abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129566773
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 01:08 schreef helplesssss het volgende:
Welnee. Zo ver gaat het niet. Ik ben aan het bedenken wat ik hem ga sturen. Daar laat ik het bij. Na 3 jaar is mijn geduld ook op. Ik ben tot het uiterste gegaan. Meer kan ik niet doen.
"Doei."
  donderdag 1 augustus 2013 @ 01:10:44 #52
277627 Seven.
We are Borg.
pi_129566792
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 01:08 schreef TomAdorson het volgende:
Als ik jou was zou ik hem een ultimatum geven. Tenminste dat zou ik doen als ik in jouw situatie was zat. Als hij daarop niet reageert zoals je zou willen (hij maakt het uit met zijn vriendin en begint iets met jou), dan alle contact met hem kappen.
Geloof je echt dat TS:
1. in staat is om een ultimatum op tafel te leggen?
2. niet een kleine 3 jaar te laat is hiermee?
3. zich daadwerkelijk aan een ultimatum zou houden?
Resistance is futile.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 01:11:18 #53
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_129566796
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 00:56 schreef TomAdorson het volgende:
Ik denk dan dat hij een dominant persoon is die iemand nodig heeft dat makkelijk te controleren is. Niks tegen autisten, maar het is heel moeilijk om een relatie aan te gaan met iemand die geen sociale lichaamstaal kan herkennen en waarschijnlijk ook niet van lichamelijke contact hou. Ik vind het vreemd dat iemand het zo lang vol kan houden met een autistische persoon.

Misschien als ze asperger heeft(komt even vaak voor bij mannen als bij vrouwen), dan kan ik het nog begrijpen. Maar iemand die een lange relatie gaat met iemand die een zware psychische achtergrond heeft waarschijnlijk zelf psychische problemen, denk ik. Niet altijd, natuurlijk en het hangt ook af van de stoornis. Iemand met een depressie of een verleden van psychose is te behandelen met medicijnen. Iemand met autisme of een persoonlijkheidsstoornis zal altijd op een negatieve manier sociaal gehandicapt zijn. Of je vriendje moet een hele sterke karakter hebben om daarmee om te kunnen gaan, of hij zoekt juist iemand die makkelijk is om onder controle te houden.
Een autist is niet per definitie iemand die sociaal minder vaardig is. Er zijn autisten in alle soorten en maten; net de ene persoon sociaal vaardiger is dan de ander. Ik ken iemand die niet echt vloeiend kan praten, hij is sociaal knullig en extreem intelligent is (een van de stereotype beelden wat mensen bij een autist hebben), maar ook iemand die autistisch bleek te zijn maar sociaal niet onder doet voor een 'nomale' persoon. Oke, hij was misschien wat chaotisch maar daar hoef je niet autistisch voor te zijn :P.

Oh ja, TS... wat ben je godsnaam aan het doen?
pi_129566799
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 01:08 schreef TomAdorson het volgende:
Als ik jou was zou ik hem een ultimatum geven. Tenminste dat zou ik doen als ik in jouw situatie was zat. Als hij daarop niet reageert zoals je zou willen (hij maakt het uit met zijn vriendin en begint iets met jou), dan alle contact met hem kappen.
Dat zoiets al nodig is geeft al aan dat hij je niet (genoeg) wil. Waarom zou je zo iemand willen?
  donderdag 1 augustus 2013 @ 01:11:53 #55
277627 Seven.
We are Borg.
pi_129566812
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 01:08 schreef helplesssss het volgende:
Welnee. Zo ver gaat het niet. Ik ben aan het bedenken wat ik hem ga sturen. Daar laat ik het bij. Na 3 jaar is mijn geduld ook op. Ik ben tot het uiterste gegaan. Meer kan ik niet doen.
Wat je hem ook stuurt, het zal hem geen fuck interesseren, vrees ik.
Resistance is futile.
pi_129566821
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 01:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

:').

Ik weet niet hoe een vrouwenbrein werkt, maar een mannenbrein werkt rechttoe rechtaan: als we iets niet doen zit er geen verborgen agenda achter, we willen het dan ook gewoon niet doen.

Verder versnel je het proces ook niet door seks te hebben, want dan ben je gewoon niet boeiend meer. Easy come, easy go.
:') :').

Niet alle mannen werken zo. Na de seks niet boeiend meer, humor. Misschien ben je dan juist nog boeiender voor sommige mannen in dit soort situaties.

Overigens: het staat los van mijn mening, los van 't feit of hij ts wil, of hij 't wil uitmaken (ik denk dat hij ts aan het lijntje houdt) maar het is een antwoord op jouw vraag waarom hij de knoop zou kunnen doorhakken. Omdat hij haar dus van alles wijs maakt en zij het wil geloven, simpel.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 01:13:43 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129566840
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 01:05 schreef _klauoon het volgende:

[..]

Proberen uit te maken maar vanwege hysterische reactie bij partner blijven, ts sowieso niet kwijt willen maar niet weten wat hij precies met z'n chick aan moet.

Hij zegt dat soort dingen, dus waarom zou hij de knoop doorhakken? Simpel: omdat hij zegt dat hij ts wil en het al eerder heeft proberen uit te maken met z'n chick maar bij haar bleef vanwege haar hysterische reactie.
Ik acht de kans groter dat de "door het lint gaande autist" van het type is dat zegt "als je denkt dat je beter kunt krijgen moet je vooral gaan :W " en dat meneer dat niet kan uitstaan, want hij weet dat ze het meent, en juist daarom wil hij niet zonder haar.
Hij is het vrouwtje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 1 augustus 2013 @ 01:13:49 #58
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_129566841
quote:
2s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 01:11 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat je hem ook stuurt, het zal hem geen fuck interesseren, vrees ik.
Dat ze het gaat opbiechten bij zijn autistische vriendin :')

Misschien is zijn vriendin helemaal niet eens autistisch :')
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
pi_129566857
Ze is autistisch. Heb haar Tweets gelezen. Ze doet mee aan die autimeetingen e.d.
pi_129566878
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 01:14 schreef helplesssss het volgende:
Ze is autistisch. Heb haar Tweets gelezen. Ze doet mee aan die autimeetingen e.d.
Misschien is dat wel uit professionele interesse :o
pi_129566885
quote:
2s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 01:10 schreef Seven. het volgende:

[..]

Geloof je echt dat TS:
1. in staat is om een ultimatum op tafel te leggen?
2. niet een kleine 3 jaar te laat is hiermee?
3. zich daadwerkelijk aan een ultimatum zou houden?
Ik zeg alleen wat ik zou doen. Misschien zitten wij er wel naast en houdt die jongen wel degelijk van haar. We horen nu 1 kant van het verhaal.
nay
pi_129566903
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 01:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik acht de kans groter dat de "door het lint gaande autist" van het type is dat zegt "als je denkt dat je beter kunt krijgen moet je vooral gaan :W " en dat meneer dat niet kan uitstaan, want hij weet dat ze het meent, en juist daarom wil hij niet zonder haar.
Hij is het vrouwtje.
Hahaha, kan ook. Maar hij houdt van controle, zegt ts. Ik begrijp vreemdgaan en ondertussen bij de partner blijven sowieso nooit, echt nooit. :P
  donderdag 1 augustus 2013 @ 01:17:16 #63
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_129566913
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 01:14 schreef helplesssss het volgende:
Ok, misschien is ze autistisch en heeft hij een reden om bij haar te blijven. Maar het is wel duidelijk dat hij niet voor jou gaat kiezen.
pi_129566916
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 01:12 schreef _klauoon het volgende:

[..]

:') :').

Niet alle mannen werken zo. Na de seks niet boeiend meer, humor. Misschien ben je dan juist nog boeiender voor sommige mannen in dit soort situaties.
Ja, boeiender, maar niet voor een relatie. Voor de seks: prima, dat geloof ik wel. Het gedrag van de jongen in dit verhaal bewijst dit ook wel: als hij een relatie zou willen met TS, had hij een relatie met TS. Zo simpel is het.

quote:
Overigens: het staat los van mijn mening, los van 't feit of hij ts wil, of hij 't wil uitmaken (ik denk dat hij haar aan het lijntje houdt) maar het is een antwoord op jouw vraag waarom hij de knoop zou kunnen doorhakken. Omdat hij haar dus van alles wijs maakt en zij het wil geloven, simpel.
Kijk, je zei eerst wat ik niet terugzag in het verhaal ("hij wil van z'n autistische vriendin af"), maar hier kan het mee eens zijn.
pi_129566948
Mensen. Mag ik feedback?

''Ik heb er geen zin meer in. Jij bent niet degene was ik verliefd op ben. Obviously heb ik je behoorlijk geïdealiseerd. Mijn theorie over jou komt niet overeen met de realiteit. Daar gaat mijn laatste stukje naïviteit. Vaarwel. Het ga je goed. Reageer niet meer a.u.b.''
pi_129566964
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 01:18 schreef helplesssss het volgende:
Mensen. Mag ik feedback?

''Ik heb er geen zin meer in. Jij bent niet degene was (?) ik verliefd op ben. Obviously heb ik je behoorlijk geïdealiseerd. Mijn theorie over jou komt niet overeen met de realiteit. Daar gaat mijn laatste stukje naïviteit. Vaarwel. Het ga je goed. Reageer niet meer a.u.b.''
Te veel tekst.

"Ik hoef je niet meer. Doei." (Al vind ik "Doei." doeltreffender.)

Klaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2013 01:20:03 ]
  donderdag 1 augustus 2013 @ 01:19:58 #67
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_129566973
De vraag is eerder of JIJ gaat reageren als hij je belt, sms etc ?
pi_129566988
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 01:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Te veel tekst.

"Ik hoef je niet meer. Doei." (Al vind ik "Doei." doeltreffender.)

Klaar.
''Ik heb er geen zin meer in.''

:') Mag dit ook?
  donderdag 1 augustus 2013 @ 01:20:46 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129566989
Ik zou helemaal niets sturen, en als hij wel wat stuurt alleen maar "Doei!".

Nu contact opnemen is aandachtorgelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_129567002
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 01:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, boeiender, maar niet voor een relatie. Voor de seks: prima, dat geloof ik wel. Het gedrag van de jongen in dit verhaal bewijst dit ook wel: als hij een relatie zou willen met TS, had hij een relatie met TS. Zo simpel is het.

[..]

Kijk, je zei eerst wat ik niet terugzag in het verhaal ("hij wil van z'n autistische vriendin af"), maar hier kan het mee eens zijn.
Dat lees ik wel in het verhaal, anders had ts geen hoop dat hij weg gaat bij z'n chick. Maar natuurlijk, het is duidelijk dat hij speelt. Of het is echt een onderdanige, bange pussy, maar een pussy gaat niet bewust vreemd en had het eerlijker aangepakt (denk ik).
  donderdag 1 augustus 2013 @ 01:21:24 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129567004
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 01:20 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Waarom?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_129567007
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 01:18 schreef helplesssss het volgende:
Mensen. Mag ik feedback?

''Ik heb er geen zin meer in. Jij bent niet degene was ik verliefd op ben. Obviously heb ik je behoorlijk geïdealiseerd. Mijn theorie over jou komt niet overeen met de realiteit. Daar gaat mijn laatste stukje naïviteit. Vaarwel. Het ga je goed. Reageer niet meer a.u.b.''
Theatraal :{

Beter:

''Ik heb er geen zin meer in. Het ga je goed. Doei.''
pi_129567012
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 01:20 schreef Leandra het volgende:
Ik zou helemaal niets sturen, en als hij wel wat stuurt alleen maar "Doei!".

Nu contact opnemen is aandachtorgelen.
Ik sluit zaken makkelijker af wanneer ik het uitspreek. Niet omdat ik aandacht wil.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 01:21:58 #74
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_129567017
quote:
"Obviously heb ik je behoorlijk geïdealiseerd. Mijn theorie over jou komt niet overeen met de realiteit. Daar gaat mijn laatste stukje naïviteit."
:') _O-
  donderdag 1 augustus 2013 @ 01:22:05 #75
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_129567020
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 01:20 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Dit is goed. En dan niet meer reageren op zijn bullshit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')