abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129547588
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Silenus het volgende:
Nee, werkelijk elke vrouw in Nederland neukt op de eerste date.
Brofist
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129547646
Waar ik me zo druk om kan maken is dat er steeds meer slonzige manwijven zijn.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_129547673
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:20 schreef HSG het volgende:
Waar ik me zo druk om kan maken is dat er steeds meer slonzige manwijven zijn.
Dacht dat dit weer zo'n topic was inderdaad.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:22:16 #29
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129547696
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nou moet ik wel toegeven in mijn eigen ervaring en in de kring om me heen, ik geen dames ken die wel gemakkelijk zijn maar het leven ook serieus nemen. Het zijn vaak toch wat de kortzichtigere tokkie achtige types.
Haha, in academische kringen gebeurt dit inderdaad zelden. :+
Gourmetten of steengrillen?
pi_129548025
Alle vrouwen zijn kut hoeren ©Hans Teeuwen
pi_129550246
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:22 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, in academische kringen gebeurt dit inderdaad zelden. :+
Are you kidding me?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_129550541
wat debiel dat jij vind dat een vrouw alleen een echte vrouw kan zijn als ze niet vrij is in haar seksuele behoeften

een man is zeker wel een echte man als hij dat wel is?

volgens mij word vrouwzijn nog steeds bepaald door het feit of je een kut hebt of niet
en jouw normen en waarden zijn gelukkig geen graadmeter voor in hoeverre iemand een echte vrouw is of niet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_129551732
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 17:51 schreef rhubarbje het volgende:
wat debiel dat jij vind dat een vrouw alleen een echte vrouw kan zijn als ze niet vrij is in haar seksuele behoeften

volgens mij word vrouwzijn nog steeds bepaald door het feit of je een kut hebt of niet
en jouw normen en waarden zijn gelukkig geen graadmeter voor in hoeverre iemand een echte vrouw is of niet
Dit had ook wel wat beschaafder (en feminiener) verwoord mogen worden.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_129552069
Tja sorry ik ben nou eenmaal geen echte vrouw :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_129552116
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef alalali het volgende:

[..]

Dit dus. Vind ik jammer. Bij seks moeten er gevoelens zitten vind ik
Maar de mannen neuken dus net zo goed op een eerste date.
pi_129552438
Weer zo'n zeiktopic. Vrouwen hebben ook zin in seks en het is voor vrouwen in de regel vrij makkelijk te verkrijgen, dus waarom daar geen gebruik van maken. En de meeste vrouwen hebben echt niet met iedereen seks.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_129552776
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:13 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Vrouwen die meteen het bed in duiken :r

Wees een dame.
Ja, dit dus. Soms verlang ik terug naar de tijden van weleer* toen er nog goede zeden waren, de heren hun dame uit de koets hielpen en hun jas over een regenplas gooiden zodat zij geen vieze voeten kregen bij het oversteken. Walgelijke seks op de eerste date? Kom nou. Een kushandje kon je krijgen. Zoals dat hoort.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_129552827
Niets mis met seksueel actieve vrouwen. Zolang ze in een monogame relatie maar bij hun partner hun heel gezonde en natuurlijke behoeften uitleven.

Voor mannen evenzo.
pi_129552909
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 17:51 schreef rhubarbje het volgende:

Ik denk dat menigeen het wel eens zal zijn dat een typische vrouwelijke club-ganger die elke jongen platneukt met meer spieren dan intelligentie en een typisch symmetrisch gezicht heeft (wees eerlijk, die heb je in elke club) niet bepaald als 'echte vrouw' zal worden gezien. Daar zit toch wat meer romantisch en figuurlijks aan vast.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 31 juli 2013 @ 19:22:21 #40
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_129553202
Ah alle hypocrieten verzamelen!!
Dat een man het op de eerste date "OK ^O^ " Inclusief schouderklopje van vrienden/users
Doet een vrouw dat op de eerste date "Hè gatver NEE :N " Slet/hoer bah :r

Seksediscriminatie, makkelijker kunnen we het niet maken.
  woensdag 31 juli 2013 @ 19:23:54 #41
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129553245
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:22 schreef MsMessy het volgende:
Dat een man het op de eerste date "OK ^O^ " Inclusief schouderklopje van vrienden/users

Toen ik het eens op de eerste date deed, werd ik gelijk uitgemaakt voor slet. ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_129553290
quote:

Ware het niet dat dat voor het overgrote meerendeel van de mannen niet weggelegd is, ze er moeite voor moeten doen zelfs als het wel kan en het voor 100% van de vrouwen een kwestie van de benen spreiden is.
pi_129553385
quote:

Nee, gewoon genetisch

Mannen zijn gewoon zo gemaakt, wij zijn voorbestemd om ons zaad met zoveel mogelijk vrouwen te proberen delen. Terwijl vrouwen dat niet zijn. Zij zijn voorbestemd om de sterkste der mannen eruit te kiezen

Ik herhaal: ik pleit voor duurzame relaties tussen man en vrouw. Het huwelijk als instituut moet worden hersteld. Dit is volledig zoek in de hedendaagse maatschappij. Bij de Islam zie je dit wel nog, alleen is daar dan het nadeel dat de vrouw geen rechten heeft, dat is ook geen goede zaak.

Als je het beste uit beide werelden neemt, kom je er
  woensdag 31 juli 2013 @ 19:29:34 #44
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_129553407
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:25 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ware het niet dat dat voor het overgrote meerendeel van de mannen niet weggelegd is, ze er moeite voor moeten doen zelfs als het wel kan en het voor 100% van de vrouwen een kwestie van de benen spreiden is.
Als alle vrouwen zo makkelijk zijn, dan zouden die mannen dus ook die problemen niet hebben. Dus er is een beeld wat niet klopt en niet alle vrouwen zijn makkelijk of er lopen meer mannen dan vrouwen rond in Nederland. Welke van de twee is het?
pi_129553417
quote:

[..]

Oh, dan is het goed.
  woensdag 31 juli 2013 @ 19:30:30 #46
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_129553425
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:28 schreef alalali het volgende:

[..]

Nee, gewoon genetisch

Mannen zijn gewoon zo gemaakt, wij zijn voorbestemd om ons zaad met zoveel mogelijk vrouwen te proberen delen. Terwijl vrouwen dat niet zijn. Zij zijn voorbestemd om de sterkste der mannen eruit te kiezen

Ik herhaal: ik pleit voor duurzame relaties tussen man en vrouw. Het huwelijk als instituut moet worden hersteld. Dit is volledig zoek in de hedendaagse maatschappij. Bij de Islam zie je dit wel nog, alleen is daar dan het nadeel dat de vrouw geen rechten heeft, dat is ook geen goede zaak.

Zodat mannen weer vreemd kunnen gaan bij de vleet omdat ze hun verspreidingslust niet kunnen beteugelen. Ja goed plan. ^O^
pi_129553437
quote:

[..]

Hm. Dus eigenlijk is het dan gewoon een hoop frustratie bij die mannen die het niet lukt begrijp ik?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_129553490
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:04 schreef alalali het volgende:
Vrouwen waar je moeite voor moet doet en die niet meteen na een avondje zuipen het bed induiken met eender wie?

Want momenteel heb ik de indruk dat het echt triestig gesteld is... de normen en waarden van de gemiddelde Nederlander is ver zoek

Het is wel goed dat het taboe rond seksualiteit verdwenen is aan de ene kant, aan de andere kant overdrijven velen vind ik persoonlijk
die bestaan niet meer
vrouwen houden onderling een wedstrijdje wie zich het meest heeft laten misbruiken
no
pi_129553504
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:28 schreef alalali het volgende:

[..]

Nee, gewoon genetisch

Vrouwen hebben ook meer dan een enkele eicel.

Wil je duurzame relaties tussen man en vrouw, dan dien je ze allebei onder de loep te nemen, en niet enkel te wijzen naar het vrouwwezen.
pi_129553531
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:29 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Als alle vrouwen zo makkelijk zijn, dan zouden die mannen dus ook die problemen niet hebben. Dus er is een beeld wat niet klopt en niet alle vrouwen zijn makkelijk of er lopen meer mannen dan vrouwen rond in Nederland. Welke van de twee is het?
Onzin, dat klopt alleen als je er vanuit gaat dat alle vrouwen met alle mannen neuken. Het is zo dat er een relatief kleine groep mannen is die het goed doen bij de vrouwen en zo een hoog percentage van de vrouwen versiert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')