Meet? Zo'n ding met veel bier?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:36 schreef iamredleader het volgende:
Dusmoet er een meet komen binnenkort?
Begin 2014 loopt het contract van Wiebel af. Tot die tijd is hij sinds vandaag vrijgesteld van werkzaamheden, om ons de kans te geven naar Zweden te gaan om ons te oriënteren, te solliciteren, enz. Zelfs zo dat we de auto mogen gebruiken en het kilometeraantal wat voor werk bedoeld was mogen inzetten om naar Zweden te rijden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:30 schreef wyccie het volgende:
Als jullie echt gaan, wanneer gaan jullie dan, Soempie?
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:28 schreef Yurithemaster het volgende:
laat ik voor de verandering maar weer eens wat toevoegen
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:38 schreef Soempie het volgende:
En z'n werkgever gaat contacten aanspreken in Zweden om ons te helpen.
Dat is ook je bedoeling?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:41 schreef Soempie het volgende:
Ik kwam deze ook nog tegen:
[..]
Nu lok ik hem met die quotes vast hier weer eens heen.
Ik vind het leuker om te meeten in een huiselijke omgeving of ergens in een park oid.quote:
Kom jij zondag ook mee terug naar ons dorp of ga je dan naar huis?quote:
Ja he. Daarom was het ook zo rot dat vanuit het moederbedrijf besloten is om contracten niet meer te verlengen, enz. Ze wilden Wiebel ook eigenlijk niet kwijt, maar moesten wel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:40 schreef wyccie het volgende:
Wow! Dat is gaaf. Wat een baas (letterlijk en figuurlijk).
Het is een topbedrijf. Ze hebben me binnengehaald op traineeship, me alles (bij) geleerd wat nodig was om een echt goeie presales te worden en daar veel geld en tijd in geinvesteerd. Ik wil er niet weg, zij willen me niet kwijt, maar de economische crisis dwingt het hoofdkantoor tot gekke sprongen en nu worden er een aantal hele goede mensen patsboem weggezet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:40 schreef wyccie het volgende:
Wow! Dat is gaaf. Wat een baas (letterlijk en figuurlijk).
Was grapje. We hebben bij mij in de kroeg al een keer akq meet gehad maar het meerendeel van de mensen komt ook in de akq sc.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om te meeten in een huiselijke omgeving of ergens in een park oid.
Zo'n drukke kroeg waar de muziek te hard staat voor een gesprek vind ik niks
[..]
Kom jij zondag ook mee terug naar ons dorp of ga je dan naar huis?
Dat is echt heel aardigquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Begin 2014 loopt het contract van Wiebel af. Tot die tijd is hij sinds vandaag vrijgesteld van werkzaamheden, om ons de kans te geven naar Zweden te gaan om ons te oriënteren, te solliciteren, enz. Zelfs zo dat we de auto mogen gebruiken en het kilometeraantal wat voor werk bedoeld was mogen inzetten om naar Zweden te rijden.![]()
![]()
Ik wil best even naar Yuri zwaaien.quote:
Ik ga naar huis. Ik mag maandag weer vroeg beginnen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Kom jij zondag ook mee terug naar ons dorp of ga je dan naar huis?
wil ik ook, wil ik ook, wil ik ookquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik even met trots onze zelf in Schotland uitgekozen nieuwe clubbotteling introduceren? Zo niet, dan toch...
En HJ voor mij!!quote:
Ahaquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga naar huis. Ik mag maandag weer vroeg beginnen.
Ghehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |