Ik denk zelf dat ze op het eerste zich niet zo sletterige types ook gewoon normaal beginnen te vinden om de eerste date meteen te neukenquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:06 schreef Milchat het volgende:
C'est moi, aan je omschrijving te zien ben ik een échte vrouw.
Ik denk overigens dat ze er best nog wel zijn en je ze ook kan onderscheiden van sletterige types.Hoe oud ben je?
Echt nietquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Silenus het volgende:
Nee, werkelijk elke vrouw in Nederland neukt op de eerste date.
Dit dus. Vind ik jammer. Bij seks moeten er gevoelens zitten vind ikquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Silenus het volgende:
Nee, werkelijk elke vrouw in Nederland neukt op de eerste date.
Bedankt voor de informatiequote:Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef alalali het volgende:
[..]
Dit dus. Vind ik jammer. Bij seks moeten er gevoelens zitten vind ik
Die gevoelens zitten er ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef alalali het volgende:
[..]
Als je niks voelt gaat er wel wat mis inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef alalali het volgende:
[..]
Definieer "duurzaam".quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef alalali het volgende:
Ik pleit voor duurzame relaties tussen man en vrouw
Seks hoort tegenwoordig bij het 'iemand leuk vinden' en gebeurt daarom al veel sneller. In plaats van dat je eerst verliefd wordt en elkaar leert kennen en een relatie aan (wil gaan) gaat met elkaar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef alalali het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ze op het eerste zich niet zo sletterige types ook gewoon normaal beginnen te vinden om de eerste date meteen te neuken
Jij was een man toch?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben blij dat ik geen 'echte vrouw' ben in dat geval. Mensen die moeilijk doen
Pas maar op dat heel autistisch FOK op de zolder kamer niet over je valt, die hebben daar namelijk nog geen ervaring meequote:Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef alalali het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ze op het eerste zich niet zo sletterige types ook gewoon normaal beginnen te vinden om de eerste date meteen te neuken
Want meiden die snel seks hebben nemen het leven niet serieus?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:11 schreef Milchat het volgende:
Maar echt, ze zijn er heus hoor. Meiden die het leven en liefde iets serieuzer nemen.
vriendenkringquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:12 schreef Silenus het volgende:
Trouwens Ali, hoe weet jij dit eigenlijk allemaal?
Dat heeft toch niks met serieus zijn te maken? Liefde serieus nemen en seks hebben gaat juist prima samen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:11 schreef Milchat het volgende:
[..]
Seks hoort tegenwoordig bij het 'iemand leuk vinden' en gebeurt daarom al veel sneller. In plaats van dat je eerst verliefd wordt en elkaar leert kennen en een relatie aan (wil gaan) gaat met elkaar.
Maar echt, ze zijn er heus hoor. Meiden die het leven en liefde iets serieuzer nemen.
Nou moet ik wel toegeven in mijn eigen ervaring en in de kring om me heen, ik geen dames ken die wel gemakkelijk zijn maar het leven ook serieus nemen. Het zijn vaak toch wat de kortzichtigere tokkie achtige types.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Want meiden die snel seks hebben nemen het leven niet serieus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |