealiseerd. Mijn theorie over jou komt niet overeen met de realiteit. Daar gaat mijn laatste stukje naïviteit. Vaarwel. Het ga je goed. Reageer niet meer a.u.b.''
Nee, want dat is niet concreet genoeg. Open voor discussie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:20 schreef helplesssss het volgende:
[..]
''Ik heb er geen zin meer in.''Mag dit ook?
En juist omdat je het uitspreekt geef je ruimte voor een discussie. En aangezien je een zwak voor hem hebt (en ook seks hebt gehad), is zo'n discussie de inspanning wel waard.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:21 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik sluit zaken makkelijker af wanneer ik het uitspreek. Niet omdat ik aandacht wil.
"Ik wil er een punt achter zetten. Toedels!"quote:
Ik begrijp je punt nu.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
En juist omdat je het uitspreekt geef je ruimte voor een discussie. En aangezien je een zwak voor hem hebt (en ook seks hebt gehad), is zo'n discussie de inspanning wel waard.
Ik zou me persoonlijk niet zo kwetsbaar opstellen en daarmee hem een opening geven.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:18 schreef helplesssss het volgende:
Mensen. Mag ik feedback?
''Ik heb er geen zin meer in. Jij bent niet degene was ik verliefd op ben. Obviously heb ik je behoorlijk geïdealiseerd. Mijn theorie over jou komt niet overeen met de realiteit. Daar gaat mijn laatste stukje naïviteit. Vaarwel. Het ga je goed. Reageer niet meer a.u.b.''
Kwetsbaar? Als ik zo'n bericht zou krijgen, zou ik oprecht denken dat ik voor de gek word gehouden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zou me persoonlijk niet zo kwetsbaar opstellen en daarmee hem een opening geven.
Begrijp dat je het wil afsluiten, maar zoals gezegd zou ik mezelf niet zo kwetsbaar opstellen, maar stellig en duidelijk zijn.
Nope. Voel me gewoon emo omdat ik verliefd ben op hem, maar wil mezelf niet kwellen om een gozer.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:26 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Jij hebt geen stoornissen of ook? Serieuze vraag.
Jij moet het doen, niet wij. Ben jij het ermee eens?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:27 schreef helplesssss het volgende:
Nope. Voel me gewoon emo omdat ik verliefd ben op hem, maar wil mezelf niet kwellen om een gozer.
Zo:
''Ik ben er klaar mee. Het ga je goed.''
Iedereen mee eens? Ik heb er moeite mee om het alleen te doen. Emoties willen mij sturen.
Zul je hem na dat bericht ook compleet verwijderen uit je leven? (Verwijderen uit je telefoon en social media etc.)quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:27 schreef helplesssss het volgende:
Nope. Voel me gewoon emo omdat ik verliefd ben op hem, maar wil mezelf niet kwellen om een gozer.
Zo:
''Ik ben er klaar mee. Het ga je goed.''
Iedereen mee eens? Ik heb er moeite mee om het alleen te doen. Emoties willen mij sturen.
Op basis van wat enkele van jullie hebben gezegd: geen aanleiding geven voor discussie ivm mijn zwakte etc:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:28 schreef Azorius het volgende:
[..]
Jij moet het doen, niet wij. Ben jij het ermee eens?
Heb ik gedaan. Heb alleen dat verwijderen eerder gedaan dan het blokkeren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zul je hem na dat bericht ook compleet verwijderen uit je leven? (Verwijderen uit je telefoon en social media etc.)
Ja, daar lees ik wel kwetsbaarheid in. De Ts voelt zich voor de gek gehouden en dat kan ik wel begrijpen. Helaas geeft dat hem ruimte om haar te bespelen, te laten denken dat hij haar echt niet voor de gek houdt. Maar zolang dat niet een directe breuk met zijn huidige partner en een onbetwistbare keuze voor haar betekend betekend het niets(pas op ts, neem dit niet op als hoop!).quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:27 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Kwetsbaar? Als ik zo'n bericht zou krijgen, zou ik oprecht denken dat ik voor de gek word gehouden.
In dat geval zeg ik; doen. Als je er zelf achter staat, is het goed. Daar kan geen instemming van anderen aan tippen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:28 schreef helplesssss het volgende:
Op basis van wat enkele van jullie hebben gezegd: geen aanleiding geven voor discussie ivm mijn zwakte etc:
Ja.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:27 schreef helplesssss het volgende:
[..]
''Ik ben er klaar mee. Het ga je goed. Doei."
Iedereen mee eens?
Ik vind dat zo bizzar dus. Alsof je een deur open laat. Ik wil de deur keihard dichtgooien.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:30 schreef _klauoon het volgende:
Het ga je goed, alsof we nog in 1920 leven. Je moet gewoon niks sturen en overal blokkeren, kan hij ook niet in contact komen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:32 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik vind dat zo bizzar dus. Alsof je een deur open laat. Ik wil de deur keihard dichtgooien.
Je kan trouwens wel verwachten hij op de een of andere manier gaat proberen om contact op te nemen en vragen wat er aan de hand is, ook al blokkeer je hem op verschillende media.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:32 schreef helplesssss het volgende:
Ik vind dat zo bizzar dus. Alsof je een deur open laat. Ik wil de deur keihard dichtgooien.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:33 schreef zarGon het volgende:
[..].
Jij weet ook niet wat je wil eh? Word eens boos op hem, dan weet je de tekst die je moet sturen meteen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |