kan gebeurenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:39 schreef Monopoly het volgende:
Faalspotter hier
Las op Facebook van zo'n club dat de ICE vandaag zou worden omgeleid over de Valleilijn,
Het is zaterdag, ik heb geen flikker te doen behalve bier drinken (ja dat is een prima bezigheid met deze temperaturen).
Ik verblijf momenteel in Ede bij mijn vriendin en ik dacht, welja, ik loop ff naar Ede-Centrum toe om de ICE op te wachten, plaatje te schieten en voldaan een boodschapje doen en dan weer fijn bier drinken.
Ik sta keurig op tijd te wachten en die klote ICE kwam maar niet
Toen vond ik het wel mooi geweest en even naar het werk van mijn vriendin gelopen, fiets opgehaald en haar telefoon terug gegeven (heb zelf een oude nokia, kan daar geen foto's mee schieten. Zij heeft een iPhone dus even geleend voor die foto's).
Sta ik bij de overweg te wachten en wat komt er langs: Jawel, een ICE_!
Tot zo ver mijn eerste en tevens laatste keer dat ik een keer besloot om te gaan spotten.
Nu bier om het leed te verzachten
de loc van m'n werk in m'n woonplaatsquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:57 schreef Zug-Chef het volgende:
[...]
[ link | afbeelding ]Onder het genot van een aantal potjes bier bij Dara (het opvallende wit-grijze gebouw links) werd op donderdag 31 juli 2013 rond de klok van 18 uur even gepost op een van de bruggetjes over de Eem. De opvallend bestickerde ex NS 1832 die nu in dienst is van HSL Logistik was met een biodieseltrein onderweg van de Kijfhoek naar Bad Bentheim en passeert hier ter hoogte van de Koppelpoort in Amersfoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
"Zijn we d'r al?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:57 schreef Sandrvich het volgende:
...Ondertussen in Oekraīne:
[ afbeelding ]
Bron: http://ua-travels.livejournal.com/2085880.html
Mooi fotoverslag achter dat linkjequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:57 schreef Sandrvich het volgende:
...Ondertussen in Oekraīne:
[ afbeelding ]
Bron: http://ua-travels.livejournal.com/2085880.html
Levensgevaarlijk ramen die je kan openen, dat blijkt maar weer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kreeg vandaag een boterham tegen de auto aan die iemand uit een rijdende trein had gegooid.
Nou inderdaad. En nou willen ze conducteurs die ramen in laten slaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:06 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk ramen die je kan openen, dat blijkt maar weer.
Je kan daar links ook aardig eten, bij Dara.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:44 schreef ArnosL het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er vrij vreemd uit. Zo'n mooi en op het eerste oog rustig stukje stad en dan komt er opeens een goederentrein van een paar honderd meter voorbij. Leuk als je daar voor het eerst komt en het spoor nog niet gezien hebt
Alleen BLM? Of ben je ook mentor voor ROC-leerlingen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo sta ik er ook in. Daarnaast haal ik veel voldoening uit het opleiden van aspirant machinisten. Zelfs na ruim 20 jaar durf ik te zeggen dat ik van mijn vak hou.
Daarom ben ik het zat om steeds in de verdediging te moeten schieten tegenover mensen die geen benul hebben hoe het werkt. En als je het al uitlegt, beweren ze soms dat je smoesjes verzint.
Dit was ook van mij een eenmalige uitspatting, verder lees ik wel wat mee.
Waardeloos Dven..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:15 schreef Dven het volgende:
Sofia - Budapest was pittig.. Heel pittig![]()
Trein kwam uiteindelijk 55 minuten te laat aan, waarvan een half uur valt te wijten aan een machinist die schijnbaar opeens verdwenen wasHierdoor ook mijn aansluiting naar Munchen gemist waardoor ik niet om 22.30 in Munchen arriveer maar pas om 06.15....
Uitgebreider verslag volgt later nog wel
Nee, het is inherent aan de techniek van een warmtepomp. Je kan met een duurder apparaat de limieten wel verder oprekken, maar ook met de duurste airco blijf je een bepaalde limiet houden mbt. het maximale verschil tussen buiten- en binnentemperatuur en mbt. de maximale buitentemperatuur waarbij het apparaat überhaupt nog werkt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is er misschien wel "de verkeerde techniek" ingezet heMaar goed, zal wel weer een kosten-baten verhaal zijn geweest idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |