abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129542427
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_129542439
Gooi ik hem nog vol ook 8)7

oh pfffff Son, laat maar hoor. Het kwartje is uiteindelijk gevallen |:(
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:00:31 #4
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129542763
Oh, verslavend, die oude topics lezen O+

quote:
maandag 15 april 2013 @ 04:23 • 242
LadyBlack

Naast mij ligt te slapen het mooiste kleine meisje: E v a
(online wil ik Lbaby er wel graag inhouden!)

Gisteravond om 19:05 is ze geboren, en het gaat fantastisch! We zijn een nachtje in het ziekenhuis gebleven omdat ik een ruggeprik heb gehad en de verdoving nog niet helemaal uit 1 been is. Mn kleine meisje is helemaal gezond en geweldig!!
O+
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:04:18 #5
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129542898
En daarna de shock dat suiker ook bezig was! :D
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:05:44 #6
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129542963
Man, wat lijkt dat nu toch lang geleden! :o
pi_129543234
Jullie zijn nog steeds in de terugleesmood O+

Ik kwam eigenlijk even snel voor een vraag. Weet iemand een site waar je leuke hoezen kan kopen voor de newborn set van Stokke? Ik vind de hoezen die er van Stokke zelf te koop zijn verschrikkelijk lelijk en E. heeft ineens heel veel interesse voor de wereld om haar heen O+
E.
pi_129543334
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:13 schreef .Sparkling. het volgende:
Jullie zijn nog steeds in de terugleesmood O+

Ik kwam eigenlijk even snel voor een vraag. Weet iemand een site waar je leuke hoezen kan kopen voor de newborn set van Stokke? Ik vind de hoezen die er van Stokke zelf te koop zijn verschrikkelijk lelijk en E. heeft ineens heel veel interesse voor de wereld om haar heen O+
Hier?
pi_129543378
Echt, ik kon zelf niets vinden. Bedankt, die zijn leuk!
E.
pi_129543380
Feli Soesa met je prachtige blije dreumes! *O* O+

Coco, das toevallig, ik heb afgelopen week mijn dossier opgevraagd, kan het vrijdag gaan halen. Ik hoefde niet te kiezen :? Heb opgevraagd van de ks en van de opnamedagen.

Ik heb mijn streepjes- en werpposts ook nog eens doorgenomen :'( O+

Op vrijdagavond al aan het miepen "ik voel me niet zo lekker", compleet in negeermodus.
quote:
Mangostine vrijdag 21 september 2012 @ 20:35:50 #111

Ik voel me niet zo lekker... Sinds een uur of 17 telkens harde buiken. Beetje pijnlijk ook.
Ik gok het maar erop dat dit voorwerk is. Veel thee en zometeen naar bed denk ik.
Later die avond:
quote:
Mangostine vrijdag 21 september 2012 @ 22:17:53 #129

Echt jongens, het is lief dat jullie zo meeleven :*
Maar dit zijn geen weeën. Ik lig in bed nu en het zwakt alweer af. Ik ben gewoon moe denk ik. En het voelt alsof de baby zich bovenin opgekruld heeft en dat is wat het pijnlijk maakt.

Ik moet idd de verloskamers bellen als er iets is. Nr ligt naast me. Maar zal niet nodig zijn.
Sorry voor de commotie!
waarop zich een storm aan pm's ontketende :P

En de volgende dag, nog compleet overrompeld door de alomtegenwoordige chaos van een baby:
quote:
Mangostine zaterdag 22 september 2012 @ 12:36:49 #181

Hoi 8-) ik heb een baby O+
Vanochtend om 9.49u is onze zoon M geboren. Met ks, dat was toch wel even stress, maar viel uiteindelijk mee.
M is supermooi, puntgaaf en doet het belachelijk goed. 48cm en 3070 gram. Een tevreden vent.
Ik ben de gelukkigste moeder ever en heb daardoor nergens last van *O*
pi_129543388
Ola!

Al sinds jaar en dag een meelezer, voel me een beetje beschaamd dat ik alles van iedereen hier weet, dus maar eens tijd me hier te melden en te kijken of het me lukt aan te haken.

Wilde al bijna bij de babymeet voorbij lopen maar dat ging me net iets te ver ;)

Even wat gegevens over mij en baby:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129543438
Hoi Olf! Jonge moeder :D Ik ook trouwens hoor, een jaartje ouder dan jij ;)
E.
pi_129543484
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:17 schreef .Sparkling. het volgende:
Echt, ik kon zelf niets vinden. Bedankt, die zijn leuk!
Op Marktplaats vind ik altijd van dit soort webwinkeltjes. Ik heb gezocht op Stokke Newborn Hoes.
pi_129543502
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:17 schreef Mangostine het volgende:
Feli Soesa met je prachtige blije dreumes! *O* O+

Coco, das toevallig, ik heb afgelopen week mijn dossier opgevraagd, kan het vrijdag gaan halen. Ik hoefde niet te kiezen :? Heb opgevraagd van de ks en van de opnamedagen.

Ik heb mijn streepjes- en werpposts ook nog eens doorgenomen :'( O+

Op vrijdagavond al aan het miepen "ik voel me niet zo lekker", compleet in negeermodus.

[..]

Later die avond:

[..]

waarop zich een storm aan pm's ontketende :P

En de volgende dag, nog compleet overrompeld door de alomtegenwoordige chaos van een baby:

[..]

Ja, maar jij bent in S. bevallen he? Ik in H.

Hihi, zo grappig ja :D Mijn eerste weeën waren ook voorwerk :P :+
pi_129543510
Welkom Olf :)
pi_129543516
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, maar jij bent in S. bevallen he? Ik in H.

Hihi, zo grappig ja :D Mijn eerste weeën waren ook voorwerk :P :+
Ja, maar die voeren toch hetzelfde beleid? Dacht ik.
pi_129543551
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:17 schreef Olf het volgende:
Ola!

Al sinds jaar en dag een meelezer, voel me een beetje beschaamd dat ik alles van iedereen hier weet, dus maar eens tijd me hier te melden en te kijken of het me lukt aan te haken.

Wilde al bijna bij de babymeet voorbij lopen maar dat ging me net iets te ver ;)

Even wat gegevens over mij en baby:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Olf! Leuk dat je aanhaakt :W
pi_129543556
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:21 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Ja, maar die voeren toch hetzelfde beleid? Dacht ik.
Oh ja, daar hadden we 't laatst ook over. Ze hebben mij via de pr-afdeling een formulier toegestuurd. Dat moet ik terugsturen enzo. Moet ook (vooraf) ervoor tekenen en alles. Heb je dat wel moeten doen?
pi_129543572
Wat studeer je Olf? /nieuwsgierig :)
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:23:27 #20
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_129543585
Hoi olf! Leuk dat je mee post!

Mango, :P . je was zo aan het negeren dat we alleen maar konden zeggen dat er ws wel iets was ;)
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:24:00 #21
381212 Gulara
From the future
pi_129543605
Jemig wat gaan jullie weer hard! Dank voor de reacties. O+
Ik probeer morgen even fatsoenlijk bij te lezen.

Welkom Olf!
pi_129543607
Vandaag gaan wandelen. Het bruggetje bewoog ook als je op en neer sprong. Saar vond dat erg leuk :') :D

youtu.be[/youtube]

haal ik zo weer weg, dus niet quoten aub :)

[ Bericht 26% gewijzigd door Cocotrimonium op 31-07-2013 14:54:08 ]
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:25:29 #23
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129543646
Welkom Olf :W Foto van je kerstdochter? O-)
pi_129543699
Whaha wat gaaf zo'n ongelooflijk grote lach!! O+ Ik verheug me daarop. Hier is alles nog wat aarzelend (ook heel lief O+ ).

F trekt aan mijn kat. En hij kijkt wat hij doet. Dat is nog een beetje nieuw! Ziehier.
pi_129543708
lol Coco, dat bekkie :D

En niks met pr afdelingen hier, gewoon zo'n formuliertje via de site en vanochtend kreeg ik een gereedmelding?

Welkom Olf!

Elmo, lees je mee? Ik ben benieuwd naar L's stats!
pi_129543772
Die lach! Wat ontzettend schattig O+

Wat is F toch al groot! En wat bijzonder dat de kat dat prima vindt :o
E.
pi_129543891
Klaagmodus:

Ik vind het een beetje jammer dat er niemand meer op mijn posts reageert.
Rosalie rolt, geen reactie
Eerste werkdag, spannend na 5 maanden, geen reactie
Nu haar stats, geen reactie

Ik weet dat ik ook niet overal op reageer, maar dat lukt me ook echt niet.
Maar mijn onzekere ik denkt nu wel dat ik tijdens de meet wel heel erg tegengevallen moet zijn, want sindsdien geen reacties meer.

Sorry voor de klacht maar ik merk dat het me dwars zit en de lol van meeposten eraf is zo.
pi_129543895
Je hebt live kunnen zien dat hij op de foto's wel ouder oogt dan in het echt, maar hij heeft zo zijn momenten :s)
pi_129544030
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:32 schreef danic het volgende:
Klaagmodus:

Maar mijn onzekere ik denkt nu wel dat ik tijdens de meet wel heel erg tegengevallen moet zijn, want sindsdien geen reacties meer.

Sorry voor de klacht maar ik merk dat het me dwars zit en de lol van meeposten eraf is zo.
Ik zit me suf te bladeren maar ik kom bijna geen posts van je tegen? Maar misschien zijn ze tussen de gaande gesprekken een beetje verloren gegaan, ik denk dat je er meer waarde aan hecht dan nodig.
pi_129544046
Danic :*
Soms gaat het hier gewoon te snel en vallen sommige posts niet zo op. Zit zelf nu mobiel (kolftijd, yay) en kan dus ook niet uitgebreid reageren.
Maar je bent (mij) zeker niet tegengevallen op de meet hoor! Integendeel...
pi_129544102
danic, onzekere muts! :P Ik vond jou juist een superleuk mens op de meet! (niets ten nadele van andere leuke mensen)

Ik had je post wel gelezen, maar niet geregistreerd, en net zoals jijzelf lukt het mij ook niet altijd (nooit) om overal op te reageren.

Ik probeer zelf verjaardagen en andere belangrijke gebeurtenissen of verjaardagen te noemen, en reageer verder eigenlijk vrij ad-hoc op wat ik toevallig op dat moment lees. En daar ga ik me ook niet voor verontschuldigen, want ik verwacht dus ook niet dat iemand anders al mijn dagboekposts onthoudt en er dan ook nog op reageert. :D

Maar! Wat knap van Rosalie!
En hoe was je eerste werkdag?
pi_129544118
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:37 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ik zit me suf te bladeren maar ik kom bijna geen posts van je tegen? Maar misschien zijn ze tussen de gaande gesprekken een beetje verloren gegaan, ik denk dat je er meer waarde aan hecht dan nodig.
Nee de laatste dagen niet. Dat klopt. Want: weer werken zoals ik al zei. En de lol is er een beetje af.
Maar ik maak het ws te zwaar, dat weet ik.
Maar ook ik ben trots op mijn kind en vind het leuk als er gereageerd wordt op berichtjes.
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:41:19 #33
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129544133
Danic neeeeee joh!! :o

Gewoon precies wat je zelf zegt: onmogelijk om op alles te reageren, dus ik sla constant allerlei mensen over :@

Heb wel gelezen dat Rosalie kon rollen, en zat me toen verbaasd te bedenken dat E dat dan misschien ook wel binnenkort kan! Snelle meid!!
pi_129544138
Jee wat een warm welkom!

quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat studeer je Olf? /nieuwsgierig :)
Doe een nogal kleine studie, dus ga hem niet helemaal noemen, maar is een master in een alfa-richting. Baangarantie gegarandeerd ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:25 schreef LadyBlack het volgende:
Welkom Olf :W Foto van je kerstdochter? O-)
Ik wilde per se geen foto's showen maar wil tegelijkertijd wel opscheppen over haar knapheid natuurlijk ;). Heel eventjes foto onder spoiler (niet quoten graag)

SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door Olf op 31-07-2013 15:24:48 ]
pi_129544157
Ik geloof trouwens nooit dat niemand heeft gereageerd danic, want Omen reageert áltijd op álles. :7

Olf, wat een blij ei :D
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:43:07 #36
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129544173
Mooi cadeau! Het knutselwerkje én je dochter!
pi_129544221
danic :* Ik mis echt heel veel posts, sorry, nooit mijn bedoeling om mensen bewust te negeren. Maar ik heb serieus een concentratiespan van een goudvis (overblijfseltje van het ziekzijn tijdens de zw.schap), dus wat ik op deze pagina lees is de volgende alweer vergeten :@
pi_129544246
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:40 schreef Mangostine het volgende:
danic, onzekere muts! :P Ik vond jou juist een superleuk mens op de meet! (niets ten nadele van andere leuke mensen)

Ik had je post wel gelezen, maar niet geregistreerd, en net zoals jijzelf lukt het mij ook niet altijd (nooit) om overal op te reageren.

Ik probeer zelf verjaardagen en andere belangrijke gebeurtenissen of verjaardagen te noemen, en reageer verder eigenlijk vrij ad-hoc op wat ik toevallig op dat moment lees. En daar ga ik me ook niet voor verontschuldigen, want ik verwacht dus ook niet dat iemand anders al mijn dagboekposts onthoudt en er dan ook nog op reageert. :D

Maar! Wat knap van Rosalie!
En hoe was je eerste werkdag?
Lief van je.
En ja ik ben onzeker. Heel erg zelfs alkeeb kan ik dat met mijn grote bek nog wel eens verbloemen. Wat vaak resulteert in domme opmerkingen :')
Maar het lijkt ook wel alsof ik 5 maanden op de automaat alles gedaan heb. Tijdje terug zei ik al dat ik zo weinig emotioneel ben.
En sinds ik weer ben gaan werken ben ik lek ;(
En trek ik me dingen ook meer aan.

Ik ben vorige week maandag alweer begonnen. Was even wennen en ik zat veel met mijn hoofd bij thuis en mijn telefoon.
Maar inmiddels zit ik er weer in en vind ik het ook fijn. De afwisseling tussen thuis en werk is precies goed (3 dagen en 1 avond).
pi_129544261
Hoi Olf! Wat een lekker ding heb je daar O+

Suiker, die kat! In combinatie met F natuurlijk. Hij lijkt het zelfs wel lekker te vinden. Het enige wat mijn kat met Isa doet, is er bovenop vallen als ie weer eens loopt de klunzen, de kneus :')

Onverwachts is Isa gisteren voor het eerst uit logeren geweest bij mijn ouders :o Ik wilde het stiekem niet, maar sochtends vond ik het heerlijk zo lekker met zijn tweetjes. Je vergeet echt hoe fijn dat is O+ en ze heeft supergoed geslapen en was erg lief zei mam O+
Sarcasme. Herken het.
pi_129544291
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:42 schreef Mangostine het volgende:
Ik geloof trouwens nooit dat niemand heeft gereageerd danic, want Omen reageert áltijd op álles. :7

:D
pi_129544294
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:42 schreef Mangostine het volgende:

Ik ben stiekem altijd heel erg onder de indruk van die megaposts :@ O+
Sarcasme. Herken het.
pi_129544302
Welkom Olf!

Oh Spirit, wat stoer, Isa uit logeren. Zowel manlief als ik zijn er nog echt niet aan toe L. weg te brengen.
pi_129544352
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:44 schreef L-E het volgende:
danic :* Ik mis echt heel veel posts, sorry, nooit mijn bedoeling om mensen bewust te negeren. Maar ik heb serieus een concentratiespan van een goudvis (overblijfseltje van het ziekzijn tijdens de zw.schap), dus wat ik op deze pagina lees is de volgende alweer vergeten :@
Ik las het ja! Lijkt me echt verschrikkelijk en dan vooral dat je de namen van je kinderen soms niet meer weet. Ik kreeg een brok in mijn keel toen ik het las ;(

Dus jou is het vergeven :P
pi_129544365
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:47 schreef L-E het volgende:
Welkom Olf!

Oh Spirit, wat stoer, Isa uit logeren. Zowel manlief als ik zijn er nog echt niet aan toe L. weg te brengen.
Ik was er stiekem ook nog niet aan toe, maar man wilde graag. We zijn uit eten geweest en lagen om 10 uur te pitten als een stel bejaarden :')
Sarcasme. Herken het.
pi_129544431
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:48 schreef danic het volgende:

[..]

Ik las het ja! Lijkt me echt verschrikkelijk en dan vooral dat je de namen van je kinderen soms niet meer weet. Ik kreeg een brok in mijn keel toen ik het las ;(

Dus jou is het vergeven :P
Heeft het toch nog voordelen :P

Vind het wel stoer dat je je gevoel zo deelt hoor. Daar zou ik te mutserig voor zijn.
pi_129544470
quote:
Klaagmodus:

Sorry... ik maak me er zeker schuldig aan. Ik reageer snel op wat ik heb onthouden en toevallig drie posts hoger staat, maar verder dan dat kom ik echt niet (ad hoc, net als mango). Dat is wel redelijk bewust maar zeker niet persoonlijk, al sluit ik niet uit dat ik eerder iets onthou van kindjes van gelijke leeftijd. :@ Ik ben er vanaf gestapt om meer tijd en moeite erin te stoppen en op iedereen te reageren, juist omdat ik amper reacties kreeg op wat ik zelf meldde, precies wat jij zegt. Voelde ook geen behoefte meer daarom om uitgebreid op anderen te reageren.

Olf, welkom! Ik ben wel benieuwd naar je woonbuurt?! O-) En een gezellige vrolijkerd heb je! Jonge moeder idd!

Mango: for the record, Omen reageert zelden/nooit op mij :P dus dat klopt niet helemaal. Maar Omen, no hard feelings hoor! Ik reageer ook niet op alles wat zij of een ander zegt.
pi_129544518
Dubbel hè spirit? Enerzijds lekker even tijd mrt zijn tweeën, anderzijds voelt het aan alsof een deel van je ontbreekt.
Omdat mijn vriend onregelmatig werkt ging Rosalie ook logeren voor mijn eerste werkdag. Vond ik echt niet tof!
pi_129544530

[ Bericht 100% gewijzigd door Cocotrimonium op 31-07-2013 14:53:59 ]
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:54:18 #49
259886 pessie
pi_129544545
Danic ik k reageer ook altijd zeer summier, typen op een tablet is niet heel relaxed en daarbij ben ik een zeef :* . Ik kan me niet voorstellen dat ik de afgelopen maanden helemaal niet gereageerd heb.
Heb je het moeilijk met het post-bevalling gebeuren? Fluxus en alles bedoel ik dan.

Ik ben momenteel gewoon moe. Ik wil niet verwachten dat mijn baby doorslaapt maar mijn lijf begint toe te zijn aan meer rust. In 7 uur tijd 4x wakker wordt vermoeiend.
pi_129544572
Hier merk ik het niet zo, maar in Z&G bijvoorbeeld waren er zeker mensen die nooit op mij reageerden. Dat vond ik soms best lastig :@ maar ik denk wel dat het redelijk normaal is. Van sommigen onthou je gewoon meer, of heb je een verleden mee, of of of. etc.
pi_129544602
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:55 schreef L-E het volgende:
Hier merk ik het niet zo, maar in Z&G bijvoorbeeld waren er zeker mensen die nooit op mij reageerden. Dat vond ik soms best lastig :@ maar ik denk wel dat het redelijk normaal is. Van sommigen onthou je gewoon meer, of heb je een verleden mee, of of of. etc.
Dat dus...
pi_129544603
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:53 schreef danic het volgende:
Dubbel hè spirit? Enerzijds lekker even tijd mrt zijn tweeën, anderzijds voelt het aan alsof een deel van je ontbreekt.
Omdat mijn vriend onregelmatig werkt ging Rosalie ook logeren voor mijn eerste werkdag. Vond ik echt niet tof!
Ja, dat inderdaad! Er mist gewoon een stukje. We hebben ook de hele avond alleen over haar gepraat (ja ok, ik dan :') ) en pas nu ze weer thuis is, voelt het weer 100% :)
Sarcasme. Herken het.
pi_129544610
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:52 schreef Mineola het volgende:

[..]

Mango: for the record, Omen reageert zelden/nooit op mij :P dus dat klopt niet helemaal. Maar Omen, no hard feelings hoor! Ik reageer ook niet op alles wat zij of een ander zegt.
Nou, daar mag dan wel eens een functioneringsgesprek aan gewijd worden. >:)
pi_129544623
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:56 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja, dat inderdaad! Er mist gewoon een stukje. We hebben ook de hele avond alleen over haar gepraat (ja ok, ik dan :') ) en pas nu ze weer thuis is, voelt het weer 100% :)
:D O+
pi_129544646
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:56 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Nou, daar mag dan wel eens een functioneringsgesprek aan gewijd worden. >:)
Regel jij dat dan eens even :D

(dude, ik wilde eigenlijk niet aan naming en shaming doen, en quote jij m ook nog eens! :@ :@)
pi_129544679
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:56 schreef Mineola het volgende:

[..]

Dat dus...
Ik vond het wel écht rot toen diezelfde mensen ook niet reageerden toen het slechter met mij ging, sindsdien denk ik eigenlijk wel dat ze me niet aardig vinden :') En dat vind ik gek want ik ben zo leuk, zó leuk! O+
pi_129544680
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:57 schreef Mineola het volgende:

[..]

Regel jij dat dan eens even :D

(dude, ik wilde eigenlijk niet aan naming en shaming doen, en quote jij m ook nog eens! :@ :@)
Man en rugnummer! Hoppa.
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:58:47 #58
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_129544697
Ik gooi ook wat in de groep en reageer ook niet netjes op iedereen, vooral omdat het druk is op het werk en ik naast fb en wa weinig meer doe met mijn telefoon als ik thuis kom.

Maar Danic, ik heb heel veel aan je gedacht (heb je geen reet aan natuurlijk) die maandag. Ik voelde me zo klote dat ik je meisje niet getroost kreeg tijdens de meet. Ik dacht toen echt hoe rot je je gevoeld zou kunnen hebben als je kindje zo huilt en een medewerkster op het kdv lukt het ook niet om te troosten.
pi_129544717
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:26 schreef Suikertante het volgende:
Whaha wat gaaf zo'n ongelooflijk grote lach!! O+ Ik verheug me daarop. Hier is alles nog wat aarzelend (ook heel lief O+ ).

F trekt aan mijn kat. En hij kijkt wat hij doet. Dat is nog een beetje nieuw! Ziehier.
Geweldig met die kat :D

En dat lachen is ook echt heel tof :Y O+ Vooral 's ochtends als je haar uit bed gaat halen en ze lacht je zo toe *;

quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:27 schreef Mangostine het volgende:
En niks met pr afdelingen hier, gewoon zo'n formuliertje via de site en vanochtend kreeg ik een gereedmelding?
Hmm, dan zijn ze daar dus wel echt heel anders in. Had gehoopt dat het hier ook wat makkelijker/sneller zou kunnen. Maar ja.

Olf, kleine foto, maar voor zover ik kan zien, heb je een mooi meisje gebakken :Y
En ik heb werkelijk nog steeds geen flauw idee wat voor studie je doet :D
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:00:22 #60
259886 pessie
pi_129544744
L-e dat dus. Ik heb een soort van verleden met bepaalde mensen doordat ik ze eerder heb gezien doordat er al een peuter rondloopt. Of oomdat ik iets anders meer gemeen met ze heb, dan blijft dat meer bij. En danic, rollen is ook een mijlpaal, maar toen ik melde dat Lauren had omgerold reageerden er echt max 3 mensen, tsja, zo werkt dat denk ik dan zelf
pi_129544765
Ik kon dus niet eens een formulier oid vinden op de site van mijn ziekenhuis. Heb maar gewoon naar gemaild naar een algemeen adres. Hopelijk zit er een behulpzaam type.

En ik ben ook benieuwd naar die alfastudie met baangarantie!
pi_129544768
Olf studeert forensische psychologie! Dat, of vertaler Swahili.
pi_129544816
Wat iedereen hierboven zegt danic. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de meeste mensen niet mis als ze een paar dagen niet posten, op een aantal mensen na. Dus als je er een paar dagen tussenuit piept dan heb ik dat niet zo door :@
Dat je ineens wat meer emo bent nu je het zo druk hebt met werk en alles kan ik me wel heel goed voorstellen! Hopelijk kalmeert het allemaal weer een beetje. En dan niet zo erg dat je weer op de automatische piloot leeft, maar gewoon een mooie tussenweg.

Olf wat een lieve vrolijke foto! O+
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:02:40 #64
259886 pessie
pi_129544830
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:01 schreef Mangostine het volgende:
Sherlocken ftw *O*
pi_129544833
Danic, ik reageer in ieder geval niet bewust niet op jouw posts. Pak meestal een paar pagina's mee, of kijk waar de rest op reageert (soort handige samenvatting, hehe). Soms wat uitgebreider, soms maak ik echt flitsbezoekjes in het babytopic.

Ik heb ook wel vaker dat mensen niet (veel) reageren, maar dan ga ik er gewoon vanuit dat ze het gemist hebben of toevallig ook net erg druk zijn.

Tis in ieder geval niet nodig om je onzeker te voelen ofzo!
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:03:35 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129544866
Logeren, daar ben ik echt nog láng niet aan toe! Ik had laatst toch verteld dat mijn vriendinnen een weekendje wilden doen voor onze verjaardagen? Ze hadden Frankrijk in gedachten. Fránkrijk!! En mijn kind in Groningen! Dacht t niet :N Hoe leuk het waarschijnlijk ook is O+

Oh en danic, die omslag als je weer gaat werken, die herken ik wel ja! Had net het idee alles op de rails te hebben, en ineens ben ik moe, prikkelbaar, huilerig om bv-issues... Irritant, dat werk :{w het is dat ik er geld voor krijg...
pi_129544974
Weet je wat ik niet snap? Als ik zeg dat ik me verheug op onze vakantie, in september, een week naar Griekenland. Dan zeggen echt superveel mensen, oh en gaat M dan mee?
Wat, denk je echt dat ik een week naar de zon vertrek en mijn kind hier achterlaat? :?
pi_129545000
Misschien hopen ze dat jullie je leuke kind bij hen achterlaten?! :+

(ik vind dat ook nogal raar hoor! Heb die vraag nog niet gehad)
pi_129545003
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:58 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik vond het wel écht rot toen diezelfde mensen ook niet reageerden toen het slechter met mij ging, sindsdien denk ik eigenlijk wel dat ze me niet aardig vinden :') En dat vind ik gek want ik ben zo leuk, zó leuk! O+
-O- :'( :D
Ik weet even niet hoe ik hier anders op kan reageren want ik doe alles mobiel dus je laatste tekst vetgedrukt maken lukt niet.

Oh becky :* daar kan jij toch niks aan doen? Het was warm, ik was ineens even weg en had niet op de tijd gelet, want ze had gewoon honger! Daarna was ze de rust zelve.

En jemig meiden. Ik bedoel ook echt niet dat ik wil dat er altijd door iedereen overal op gereageerd moet worden.
Maar de dingen die ik net noemde zijn/waren wel heel belangrijk voor me en dan is het fijn/leuk als er gereageerd wordt. En dat hoeft uiteraard niet door iedereen, maar helemaal niemand is ook een beetje weinig
pi_129545098
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:06 schreef Mangostine het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Als ik zeg dat ik me verheug op onze vakantie, in september, een week naar Griekenland. Dan zeggen echt superveel mensen, oh en gaat M dan mee?
Wat, denk je echt dat ik een week naar de zon vertrek en mijn kind hier achterlaat? :?
:? Das raar ja. Tuurlijk neem je hem mee!
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:09:57 #71
259886 pessie
pi_129545104
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
Logeren, daar ben ik echt nog láng niet aan toe! Ik had laatst toch verteld dat mijn vriendinnen een weekendje wilden doen voor onze verjaardagen? Ze hadden Frankrijk in gedachten. Fránkrijk!! En mijn kind in Groningen! Dacht t niet :N Hoe leuk het waarschijnlijk ook is O+

Oh en danic, die omslag als je weer gaat werken, die herken ik wel ja! Had net het idee alles op de rails te hebben, en ineens ben ik moe, prikkelbaar, huilerig om bv-issues... Irritant, dat werk :{w het is dat ik er geld voor krijg...
:o mijn peuter mag pas zo ver bij mij weg als hij er zelf om vraagt. Volgens mij ben ik zelfs nog nooit in een andere provincie geweest dan hij.
pi_129545156
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:06 schreef Mangostine het volgende:
Als je wat extra bakjes voer voor 'm neerzet kan dat heus wel hoor.
pi_129545171
kunnen we niet gewoon afspreken dat elke 60e poster de voorgaande pagina even samenvat en namens iedereen even reageert?
pi_129545182
Mm.
Ik geloof dat ik het best top zou vinden, een weekendje weg zonder F. Wel wennen en gek, maar met genoeg update-whatsappjes ook heerlijk. Met z'n tweetjes kanoën, naar de bios, heel lang uit eten, en uiteraard lange nachten op de hotelkamer ;)
Nu nog niet, maar als hij wat meer gewend is bij opa en oma wel!

Maar een weekje Griekenland lijkt me juist superleuk mét baby! Vind het ook een gekke vraag, zou er eerder vanuit gaan dat baby wel meegaat natuurlijk.

L-E :D
pi_129545189
quote:
3s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:11 schreef Mangostine het volgende:
kunnen we niet gewoon afspreken dat elke 60e poster de voorgaande pagina even samenvat en namens iedereen even reageert?
Die hebben we al toch, Omen?
pi_129545221
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:11 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het niet kan :P Natuurlijk kan dat!
Maar dat vind ik ook weer zo zielig. :')
pi_129545241
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:11 schreef L-E het volgende:

[..]

:o _O-

En hou es op net jullie dm's! Nou zit ik te huilen.

God wat kan een mens (lees: ik) toch onzeker doen!
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:14:47 #78
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129545264
quote:
Klaagmodus:

Ik heb je eerste werkdag compleet gemist.

De rest heb ik net wel gezien :Y

*O* voor het rollen en haar stats zien er ook super uit. Wordt een lange dame zeg :o
Is je grote ook zo lang?
pi_129545290
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:14 schreef danic het volgende:

[..]

:o _O-

En hou es op net jullie dm's! Nou zit ik te huilen.

God wat kan een mens (lees: ik) toch onzeker doen!
opgelost, slotje? :P
pi_129545297
Ik ben vandaag onwijs druk, net even tijd om te kolven, maar geen internet tijd. En vanavond lees ik vast niet alles terug... Sorry...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_129545309
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:12 schreef L-E het volgende:

[..]

Die hebben we al toch, Omen?
een soort roulatiesysteem?
Omen, wat vind jij er eigenlijk zelf van?
pi_129545330
Ik ben ook onwijs druk, met werk. Valt het op? :P
men ik sta echt al met 1 2 benen buiten :')
pi_129545435
Oh, speaking of, ik wijs hier trouwens nog even op. Graag een reactie als je dat nog niet had gedaan! :P Gewoon omdat het een mega mijlpaal is, in mijn leven dan. :7

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 08:59 schreef Mineola het volgende:

En! Hij zei gister iets dat op mama leek terwijl hij met een grote grijns naar me toe kwam gekropen! *O* Dat telt he?!

En tico, mag ik :o doen om jouw post? :@ Zo eh, niet jouw gebruikelijke tekst...!
pi_129545441
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:15 schreef Mangostine het volgende:

[..]

opgelost, slotje? :P
:Y jullie hebben me aan het janken, dus ja :P

Denk kleine lettertjes: ik wil reageren op de dm's hoor, maar mijn telefoon weigert de berichten te verzenden }:|
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:20:45 #85
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129545457
en nu de rest:

Olf, welkom met je knappe dochter!

quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:45 schreef danic het volgende:
Ik ben vorige week maandag alweer begonnen. Was even wennen en ik zat veel met mijn hoofd bij thuis en mijn telefoon.
Maar inmiddels zit ik er weer in en vind ik het ook fijn. De afwisseling tussen thuis en werk is precies goed (3 dagen en 1 avond).
Ik vond het weer werken ook heel pittig. Sowieso weer de balans vinden tussen werk en thuis. en dat zorgde bij mij ook voor extra emoties trouwens Fijn dat je er weer lekker in zit en dat je je balans hebt gevonden.
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:21:20 #86
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129545479
en nu weet ik het ook niet meer dus nu vergeet ik ook een heleboel mensen geloof ik. Sorry! -O-

en ik heb ook niet zoveel te melden in dit topic geloof ik.
pi_129545511
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:20 schreef Mineola het volgende:

[..]

*O* *O* *O*
pi_129545537
quote:
17s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:21 schreef Kyara het volgende:
en ik heb ook niet zoveel te melden in dit topic geloof ik.
Want je hebt geen baby?! :P :o
pi_129545539
quote:
Oh, speaking of, ik wijs hier trouwens nog even op. Graag een reactie als je dat nog niet had gedaan! :P Gewoon omdat het een mega mijlpaal is, in mijn leven dan. :7

[..]
Ik had nog niet gereageerd! Wat knap! *O*
Mijne weigert, hij mompelt en fluistert vanalles, behalve mama. :'(
pi_129545564
quote:
Oh, serieus, daar had ik nog op willen reageren maar vergeten. Zo tof :D Lijkt me echt super als je kind bewust mama tegen je zegt O+ *O*

quote:
En tico, mag ik :o doen om jouw post? :@ Zo eh, niet jouw gebruikelijke tekst...!
Ik ging al uit van sarcasme/een grap :D
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:25:11 #91
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129545596
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:23 schreef Mineola het volgende:

[..]

Want je hebt geen baby?! :P :o
jawel maar hebben vandaag gedronken, gespuugd, gespeeld, gelachen, geslagen, geschopt, gepoept, geplast en geslapen. Dus niet zo spannend....
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:25:54 #92
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129545627
quote:

[..]

*O* O+ *O* O+
pi_129545650
quote:
17s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:25 schreef Kyara het volgende:

[..]

jawel maar hebben vandaag gedronken, gespuugd, gespeeld, gelachen, geslagen, geschopt, gepoept, geplast en geslapen. Dus niet zo spannend....
QFT 8-)
Sarcasme. Herken het.
pi_129545652
Danic (en LE en anderen die het wel eens zo voelen) wat rot dat je dat zo ervaart. Het is ook zeker niet mijn bedoeling om mensen bewust te negeren. Ik krijg zelf ook niet altijd overal reactie op dus ik snap je wel. Maar het is echt niet zo bedoelt. Volgende keer gooi je je mededeling er gewoon nog een keer in, dikgedrukt enzo. :*
Zal meteen even op je vorige post reageren: Danic goeie stats! Met lengte zelfs naar t volgende lijntje!

Olf welkom

Spirit wat fijn dat het goed ging. Voor herhaling vatbaar?
pi_129545673
quote:

[..]

Gut en je hebt nog wel twee kansen...!

En bedankt voor alle *O* Het is wel tot nu toe bij één halfslachtige poging gebleven. Maar toch.
pi_129545688
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:32 schreef Suikertante het volgende:
Je hebt live kunnen zien dat hij op de foto's wel ouder oogt dan in het echt, maar hij heeft zo zijn momenten :s)
Klopt :Y Maar hij oogt wel heel groot vergeleken E. Veel wijzer al O+
E.
pi_129545694
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:01 schreef Mangostine het volgende:
Ja hoorrrrr, binnen mn eerste tien posts een foto geplaatst en mn studie geraden. Daar gaat mijn anonimiteit. Nee bijna goed, nog iets meer historie en cultuur toevoegen. Daar houd ik het bij ;)

Even aanhakend hier, ohhhh de eerste keer logeren vond ik zo heftig! Gedaan toen ze zes maanden was, en het was vooral zo stil in huis. Binnenkort de tweede keer, ben benieuwd of het dan al 'went'.
pi_129545699
Zag net nog het filmpje van Suiker, wat lief (vooral van de poes :+ ) O+
pi_129545821
Logeren, daar ben ik met ruim negen maanden nog niet aan toe zelfs. Ik vind een werkdag precies lang genoeg eigenlijk :@

Hij logeert maar met mij ergens anders. En zonder kind op vakantie kan ik me echt niets bij voorstellen. Ik vind het veel te gezellig met hem eigenlijk.
pi_129545825
Danic, ook ik negeer je niet expres! Sorry als je dat gevoel hebt. Het gaat zo hard hier, ik kan het niet bijhouden. Dan spring ik ineens in en reageer dan alleen op de laatste paar berichtjes of berichten die zijn blijven hangen.

Ik heb overigens van niemand op de meet een slecht beeld gekregen! :*
E.
pi_129545829
Halfslachtige pogingen tellen Mineola. Je baby kan dus praten! *O*
pi_129545939
Kyara, mijn grote is de kleinste grote die er is volgens mij.
Ze is 88 cm (net onder gemiddeld) en 10.8 kg (op de -3 lijn die niet bestaat :') )
pi_129545997
Hoe oud is ze danic?
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:37:00 #104
381212 Gulara
From the future
pi_129546004
Ja hallo truttebollen! Ik schrijf altijd van die hele epistels als jullie allemaal lekker op één oor liggen.
En dan ga ik er dus voor zitten met een noteboekje om aantekeningen te maken.

En dan typ je nadat iedereen de revue is gepasseerd helemaal onderaan dat je kind TWEE TANDEN heeft, 7400 gram weegt en 69cm is en dan reageert er ook niemand. o|O Gelukkig ben ik niet onzeker, dus het ligt vast aan jullie. :6

Danic. :* Ik heb je niet gezien tijdens de meet. Maar online ben je sowieso leuk hoor.

En ik vergeet nooit iemand expres. Kusje *; kroel O+ kumbaya *O* Dat vind ik namelijk echt van dat gemene-wijven-gedrag en daar heb ik een gruwelijke hekel aan.
pi_129546048
Gulara, 7400 gram en 69 cm is vast heel goed *O* Maar daar heb ik geen idee van want hier lopen we een tikje anders *O* Ik jompel evengoed *O*

Pics van die tanden! *O*
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:39:25 #106
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129546081
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:35 schreef danic het volgende:
Kyara, mijn grote is de kleinste grote die er is volgens mij.
Ze is 88 cm (net onder gemiddeld) en 10.8 kg (op de -3 lijn die niet bestaat :') )
:D
maar wel relatief lang dus

(M is 12,5 kg bij 85 cm, allebei op de +1)
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:39:26 #107
381212 Gulara
From the future
pi_129546082
quote:

[..]

Waarom huilen jouw baby's niet! :o
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:40:04 #108
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129546109
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:37 schreef Gulara het volgende:
En dan typ je nadat iedereen de revue is gepasseerd helemaal onderaan dat je kind TWEE TANDEN heeft, 7400 gram weegt en 69cm is en dan reageert er ook niemand. Gelukkig ben ik niet onzeker, dus het ligt vast aan jullie.
*O*

tandjes :o
pi_129546183
Gulara, hoe bedoel je dat je me niet gezien hebt tijdens de meet? Jij was er toch niet?

L-E, ze is begin mei 2 geworden. Dus 2 jaar en 3 mnd.
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:43:09 #110
381212 Gulara
From the future
pi_129546229
quote:
17s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:40 schreef Kyara het volgende:

[..]

*O*

tandjes :o
Ja! :o En een vriendin kwam erachter.

"Hij heeft tanden,"

Wij: "ohjajoh?" :o :@

Ik doe morgen project foto-van-tandjes. *)
pi_129546249
Eva heeft gisterenavond en net 125 cc gedronken!! *O*

En morgen moet ze voor haar eerste prikjes, dat is wel een beetje jammer. Eigenlijk moest ze vorige week maar toen uitgesteld omdat ze al zo slecht dronk en niet aankwam, nu moet het er echt van komen. Ik ben nerveus :X
E.
pi_129546264
Oh crap, vergeet ik het nog.
*O* *O* voor je jochie gulara.

Kyara, eva is wel bijna een jaar ouder dan M.
En in het v&a lees ik nu allerlei vragen naar kledingmaten waarin eva nu zit (86/92) voor kindjes die veel jonger zijn. Das echt raar.
pi_129546270
Gulara, tandjes! Ik heb bij jou steeds het idee dat hij net geboren is, dat kan nooit!
E.
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:47:05 #114
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129546363
quote:
Klaagmodus:

Hoi!
Ik vond je heel aardig hoor ;) ik moet toegeven dat ik vaak slechts deels bijlees, bijvoorbeeld als ik op mijn werk zit lees ik even snel alleen de laatste pagina en reageer dan op wat de laatste reacties zijn geweest. Sommige posts vallen me extra op omdat die komen van iemand met een baby die bijna precies even oud is als die van mij, of omdat het een post is van iemand met wie ik buiten FOK ook contact heb. Ik vind het wel lastig om op iedereen te reageren na een hele dag niet meegelezen te hebben en het wordt dan ook zo snel een enorme opsomming. Er zijn ook mensen hier actief die zo goed als alleen over zichzelf praten en niet of nauwelijks reageren op iemand, die vallen me wel op :P .Het is niet bewust als ik jou in mijn posts niet heb meegenomen de laatste tijd.

Zo, nu even bijlezen want volgens mij is er sinds de quote bovenaan deze pagina veel gepost :P
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:47:14 #115
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_129546370
Mijn baby is net bijna gestikt in een verdwaald blaadje wat ze uit de maxi cosi had gevist. Inclusief blauw worden en schuim op d'r mond (ik was er niet bij maar vent was/is helemaal van de leg nu) :'( :'( :'(
En het is natuurlijk niet zo dat ze daar iets van leert....
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:47:36 #116
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129546382
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:44 schreef danic het volgende:
Kyara, eva is wel bijna een jaar ouder dan M.
En in het v&a lees ik nu allerlei vragen naar kledingmaten waarin eva nu zit (86/92) voor kindjes die veel jonger zijn. Das echt raar.
half jaar ;)

en M zit in dezelfde maat inderdaad. Maar goed, vandaag bezoek gehad van een 4 jarige die 1,5 kilo zwaarder is dan M...
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:48:37 #117
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129546419
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:47 schreef becky27 het volgende:
Mijn baby is net bijna gestikt in een verdwaald blaadje wat ze uit de maxi cosi had gevist. Inclusief blauw worden en schuim op d'r mond (ik was er niet bij maar vent was/is helemaal van de leg nu) :'( :'( :'(
En het is natuurlijk niet zo dat ze daar iets van leert....
sjesus, dat is schrikken :o
gaat het nu weer met haar?
pi_129546432
Jezus becky :o
Hoe gaat het nu met Isabel?
pi_129546435
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:41 schreef danic het volgende:
Gulara, hoe bedoel je dat je me niet gezien hebt tijdens de meet? Jij was er toch niet?

dat denken wij. :o
pi_129546443
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:37 schreef Gulara het volgende:

En dan typ je nadat iedereen de revue is gepasseerd helemaal onderaan dat je kind TWEE TANDEN heeft, 7400 gram weegt en 69cm is en dan reageert er ook niemand. o|O Gelukkig ben ik niet onzeker, dus het ligt vast aan jullie. :6

Die had ik ook nog gezien ja, ik dacht nog, dat is maar iets kleiner dan mijne van een maand of vijf ouder omgwtf :o Maar dat is niet in een post gekomen, blijkbaar.

Dus bij dezen: omgwtf :o en tandjes! Ontaarde ouders jullie, niet eens gemerkt! Daarom is hij natuurlijk zo vaak wakker en drinken en zo!

Jezus becky... je kerel vijftien jaar ouder of niet?

oh hai Spees, had je mijn post al gelezen?! O+
pi_129546474
Jemig becky! Huuu dat lijkt me bijna traumatisch om mee te maken :X
pi_129546481
Tjee Becky, wat schrikken! Is ze weer bijgekomen? Wat zal je man geschrokken zijn..
E.
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:51:15 #123
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129546498
Nog niet Mineola! Ik ben nu bij de introductie van Olf en in een ander scherm mijn reacties aan het typen :D ik ben nu wel benieuwd wat je getypt hebt *cliffhanger*
pi_129546541
wel op IEDEREEN reageren he?

Misschien kunnen we trouwens de belangrijke zaken even vet maken in onze posts, dan lezen we er allemaal niet zo makkelijk meer overheen :P
pi_129546568
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:52 schreef Mineola het volgende:
wel op IEDEREEN reageren he?

Misschien kunnen we trouwens de belangrijke zaken even vet maken in onze posts, dan lezen we er allemaal niet zo makkelijk meer overheen :P
}:| :6
pi_129546588
Nou! Jij bent ook ondankbaar! Ik denk juist met iedereen mee! o|O

En als Spees nu even tussentijds een samenvatting tikt hoeft Omen vanavond niet meer zo aan de bak. :P
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:54:09 #127
381212 Gulara
From the future
pi_129546596
Danic, nee ik was er niet idd. Dus kon ik je ook niet zien. Beetje kromme zin, tis al laat. 8)7 :O

Sparkling hij is ruim 4,5 maand, dus wel een beetje vroeg voor tandjes. Succes met de prikjes. Even de andere kant opkijken. Pi huilt even heel hard maar laat zich daarna makkelijk afleiden en dan is het weer goed. Ze leven heel erg in het moment dus dan doet het even zeer en is het heel stom natuurlijk.
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:55:24 #128
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129546645
Hoi Olf!

Jezus Becky, :X wat een enorme schrik zeg!

Danic, :*, ik herken het onzekere gevoel maar ik geloof niet dat er mensen expres jou negeren. Ik ben zelf ook een slechte reageerder!

Gulara, wat een lange jongen heb je toch! En tanden *O*, heel ander gezichtje krijgen ze daarvan, hier komt er een voortand door... Daar ben ik helemaal benieuwd naar!

Spark, gaat t nu beter met Eva?

Ik ga zo een filmpje posten, moment....

http://i1171.photobucket.(...)CB05_zps258002f5.mp4

LET! NIET! OP! MIJ!
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:55:48 #129
381212 Gulara
From the future
pi_129546653
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:49 schreef Mineola het volgende:

[..]

Die had ik ook nog gezien ja, ik dacht nog, dat is maar iets kleiner dan mijne van een maand of vijf ouder omgwtf :o Maar dat is niet in een post gekomen, blijkbaar.

Dus bij dezen: omgwtf :o en tandjes! Ontaarde ouders jullie, niet eens gemerkt! Daarom is hij natuurlijk zo vaak wakker en drinken en
_O-
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:57:53 #130
381212 Gulara
From the future
pi_129546742
Becky wat eng! Ik zou ook van slag zijn! Wist hij hoe hij moest handelen?

Zelf toch maar eens achter een kinderEHBOcursus aan.
pi_129546757
Gulara ik had je 'heb jij mijn baby?' post wel gelezen maar wist niet zo goed wat ik erop moest zeggen :P gek gezicht he zo'n mini met tandjes? (die je idd eigenlijk alleen ziet als je met enige dwang lip en tong opzij houdt :') t is dat mijnes er steeds aan zit)

Jemig Becky ik schrik me dood, wat vreselijk :'( :'( :'( heeft ze m zelf uitgehoest of heeft manlief m gepakt?
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:59:32 #132
381212 Gulara
From the future
pi_129546813
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:49 schreef Mangostine het volgende:

[..]

dat denken wij. :o
8-) Ik was het met de krant met gaten.

Weet nog steeds niet of er over me geroddeld is.. -O-
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:00:03 #133
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129546839
Wat een leuk filmpje Soesa! O+

ik ben ingeschreven voor Eerste Hulp Bij Kinderongevallen (EHBK). Start in oktober.
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:00:27 #134
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129546859
Heuj, ik post net een leuk filmpje ja ;) :7

Oh wacht! Ik hoor hier natuurlijk niet meer :o
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:01:05 #135
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129546882
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:00 schreef Tante_Soesa het volgende:
Heuj, ik post net een leuk filmpje ja ;) :7

Oh wacht! Ik hoor hier natuurlijk niet meer :o
nee. en in het dreumestopic reageert niemand op mij :'(
pi_129546884
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:53 schreef Mineola het volgende:
Nou! Jij bent ook ondankbaar! Ik denk juist met iedereen mee! o|O

En als Spees nu even tussentijds een samenvatting tikt hoeft Omen vanavond niet meer zo aan de bak. :P
:@ nou hoor!

En :D

Huh gulara is die van jou pas 4, 5 maand? Das maar 2 weken ouder dan Rosalie. Jeetje dan is hij lekker aan het groeien. Ik dacht dat hij veel ouder was 8)7
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:01:53 #137
381212 Gulara
From the future
pi_129546909
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:58 schreef Fieder het volgende:
Gulara ik had je 'heb jij mijn baby?' post wel gelezen maar wist niet zo goed wat ik erop moest zeggen :P gek gezicht he zo'n mini met tandjes? (die je idd eigenlijk alleen ziet als je met enige dwang lip en tong opzij houdt :') t is dat mijnes er steeds aan zit)

Jemig Becky ik schrik me dood, wat vreselijk :'( :'( :'( heeft ze m zelf uitgehoest of heeft manlief m gepakt?
Behoefte ook geen antwoord.

Ik gil wel hoor als ik vind dat er te weinig respons komt op iets dat ik gemeld heb.
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:02:22 #138
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129546930
quote:
17s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:01 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik heb daar al sinds vanochtend niet meer gelezen :D. Wennen hoor. Ik ren er meteen naar toe
pi_129546959
Soesa, wat snapt ze al veel :o had ze uiteindelijk nog wel ergens zin in? :D

Kijk en de rest wat daarna werd gepost ben ik alweer vergeten. RIP aan de nabestaanden ;(
pi_129546987
Oh ik ben BHV-er en heb kinderreanimatie gehad, dat is echt niet leuk om te oefenen. ;(
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:04:28 #141
381212 Gulara
From the future
pi_129547014
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:01 schreef danic het volgende:

[..]

:@ nou hoor!

En :D

Huh gulara is die van jou pas 4, 5 maand? Das maar 2 weken ouder dan Rosalie. Jeetje dan is hij lekker aan het groeien. Ik dacht dat hij veel ouder was 8)7
Mijn baby begon al met 57cm, dus het valt mee. Om z'n (tanden)groei te compenseren kan hij verder nog niks. :+

Soesa kijk je filmpje morgen. :)
pi_129547065
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:04 schreef Gulara het volgende:

[..]

Mijn baby begon al met 57cm, dus het valt mee. Om z'n (tanden)groei te compenseren kan hij verder nog niks. :+

Soesa kijk je filmpje morgen. :)
Whut, was jouw baby 57 cm bij geboorte? :o :o
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:06:56 #143
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129547129
Thuis van werk, baby slaapt, huis aan de kant, ik ga keiuitgebreid reageren, pas maar op.

* Welkom Olf! Leuk dat je mee gaat posten! Ben je ook niet stiekem langs de babymeet gelopen?
* Filmpje van Coco is weg, dus ik bedenk nu zelf op wat voor bruggetje saartje gesprongen heeft
* Die link naar de foto van SuikerF met kat! O+ Wat lief!! (note to self: zodadelijk bijlezen en reageren in het fototopic)
* Foto van Olf gemist, maar aangezien ze Swahili studeert kan ik misschien zelf wel een leuke mental picture verzinnen
* Danic fijn dat het werken nu weer bevalt. In het begin natuurlijk wennen, maar toch wel fijn om weer een iets grotere/andere wereld te hebben
* Spirit YAY voor de geslaagde logeerpartij!
* Pessie shit van de nachten. Dat gaat echt opbreken op de lange termijn. Ik hoop met je mee dat het snel beter gaat.
* Mango kan je baby nog niet een weekje voor zichzelf zorgen? :{w Idee van de 60e poster vind ik wel super. Behalve bij volle maan, dan liever een oneven getal.
* Gulara: tandjes! Misschien daarom die superzware nachten?? Kumbaya back at ya
* Becky wat ongelooflijk schrikken zeg van dat blaadje. Hoe heeft je man het eruit gekregen? Gelukkig heeft hij het op tijd gezien :o

En nu heb ik overal op gereageerd en zie ik een (11) bovenin staan. Het is dus nu alweer achterhaald ;(

*ADEM*
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:08:27 #144
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129547205
Oh Mineola, je bedoelt "mama"! Daar had ik gisteren wel op gereageerd hoor want dat vond ik supergoed! Maar het is wel nog een tweede *O* waard dus bij deze *O*
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:08:56 #145
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129547234
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:03 schreef Mangostine het volgende:
Soesa, wat snapt ze al veel :o had ze uiteindelijk nog wel ergens zin in? :D

Kijk en de rest wat daarna werd gepost ben ik alweer vergeten. RIP aan de nabestaanden ;(
Neuh :D. Nou, of ze het echt snapt weet ik niet hoor, nee schudden is gewoon tof 8-) . Ze snapt verder wel veel trouwens, hap, slok, baby Elin (foto's van haar boven de bank, slingers, ballonnen, pop, nijntje, beer, aap, poes, eten, drinken, brood, kusje, zwaaien, klappen... Snapt/kent/kan ze al wel :Y

Oh, en ze is wel gaan slapen alsnog :7
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:09:50 #146
381212 Gulara
From the future
pi_129547273
quote:
17s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:01 schreef Kyara het volgende:

[..]

*komt terug gerend uit het dreumestopic* *hijg* *puf*
pi_129547299
Soesa :D wat vreselijk schattig
pi_129547307
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh Mineola, je bedoelt "mama"! Daar had ik gisteren wel op gereageerd hoor want dat vond ik supergoed! Maar het is wel nog een tweede *O* waard dus bij deze *O*
Nee, die post bedoelde ik niet, en jij had wel gereageerd al, maar niettemin thanks voor de tweede *O* :D
pi_129547346
Oh ik kijk nooit filmpjes want moeilijk lastig op telefoon/werk, dus daar kan ik nooit op reageren....
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:12:32 #150
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129547382
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:10 schreef Mineola het volgende:

[..]

Nee, die post bedoelde ik niet, en jij had wel gereageerd al, maar niettemin thanks voor de tweede *O* :D
Oh nee... Ik heb dus zelfs met mijn volledige aandacht nog steken laten vallen :+
pi_129547410
Lol spees.

Het was niet mijn bedoeling om er zo'n heisa van te maken trouwens.

Ik ga weer eens wat doen. Maar eerst nog even een foto:

woensdag 31 juli 2013 @ 16:13:26 #152
381212 Gulara
From the future
pi_129547414
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:05 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Whut, was jouw baby 57 cm bij geboorte? :o :o
Ja. En ik sta niet eens in de krant. -O-

Spees held, ga taart eten of zo.

Kut m'n kind is weer wakker. Schorriemorrie. O+
Nou ik ga m'n kind in slaap zien te krijgen en slapen.

:W :O :z
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:13:57 #153
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129547428
Soesa ik heb stiekem toch op je gelet! Wat schattig :D Ze kan wel bijzonder goed nee schudden vind ik!
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:14:15 #154
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129547443
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:13 schreef danic het volgende:
Fail!

:P

Leuke foto trouwens! Lekker eigenwijze blik O+
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:14:39 #155
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_129547463
57 cm!! dat is gewoon 12 cm langer dan de mijne

0------------------------------------------------------------------------------------------------------------0

ongeveer zoveel langer, slik.

En vent heeft op de kop gehouden en alles maar uiteindelijk heeft ze het zelf uitgespuugd.
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:15:04 #156
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129547479
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:13 schreef Gulara het volgende:

[..]

Spees held, ga taart eten of zo.

JONGUH! Ga zelf taart eten!!!!

Ik ga straks sushi eten, mijn vriend heeft als verrassing oppas en een sushietentje geregeld *O*
pi_129547558
quote:
17s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:14 schreef Kyara het volgende:

[..]

Fail!

:P

Leuke foto trouwens! Lekker eigenwijze blik O+
Ja hè. Ik zal nog es klagen :')
pi_129547578
Het ligt vast aan mij maar ik krijg dat Gengigel niet op zn tandvlees, t blijft aan mijn vinger en daarna slikt hij t als klontje door... Is Detinox handiger?

Danic mooie foto, veel haar :o (is dat Woezel of Pip? had ik laatst n discussie over, enerverend dat moederschap :') )
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:19:49 #159
381212 Gulara
From the future
pi_129547615
Ja kunnen jullie ophouden met posten! Er zijn mensen die willen slapen ja! Asociale bende hier. :N
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:21:43 #160
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129547671
quote:
plaatjewaarvaniknietzekerweetofikmmagquotendusikhaalhemmaarwegomdatikdatal10xongewenstbijmensenhebgedaan
Wat een mupke! Ik vind haar best wel veranderd sinds de 21e eigenlijk :+
pi_129547709
Fieder, das pip.

En als je het op een wattenstaafje doet en het dan smeert? Misschien kleinere hoeveelheid tegelijk?
pi_129547788
@Speeseend; was inderdaad heel bijna even langs de meet gelopen, maar uiteindelijk vond ik het toch te stalkerig haha. Loeren vanaf een afstandje, en jullie maar denken dat ik er bij hoorde met een baby in de draagdoek erbij...

Ik vind het zooo leuk om hier ook allemaal foto's te zien, ik dacht vroegah dat alle babies op elkaar leken maar dat is helemaal niet zo O+
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:27:13 #163
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129547851
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:25 schreef Olf het volgende:
@Speeseend; was inderdaad heel bijna even langs de meet gelopen, maar uiteindelijk vond ik het toch te stalkerig haha. Loeren vanaf een afstandje, en jullie maar denken dat ik er bij hoorde met een baby in de draagdoek erbij...

Ik vind het zooo leuk om hier ook allemaal foto's te zien, ik dacht vroegah dat alle babies op elkaar leken maar dat is helemaal niet zo O+
Uhm. Dan heb ik jou gezien en aangekeken. Of er was nóg een andere vrouw met draagdoek :+ . Want toen dacht ik nog euj die zal hier wel bijhoren en toen liep je (of zij) tot mijn verbazing gewoon door.
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:28:01 #164
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_129547873
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:14 schreef becky27 het volgende:
57 cm!! dat is gewoon 12 cm langer dan de mijne

0------------------------------------------------------------------------------------------------------------0

ongeveer zoveel langer, slik.

En vent heeft op de kop gehouden en alles maar uiteindelijk heeft ze het zelf uitgespuugd.
Juist voor dit soort dingen staat er nog steeds op mn lijst, ehbo voor baby's / kinderen...
pi_129547914
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:27 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Uhm. Dan heb ik jou gezien en aangekeken. Of er was nóg een andere vrouw met draagdoek :+ . Want toen dacht ik nog euj die zal hier wel bijhoren en toen liep je (of zij) tot mijn verbazing gewoon door.
Nee, het was dus een potentieel plan, maar uiteindelijk vond mijn vriend het feit dat jullie daar zaten niet genoeg reden om er heen te lopen ;)
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:33:58 #166
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129548047
Jammer :+ ik vond het idee wel grappig
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:54:09 #167
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129548728
Ja kom op zeg, als jullie zoveel posten kan ik t echt niet bijhouden! Zeker niet mobiel!

Alleen een vet eng verhaal van becky onthouden :X Ik ga ook kinder-ehbo doen ;(
pi_129548760
Ja hallo, ik had wel gereageerd op het rollen :'(

;)

Maar serieus, ik voel me juist altijd een beetje loos omdat ik wel graag wil reageren op iedereen, maar jullie gaan zo snel en ik ben daardoor al zoveel tijd kwijt aan het bijlezen dat er geen tijd meer is om te schrijven :P :D

Becky, wat een schrik! Hoe is het nu met Isabel? :*

Ik heb de foto van Olf gemist! Maar wel welkom uiteraard!

Nin kan al zo goed duimen dat ze nu steeds makkelijker overal zomaar in slaap valt! Ze ligt nu (alweer!) in de box te tukken :z Super zoet O+ En sinds een paar dagen zit ze ook opeens op elke 4 uur een voeding ipv elke 3 uur! Ze heeft er nu 6 in totaal verdeeld over de dag, ik heb er bijna geen kind meer aan ;)

We hebben net bloemetjes geshopt voor op het balkon, mijn lief is nu aan het tuinieren en mijn baby slaapt, heerlijk dagje zo!
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:56:19 #169
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129548798
Ohja, net bij de dokter geweest en E heeft waarschijnlijk een buikgriepje opgelopen op de opvang... niks aan t handje en hij vond haar superalert. No shit sherlock, dit is mijn kind dat alleen aan de borst of met een doekje over de hoofd in slaap valt :')
pi_129548857
Tijdens de zwangerschap had ik trouwens niet zoveel last van zwangerschapsdementie, maar nu vind ik het dus helemaal niet meer makkelijk om alles te onthouden!

:* voor E. LB! Beterschap! Gelukkig niets ernstigs :)

En ook nog :* voor Juud, fijn dat alles goed is gegaan, en ik hoop op een spoedig herstel voor je mannetje!

En nog *O* voor goeie stats! Ik vind het leuk die om nu zo te lezen, nu ik er zelf 'verstand' van heb!
  woensdag 31 juli 2013 @ 17:05:40 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129549060
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ja kom op zeg, als jullie zoveel posten kan ik t echt niet bijhouden! Zeker niet mobiel!

Alleen een vet eng verhaal van becky onthouden :X
Ja dat! Ik was ff naar de bekkenfysio en ben nu poging tot bijlezen aan het doen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129549691
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:55 schreef bellelena het volgende:
Maar serieus, ik voel me juist altijd een beetje loos omdat ik wel graag wil reageren op iedereen, maar jullie gaan zo snel en ik ben daardoor al zoveel tijd kwijt aan het bijlezen dat er geen tijd meer is om te schrijven :P :D
+1
En vandaag gaan jullie helemaal hard! Misschien dat ik vanavond een poging doe om goed bij te lezen en te reageren. Nu eerst maar eens mijn kindjes ophalen O+
(Kan niet wachten tot Femke groot genoeg is om op de fiets mee te kunnen... dan kan ik tenminste direct vanuit mijn werk langs het kdv ipv eerst naar huis om de auto te halen)
pi_129549706
danic we hebben slabmemory!

Verder negeer ik jullie allemaal maar ik post wel een mooi filmpje, dat eigenlijk offtopic is maar het woord "birth" zit in de titel. Dus het mag O-)

pi_129549893
Wow, dat is een cool filmpje!
pi_129550175
Weet iemand of je van het krijgen van een tandje ook extra moe wordt als baby?
Als moeder wel, daar ben ik al achter :P
pi_129550276
:D Ik heb er nog geen ervaring mee.

F wilde net niet slapen. Hij ging brullen en zich opdrukken. Ik ging naar beneden waar ik me zat te verbijten, maar hij was gewoon aan het brullen om niks. Hij had geen pijn, geen honger, geen volle luier, hij wilde gewoon niet slapen. Ik vond dat ik hem minimaal vijf minuten de kans moest geven zelf in slaap te vallen. Na drie minuten was het ineens stil.
Wij naar boven sluipen, heeft hij zelf zijn speen in zijn mond gegoocheld en ligt heerlijk te slapen!
Minimijlpaal! *O*

Fieder ik heb zelf ook een keer tandgel gehad, wat een ramp. Het hielp bij mij als ik eerst het tandvlees goed droog maakte. Watje erlangs en snel de gel erop! :Y
pi_129550365
Mango, mijne slaapt overdag beter bij fysieke ongemakken en 's nachts juist slechter. Ook bij tandjes (nouja, bij de 2 die ze heeft)
pi_129552364
Shiiiit becky, wat schrikken :o Wat voor blaadje? Gewoon van een boom oid?
  woensdag 31 juli 2013 @ 19:07:54 #179
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_129552707
Over dossiers aanvragen bij het ziekenhuis: heb dat ook ooit eens gedaan en het enige wat ik kreeg was correspondentie van de artsen (naar huisarts etc). :') En toevallig werkte ik zelf in dat ziekenhuis dus ik was echt pisnijdig want ik kon zelf in de systemen en wist dat er veel meer stond. Bizar dat je maar zo weinig kreeg (ik kreeg zeg maar 10 kantjes papier en ik wist dat er meer dan 100 pagina's aan informatie over mij was, en toen was ik nog niet eens bevallen xD). Heb echter niet meer de energie erin gestoken om te klagen erover.. doe ik misschien nog wel eens hoor, daar niet van.

Olf welkom! :*
Jammer, foto gemist :P

Whihi LB nee wilde je je meisje niet uit logeren laten 2000km verderop? Flauw hoor :+
Ik heb haar ook nog niet laten logeren. Niet echt behoefte aan ook moet ik zeggen.. Mn moeder zou het denk ik wel tof vinden. Misschien moeten we het gewoon maar eens een keertje doen.. :D
Kan er gelijk geklust worden.. ho, zei ik dat hardop? O-)

Oh en LB beterschap voor mini zeg :*

Mango whihi. Wat zeg je dan; nee ik laat mn kind in de auto zitten in die hitte. :o :+ Sorry hard grapje.. ben beetje melig :P

Ah, ik moet dus bij omen zijn voor de samenvattingen, weet ik dat ook weer :7

Hier begint M ook steeds bewuster 'mama' te zeggen als ik binnenkom als ze wakker is bijv. Het wil nog wel eens 'mamamamama'worden ook, hoor :') Ach, ze bedoelt het vast goed! O+

Gulara tanden!! *O*

Hier bijna 10 maanden en nog niks :') Ik denk dat het zo blijft, misschien moeten we maar eens kijken naar een gebit voor d'r.

Ach becky wat naar!! ;( pff...

Ja uhhh speeseend dat is dan wel leuk uitgebreid reageren maar ik sta er helemaal niet tussen :{w ja :{w pft. :6

Kusjekroelkumbaya :* :D

Fieder: ik vind dentinox superhandig, gewoon op een wattenstaafje :) dochter slurpt het er haast vanaf, terwijl ze bij de apotheek zeiden; vaak vinden kids het niet lekker. Whihi. die van mij is raar XD

Oh en ik heb avonddienst, zien jullie hoe druk ik het heb :o ik kan maar heel ff posten moet weer verder doeiiii /sarcasme :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_129553197
Mango, volgens mij slaapt saar ook meer als ze tabdjes krijgt :Y

Dentinox gel vind ik juist veel makkelijker dan dat vloeibare. Saar vindt het idd ook erg lekker :+ Net als tandpasta. Om je boos aan te kijken omdat je de tandenborstel niet stilhoudt (en ze dus niet goed ksn sabbelen :') ).
pi_129553223
Enf, kon je dan niet gewoon je eigen -volledige- dossier uitprinten ofzo? :D
  woensdag 31 juli 2013 @ 19:24:00 #182
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_129553252
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Enf, kon je dan niet gewoon je eigen -volledige- dossier uitprinten ofzo? :D
Haha ja had ook gekund, maar ik ben dan weer zo'n irritant wijf dat dan via de officiële weg mensen wil uithoren waarom ze het dan zo doen, aangezien je als patiënt altijd recht hebt op je gehele dossier :+
pi_129554015
Bedankt voor de tips voor de Gengigel. Ga ik allemaal proberen. En anders haal ik Dentinox.
F wat knap :o *O* mag je vaker doen
Belle wat fijn dat Nin zo goed duimt
LB gelukkig niks ergs.
Ik begin nou ook wel nieuwsgierig te worden naar mijn bevallingsverslag! Had er eerst niet zo'n behoefte aan.
pi_129554048
Zou ik ook boos om worden Enf. Heb je het uiteindelijk wel gekregen?
*edit: ik lees het al, niet gekregen ook :(

Zo, das maf. M had het zwaar vandaag, veel gedoe en gemopper. Maar wel goed geslapen tussendoor. Maar ik ben nu total loss, pff. Ik heb feitelijk geen ene ruk gedaan!? :?
pi_129554401
Na Mex belde ik ook naar het ziekenhuis voor dat verslag. Heel verhaal dat ze het druk had en het niet kon en vanaf 1 december zou iedereen het standaard mee krijgen.
Daar heb ik niks aan natuurlijk als ik op 6 oktober bevallen ben.
Heb geen tweede keer meer gebeld eigenlijk.
Tijdens mijn bevalling ook totaal niet leuk geholpen en veel rare dingen gebeurd en gezegd.
Toen Mex een half jaar was kreeg hij(ja, echt Mex) een brief van de deurwaarder dat hij zijn rekening niet betaald had, terwijl echt alles goed door was gegeven van de verzekering enzo.
Ik belde toen naar die deurwaarder en zo'n jongen zei dat hij helemaal platgebeld werd door boze ouders en dat er iets mis was gegaan.
Maar alles nog 3x doorgegeven, telefonisch en via email...maar nu krijgt hij af en toe nog steeds een brief van de deurwaarder. Erg apart allemaal.

Ben voor mijn tweede bevalling maar naar een ander ziekenhuis gegaan..

Danic :* Leuk dat je meisje rolt!

En op de rest reageer ik niet :6
pi_129554443
Soesa wat een geweldig filmpje. En jij "Nee niet doen, wel opletten kind want ik ben je net aan het filmen :(" ghihi :D

Becky, wat heeft jouw kind? Laatst had ze ook haar speen helemaal in haar mond toch? Misschien moet ze iets vaker eten :P (ik zou erin blijven overigens als m'n kind blauw aan zou lopen, wat een schrik!)
Sarcasme. Herken het.
pi_129554952
Troeta, das echt zo'n verhaal om later smakelijk te vertellen. Weet je nog schat, toen je een half jaar oud was, was je al bekend bij de deurwaarder. :P
Wat een suf gedoe!
  woensdag 31 juli 2013 @ 20:28:05 #188
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129555358
Nouja, je zal er maar last van krijgen later :{

Enf :D ja dat zei je hardop! Wel een goeie reden voor een fijn weekendje weg toch?
  woensdag 31 juli 2013 @ 20:28:06 #189
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_129555359
Mex de wanbetaler!
  woensdag 31 juli 2013 @ 20:31:20 #190
259886 pessie
pi_129555490
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:31 schreef Mineola het volgende:
Logeren, daar ben ik met ruim negen maanden nog niet aan toe zelfs. Ik vind een werkdag precies lang genoeg eigenlijk :@

Hij logeert maar met mij ergens anders. En zonder kind op vakantie kan ik me echt niets bij voorstellen. Ik vind het veel te gezellig met hem eigenlijk.
Nathan ging pas logeren toen hij 2j3m was. Denk dat het bij Lauren ook wel een jaar of 2 duurt.

Olf, je maakt nieuwsgierig o|O

Lauren ligt voor het eerst 's avonds op haar kamer te slapen. We willen proberen wat er gebeurt als ze er vannacht ook slaapt. Misschien slaapt ze zo onrustig omdat ze last van ons heeft? Maar wel :'( . Ik heb echt wat meer rust nodig, maar alsals dit het niet blijkt te zijn komt ze gewoon weer lekker naast me liggen.
pi_129555578
Mango heel herkenbaar hoor! Tien minuten huilen en ik zou wel even kunnen gaan liggen :')

Becky ik had er overheen gelezen maar wat heeft die kleine?! Wat eng lijkt me dat! Wel gaaf dat ze blijkbaar toch zo gebouwd zijn dat het er vanzelf weer uitkomt. Is wel een klein beetje geruststellend vind ik.

Troeta dat is echt stom! En je zou als ziekenhuis toch beter even excuses kunnen aanbieden, want nu raken ze waarschijnlijk heel wat meer patiënten kwijt!

Soesa, dat filmpje O+
pi_129555608
Oja Spirit, ik wilde nog zeggen dat het heel herkenbaar is wat je schreef over: 'als je er ooit nog eentje wilt, pers je hem zelf maar uit', wat vervolgens toch binnen no-time over gaat in 'ik wil nog wel zo'n goed gelukt, leuk, mooi, liefje kindje maken' O+

Hier switch ik daarin momenteel nog wat heen en weer, maar ik sluit steeds minder uit dat ik er misschien ooit nog wel weer eentje aandurf :D
pi_129555617
quote:
Lol spees.

Het is helemaal niet zo'n kleine baby meer opeens! Wat kijkt ze wijs! En ze lijkt op je oudste hier vind ik!

Juud, hoe is het bij jullie? Ik heb zowel hier als in het bv-topic met m'n bv-issues keihard over jouw update over D gewalst :@ Maar wat fijn dat het achter de rug is, dat hij meteen als eerste mocht en dat het goed liep met de voeding. Last van je schouders nu? En hoe is het verder met D? Fotootje in schattig pakje? O-)
pi_129555639
Oooooh, wel een stap, eigen slaapkamer! Ik vind de nachtelijke geluidjes zo gezellig! En voedingtechnisch het makkelijkst.

Nieuwsgierig naar een foto, of?
pi_129555782
Belle en spirit, daar verbaasde ik me ook al over. Ik heb alle clichés (categorie: 'waarom wilde ik dit', 'ik hoef die baby niet meer', 'ik doe helemaal niks meer', etc) eruit gegooid tijdens de bevalling, maar ik dacht na drie dagen oprecht alweer 'dat doe ik nog wel een keertje!'
Bizar toch?
pi_129555801
Pessie ik zou een moord doen voor een slaapkamer voor F! Heb je een babyfoon? Leg je die lekker dichtbij, deuren een beetje open.. Even wennen wel maar misschien voor jullie allebei wel veel rustiger!
pi_129556079
Jemig Troeta wat een stom gedoe! Arme Mex, straks komen ze zn ledikant nog in beslag nemen :')
Pessie hier was het wel het begin van betere nachten. Maar wel moeilijk ja :*
Suiker F mag hier wel slapen O-) Ik heb nog een kamer over
Ik dacht laatst nog: deed die bevalling nou echt zo'n pijn? Mn man verzekerde me van wel 8)7
pi_129556120
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:43 schreef Fieder het volgende:
Ik dacht laatst nog: deed die bevalling nou echt zo'n pijn?
Ik kom zomaar even langs lurken, maar vind deze zin echt heeeeeeeeeel bemoedigend O+ O+ O+.
Het stukje daarna dan weer niet, maar dat negeer ik gewoon :Y)
pi_129556158
Mineola, hihi, dat is wel heel snel O+ Zo snel was ik dan weer niet, maar ik ben bij mezelf toch ook wel lichtelijk verbaasd dat ik het nu alweer toch opeens een beetje aan het overwegen ben! En dat dus nu 'al', terwijl kleine Nin nog maar 3,5 maand is!
  woensdag 31 juli 2013 @ 20:46:56 #200
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129556235
Ik dacht dezelfde dag nog :@, dit wil ik nog een x!
pi_129556393
Nou, ik had toch echt wel hechtingen en zo, maar ik vond het achteraf echt wel meevallen. Voornaamste bij mij is dat ik nu weet wat ik kan verwachten. Daar hou ik van :@ ben best wel een controlfreak.

Zand, het is ook maar (uitzonderingen daar gelaten...) relatief kort, dus het is te overzien. Die weeën vond vreselijk (want rug, been en soms ook buik tegelijk), maar als je mag persen dan is het einde al in zicht.
pi_129556423
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:44 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Ik kom zomaar even langs lurken, maar vind deze zin echt heeeeeeeeeel bemoedigend O+ O+ O+.
:D :*
Na de volgende maak ik een videoboodschap voor mezelf, 2 is genoeg :+
pi_129556580
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:50 schreef Mineola het volgende:
Nou, ik had toch echt wel hechtingen en zo, maar ik vond het achteraf echt wel meevallen. Voornaamste bij mij is dat ik nu weet wat ik kan verwachten. Daar hou ik van :@ ben best wel een controlfreak.

Zand, het is ook maar (uitzonderingen daar gelaten...) relatief kort, dus het is te overzien. Die weeën vond vreselijk (want rug, been en soms ook buik tegelijk), maar als je mag persen dan is het einde al in zicht.
Hier andersom: de weeën vallen best mee maar het persen is hel! :Y
Maar dit vond ik ook: Het is al heel kort, een dag, soms twee, maar het voelt nóg korter! Alles gaat zo snel! In totaal heb ik maar 20 minuten echt gedacht: dit is teveel voor me. 20 minuten! Dáár kom ik nog wel eens doorheen.

Jammer dat het ook helemaal anders kan gaan bij de tweede.. Zou tekenen voor nog eens deze! (Hoewel ik al hartkloppingen krijg als ik aan de persfase denk eerlijk gezegd)

Oh en Fieder, ik houd het in gedachten :+
pi_129556665
Ohhhh ik had juist dat elke wee zo lang voelde. Ik ben 20 uur bezig geweest waarvan 12 uur in het ziekenhuis, maar voor m'n gevoel was ik minstens een maand bezig...
pi_129556789
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:50 schreef Mineola het volgende:
Ik denk maar zo, je lichaam is ervoor gemaakt. En inderdaad is het relatief kort. En voor een goed doel O+.

[terug in lurkmodus]
pi_129556808
quote:
Lol spees.

[ afbeelding ]
Wat een lekker koppie!
En die slabber heeft Saartje ook!
pi_129556829
Hier ging het juist supersnel, op zich fijn maar ook heel heftig en overweldigend, tijdens t persen had ik totaal geen tijdsbesef, bleek achteraf een uur geweest, vond ik nog lang.
pi_129557068
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:37 schreef Mineola het volgende:
Belle en spirit, daar verbaasde ik me ook al over. Ik heb alle clichés (categorie: 'waarom wilde ik dit', 'ik hoef die baby niet meer', 'ik doe helemaal niks meer', etc) eruit gegooid tijdens de bevalling, maar ik dacht na drie dagen oprecht alweer 'dat doe ik nog wel een keertje!'
Bizar toch?
Hier het welbekende "Ik wil niet meer, ik stop ermee :( " :') Maar dat heb ik gelukkig niet vaak/veel gehad tijdens de bevalling. En volgens mij was dat vooral voordat ik de ruggenprik had :P Daarna was het wel te doen (ook al kwamen de weeën op een gegeven moment hard door de prik heen, en was niet meer zo erg als ervoor, geen monsterwee/weeënstorm meer).

quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:44 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Gelukkig werkt het met pijn altijd zo :Y Je vergeet heel snel hoe 'erg' het nu eigenlijk was. Ik wéét nog wel dat het echt wel pijn deed, maar het voelt niet meer zo. Ofzo. Kan het niet goed uitleggen :D :+
pi_129557077
oh becky, wat eng zeg!!! Arme man van je ook!

Soesa ik kan ff geen filmpjes kijken, maar ben heel benieuwd, dus ga morgen kijken!

haha, ja of het word van zijn kinderbijslag ingehouden _O-

Ik vond die bevalling echt vreselijk, door de pijn, door de vk die gewoon wegging en dat ziekenhuis, maar na de bevalling van Nena wilde ik gelijk weer! Zo relaxed en zonder pijn vanwege een ruggenprik...en alle mensen daar waren stuk voor stuk zo lief. Wat een verschil maakt dat!
pi_129557214
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:54 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Maar dit vond ik ook: Het is al heel kort, een dag, soms twee, maar het voelt nóg korter! Alles gaat zo snel! In totaal heb ik maar 20 minuten echt gedacht: dit is teveel voor me. 20 minuten! Dáár kom ik nog wel eens doorheen.

Jammer dat het ook helemaal anders kan gaan bij de tweede.. Zou tekenen voor nog eens deze! (Hoewel ik al hartkloppingen krijg als ik aan de persfase denk eerlijk gezegd)

Oh en Fieder, ik houd het in gedachten :+
Ik had tijdens de bevalling ook helemaal geen besef van tijd, ik dacht op een gegeven moment dat ik een half uurtje in het bad lag weeën op te vangen met hypnobirthing ademhaling, dat bleek later een paar uur te zijn geweest! En ik heb ook maar heel kort (was ergens tussen 2 weeën in) een keer gedacht 'en nu stop ik ermee, dit trek ik niet meer'.
Het persen vond ik helemaal niet zo erg, het ging bij mij geleidelijk over van ontsluitings-weeën in pers-weeën, op een gegeven moment had m'n lichaam het persen als het ware helemaal overgenomen. Ik vond het toen ergens wel fijn dat ik echt wist dat het einde nu zeker in zicht was :) Ik vond het wel 'eng' om door te pijn heen te persen trouwens, het duurde even voordat ik dat echt durfde en deed. Eigenlijk alleen bij de laatste perswee, toen ze geboren werd, toen dacht ik 'en nu dan maar gewoon echt eruit!'.
En tijdens de persfase was tijd ook geen issue, want ik was al druk genoeg bezig!
pi_129557269
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:54 schreef Suikertante het volgende:
Ja, daar heb ik dus geen ervaring mee. Hoor van de meeste mensen juist dat het persen juist 'meevalt' vergeleken de weeën. Benieuwd of ik dat nog een keer mee ga maken (of dat het weer een ks zou worden).

quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:54 schreef Suikertante het volgende:H]et is al heel kort, een dag, soms twee,
Ha! Twee dagen :{w

:+
pi_129557296
Nou Troeta! Daar hebben wij ook geluk mee gehad O+ ik zou ze wel allemaal apart een kaart willen sturen maar van de helft wist ik de namen niet meer..

Coco :+

En ik denk dat zonder ruggenprik het inderdaad fijn is als je eindelijk mag gaan persen. Maar ik lag half te slapen en moest er ineens een kwartier later een kind uit duwen!
pi_129557367
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
*filmpje*
:D _O- _O- O+
pi_129557383
Ja, zo'n gevoel had ik ook, bloemen,kaarten,chocolaatjes, maar niet gedaan hoor,whaha
pi_129557401
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja dat! Ik was ff naar de bekkenfysio en ben nu poging tot bijlezen aan het doen.
Hoe ging het bij de fysio?
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:08:42 #218
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_129557402
Mango: haha nee stom he. Ben er zelf ook niet verder achteraan gegaan hoor.. zou ik miss nog wel moeten doen.

LB: whihi :D Zo echt wel :9 ik ga het maar eens bespreken met manlief vanavond O+

Whahaha Fieder omg _O- :D Ja het is dat je pijn niet kan herinneren, anders waren er heel wat minder kinders op de wereld volgens mij.. :P

Ik vond de pijn ook verschrikkelijk, maar ook doordat ik moe was van al het voorwerk en buik-, rug- en beenweëen tegelijk had (en geen pauze tussen de rugvariant). Niet erg fijn. En ik kon gewoon niet meer positief denken op een gegeven moment (de-ze wee komt niet meer te-rug :% ). Ruggenprik O+ terwijl ik van te voren echt bijna antipijnstilling was.. whehe
Maar vond het zo fijn dat alles nog gewoon doorzette ondanks de ruggenprik en ik gewoon alles voelde, persen was ook al zo heerlijk :D hihi
pi_129557424
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik dus geen ervaring mee. Hoor van de meeste mensen juist dat het persen juist 'meevalt' vergeleken de weeën. Benieuwd of ik dat nog een keer mee ga maken (of dat het weer een ks zou worden).

[..]

Ha! Twee dagen :{w

:+
ik hoop stiekem dat ik van de volgende natuurlijk mag bevallen. Zeker omdat we er wel 3 willen en 3x een ks lijkt me niet wat -O-
pi_129557598
Mijn lief ging Nin in bed leggen en ligt er nu zelf naast te slapen *;
pi_129557604
quote:
99s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:24 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Haha ja had ook gekund, maar ik ben dan weer zo'n irritant wijf dat dan via de officiële weg mensen wil uithoren waarom ze het dan zo doen, aangezien je als patiënt altijd recht hebt op je gehele dossier :+
Kan ik me ook wel weer wat bij voorstellen :D :Y
pi_129557637
Ik weet nog wel dat ik heel gespannen op dat zkh bed lag en dacht "de-ze-wee-gaat-nooit-meer-weg... Ofzoiets was het toch? Nee wacht... Kut :o "
Ik ben gelukkig niet eens tot aan het wegpuffen gekomen :')
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:13:52 #223
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129557669
door dit gesprek zijn wij nu aan het uitzoeken wat een tweede extra aan KDV zou kosten :o O+
pi_129557746
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:09 schreef Mangostine het volgende:

[..]

ik hoop stiekem dat ik van de volgende natuurlijk mag bevallen. Zeker omdat we er wel 3 willen en 3x een ks lijkt me niet wat -O-
Ik weet niet, vond de ks ook wel allerlei voordelen hebben. En vind juist het idee van een baby daar erdoorheen persen een beetje eng :@
Vond het ook erg prettig om zonder problemen naar de wc te kunnen, geen hechtingen daar beneden, en dat soort dingen. Natuurlijk zitten er ook nadelen aan een ks, maar ik heb geen sterke voorkeur voor een natuurlijke bevalling. Misschien eerder nog een voorkeur voor juist een ks.
pi_129557770
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
door dit gesprek zijn wij nu aan het uitzoeken wat een tweede extra aan KDV zou kosten :O O+
Volgens mij wil ik niet eens weten wat dat zou kosten :X

Edit: oh nee, een tweede is goedkoper he? Dus niet gewoon het normale bedrag x 2. Dat scheelt alweer :s)
pi_129557818
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:12 schreef bellelena het volgende:
Mijn lief ging Nin in bed leggen en ligt er nu zelf naast te slapen *;
O+

Ik had het juist andersom. Ik wilde juist meer pijn. Ik zat daar met een inleiding een beetje halfslachtige weeën weg te zuchten en ondertussen was het best gezellig, maar die klok ging snel en de ontsluiting niet. Met een dreigende ks vond ik dat echt niet tof.
Totdat ze ging wroeten :Y) Toen was het in anderhalf uur van 5 cm naar geboren. En inderdaad: bij die laatste wee Ze! Moet! Er! Nú! Uit!
pi_129557842
quote:
6s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:08 schreef Enfermera het volgende:
(de-ze wee komt niet meer te-rug :% ).
Ik stel me zo voor dat ik op het moment-supreme echt woest ga worden van dat versje :@ :') [/nu echt weer weg]
pi_129557890
Best gezellig ja danic? :D
pi_129557897
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:17 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Ik stel me zo voor dat ik op het moment-supreme echt woest ga worden van dat versje :@ :') [/nu echt weer weg]
Je kunt er ook je eigen varianten op maken :Y

Klei-ne Tom of klei-ne Saar? Dat was één van mijn variaties O+
pi_129557927
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:17 schreef danic het volgende:
O+

Ik had het juist andersom. Ik wilde juist meer pijn. Ik zat daar met een inleiding een beetje halfslachtige weeën weg te zuchten en ondertussen was het best gezellig, maar die klok ging snel en de ontsluiting niet. Met een dreigende ks vond ik dat echt niet tof.
Totdat ze ging wroeten :Y) Toen was het in anderhalf uur van 5 cm naar geboren. En inderdaad: bij die laatste wee Ze! Moet! Er! Nú! Uit!
Was dat eigenlijk een weeënstorm dan? Die laatste 1,5u?
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:19:42 #231
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129557939
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik weet niet, vond de ks ook wel allerlei voordelen hebben. En vind juist het idee van een baby daar erdoorheen persen een beetje eng :@
Vond het ook erg prettig om zonder problemen naar de wc te kunnen, geen hechtingen daar beneden, en dat soort dingen. Natuurlijk zitten er ook nadelen aan een ks, maar ik heb geen sterke voorkeur voor een natuurlijke bevalling. Misschien eerder nog een voorkeur voor juist een ks.
Ik heb juist een angst voor een ks... Ik had geen hechtingen, kon gewoon naar het toilet, was met 3 uurtjes na de bevalling weer thuis en kon alles. Een dag later deed ik al de deur open voor de verloskundige (die echt heeeel verbaasd was :') )
pi_129557969
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Je kunt er ook je eigen varianten op maken :Y

Klei-ne Tom of klei-ne Saar? Dat was één van mijn variaties O+
Ooooh daar word ik helemaal week van O+. Goeie tip!
pi_129557972
quote:

[..]

och gek, tenzij het er een van 6 kilo is: even op de tandjes bijten, en je kunt de week erna weer autorijden. :Y)
pi_129557974
'Deze wee komt niet meer terug' heeft mij heel goed geholpen juist. O+
Wat zijn jullie allemaal snel :o :o :o ik wil nog een jaar of 3 wachten tot de volgende
pi_129558038
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:19 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik heb juist een angst voor een ks... Ik had geen hechtingen, kon gewoon naar het toilet, was met 3 uurtjes na de bevalling weer thuis en kon alles. Een dag later deed ik al de deur open voor de verloskundige (die echt heeeel verbaasd was :') )
Als je zo'n goede ervaring hebt, kan ik me heel goed voorstellen dat je juist wat bang bent voor die ks :Y

Ik weet niet, heb altijd het idee gehad dat het bij mij niet goed past. En dat zullen vast veel vrouwen hebben, dat idee, maar ik heb het heel sterk. Ben niet bang voor pijn verder, pijn kan ik wel hebben. Maar het niet-passen, dat vind ik een heel eng idee :X
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:21:58 #236
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129558067
quote:

[..]

Volgens mij wil ik niet eens weten wat dat zou kosten :X

Edit: oh nee, een tweede is goedkoper he? Dus niet gewoon het normale bedrag x 2. Dat scheelt alweer :s)

Tweede is zeker goedkoper!

Sterkte nog, in ons geval is het goedkoper om 2 kindjes 2 dagen naar het KDV te laten gaan dan 1 kindje 3 dagen!
pi_129558229
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef Mangostine het volgende:
Ik weet nog wel dat ik heel gespannen op dat zkh bed lag en dacht "de-ze-wee-gaat-nooit-meer-weg... Ofzoiets was het toch? Nee wacht... Kut :o "
Ik ben gelukkig niet eens tot aan het wegpuffen gekomen :')
:D :'( :D
pi_129558249
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:20 schreef Mangostine het volgende:

[..]

och gek, tenzij het er een van 6 kilo is: even op de tandjes bijten, en je kunt de week erna weer autorijden. :Y)
Meh, ik weet niet :+

Maar goed, we zullen vanzelf wel zien. Hoop alleen dat ik bij een (eventuele) tweede niet weer eerst urenlang bezig ben met 'gewoon' bevallen, om er uiteindelijk achter te komen dat het nevernooitniet gaat passen en het dus een ks wordt.

Dat zei ik van tevoren altijd: maakt me niet uit als het een ks wordt, als het maar niet urenlang proberen wordt om uiteindelijk nog op een ks uit te draaien :+ :')
pi_129558255
Ohh en nu zit ik mijn pas opgeschreven bevalverhaal weer te lezen :'( O+
pi_129558278
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:25 schreef bellelena het volgende:

[..]

:D :'( :D
Nu jij het quote, zie ik pas wat er stond :D :D :') _O-
pi_129558279
Had je die al gepost belle?
pi_129558365
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:18 schreef Mangostine het volgende:
Best gezellig ja danic? :D
Ja gek klinkt dat hè. Maar ik werd ingeleid en zat bij binnenkomst al op 3 cm, dus de verwachting was dat Rosalie er begin van de middag zou zijn (NOT!)
Er was een stagiaire, die merkte dat ik emotioneel werd toen de eventuele ks ter sprake kwam en zij is vervolgens van begin tot eind bij ons gebleven. Dat had ze netjes gevraagd en ze was leuk, dus prima! Dus lekker zitten kletsen. We waren er om 08.00, zij kwam erbij rond 11.00 en pas tegen 18.00 begon het serieus te worden. Dus al die tijd gewoon kletsen en een beetje zuchten, maar niets spectaculairs.

Ik weet niet of het een weeënstorm is geweest eigenlijk. 's Morgens hadden ze moeite met het plaatsen van de electrode op Rosalie dr hoofdje, dus niet gedaan. Ze vonden het raar dat het niet lukte, dus om 18.00 lekker wroeten om te ontdekken waarom het niet lukte. Bleek dat ze mijn vliezen wel gebroken hadden, maar dat het vlies op haar hoofdje was blijven liggen :o en daar komt zo'n elektrode niet door heen. Dus aan het boenen geweest op haar hoofd (ja allemaal lekker inwendig ja }:| ) en elektrode geplaatst zodat ik kon rondlopen. Maar zodra ik van mijn bed af wilde raakte mijn buik mijn benen en dat zorgde voor een wee. Een hele heftige wee!
Ik denk wel dat het een weeënstorm geweest is nu ik er zo over terug denk. Want die controle begon om 18.00 en duurde wel een half uurtje denk ik. Om 19.15 vond ik het pittig en een kwartier later kreeg ik pijnstilling. Om 19.53 is Rosalie geboren O+
pi_129558471
Het klinkt wel best als een fijne bevalling :Y
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:32:11 #244
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_129558583
iii Soesa!! O+ :D

Coco; je mag bij een tweede ook kiezen (als je al een ks hebt gehad) of je dan weer een ks wilt :) of verschilt dat ook per zh
En ik vond het geflubber van dat lijfje eruit voelen flubberen juist heel leuk/grappig/lief :D

Ik vond natuurlijk bevallen ook heeeerlijk O+ ondanks knip (magoed ook ruggenprik dus dat zal wel iets schelen) :P

Danic jeetje das nog snel gegaan dan op het einde :o
pi_129558593
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:26 schreef Fieder het volgende:
Had je die al gepost belle?
Zie dm! :)
pi_129558739
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:27 schreef danic het volgende:*knip*
Lekker handig met die elektrode dan :') :+ En heerlijk idd, als ze inwendig zo lekker bezig zijn :X

Ja, ik heb ook een paar van die extreme weeën gehad. Eentje duurde 25 minuten. Achteraf vraag ik me af of dat geen storm was (een van de redenen waarom ik het verslag heb opgevraagd, ben benieuwd!).
pi_129558921
Dat gewroet deed zo'n zeer bij mij :X en die tr*t maar zeggen dat ik moet ontspannen. Later kwam er een andere vrouw bij en die zei dat ik mn rug moest krommen. Toen deed t veel minder zeer. t Maakt zo'n verschil wie je begeleidt.
pi_129558964
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:29 schreef Mangostine het volgende:
Het klinkt wel best als een fijne bevalling :Y
Ja was het ook echt wel. We hadden alleen wat meer tempo verwacht maar soit. Die kwam op het einde wel!
En dan ook nog eens geen scheurtje of wat ook. Helemaal geen hechtingen, wat een zaligheid was dat! Beetje jammer van die fluxus erna en de paniek die er daardoor ontstond, maar daar denk ik niet vaak meer aan terug (keer of 5 per week nog maar hoor :') )

En die elektrode, ze heeft het niet meer dan twee keer geprobeerd omdat ze Rosalie niet onnodig lang wilde pesten. En dat vond ik te prijzen. Ze vermoedde zelf dat ze teveel haar zou hebben waardoor de elektrode vast draaide in het haar. Wist zij veel.

En bij dat wroeten, ik vroeg later nog aan mijn vriend hoe dat ging, want "ze konden toch moeilijk met hun hele hand/arm naar binnen???"
Eeeeeeeh...........wel dus :+
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:41:48 #249
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_129559039
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:40 schreef danic het volgende:

[..]

Ja was het ook echt wel. We hadden alleen wat meer tempo verwacht maar soit. Die kwam op het einde wel!
En dan ook nog eens geen scheurtje of wat ook. Helemaal geen hechtingen, wat een zaligheid was dat! Beetje jammer van die fluxus erna en de paniek die er daardoor ontstond, maar daar denk ik niet vaak meer aan terug (keer of 5 per week nog maar hoor :') )

En die elektrode, ze heeft het niet meer dan twee keer geprobeerd omdat ze Rosalie niet onnodig lang wilde pesten. En dat vond ik te prijzen. Ze vermoedde zelf dat ze teveel haar zou hebben waardoor de elektrode vast draaide in het haar. Wist zij veel.

En bij dat wroeten, ik vroeg later nog aan mijn vriend hoe dat ging, want "ze konden toch moeilijk met hun hele hand/arm naar binnen???"
Zoals Bert Visscher zegt; 'detail, maar niet leuk' :') :o :X XD
pi_129559050
quote:
Echt? Bij Saar hebben ze ook een paar keer een elektrode op haar hoofd geplaatst, had me -tot nu toe- eigenlijk nooit echt afgevraagd hoever ze daarvoor naar binnen moesten :D :') :+
pi_129559065
Belle die dm wil ik ook! Zou het gaaf vinden als je m post!
pi_129559074
Leuk bevallngsverhalen :s)

Ik vond de bevallng van de tweede vele malen fijner en 'makkeljker' dan de eerste. Bij de eerste 2 uur persen, lukte niet, toch nog naar ziekenhuis, heel hard op mijn buik duwen, flinke knip, schouderdystocie, totaal ruptuur, baby werd snel weggehaald voor zuurstof. Ze was bijna 8 pond en voor mj blijkbaar iets teveel van het goede. Toen was ik echt heul bang voor de tweede. Bj V moest ik dus in het ziekenhuis bevallen. Met 36 weken werd hij al groot geschat dus uiteindelijk ben ik met 39 ingeleid om gewicht te berperken en schouderdystocie te voorkomen.

Dus bij V was het half elf vliezen doorprikken, half 12 weeopwekkers aan, kwart voor 12 weeen. 12 uur wilde ik pijnstilling :P Weeenstorm. Uitgehouden tot kwart over 12 en toen om remifentanil gevraagd. Dat kreeg ik rond half een ofzo. Toen kreeg ik een perswee, en een monsterwee en was ik dus in tien minuten van 5 cm naar volledige ontsluiting gegaan. 12 minuten geperst en daar was t menneke O+ Oh ja en ergens nog een zekerheidsknipje :+ Oh ja uiteindelijk bleek hij dus 'maar' 3290 gram te zijn. Haha ik had gewoon liters vruchtwater.
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:43:03 #253
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_129559096
Bram had er ook 1 op z'n koppie hoor. Lekker wroeten.
pi_129559116
Nou idd, lekker snel!

Ik was compleet in paniek van al die weeën zodat ik me er alleen maar tegen verzette, wist me echt geen raad. En het ziekenhuis maar met hun 'nou het kan ook nog wel afzwakken hoor, die ctg liet niet zoveel activiteit zien'
ik dacht alleen maar WTF! Dit gaat echt niet afzwakken! Oh god morgen om deze tijd hebben we zeker een baby! Nu al! Pak dat papier van die cursus hoe ik een wee op moet vangen! Ik dacht dat ik best stoer was en een hoge pijngrens had maar dit kan ik echt niet! help mij! Ziekenhuismensen, doe iets! Toen wilden ze toch we even kijken hoe ver ik was. En toen kreeg ik een ruggeprik en kon ik ontspannen en zat ik binnen anderhalf uur van 3 cm op volledige ontsluiting. Toen een paar uurtjes liggen doezelen, toen moest ik toch maar eens gaan persen en ruim een half uur later was hij er. En dacht ik, was dit het? Dat viel best mee eigenlijk...

/bevallingsverhaal in notedop :@
pi_129559118
quote:

[..]

oh yes, dat wou ik weten. :')
Godsamme, een hele arm!? :o :'(
pi_129559134
Ja hier ook een electrode. Eigenlijk niets van gevoeld.
pi_129559163
Ja hoe denk je dat ze die placenta eruit peuteren (bij manuele verwijdering), met een pinkje? :D

Hier ook wat veel haar (op F's hoofd }:| , maar is na een paar pogingen goed gegaan met de elektrode. Je kunt nog wel zien waar hij heeft gezeten geloof ik.
pi_129559192
Oh my :X
pi_129559198
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:42 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Echt? Bij Saar hebben ze ook een paar keer een elektrode op haar hoofd geplaatst, had me -tot nu toe- eigenlijk nooit echt afgevraagd hoever ze daarvoor naar binnen moesten :D :') :+
:o ik ook niet!!! Kind heeft er nog steeds een litteken van :(
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:45:12 #260
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_129559202
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:43 schreef Solagratia het volgende:
Ja hier ook een electrode. Eigenlijk niets van gevoeld.
Ik ook niet. Maar misschien ben ik gewoon ruim.
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:46:15 #261
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_129559252
Ik wou net zeggen, ik weet niets meer van het wroeten met die electrode.. staat me wel iets bij van vliezen breken maar daarna? Ik weet alleen nog dat ze 3x misprikten voor een infuus en ook begonnen met proberen te zetten als ik net een wee had :')
pi_129559262
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:44 schreef Suikertante het volgende:
Ja hoe denk je dat ze die placenta eruit peuteren (bij manuele verwijdering), met een pinkje? :D
:'(
Ik ben daar ongeschikt voor. :X
pi_129559290
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:45 schreef Mineola het volgende:
Oh dat was ik vergeten! L heeft ook een hele tijd een korstje op zn hoofd gehad. ;(
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:47:16 #264
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_129559293
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:43 schreef Mineola het volgende:
Nou idd, lekker snel!

Ik was compleet in paniek van al die weeën zodat ik me er alleen maar tegen verzette, wist me echt geen raad. En het ziekenhuis maar met hun 'nou het kan ook nog wel afzwakken hoor, die ctg liet niet zoveel activiteit zien'
ik dacht alleen maar WTF! Dit gaat echt niet afzwakken! Oh god morgen om deze tijd hebben we zeker een baby! Nu al! Pak dat papier van die cursus hoe ik een wee op moet vangen! Ik dacht dat ik best stoer was en een hoge pijngrens had maar dit kan ik echt niet! help mij! Ziekenhuismensen, doe iets! Toen wilden ze toch we even kijken hoe ver ik was. En toen kreeg ik een ruggeprik en kon ik ontspannen en zat ik binnen anderhalf uur van 3 cm op volledige ontsluiting. Toen een paar uurtjes liggen doezelen, toen moest ik toch maar eens gaan persen en ruim een half uur later was hij er. En dacht ik, was dit het? Dat viel best mee eigenlijk...

/bevallingsverhaal in notedop :@
Oh hier was het aan de weeën opwekkers. En toen ik j stoorde met z'n broodje dat het toch echt pijn ging doen en hij iemand moet halen was het tijd om te persen.
pi_129559318
Oh ja rotinfuus, de 4e keer lieten ze hem zetten door iemand van de IC die kon het wel.

Haha Tico, dan ben ik ook ruim denk ik :P
pi_129559345
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:46 schreef Mangostine het volgende:

[..]

:'(
Ik ben daar ongeschikt voor. :X
Dan ben je trouwens wel onder zeil. Dus voor hetzelfde geld heeft hij voor de lol zijn tenen gebruikt.
(Het kan ook met een epiduraal geloof ik)
pi_129559356
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:42 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik weet niet of het bij het plaatsen ook zo ver moest, maar bij het onderzoeken waarom het niet lukte gebeurde dat dus wel.

Jemig Sola, das ook een verschil zeg!
Wat heftig die eerste bevalling!! Kan me voorstellen dat het zweet je uitbreekt als je eraan terug denkt.

Mango :D Hele arm weet ik niet, maar tot pols zeker. En ik had (ook achteraf) wel van die momentjes dat ik dacht "wilde ik dit weten".
Toen ik achteraf te horen kreeg dat het reanimatieteam al paraat stond op de gang bijvoorbeeld. Die hakte er goed in :'(
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:49:02 #268
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129559375
Belle wat handig dat Nin nu al gecoördineerd kan duimen!

LB gelukkig dat E even is nagekeken en dat het er goed uit ziet. Balen van het virusje maar dan weet je in ieder geval dat het ergens vandaan komt.

Mango hier ook een slaapkop bij tandjes. 's nachts eigenlijk niet minder slaap etc. Meer dat hij in de wakkere periode overdag wat klaagt en moppert.

Enf sorry dat ik jou dan weer net gemist had :+ maar ik vind je kunstgebitidee dan weer wel een oO< waard!

Hier ook dat sabbelen op de tandenborstel Coco, zo schattig! Alsof het een delicatesse is, met 'mmmmmmnommmmnommm'geluidjes erbij O+

Succes met de tandjes Fieder! Wij hebben toen S er 4 tegelijk kreeg wel een paracetamolzetpil gegeven, dat was voor hem echt een verademing. Die druppeltjes werkten geloof ik niet zo super.

Troeta wat een cool verhaal dat jouw baby een deurwaarder aan de deur heeft gekregen! Dat zou ik in zijn eerste jaar-boek opschrijven :D

Grappig van die opmerkingen over pijn bij een bevalling. Ik kan me nog zó goed herinneren dat ik WOEST was op mezelf dat ik ooit een kind had gewild, ik hoefde hem niet eens meer ( :@ ). Dan houdt het tenminste op. Ik werd er best egoïstisch van. Heb ook bijna niet gedacht in termen van straks heb ik mijn kindje in mijn armen. Vind ik nu wel jammer, misschien dat ik dat met nummer 2 wel zou kunnen voelen. Al heb ik toen gezworen dat ik nooit meer een tweede kind wilde en dat ik dus ook niet mocht vergeten dat ik dat met mezelf had afgesproken :+ . Ik denk wel dat ik er anders in had gestaan als ik gewoon pauzes tussen de weeën had gehad in plaats van een niet aflatende weeënstorm. Maar dat je dan dus tóch een tweede wil, is wel goed geregeld van de natuur. Je vergeet de pijn gewoon echt, hoe het voelde.

Ik heb bij (semi?)volledige ontsluiting een ruggenprik gekregen dus het persen viel mee. Hij werkte maar aan een kant maar dat was wel te handelen. Ben wel heel blij dat ik niet heb gevoeld dat 'het hoofdje stond' want dat lijkt me de hel. De hechtingen vond ik klote, maar die beursheid was na een dag of 9 wel echt heel veel minder. Dan zou ik de nasleep van een ks wel erger vinden. Die fluxus van jou vond ik heel eng om te lezen Danic...

Dat 'deze wee komt nooit meer terug' of wat dan ook is niet eens in me opgekomen. Heb niet gepuft en niemand heeft het bij mijn weten ook over puffen gehad. Jouw variatie vind ik wel heel leuk Coco :D

Hahaha van die elektrodes heb ik ook nooit over nagedacht, hoe ze dat doen. Edit: TOT POLS?! Ik vond het best fijn dat er zo'n dikke buik in de weg zat waardoor ik zelf helemaal niet zag wat ze allemaal aan het doen waren. Een littekentje heeft Silvijn misschien ook wel van het 4 (!! }:| }:| }:| }:| ) keer opnieuw zetten van die zuurstofkras op zijn hoofd.
pi_129559382
Ik heb er ook niks van gemerkt. Nooit geen gewroet of inwendig onderzoek gehad tot die bevalling en daar zag ik nog het meeste tegenop :@ Maar idd, op het moment supreme (hihi, SupremeEvil) maakte met me geen zak uit en riep ik zelfs 'kom maar door met die eendebek!'

Ook zoiets waar ik me later over verbaasde.
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:50:30 #270
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_129559449
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:47 schreef Solagratia het volgende:
Oh ja rotinfuus, de 4e keer lieten ze hem zetten door iemand van de IC die kon het wel.

Haha Tico, dan ben ik ook ruim denk ik :P
Infuus. Bij Leyla had ik er 3 aan m'n bed gehad omdat ik een ruggeprik wilde. Geen van de 3 lukte het en inmiddels was er teveel ontsluiting.

Bij Bram zei ik meteen al. Volgens mij ben ik niet goed te prikken, en ik heb ook geen zin in 6 pogingen. De beste dame prikte in 1x goed.
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:51:25 #271
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_129559498
Whaha Spees_eend :D ja mooi idee toch van dat gebit :7

Ik ging na die 3 pogingen ook naar de verkoever idd, daar zeiden ze natuurlijk 'konden ze weer niet prikken op de afdeling?!' :')
Maar het meest komische was nog dat een vriendin van mij erbij was, wij zijn beiden verpleegkundigen. Co assistent probeerde de 1e keer te prikken, en wij schudden op het zelfde moment ons hoofd zo van; die zit niet goed :') XD _O-
pi_129559507
Spees, ga eens sushi eten!
pi_129559528
Bij mij ging de stagiaire het infuus prikken. Toen ik zei dat ik het eng vond deed de verpleegkundige het O+ Weet niet meer of het in 1 x goed ging, volgens mij wel :?
pi_129559576
Mineola: kom maar door met die eendebek!
Co-assistent: joe, komtie :7 oO<
pi_129559589
Nou het viel echt best mee hoor, qua gevoel. Alleen als ik dan een wee kreeg was het niet tof dat er dan nog een hand inzat zeg maar. En het is zeker maar goed dat je dat soort dingen niet kunt zien.
Ik had tegenover mijn bed een flatscreen tv hangen met zo'n mooi glimmend scherm. Terwijl er paniek in de tent was lag ik me een beetje af te zonderen en het over me heen te laten komen en keek ik per ongeluk naar die tv. In de weerspiegeling keek ik dus zo tussen mijn benen.
Het enige dat ik zag waren de contouren van mijn benen en een helderrode vlek ertussen :o Ik wist niet hoe snel ik weg moest kijken en heb dit later ook aangekaart.
Dat was dus echt traumatisch! Niemand wil zichzelf toch leeg zien bloeden??
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:54:41 #276
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_129559636
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:53 schreef Mangostine het volgende:
Mineola: kom maar door met die eendebek!
Co-assistent: joe, komtie :7 oO<
_O-
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:55:36 #277
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_129559669
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:53 schreef danic het volgende:
Nou het viel echt best mee hoor, qua gevoel. Alleen als ik dan een wee kreeg was het niet tof dat er dan nog een hand inzat zeg maar. En het is zeker maar goed dat je dat soort dingen niet kunt zien.
Ik had tegenover mijn bed een flatscreen tv hangen met zo'n mooi glimmend scherm. Terwijl er paniek in de tent was lag ik me een beetje af te zonderen en het over me heen te laten komen en keek ik per ongeluk naar die tv. In de weerspiegeling keek ik dus zo tussen mijn benen.
Het enige dat ik zag waren de contouren van mijn benen en een helderrode vlek ertussen :o Ik wist niet hoe snel ik weg moest kijken en heb dit later ook aangekaart.
Dat was dus echt traumatisch! Niemand wil zichzelf toch leeg zien bloeden??
Das wel bizar idd... :{

Bij mij zeiden ze (ik had ook wel wat gebloed maar niet teveel); 'kijk uit, het stroomt daar van de tafel af dus dat je er niet in stapt op de grond' :')
pi_129559685
Ik heb volgens mij de hele bevalling m'n ogen dicht gehad?

Was vooral vervelend dag iemand aan m'n bed stond die precies de stem van Nicolette Kluijver had waardoor ik steeds dacht dat ik voor BNN gefilmd werd :p
pi_129559715
Danic :X
Begon je niet te gillen?
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:56:44 #280
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129559718
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:51 schreef Mineola het volgende:
Spees, ga eens sushi eten!
Ik zit nu in het sushi restaurant bij te lezen en op alles te reageren, anders red ik het niet meer met jullie tempo!
pi_129559755
Ik zie nou veearts taferelen voor me :'(

Pff Danic jouw verhaal herinner ik me maar al te goed :'( En wat vreselijk stom, die tv
pi_129559837
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:56 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik zit nu in het sushi restaurant bij te lezen en op alles te reageren, anders red ik het niet meer met jullie tempo!
wel mooi in het visthema :Y)
pi_129559840
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:48 schreef danic het volgende:
Toen ik achteraf te horen kreeg dat het reanimatieteam al paraat stond op de gang bijvoorbeeld. Die hakte er goed in :'(
Dat zijn inderdaad dingen die er dan goed inhakken. Als dat besef ineens tot je doordringt van hoe anders het ook had kunnen gaan :X :{ :*

quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:45 schreef Mineola het volgende:
Volgens mij had Saartje daar alleen in het begin een plekje van op haar hoofd. Dat draaien ze er echt een soort van in he? Vond ik een heel raar idee toen ik dat hoorde.

Plaatsen van elektrode voelde ik trouwens ook niet/nauwelijks. Vliezen breken vond ik onprettig, en toucheren vond ik écht niet tof.

quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Hier ook dat sabbelen op de tandenborstel Coco, zo schattig! Alsof het een delicatesse is, met 'mmmmmmnommmmnommm'geluidjes erbij O+

Grappig van die opmerkingen over pijn bij een bevalling. Ik kan me nog zó goed herinneren dat ik WOEST was op mezelf dat ik ooit een kind had gewild, ik hoefde hem niet eens meer ( :@ ). Dan houdt het tenminste op. Ik werd er best egoïstisch van. Heb ook bijna niet gedacht in termen van straks heb ik mijn kindje in mijn armen. Vind ik nu wel jammer, misschien dat ik dat met nummer 2 wel zou kunnen voelen. Al heb ik toen gezworen dat ik nooit meer een tweede kind wilde en dat ik dus ook niet mocht vergeten dat ik dat met mezelf had afgesproken :+ . Ik denk wel dat ik er anders in had gestaan als ik gewoon pauzes tussen de weeën had gehad in plaats van een niet aflatende weeënstorm. Maar dat je dan dus tóch een tweede wil, is wel goed geregeld van de natuur. Je vergeet de pijn gewoon echt, hoe het voelde.

Ik heb bij (semi?)volledige ontsluiting een ruggenprik gekregen dus het persen viel mee. Hij werkte maar aan een kant maar dat was wel te handelen. Ben wel heel blij dat ik niet heb gevoeld dat 'het hoofdje stond' want dat lijkt me de hel. De hechtingen vond ik klote, maar die beursheid was na een dag of 9 wel echt heel veel minder. Dan zou ik de nasleep van een ks wel erger vinden. Die fluxus van jou vond ik heel eng om te lezen Danic...
Dat kauwen is echt heel schattig ja :Y Saar gooit ook haar hoofd helemaal in dr nek, of juist dr kin tot op dr borst (dan probeert ze de tandenborstel verder naar binnen te werken, want lekker! :')).

Oh, jij hebt een weeënstorm gehad he? Had je dan echt helemaal geen pauzes tussen de weeën in? Niet eens een paar seconde ofzo? Leek dat ook gewoon één heel lange wee?
pi_129559848
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:56 schreef Mangostine het volgende:
Danic :X
Begon je niet te gillen?
Nee, ik schrok heel erg, maar verder was ik volgens mij echt stoïcijns :')
Ik heb nog wel lichtelijk in paniek gevraagd of iemand mij wilde vertellen dat het goed kwam, even geruststellen zeg maar.
Ik kreeg een meelijdende blik en er werd me voorzichtig meegedeeld dat ze me dat niet konden garanderen -O-

Achteraf hebben ze me bedankt dat ik zo fijn meewerkte :+ eeeeeeh......ja.......wat moest ik dan?

Nicolette Kluiver, brrrrrr. Wat een kutstem heeft die zeg!
pi_129559883
Ik vond het meeste deel van de weeën ook meevallen. Al deed het wel zoveel pijn dat ik een ruggenprik wou, die helaas niet goed werkte. Ik was het meest zenuwachtig voor het persen en zover ben ik nooit gekomen. Pas het laatste stukje voor de KS heb ik liggen huilen van de pijn en mijn man smekend gevraagd om iemand te halen want ze moesten me maar opensnijden.
Toen ik een paar weken geleden op nacontrole bij de gyn was zei ze dat mijn bekken waarschijnlijk te nauw zijn voor een natuurlijke bevalling en E. daarom niet kon indalen. Dat de voorkeur de volgende keer uit gaat naar weer een KS, tenzij ik het zelf graag natuurlijk wil proberen. Maar eigenlijk vind ik weer een KS wel best. Ik heb heel weinig pijn gehad, liep al snel weer rond. Enige dat ik nu nog heb is geen gevoel rondom de wond.
E.
pi_129559899
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:56 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Gek wijf! Gezellig ben jij, om mee te eten!

Oh ja dat scherm Danic, dat herinner ik me nog van je verhaal... Scary! En die zin, dat ze je dat niet konden garanderen.. Volgens mij heb ik zitten janken toen ik dat las.

Dat eendebek verhaal ging wel zo ongeveer. Ik lag al met m'n benen wij ongeveer, moest ik nog mee naar een onderzoekskamer met zo'n stoel. Wist ik veel :@ allemaal bloed en zooi en toestand op de vloer er na, ik dacht nog: Ha! Lekker puh! Moeten jullie me maar niet zo laten spartelen.
pi_129559917
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:00 schreef Mineola het volgende:

[..]

Gek wijf! Gezellig ben jij, om mee te eten!

Dat! :D
  woensdag 31 juli 2013 @ 22:02:00 #288
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_129559970
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:58 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Echt, veeg me op _O-
  woensdag 31 juli 2013 @ 22:02:17 #289
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129559982
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad dingen die er dan goed inhakken. Als dat besef ineens tot je doordringt van hoe anders het ook had kunnen gaan :X :{ :*

[..]

Volgens mij had Saartje daar alleen in het begin een plekje van op haar hoofd. Dat draaien ze er echt een soort van in he? Vond ik een heel raar idee toen ik dat hoorde.

Plaatsen van elektrode voelde ik trouwens ook niet/nauwelijks. Vliezen breken vond ik onprettig, en toucheren vond ik écht niet tof.

[..]

Oh, jij hebt een weeënstorm gehad he? Had je dan echt helemaal geen pauzes tussen de weeën in? Niet eens een paar seconde ofzo? Leek dat ook gewoon één heel lange wee?
Ja, dat was echt kut. Het varieerde wel hoor. Na het strippen kwamen de weeën al vrij snel en snel achter elkaar, er heeft eigenlijk nooit (of maar heel kort) 2-3 minuten tussen gezeten. Steeds een minuutje pauze ofzo. Dat schoot toch allemaal niet op en toen de vliezen gebroken in het ziekenhuis en toen was er geen rem meer ofzo. Soms zat er een paar seconden pauze tussen de weeën, en soms helemaal niets, dan liep de een over in de ander.

quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:58 schreef Mangostine het volgende:

[..]

:D ja bevallingen schijnen heel erg te stinken he?

Oh Mineola en Suiker jullie zijn veel te goedgelovig! Ben alweer 3 kwartier thuis :P . Ik vind jullie heel leuk, maar ook weer niet zo leuk dat ik jullie in een restaurant ga opzoeken! ;)
pi_129560019
Ik vraag me serieus af waar Mignonne blijft. Het gaat weer over bloed enzo :Y)
  woensdag 31 juli 2013 @ 22:03:30 #291
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_129560034
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:02 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ja, dat was echt kut. Het varieerde wel hoor. Na het strippen kwamen de weeën al vrij snel en snel achter elkaar, er heeft eigenlijk nooit (of maar heel kort) 2-3 minuten tussen gezeten. Steeds een minuutje pauze ofzo. Dat schoot toch allemaal niet op en toen de vliezen gebroken in het ziekenhuis en toen was er geen rem meer ofzo. Soms zat er een paar seconden pauze tussen de weeën, en soms helemaal niets, dan liep de een over in de ander.

[..]

:D ja bevallingen schijnen heel erg te stinken he?
Ik kan me niks herinneren. Al zal je eigen bloed/zooi misschien niet zo stinken als dat van een ander :P
pi_129560041
Weet je wat stinkt? Als ze je buik open branden. Verschroeide huid.
Dat stinkt. :X :r
  woensdag 31 juli 2013 @ 22:04:38 #293
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129560093
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:03 schreef Mangostine het volgende:
Ik schoot heel hard in de lach van het beeld van een primitieve dorpsdokter die een gasbrander gebruikt om een kind eruit te branden ;(
pi_129560107
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Hmm, volgens mij heb ik dan eerder een paar (kan dat?) weeënstormen gehad dan één lange wee. Moet eigenlijk de foto nog eens opzoeken (van dat registratieding). Heb er een aantal gehad van 4min/8min en een van 25min. Daar was ook geen pauze tussen. Reageerde nogal heftig op de weeënopwekkers.
pi_129560129
Een vriend van mij is arts en die waagde het om te zeggen, och, ik vind het altijd wel lekker ruiken, een beetje tosti-achtig. :Y)
pi_129560137
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:03 schreef Mangostine het volgende:
Echt? :o Dat kan ik me totaal niet meer herinneren. Doen ze dat echt branden? :o
Meh, wou dat Martijn mee had gekeken, maar dat durfde hij niet. Ben echt benieuwd nu :Y
pi_129560147
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:04 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik schoot heel hard in de lach van het beeld van een primitieve dorpsdokter die een gasbrander gebruikt om een kind eruit te branden ;(
:D Midden in het restaurant! Dat zal je leren om ongezellig te zijn voor je mee-eters!
  woensdag 31 juli 2013 @ 22:06:13 #298
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129560155
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hmm, volgens mij heb ik dan eerder een paar (kan dat?) weeënstormen gehad dan één lange wee. Moet eigenlijk de foto nog eens opzoeken (van dat registratieding). Heb er een aantal gehad van 4min/8min en een van 25min. Daar was ook geen pauze tussen. Reageerde nogal heftig op de weeënopwekkers.
Dat zou zomaar kunnen.. Ik weet eigenlijk niet hoe ze dat bepalen. Maar in feite zal een wee van 25 minuten hetzelfde zijn als een storm van 10 weeën (althans met mijn boerenverstand)
pi_129560159
Branden?!
pi_129560172
Met een laser denk ik dan?
pi_129560181
Zal ik het nog een keertje doen??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')