Gast zet jezelf niet zo voor joker.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nou moet ik wel toegeven in mijn eigen ervaring en in de kring om me heen, ik geen dames ken die wel gemakkelijk zijn maar het leven ook serieus nemen. Het zijn vaak toch wat de kortzichtigere tokkie achtige types.
De gedachte gaat voor de daad uit. Lulkoek dus.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:58 schreef alalali het volgende:
[..]
Het maakt wel onze samenleving pervers
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:06 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens TS, een overzichtelijk kaartje voor je wensen
Een open en seksueel vrije samenleving zorgt in ieder geval voor minder seksuele frustratie en misstanden als op het Tahir plein in het islamitische Egypte of die gekkigheid bij de katholieke priesters en dergelijke.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:58 schreef alalali het volgende:
[..]
Het maakt wel onze samenleving pervers
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:57 schreef Re het volgende:
FYI
TS ligt al als trollkloon in de prullenbak
Kan ik bijna alle vriendinnen noemen met wie ik een langdurige relatie heb gehad en mee naar huis nam.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:04 schreef alalali het volgende:
Vrouwen waar je moeite voor moet doet en die niet meteen na een avondje zuipen het bed induiken met eender wie?
Daarom deel ik ze ook altijd in: Meiden met wie je gaat feesten en meiden die je aan je ouders voorstelt.quote:Want momenteel heb ik de indruk dat het echt triestig gesteld is... de normen en waarden van de gemiddelde Nederlander is ver zoek
Tegenwoordig is er niks spannends meer aan. Het is allemaal plat en zo goedkoop en ordinair mogelijk. En de meeste meisjes van nu zijn slechtere/meer verwende kopieën van hun zussen en moeders die ik eerder kende.quote:Het is wel goed dat het taboe rond seksualiteit verdwenen is aan de ene kant, aan de andere kant overdrijven velen vind ik persoonlijk
Daar kon je op wachten he?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:57 schreef Re het volgende:
FYI
TS ligt al als trollkloon in de prullenbak
Da's precies de reden dat mensen in mijn omgeving niet weten dat ik een open relatie heb.. iedereen heeft er gelijk een oordeel over *zucht*. Lang leve Fok! hahaquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, maar sommigen menen zich heel druk te moeten maken over het seksleven van een ander.
Dus niet elke maand wisselen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:11 schreef alalali het volgende:
[..]
Wel, niet van partner wisselen als van onderbroek.
Ik heb nergens last van. Altijd meiden gehad die veel waarde hechtte aan seksualiteit en dus niet zomaar met iedereen het bed in doken. Misschien zoek je verkeerd of woon je in de verkeerde regio?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:04 schreef alalali het volgende:
Vrouwen waar je moeite voor moet doet en die niet meteen na een avondje zuipen het bed induiken met eender wie? Want momenteel heb ik de indruk dat het echt triestig gesteld is... de normen en waarden van de gemiddelde Nederlander is ver zoek Het is wel goed dat het taboe rond seksualiteit verdwenen is aan de ene kant, aan de andere kant overdrijven velen vind ik persoonlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |