SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
"Zijn we d'r al?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:57 schreef Sandrvich het volgende:
...Ondertussen in Oekraīne:
[ afbeelding ]
Bron: http://ua-travels.livejournal.com/2085880.html
Mooi fotoverslag achter dat linkjequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:57 schreef Sandrvich het volgende:
...Ondertussen in Oekraīne:
[ afbeelding ]
Bron: http://ua-travels.livejournal.com/2085880.html
Levensgevaarlijk ramen die je kan openen, dat blijkt maar weer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kreeg vandaag een boterham tegen de auto aan die iemand uit een rijdende trein had gegooid.
Nou inderdaad. En nou willen ze conducteurs die ramen in laten slaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:06 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk ramen die je kan openen, dat blijkt maar weer.
Je kan daar links ook aardig eten, bij Dara.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:44 schreef ArnosL het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er vrij vreemd uit. Zo'n mooi en op het eerste oog rustig stukje stad en dan komt er opeens een goederentrein van een paar honderd meter voorbij. Leuk als je daar voor het eerst komt en het spoor nog niet gezien hebt
Alleen BLM? Of ben je ook mentor voor ROC-leerlingen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo sta ik er ook in. Daarnaast haal ik veel voldoening uit het opleiden van aspirant machinisten. Zelfs na ruim 20 jaar durf ik te zeggen dat ik van mijn vak hou.
Daarom ben ik het zat om steeds in de verdediging te moeten schieten tegenover mensen die geen benul hebben hoe het werkt. En als je het al uitlegt, beweren ze soms dat je smoesjes verzint.
Dit was ook van mij een eenmalige uitspatting, verder lees ik wel wat mee.
Waardeloos Dven..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:15 schreef Dven het volgende:
Sofia - Budapest was pittig.. Heel pittig![]()
Trein kwam uiteindelijk 55 minuten te laat aan, waarvan een half uur valt te wijten aan een machinist die schijnbaar opeens verdwenen wasHierdoor ook mijn aansluiting naar Munchen gemist waardoor ik niet om 22.30 in Munchen arriveer maar pas om 06.15....
Uitgebreider verslag volgt later nog wel
Nee, het is inherent aan de techniek van een warmtepomp. Je kan met een duurder apparaat de limieten wel verder oprekken, maar ook met de duurste airco blijf je een bepaalde limiet houden mbt. het maximale verschil tussen buiten- en binnentemperatuur en mbt. de maximale buitentemperatuur waarbij het apparaat überhaupt nog werkt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is er misschien wel "de verkeerde techniek" ingezet heMaar goed, zal wel weer een kosten-baten verhaal zijn geweest idd
Ze vliegen iets hoger dan dat, maar als je trein en vliegtuigspotter bent is het wel een natte droom locatie jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
doet het wat denken aan Sint Maarten waar de vliegtuigen pal over het strand scheren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |