Meet? Zo'n ding met veel bier?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:36 schreef iamredleader het volgende:
Dusmoet er een meet komen binnenkort?
Begin 2014 loopt het contract van Wiebel af. Tot die tijd is hij sinds vandaag vrijgesteld van werkzaamheden, om ons de kans te geven naar Zweden te gaan om ons te oriënteren, te solliciteren, enz. Zelfs zo dat we de auto mogen gebruiken en het kilometeraantal wat voor werk bedoeld was mogen inzetten om naar Zweden te rijden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:30 schreef wyccie het volgende:
Als jullie echt gaan, wanneer gaan jullie dan, Soempie?
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:28 schreef Yurithemaster het volgende:
laat ik voor de verandering maar weer eens wat toevoegen
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:38 schreef Soempie het volgende:
En z'n werkgever gaat contacten aanspreken in Zweden om ons te helpen.
Dat is ook je bedoeling?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:41 schreef Soempie het volgende:
Ik kwam deze ook nog tegen:
[..]
Nu lok ik hem met die quotes vast hier weer eens heen.
Ik vind het leuker om te meeten in een huiselijke omgeving of ergens in een park oid.quote:
Kom jij zondag ook mee terug naar ons dorp of ga je dan naar huis?quote:
Ja he. Daarom was het ook zo rot dat vanuit het moederbedrijf besloten is om contracten niet meer te verlengen, enz. Ze wilden Wiebel ook eigenlijk niet kwijt, maar moesten wel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:40 schreef wyccie het volgende:
Wow! Dat is gaaf. Wat een baas (letterlijk en figuurlijk).
Het is een topbedrijf. Ze hebben me binnengehaald op traineeship, me alles (bij) geleerd wat nodig was om een echt goeie presales te worden en daar veel geld en tijd in geinvesteerd. Ik wil er niet weg, zij willen me niet kwijt, maar de economische crisis dwingt het hoofdkantoor tot gekke sprongen en nu worden er een aantal hele goede mensen patsboem weggezet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:40 schreef wyccie het volgende:
Wow! Dat is gaaf. Wat een baas (letterlijk en figuurlijk).
Was grapje. We hebben bij mij in de kroeg al een keer akq meet gehad maar het meerendeel van de mensen komt ook in de akq sc.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om te meeten in een huiselijke omgeving of ergens in een park oid.
Zo'n drukke kroeg waar de muziek te hard staat voor een gesprek vind ik niks
[..]
Kom jij zondag ook mee terug naar ons dorp of ga je dan naar huis?
Dat is echt heel aardigquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Begin 2014 loopt het contract van Wiebel af. Tot die tijd is hij sinds vandaag vrijgesteld van werkzaamheden, om ons de kans te geven naar Zweden te gaan om ons te oriënteren, te solliciteren, enz. Zelfs zo dat we de auto mogen gebruiken en het kilometeraantal wat voor werk bedoeld was mogen inzetten om naar Zweden te rijden.![]()
![]()
Ik wil best even naar Yuri zwaaien.quote:
Ik ga naar huis. Ik mag maandag weer vroeg beginnen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Kom jij zondag ook mee terug naar ons dorp of ga je dan naar huis?
wil ik ook, wil ik ook, wil ik ookquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik even met trots onze zelf in Schotland uitgekozen nieuwe clubbotteling introduceren? Zo niet, dan toch...
En HJ voor mij!!quote:
Ahaquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga naar huis. Ik mag maandag weer vroeg beginnen.
Ghehequote:
Dacht meer aan deze:quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:47 schreef iamredleader het volgende:
Speciaal voor Wiebel en Soempie (en een ieder die het nodig heeft):
http://m.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQ
Oh! Excuses. Ik wil je wel ontmoeten hoor!quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Soempie negeert gemakshalve gewoon even mijn mededeling eind vorig topic...
Die ken ik uit mijn hoofd, Monty Python is één van mijn all-time favorite programma's! Gruwelijk leuke film ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:47 schreef iamredleader het volgende:
Speciaal voor Wiebel en Soempie (en een ieder die het nodig heeft):
http://m.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQ
Doe mij maar "the quest for the holy grail" en dan met name het stuk met het konijnquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:51 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Die ken ik uit mijn hoofd, Monty Python is één van mijn all-time favorite programma's! Gruwelijk leuke film ook.
Is OK, of we nou wel of niet elkaar ontmoeten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh! Excuses. Ik wil je wel ontmoeten hoor!
Bij MaJo thuis dus...quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:51 schreef iamredleader het volgende:
Dan is het uitgemaakt: een akqsc-meet ergens centraal, niet te luidruchtig en met Guinness en Hertog Jan plus wat whisky van MM
Die is mooi.quote:
Heh. In de familie is het steevast 'iets met computers'quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:51 schreef wyccie het volgende:
Wat doe je ook weer, Wiebel? Iets met Linux of zo toch?![]()
Ik hoop dat Zweden alles is wat jullie ervan verwachten. Wat raar is, ik vind het jammer dat jullie weggaan, terwijl ik jullie nooit heb gezien en alles hetzelfde blijft door Fok.![]()
Er gaan veel mensen in mijn omgeving weg, misschien dat ik het daarom zo sterk voel.
"Are you suggesting that coconuts migrate?"quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe mij maar "the quest for the holy grail" en dan met name het stuk met het konijn![]()
"The legendary beast of Caerbannog"
En daar is hier niks in te vinden qua werk?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:55 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Heh. In de familie is het steevast 'iets met computers'. Leken kunnen zo lekker kort door de bocht zijn
.
Denk aan de usb-schijf die je thuis hebt. Persoonlijke opslag. Denk dan aan een simpele NAS: Zo'n harde schijf met een fancy lampje erin die je ergens in de hoek douwt en waar het hele huis gebruik van kan maken. Denk dan aan een paar van die dingen, voor een klein bedrijfje van een paar man.
En dan keer 100, 200, 1000... die systemen ontwerp ik. Ik werk met engineers, die implementeren ze en ik zorg dat het bouwsel trouw aan mijn ontwerp blijft. Onze systemen komen terecht bij ziekenhuizen, gemeentes, tot en met bedrijven als Shell aan toe.
Daarnaast ben ik productmanager voor VMware (binnen het bedrijf), leidt ik de VMware kennisgroep en heb ik een klein eigen bedrijfje erbij voor het doen van kleine reparaties in en om de stad bij particulieren en ja, ik onderhoud ook Linux servers voor kleinzakelijke klanten, dus dat gedeelte had je goed.
Ik begreep pas na jaaaaren dat de "keeenigguts" door de Fransman uitgesproken een verkrachting van het woord knights wasquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:56 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
"Are you suggesting that coconuts migrate?"
Toen kon je me echt opvegen.
Soms is dat ook wel het makkelijkst, ook voor het leidend voorwerp...quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:00 schreef wyccie het volgende:
Pfff, ik zou het ook houden op 'iets met computers'.
je liet mij ook gaan zonder dat....quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas nadat ik haar een keer in het echie heb gezien/gesproken, absoluut niet eerder...
Ik ben presales, en daar zetten veel bedrijven engineers voor in. Die hebben technisch gezien (hahaquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En daar is hier niks in te vinden qua werk?
Je liegt!!!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
je liet mij ook gaan zonder dat....
ik zag je daarna pasquote:
Die posts zijn al erg lang geleden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is OK, of we nou wel of niet elkaar ontmoeten.
Maar je weet (of misschien niet meer...) wat ik ooit tegen je gezegd heb v.w.b. je vaak (voor mij) oppeppende posts...
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:00 schreef wyccie het volgende:
Pfff, ik zou het ook houden op 'iets met computers'.
Helaas mis ik 'jouw soort mensen' tegenwoordig te vaak bij projecten e.d.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:03 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik ben presales, en daar zetten veel bedrijven engineers voor in. Die hebben technisch gezien (haha) dezelfde kennis maar vaak niet het overzicht en de commerciele inzichten die ik toepas.
Daar staat tegenover dat zoiets wel dubbel oplevert: Ze hebben geen aparte presales op de loonlijst staan. In Zweden werkt het helaas net zo (ook bij ons bedrijf in Zweden).
Ik moet dus of terug omslaan naar sales (liever niet), waar ik echt wars van ben na al die jaren, of doorgaan naar techniek, maar dan ben ik eerder een 'light' engineer en er zijn zat zware jongens te krijgen voor mijn salaris (engineer worden in de regel minder goed betaald).
quote:
Daarom heb ik een broertje dood aan de meeste RFP trajecten, vooral bij overheidsinstanties. Zodat iedereen in de SC het ook begrijpt: De OV Chipkaart was een RFP (Request For Proposal) traject...quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas mis ik 'jouw soort mensen' tegenwoordig te vaak bij projecten e.d.
Het liefst wordt alles snel snel ondoordacht geïmplementeerd en daarna begint de pret pas...
Hmmm, zal eens kijken wat ik kan doen, maar ik denk dat er een reden is dat ze geen presales consultants meer hebben...quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:12 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Daarom heb ik een broertje dood aan de meeste RFP trajecten, vooral bij overheidsinstanties. Zodat iedereen in de SC het ook begrijpt: De OV Chipkaart was een RFP (Request For Proposal) traject...
Maar ik zou zeggen, spreek je leverancier erop aan en zeg dat ze mij moeten aannemen.
ja want ik vond je maar engquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zat je toen al in de US?
Een meet daarvoor heb je categorisch geweigerd, so don't blame me...
Ik ook niet?quote:
Dat zegt niksquote:
Leuk dat je er even was, Yuriquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:25 schreef Yurithemaster het volgende:
nou mensen dat was het weer, ik heb gezwaaid tot over een paar maanden
tot over een paar maanden. Gaat het goed met je?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:25 schreef Yurithemaster het volgende:
nou mensen dat was het weer, ik heb gezwaaid tot over een paar maanden
heb het gechecked en ik denk dat het wel meevaltquote:
Piercings? Die heb ik niet hoorquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met al die piercings en tattoos wel een beetje natuurlijk...
was jij niet op vakantie?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:27 schreef lubje25 het volgende:
[..]
tot over een paar maanden. Gaat het goed met je?
Woon en werk in london, dus heb niks te klagen volgens mijquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:27 schreef lubje25 het volgende:
[..]
tot over een paar maanden. Gaat het goed met je?
Helegaar niet! Kijk lekker naar je eigenquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:20 schreef iamredleader het volgende:
Ja, die ene clown, die is wel een beetje creepy
dat het duur is is wel een veel gehoorde klachtquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Woon en werk in london, dus heb niks te klagen volgens mij
Ha Nepquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:34 schreef Nepbrionic het volgende:
Helegaar niet! Kijk lekker naar je eigen
En je snot is daar zwart.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat het duur is is wel een veel gehoorde klacht
zit op een terras in Berlijn. De rest zit kaarten te schrijven. En hier is wifiquote:
Daar raak je wel aan gewendquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat het duur is is wel een veel gehoorde klacht
quote:
een beetje. je was niet half zo'n gevaarlijke hooligan als ik had gedacht. Maar een kwart.quote:
Kaartjes schrijvenquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:36 schreef lubje25 het volgende:
[..]
zit op een terras in Berlijn. De rest zit kaarten te schrijven. En hier is wifi
tja, vrouwen. Maar ze hebben er over dus mijn oude lui krijgen ook een kaartquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kaartjes schrijvenvoor het laatst gedaan 2 1/2 jaar terug, winterstorm had veel treinverkeer ontregeld en ik had dus wat tijd op Utrecht cs te doden
Uit de AKQ.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:43 schreef wyccie het volgende:
Jayhawk is een ander soort kloon. En niet van iemand van hier toch?
Ik wil er heel graag weer eens heen!! Al te lang geleden!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:36 schreef iamredleader het volgende:
Londenduur, leuk, werelds, heel tof
Het volume is wat opgekriktquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:41 schreef iamredleader het volgende:
Over een paar minuten komt "the great eatlon" op de radio, uit de film "lady in the water". Kippenvel zo mooi![]()
Freaky.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:47 schreef Soempie het volgende:
Ik heb hem weleens gezien in Groningen. En het meest bizarre was dat ik hem een keer via Paiq heb gesproken. Echt het enige gesprek op Paiq ooit voor mij ook. Daarna werd ik aan een ex gekoppeld via een andere datingsite en toen had ik er genoeg van.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een beetje. je was niet half zo'n gevaarlijke hooligan als ik had gedacht. Maar een kwart.
Huh?quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wilde ik even bevestigd hebben...
Ja alleen ben ik bang voor naaldenquote:
Leuk! Is er ook iemand met gitaar bij?quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:25 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
Er is vanavond CampVuur @ CampZone
![]()
De eerstemocht niet eerder vanwege de droogte
Extra brandhout is immers nooit weg!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuk! Is er ook iemand met gitaar bij?
Ben je onder narcose getatoeëerd dan...quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja alleen ben ik bang voor naalden
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Extra brandhout is immers nooit weg!
Cheats! Hacks! Aimbot!quote:
Vet nie!quote:
Nee, ik kan het niet uitleggen maar dat is een andere naald ofzo. Als ik een nieuwe tatoeage krijg dan kijk ik ook heel bewust niet en zit ik zeker de eerste 10 minuten heel angstig in de stoelquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je onder narcose getatoeëerd dan...
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bloed prikken heb ik ook wel eens gedaan. Ik viel flauwquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:42 schreef wyccie het volgende:
Over naalden gesproken...
Ik heb vandaag weer bloed gegeven, en de laatste keren verbaast het mij steeds weer hoe dik die naald is. Niet dat het pijn doet, maar dat het in mijn vaten past verwondert mij.
Waarom niet dan? Lijkt mij een vrij effectieve verdoving...quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik lag te bevallen zag ik een grote naald voorbij komen, toen viel ik ook flauw. Op zich niet het meest geweldige moment om flauw te vallen hoor!
Ghehe ja maar het maakt het persen zo lastig hequote:Op woensdag 31 juli 2013 22:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Lijkt mij een vrij effectieve verdoving...
Ik moet vaker lurken hier, gaan een hoop dingen langs me heen de laatste tijdquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja:
Deze is voor Lotusss
Deze is voor PS haar verjaardag
Deze voor haar nieuwe baan
En deze voor het bezoek dat Wiebel en Soemp aan Zweden gaan brengen
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ja maar het maakt het persen zo lastig he
Best knap.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Toen ik lag te bevallen zag ik een grote naald voorbij komen, toen viel ik ook flauw. Op zich niet het meest geweldige moment om flauw te vallen hoor!
Ik heb het nog speciaal gecheckt, en ik had je al een 'Goed bezigquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Best knap.![]()
HT, krijg ik geen kus? Nu ben ik beledigd.
SPOILER: Alleen voor wyccie, voor wyccie alleen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Over een halve liter + drie buisjes doe ik normaal gesproken een minuut of 6. Het wachten er omheen duurt vaak langer dan het doneren zelfquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:51 schreef Soempie het volgende:
Ik vond het vooral gek om te zien hoe snel het bloed eruit spuit in die buisjes.
komt ook door vacuüm in buisjequote:Op woensdag 31 juli 2013 22:51 schreef Soempie het volgende:
Ik vond het vooral gek om te zien hoe snel het bloed eruit spuit in die buisjes.
Dankje!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Soemp, beantwoord je DM morgen, op mobiel werkt DM niet lekker
Ik gebruik eigenlijk nooit een knijper, maar ik tik wil mijn vingers tegen elkaar. Duim tegen elke vinger in volgorde, en dan weer terug. Voor mij werkt dat primaquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:00 schreef wyccie het volgende:
Vandaag leek het of ik zonder het knijpertje kon, maar bij 387 ml begon het ding toch te mekkeren dat het te langzaam ging. Heb ook wel een keer de 12 minuten gehaald, moest ik weer afgekoppeld worden terwijl de zak nog niet vol was.
Hey, dan heb ik je ingehaaldquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:19 schreef wyccie het volgende:
Tikken is voor mij niet genoeg, ik moet echt die knijpbeweging maken. Op zich kan dat ook zonder knijper.
Zag dat ik vandaag pas aan mijn 23e keer zat. Hopelijk haal ik de 100.
Het kan wel, maar dan moet je eigenlijk overschakelen op plasma. Dat ben ik zelf niet van plan, want ik vind het eigenlijk wel mooi zo. Zowel qua frequentie als het idee dat je bloed geeft en daarmee iemands leven kan redden. Dat laatste is wellicht bij plasma ook zo, maar bij bloed heb ik dat beeld sterker.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:26 schreef wyccie het volgende:
Jij mag 5x en ik maar 3x per jaar.
Bij 40 krijg je weer een erkenning.
Ik vind die beeldjes erg leuk, maar dat gaat niet lukken.
Hierbij alvast mijn erkenning voor > 0 x doneren. Beeldje hoef je het niet voor te doen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:26 schreef wyccie het volgende:
Jij mag 5x en ik maar 3x per jaar.
Bij 40 krijg je weer een erkenning.
Ik vind die beeldjes erg leuk, maar dat gaat niet lukken.
Ik hoef het eigenlijk geen van alle te hebben, maar af en toe een presentje is toch leuk om te krijgenquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hierbij alvast mijn erkenning voor > 0 x doneren. Beeldje hoef je het niet voor te doen.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:42 schreef wyccie het volgende:
En met mijn bloedgroep willen ze ook liever niet dat ik plasma ga geven.
Plasma van iemand met een -groep kan je minder breed toepassen dan plasma van mensen met een +groep. Daar komt nog bij dat voor een bloedbank 0- zo ongeveer het beste bloed is dat je kan hebben, want in geval van nood kan praktisch iedereen dat ontvangen zonder al te grote problemen. Ze hebben daarom liever dat 0+-mensen (zoals ik) plasma doneren dan mensen met 0-.quote:
Vanwege geloof?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 06:32 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
![]()
Nog altijd balen dat ik niet mag doneren
Lekker gewerkt?quote:
Ja, prima. Heerlijk Top Gear kunnen kijken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker gewerkt?
Ik heb straks een fotoshoot en ik ben gewoon zenuwachtig
Eindelijk???quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, prima. Heerlijk Top Gear kunnen kijken.
Kom je eindelijk in de Playboy?
Oh, waar is het dan voor?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eindelijk???
You have some weird dreams my dear!!
Ben jij Doutzen IRL? Dan heb je gelijk dat je zegt dat je fobo hier ook niet alles zegt!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker gewerkt?
Ik heb straks een fotoshoot en ik ben gewoon zenuwachtig
Voor de Mijn Geheim. Rubriek "TattooTalk", mijn tatoeages schijnen bijzondere verhalen te hebbenquote:
Ik lijk meer op de moeder van Honey BooBooquote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ben jij Doutzen IRL? Dan heb je gelijk dat je zegt dat je fobo hier ook niet alles zegt!
Als twee druppels water...quote:
Neuh, geloof me maar niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ok
[..]
Ok, als jij zegt dat het zo is dan geloof ik dat
Bedoel je nou dat hij tot het eind van het jaar niet hoeft te werken en fulltime kan zoeken?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Begin 2014 loopt het contract van Wiebel af. Tot die tijd is hij sinds vandaag vrijgesteld van werkzaamheden, om ons de kans te geven naar Zweden te gaan om ons te oriënteren, te solliciteren, enz. Zelfs zo dat we de auto mogen gebruiken en het kilometeraantal wat voor werk bedoeld was mogen inzetten om naar Zweden te rijden.![]()
![]()
Zo'n leuke familie als jullie komt niet in de shitquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja he. Daarom was het ook zo rot dat vanuit het moederbedrijf besloten is om contracten niet meer te verlengen, enz. Ze wilden Wiebel ook eigenlijk niet kwijt, maar moesten wel.![]()
Maarja, misschien zitten we over een tijd in Zweden en is het allemaal een geluk bij een ongeluk.![]()
Of we zitten straks in de shit, dat kan ook nog natuurlijk.
quote:
Ik kom er nog het dichtst bij in de buurt, toch?quote:
Hoeveel heb je er?quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik kan het niet uitleggen maar dat is een andere naald ofzo. Als ik een nieuwe tatoeage krijg dan kijk ik ook heel bewust niet en zit ik zeker de eerste 10 minuten heel angstig in de stoel
Dat is precies mijn gedachte, het is even dik als mijn bloedvat!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:42 schreef wyccie het volgende:
Over naalden gesproken...
Ik heb vandaag weer bloed gegeven, en de laatste keren verbaast het mij steeds weer hoe dik die naald is. Niet dat het pijn doet, maar dat het in mijn vaten past verwondert mij.
6-8 minuten bij mij. Maar je bent er zo eeen uur aan kwijt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Over een halve liter + drie buisjes doe ik normaal gesproken een minuut of 6. Het wachten er omheen duurt vaak langer dan het doneren zelf
omdat hij in Engeland heeft gewoond en de kans dan bestaat dat hij BSE in zijn bloed heeftquote:
Zou wel wat verklaren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
omdat hij in Engeland heeft gewoond en de kans dan bestaat dat hij BSE in zijn bloed heeft
Ik neem 'm wel van je over.quote:
Een farewell-meet dan voor Soempie + family met Zweedse IKEA-balletjes en cranberrysaus...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:11 schreef MaJo het volgende:
Soemp en wiebel, ik hoop dat het Zweden avontuur iets gaat worden! Zweden is zo tofik kan een paar zinnen Zweeds
![]()
MM een meet bij mij thuis is primakunnen jullie mooi mijn opgeknapte huisje bewonderen.
Die was erquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
dat is wel vreemd ja, heb die vraag ook al meerdere keren gekregen. Zal wel een verplichte routinecheck zijn, maar hoe moeilijk is dat nou om op te nemen in de algemene gegevensquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:26 schreef B.ertha het volgende:
Vragen ze mij ook elke keer. Je zou toch denken dat dat handiger kan. Als ik vorig jaar invulde dat ik voor 1996 geen 6mnd of langer in de UK ben geweest, dan is dat nu heus niet veranderd.
Overigens: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)0-bloeddonoren.dhtml
toen ik naar Londen verhuisde was ik net in Scandinavië geweest en heb ik mijn afscheidsfeestje precies in die stijl gehoudenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een farewell-meet dan voor Soempie + family met Zweedse IKEA-balletjes en cranberrysaus... [ afbeelding ]
Met al dat gezeur over privacy? Best moeilijk dus.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat is wel vreemd ja, heb die vraag ook al meerdere keren gekregen. Zal wel een verplichte routinecheck zijn, maar hoe moeilijk is dat nou om op te nemen in de algemene gegevens
Ik meld me zo nodig aan voor de feestcomissie...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
toen ik naar Londen verhuisde was ik net in Scandinavië geweest en heb ik mijn afscheidsfeestje precies in die stijl gehoudenje kunt dit dus wel aan mij toevertrouwen
met zo'n natuurlijke wekker loop je wel dat risico jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik doe mee met(ieder uur wakker vannacht
)
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:11 schreef MadMaster het volgende:
Zweedse IKEA-balletjes en cranberrysaus... [ afbeelding ]
Yupquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat hij tot het eind van het jaar niet hoeft te werken en fulltime kan zoeken?
Lief dat je dat denkt, maar het tegendeel heeft zich al vaak genoeg aan ons getoondquote:Zo'n leuke familie als jullie komt niet in de shit
En rendier exporteren naar de liefhebbers in NL?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:16 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]![]()
Alsjeblieft zeg! Ik weet dat Zweden niet bekend staat als culinaire hoofdplaats maar ik heb wel hogere kookstandaarden dan dat. We zullen dan ook regelmatig bij bezoek in NL zaken inkopen die we daar niet kunnen krijgen
.
Zelf geschoten uiteraard. Heb ik wel iets zwaarders nodig dan mijn paintballmarkerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En rendier exporteren naar de liefhebbers in NL?
Ondankbare hond!!!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:16 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]![]()
Alsjeblieft zeg! Ik weet dat Zweden niet bekend staat als culinaire hoofdplaats maar ik heb wel hogere kookstandaarden dan dat. We zullen dan ook regelmatig bij bezoek in NL zaken inkopen die we daar niet kunnen krijgen
.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ondankbare hond!!!![]()
Probeer ik een Fok! afscheidsparty voor jullie te organiseren, wordt het gegeven paard(envlees) in de bek gekeken...
MaJo, stop maar met schilderen en opknappen van je huis, het feest gaat letterlijk en figuurlijk niet door!!!
Ik weet nog wel een 76mm kanon te staan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:19 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Zelf geschoten uiteraard. Heb ik wel iets zwaarders nodig dan mijn paintballmarker.
Ik denk dat een vergunning daarvoor vrij lastig te verkrijgen isquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een 76mm kanon te staan.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:05 schreef B.ertha het volgende:
Zo'n leuke familie als jullie komt niet in de shit
Ik ben een week in Londen geweest en toen vond ik die zwarte snot opvallend.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:11 schreef MaJo het volgende:
Meuningwat is hier veel gepost :
Soemp en wiebel, ik hoop dat het Zweden avontuur iets gaat worden! Zweden is zo tofik kan een paar zinnen Zweeds
![]()
MM een meet bij mij thuis is primakunnen jullie mooi mijn opgeknapte huisje bewonderen.
Soemp dat snot in Londen zwart is heb je dat van mij?vond dat destijds zo opvallend en heb het nooit van iemand anders gehoord
![]()
En over Londen gesproken: mijn beste vriendin van daar staat tijdens London Calling in Paradiso![]()
![]()
jij bent echt multifunctioneel inzetbaarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:53 schreef Soempie het volgende:
Ik kan trouwens ook vertellen dat ik timmerman, kantoorbediende of metselaar ben.
Bob de Bouwer op z'n Zweeds...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:53 schreef Soempie het volgende:
Ik kan trouwens ook vertellen dat ik timmerman, kantoorbediende of metselaar ben.
Byggare Bob (volgens Google translate)quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bob de Bouwer op z'n Zweeds...
Dank, maar ik ben voorzien en mw. MM zoekt het in een andere hoek...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:30 schreef Lotusss het volgende:
Sorry dat ik stoor, maar dit is redelijk werkgerelateerd:
Wij zoeken hard naar collega's:
Werkgever = Rabobank, standplaats: Utrecht centrum
Men zoekt mensen voor een IT helpdesk waar men MKB tot grootzakelijk en collega-banken helpt met de werking van een software applicatie.
- Minimaal HBO niveau of gelijkwaardig
- Liefst eerdere ervaring bij een helpdesk of callcenter
- Affiniteit met IT
- Communicatief vaardig
- Engels spreek-/lees- en schrijfvaardigheid.
Interesse? PM of DM me even
Geen interessequote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:30 schreef Lotusss het volgende:
Men zoekt mensen voor een IT helpdesk waar men MKB tot grootzakelijk en collega-banken helpt met de werking van een software applicatie.
- Affiniteit met IT
- Communicatief vaardig
Dat jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
omdat hij in Engeland heeft gewoond en de kans dan bestaat dat hij BSE in zijn bloed heeft
Jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:40 schreef MadMaster het volgende:
O ja, ik heb zelfs met Bart gemeet (en o.a. ook Huppelmuts, Lotusss, ER, Cobra, Nico en mw. Bart bij Red) en dat heeft niet geleid tot een veldslag. Het was zelfs gemütlich...
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ondankbare hond!!!![]()
Probeer ik een Fok! afscheidsparty voor jullie te organiseren, wordt het gegeven paard(envlees) in de bek gekeken...
MaJo, stop maar met schilderen en opknappen van je huis, het feest gaat letterlijk en figuurlijk niet door!!!
Vermoeiend maar leukquote:
Ik heb daar megaveel ervaring mee, maar de werklocatie staat me niet aan, sorryquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:30 schreef Lotusss het volgende:
- Affiniteit met IT
- Communicatief vaardig
Is dit ook niet veel te low-level voor jou? Volgens mij is het een technische helpdesk, niet een echte engineersfunctiequote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:33 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik heb daar megaveel ervaring mee, maar de werklocatie staat me niet aan, sorry.
Ben benieuwd...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vermoeiend maar leuk![]()
Als het goed is krijg ik volgende week de foto's en die gooi ik dan wel op mijn FB
Ik ookquote:
Ik zou maar vertrouwen op de fotograaf, een slechte foto is geen publiekstrekker voor een blad...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook
Vooral of het er wel natuurlijk uitziet allemaal want die tatoeage staat op een nare plek om te fotograferen
True!!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou maar vertrouwen op de fotograaf, een slechte foto is geen publiekstrekker voor een blad...
Waarschijnlijk wel, maar je moet tegenwoordig niet te vies zijn van werk. Als het een functie in Zweden betreft en er mogelijkheid tot doorgroeien is kan dat een prima oplossing zijn. Kan ik de taal rustig oppakken en laten zien wat ik waard ben. Is soms makkelijker dan direct naar de gewenste functie doorstomen als je vooral op ervaring solliciteert en niet op diploma's.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Is dit ook niet veel te low-level voor jou? Volgens mij is het een technische helpdesk, niet een echte engineersfunctie
zo lang het verschil niet te groot is met waar je naar toe wil ben ik het zeker met je eensquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:30 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar je moet tegenwoordig niet te vies zijn van werk. Als het een functie in Zweden betreft en er mogelijkheid tot doorgroeien is kan dat een prima oplossing zijn. Kan ik de taal rustig oppakken en laten zien wat ik waard ben. Is soms makkelijker dan direct naar de gewenste functie doorstomen als je vooral op ervaring solliciteert en niet op diploma's.
Nee nog nooit iemand over gehoordquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een week in Londen geweest en toen vond ik die zwarte snot opvallend.Zo vies! Gek dat je er nooit eerder iemand over gehoord hebt?
Ja!quote:En de eekhoorns in het park waren ook opvallend.En niet vies.
Af en toe wel jaquote:Mis je Londen? Zou je er ooit weer willen wonen, of dat niet?
Zal ik het in het Zweeds doen? Dat kun je nu wel lezenquote:En welke zinnen Zweeds spreek je?
Ik kan mezelf nu voorstellen, wat vertellen over m'n familie, vertellen waar ik woon en dat ik huisvrouw ben.Daarbij best al veel over de grammatica en uitspraak geleerd.
Vanmiddag de derde les.
Zweeds is vrij makkelijk te lezen jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:44 schreef MadMaster het volgende:
Dat Zweeds van MaJo is nog te begrijpen ook.
Heb vrienden in Zweden en wat ze schrijven in het Zweeds kan ik wel volgen. Zodra ze het spreken, ben ik lost...
Hej MaJo! Vi talar svenska! Jag heter Soempie och jag är gift med Wiebel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:32 schreef MaJo het volgende:
Zal ik het in het Zweeds doen? Dat kun je nu wel lezen"Jag heter MaJo, jag är tretioett jår, jag har blåa ögen och rött hår. Jag älskar G!" De spelling zou er wat naast kunnen zitten
Daarnaast de standaard dingen als bedankt, alstublieft en tot ziens. En ik kan tellen tot 100
![]()
Ik heb ook wel eens nagedacht over migreren naar Zweden, en heb vroeger naar studiemogelijkheden gekeken. Vind het een fantastisch land en de taal is zo gaaf!
Hej då!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hej MaJo! Vi talar svenska! Jag heter Soempie och jag är gift med Wiebel.Vi har bara ett barn. Barnet heter Wiebelsoempie. Jag studerar och arbertar inte, men jag är hemmafru.
Gaaf dat je het zo hebt opgepikt en het is inderdaad een grappig taaltje.
Ja, waarom zeg je niet hoe je dochter heet? Krijgen we geen werknaam? Wiebelsoempie was zo leukquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hej MaJo! Vi talar svenska! Jag heter Soempie och jag är gift med Wiebel.Vi har bara ett barn. Barnet heter Wiebelsoempie. Jag studerar och arbertar inte, men jag är hemmafru.
Gaaf dat je het zo hebt opgepikt en het is inderdaad een grappig taaltje.
Omdat we geen klonen hebben om nog een FoK! Werknaam in elkaar te knutselen!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, waarom zeg je niet hoe je dochter heet? Krijgen we geen werknaam? Wiebelsoempie was zo leuk
Je zou de eindes van jullie namen kunnen nemen, dan wordt het kontpie of piekontquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:32 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Omdat we geen klonen hebben om nog een FoK! Werknaam in elkaar te knutselen!
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hej då!Mooie taal inderdaad
Maar qua uitspraak erg lastig, heb de zinnen van hierboven wel eens uitgesproken tegen een Zweed en die keek me aan van
![]()
Maar dat gaat met jou helemaal goed komen
Morgen wordt nog warmer.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:43 schreef Etcetera het volgende:
Bweeeh warm. Ik lig al de halve middag in een hangmat, slapen en lezen en drinken. Kater is wel over gelukkig.
nee, ik ga mijn alcoholgebruik indammen tot mijn gewone niveau: stoppen als ik genoeg heb gehad in plaats van doorzuipenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Morgen wordt nog warmer.Verwacht je dan ook een kater?
op hoeveel km zit je?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:42 schreef iamredleader het volgende:
En ondanks de warmte vanavond rondje rennen![]()
Klopt jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook als bijvoorbeeld Amerikanen opeens in het Nederlands beginnen.
Doet me denken aan:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:11 schreef Tinuviel het volgende:
Toen ik na het vwo eindexamen een jaar in het buitenland was, zaten er ook scandinaviers in mijn groep. Ik vond het wel erg grappig toen ze vertelden hoe chocolademousse in hun taal heette: dat was dan chocolamousse of chocolaemousse. Van MaJo's tekst begreep ik bijna alles, van Soempies wat minder.
Haha check! Ik had het ookquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:11 schreef MaJo het volgende:
Soemp dat snot in Londen zwart is heb je dat van mij?vond dat destijds zo opvallend en heb het nooit van iemand anders gehoord
![]()
Wat snuiven jullie daar toch allemaal?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha check! Ik had het ookbizarre gewaarwording
Ik ken het wel, maar alleen van de Avondvierdaagse. Sloffen over een stoffig bospad heeft hetzelfde effectquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat snuiven jullie daar toch allemaal?
Ik (her)ken dat fenomeen helemaal niet...
Van smog en vuil dat je inademt. En je neusharen filteren dat eruit, maar het blijft wel hangenquote:
Door de smog!quote:
Dat de smaak van schelpdieren zo kan veranderen, alleen door de hoeveelheid licht die erop valt. Verbazingwekkend.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Net weer even op en neer gecrost naar Zandvoort voor een bord gebakken mosselen. In de schaduw was het wel lekker, in de zon niet uit te houden...
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat de smaak van schelpdieren zo kan veranderen, alleen door de hoeveelheid licht die erop valt. Verbazingwekkend.
Goed zo!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen. Ik zit nu bij Lotusss. Het gaat redelijk goed met haar en de 'problemen' van gisteren zijn al zo goed als vergeten.
Beer and wine!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed zo!
Groeten daar en veel ijs, koude drankjes en zo...
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen. Ik zit nu bij Lotusss. Het gaat redelijk goed met haar en de 'problemen' van gisteren zijn al zo goed als vergeten.
Groetjes terugquote:
Ehhh, jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog een aardige uitdaging voor de boeg dus
Hoiquote:
Hallo jonge dame.quote:
truste.quote:
Wel zielig voor dat katje, dat had wel wat subtieler gemogenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
interessante combi voor mensen die van katten en uitknijpen van onderhuidse gezwellen/ maden houden...
http://www.dumpert.nl/med(...)worm_in_teentje.html
Hoi en slaap lekkerquote:
Ik mis jou als ik naar Hercules zit te kijkenquote:
Tijdens het kijken van dit filmpje werden mijn kat en hond GEK!!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
interessante combi voor mensen die van katten en uitknijpen van onderhuidse gezwellen/ maden houden...
http://www.dumpert.nl/med(...)worm_in_teentje.html
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis jou als ik naar Hercules zit te kijken
quote:
Wat duurde niet lang?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik zat laatst een aflevering op yt te kijken. Duurde niet lang.
Beiden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat duurde niet lang?
De aflevering of dat je mij miste?
quote:
quote:
Waarom sms?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:06 schreef MaJo het volgende:
Sms naar 3fm verstuurd, duimen jullie voor me? Misschien moet ik wel weer zingen
Ik probeer een Lowlandskaartje te winnen voor mijn vriendquote:
Ik zet de radio vast aan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:06 schreef MaJo het volgende:
Sms naar 3fm verstuurd, duimen jullie voor me? Misschien moet ik wel weer zingen
Topquote:
Nice!! Ik ga duimen voor je!!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik probeer een Lowlandskaartje te winnen voor mijn vriendVorig jaar is me dat gelukt door te zingen op 3fm
*duim*quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:06 schreef MaJo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |