Ik denk zelf dat ze op het eerste zich niet zo sletterige types ook gewoon normaal beginnen te vinden om de eerste date meteen te neukenquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:06 schreef Milchat het volgende:
C'est moi, aan je omschrijving te zien ben ik een échte vrouw.
Ik denk overigens dat ze er best nog wel zijn en je ze ook kan onderscheiden van sletterige types.Hoe oud ben je?
Echt nietquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Silenus het volgende:
Nee, werkelijk elke vrouw in Nederland neukt op de eerste date.
Dit dus. Vind ik jammer. Bij seks moeten er gevoelens zitten vind ikquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Silenus het volgende:
Bedankt voor de informatiequote:Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef alalali het volgende:
[..]
Dit dus. Vind ik jammer. Bij seks moeten er gevoelens zitten vind ik
Die gevoelens zitten er ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef alalali het volgende:
[..]
Als je niks voelt gaat er wel wat mis inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef alalali het volgende:
[..]
Definieer "duurzaam".quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef alalali het volgende:
Ik pleit voor duurzame relaties tussen man en vrouw
Seks hoort tegenwoordig bij het 'iemand leuk vinden' en gebeurt daarom al veel sneller. In plaats van dat je eerst verliefd wordt en elkaar leert kennen en een relatie aan (wil gaan) gaat met elkaar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef alalali het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ze op het eerste zich niet zo sletterige types ook gewoon normaal beginnen te vinden om de eerste date meteen te neuken
Jij was een man toch?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben blij dat ik geen 'echte vrouw' ben in dat geval. Mensen die moeilijk doen
Pas maar op dat heel autistisch FOK op de zolder kamer niet over je valt, die hebben daar namelijk nog geen ervaring meequote:Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef alalali het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ze op het eerste zich niet zo sletterige types ook gewoon normaal beginnen te vinden om de eerste date meteen te neuken
Want meiden die snel seks hebben nemen het leven niet serieus?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:11 schreef Milchat het volgende:
Maar echt, ze zijn er heus hoor. Meiden die het leven en liefde iets serieuzer nemen.
vriendenkringquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:12 schreef Silenus het volgende:
Trouwens Ali, hoe weet jij dit eigenlijk allemaal?
Dat heeft toch niks met serieus zijn te maken? Liefde serieus nemen en seks hebben gaat juist prima samen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:11 schreef Milchat het volgende:
[..]
Seks hoort tegenwoordig bij het 'iemand leuk vinden' en gebeurt daarom al veel sneller. In plaats van dat je eerst verliefd wordt en elkaar leert kennen en een relatie aan (wil gaan) gaat met elkaar.
Maar echt, ze zijn er heus hoor. Meiden die het leven en liefde iets serieuzer nemen.
Nou moet ik wel toegeven in mijn eigen ervaring en in de kring om me heen, ik geen dames ken die wel gemakkelijk zijn maar het leven ook serieus nemen. Het zijn vaak toch wat de kortzichtigere tokkie achtige types.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Want meiden die snel seks hebben nemen het leven niet serieus?
Brofistquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Silenus het volgende:
Dacht dat dit weer zo'n topic was inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:20 schreef HSG het volgende:
Waar ik me zo druk om kan maken is dat er steeds meer slonzige manwijven zijn.
Haha, in academische kringen gebeurt dit inderdaad zelden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nou moet ik wel toegeven in mijn eigen ervaring en in de kring om me heen, ik geen dames ken die wel gemakkelijk zijn maar het leven ook serieus nemen. Het zijn vaak toch wat de kortzichtigere tokkie achtige types.
Are you kidding me?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, in academische kringen gebeurt dit inderdaad zelden.
Dit had ook wel wat beschaafder (en feminiener) verwoord mogen worden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:51 schreef rhubarbje het volgende:
wat debiel dat jij vind dat een vrouw alleen een echte vrouw kan zijn als ze niet vrij is in haar seksuele behoeften
een man is zeker wel een echte man als hij dat wel is?
volgens mij word vrouwzijn nog steeds bepaald door het feit of je een kut hebt of niet
en jouw normen en waarden zijn gelukkig geen graadmeter voor in hoeverre iemand een echte vrouw is of niet
Maar de mannen neuken dus net zo goed op een eerste date.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef alalali het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Soms verlang ik terug naar de tijden van weleer* toen er nog goede zeden waren, de heren hun dame uit de koets hielpen en hun jas over een regenplas gooiden zodat zij geen vieze voeten kregen bij het oversteken. Walgelijke seks op de eerste date? Kom nou. Een kushandje kon je krijgen. Zoals dat hoort.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:13 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Vrouwen die meteen het bed in duiken
Wees een dame.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Ik denk dat menigeen het wel eens zal zijn dat een typische vrouwelijke club-ganger die elke jongen platneukt met meer spieren dan intelligentie en een typisch symmetrisch gezicht heeft (wees eerlijk, die heb je in elke club) niet bepaald als 'echte vrouw' zal worden gezien. Daar zit toch wat meer romantisch en figuurlijks aan vast.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:51 schreef rhubarbje het volgende:
wat debiel dat jij vind dat een vrouw alleen een echte vrouw kan zijn als ze niet vrij is in haar seksuele behoeften
een man is zeker wel een echte man als hij dat wel is?
volgens mij word vrouwzijn nog steeds bepaald door het feit of je een kut hebt of niet
en jouw normen en waarden zijn gelukkig geen graadmeter voor in hoeverre iemand een echte vrouw is of niet
Toen ik het eens op de eerste date deed, werd ik gelijk uitgemaakt voor slet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:22 schreef MsMessy het volgende:
Ah alle hypocrieten verzamelen!!
Dat een man het op de eerste date "OK" Inclusief schouderklopje van vrienden/users
Doet een vrouw dat op de eerste date "Hè gatver NEE" Slet/hoer bah
Seksediscriminatie, makkelijker kunnen we het niet maken.
Ware het niet dat dat voor het overgrote meerendeel van de mannen niet weggelegd is, ze er moeite voor moeten doen zelfs als het wel kan en het voor 100% van de vrouwen een kwestie van de benen spreiden is.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:22 schreef MsMessy het volgende:
Dat een man het op de eerste date "OK" Inclusief schouderklopje van vrienden/users
Nee, gewoon genetischquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:22 schreef MsMessy het volgende:
Als alle vrouwen zo makkelijk zijn, dan zouden die mannen dus ook die problemen niet hebben. Dus er is een beeld wat niet klopt en niet alle vrouwen zijn makkelijk of er lopen meer mannen dan vrouwen rond in Nederland. Welke van de twee is het?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:25 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ware het niet dat dat voor het overgrote meerendeel van de mannen niet weggelegd is, ze er moeite voor moeten doen zelfs als het wel kan en het voor 100% van de vrouwen een kwestie van de benen spreiden is.
Oh, dan is het goed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:25 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ware het niet dat dat voor het overgrote meerendeel van de mannen niet weggelegd is, ze er moeite voor moeten doen zelfs als het wel kan en het voor 100% van de vrouwen een kwestie van de benen spreiden is.
Zodat mannen weer vreemd kunnen gaan bij de vleet omdat ze hun verspreidingslust niet kunnen beteugelen. Ja goed plan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:28 schreef alalali het volgende:
[..]
Nee, gewoon genetisch
Mannen zijn gewoon zo gemaakt, wij zijn voorbestemd om ons zaad met zoveel mogelijk vrouwen te proberen delen. Terwijl vrouwen dat niet zijn. Zij zijn voorbestemd om de sterkste der mannen eruit te kiezen
Ik herhaal: ik pleit voor duurzame relaties tussen man en vrouw. Het huwelijk als instituut moet worden hersteld. Dit is volledig zoek in de hedendaagse maatschappij. Bij de Islam zie je dit wel nog, alleen is daar dan het nadeel dat de vrouw geen rechten heeft, dat is ook geen goede zaak.
Als je het beste uit beide werelden neemt, kom je er
Hm. Dus eigenlijk is het dan gewoon een hoop frustratie bij die mannen die het niet lukt begrijp ik?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:25 schreef TerryStone het volgende:
[..]
die bestaan niet meerquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:04 schreef alalali het volgende:
Vrouwen waar je moeite voor moet doet en die niet meteen na een avondje zuipen het bed induiken met eender wie?
Want momenteel heb ik de indruk dat het echt triestig gesteld is... de normen en waarden van de gemiddelde Nederlander is ver zoek
Het is wel goed dat het taboe rond seksualiteit verdwenen is aan de ene kant, aan de andere kant overdrijven velen vind ik persoonlijk
Vrouwen hebben ook meer dan een enkele eicel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:28 schreef alalali het volgende:
[..]
Nee, gewoon genetisch
Mannen zijn gewoon zo gemaakt, wij zijn voorbestemd om ons zaad met zoveel mogelijk vrouwen te proberen delen. Terwijl vrouwen dat niet zijn. Zij zijn voorbestemd om de sterkste der mannen eruit te kiezen
Ik herhaal: ik pleit voor duurzame relaties tussen man en vrouw. Het huwelijk als instituut moet worden hersteld. Dit is volledig zoek in de hedendaagse maatschappij. Bij de Islam zie je dit wel nog, alleen is daar dan het nadeel dat de vrouw geen rechten heeft, dat is ook geen goede zaak.
Als je het beste uit beide werelden neemt, kom je er
Onzin, dat klopt alleen als je er vanuit gaat dat alle vrouwen met alle mannen neuken. Het is zo dat er een relatief kleine groep mannen is die het goed doen bij de vrouwen en zo een hoog percentage van de vrouwen versiert.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als alle vrouwen zo makkelijk zijn, dan zouden die mannen dus ook die problemen niet hebben. Dus er is een beeld wat niet klopt en niet alle vrouwen zijn makkelijk of er lopen meer mannen dan vrouwen rond in Nederland. Welke van de twee is het?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |