abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129542427
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_129542439
Gooi ik hem nog vol ook 8)7

oh pfffff Son, laat maar hoor. Het kwartje is uiteindelijk gevallen |:(
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:00:31 #4
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129542763
Oh, verslavend, die oude topics lezen O+

quote:
maandag 15 april 2013 @ 04:23 • 242
LadyBlack

Naast mij ligt te slapen het mooiste kleine meisje: E v a
(online wil ik Lbaby er wel graag inhouden!)

Gisteravond om 19:05 is ze geboren, en het gaat fantastisch! We zijn een nachtje in het ziekenhuis gebleven omdat ik een ruggeprik heb gehad en de verdoving nog niet helemaal uit 1 been is. Mn kleine meisje is helemaal gezond en geweldig!!
O+
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:04:18 #5
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129542898
En daarna de shock dat suiker ook bezig was! :D
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:05:44 #6
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129542963
Man, wat lijkt dat nu toch lang geleden! :o
pi_129543234
Jullie zijn nog steeds in de terugleesmood O+

Ik kwam eigenlijk even snel voor een vraag. Weet iemand een site waar je leuke hoezen kan kopen voor de newborn set van Stokke? Ik vind de hoezen die er van Stokke zelf te koop zijn verschrikkelijk lelijk en E. heeft ineens heel veel interesse voor de wereld om haar heen O+
E.
pi_129543334
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:13 schreef .Sparkling. het volgende:
Jullie zijn nog steeds in de terugleesmood O+

Ik kwam eigenlijk even snel voor een vraag. Weet iemand een site waar je leuke hoezen kan kopen voor de newborn set van Stokke? Ik vind de hoezen die er van Stokke zelf te koop zijn verschrikkelijk lelijk en E. heeft ineens heel veel interesse voor de wereld om haar heen O+
Hier?
pi_129543378
Echt, ik kon zelf niets vinden. Bedankt, die zijn leuk!
E.
pi_129543380
Feli Soesa met je prachtige blije dreumes! *O* O+

Coco, das toevallig, ik heb afgelopen week mijn dossier opgevraagd, kan het vrijdag gaan halen. Ik hoefde niet te kiezen :? Heb opgevraagd van de ks en van de opnamedagen.

Ik heb mijn streepjes- en werpposts ook nog eens doorgenomen :'( O+

Op vrijdagavond al aan het miepen "ik voel me niet zo lekker", compleet in negeermodus.
quote:
Mangostine vrijdag 21 september 2012 @ 20:35:50 #111

Ik voel me niet zo lekker... Sinds een uur of 17 telkens harde buiken. Beetje pijnlijk ook.
Ik gok het maar erop dat dit voorwerk is. Veel thee en zometeen naar bed denk ik.
Later die avond:
quote:
Mangostine vrijdag 21 september 2012 @ 22:17:53 #129

Echt jongens, het is lief dat jullie zo meeleven :*
Maar dit zijn geen weeën. Ik lig in bed nu en het zwakt alweer af. Ik ben gewoon moe denk ik. En het voelt alsof de baby zich bovenin opgekruld heeft en dat is wat het pijnlijk maakt.

Ik moet idd de verloskamers bellen als er iets is. Nr ligt naast me. Maar zal niet nodig zijn.
Sorry voor de commotie!
waarop zich een storm aan pm's ontketende :P

En de volgende dag, nog compleet overrompeld door de alomtegenwoordige chaos van een baby:
quote:
Mangostine zaterdag 22 september 2012 @ 12:36:49 #181

Hoi 8-) ik heb een baby O+
Vanochtend om 9.49u is onze zoon M geboren. Met ks, dat was toch wel even stress, maar viel uiteindelijk mee.
M is supermooi, puntgaaf en doet het belachelijk goed. 48cm en 3070 gram. Een tevreden vent.
Ik ben de gelukkigste moeder ever en heb daardoor nergens last van *O*
pi_129543388
Ola!

Al sinds jaar en dag een meelezer, voel me een beetje beschaamd dat ik alles van iedereen hier weet, dus maar eens tijd me hier te melden en te kijken of het me lukt aan te haken.

Wilde al bijna bij de babymeet voorbij lopen maar dat ging me net iets te ver ;)

Even wat gegevens over mij en baby:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129543438
Hoi Olf! Jonge moeder :D Ik ook trouwens hoor, een jaartje ouder dan jij ;)
E.
pi_129543484
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:17 schreef .Sparkling. het volgende:
Echt, ik kon zelf niets vinden. Bedankt, die zijn leuk!
Op Marktplaats vind ik altijd van dit soort webwinkeltjes. Ik heb gezocht op Stokke Newborn Hoes.
pi_129543502
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:17 schreef Mangostine het volgende:
Feli Soesa met je prachtige blije dreumes! *O* O+

Coco, das toevallig, ik heb afgelopen week mijn dossier opgevraagd, kan het vrijdag gaan halen. Ik hoefde niet te kiezen :? Heb opgevraagd van de ks en van de opnamedagen.

Ik heb mijn streepjes- en werpposts ook nog eens doorgenomen :'( O+

Op vrijdagavond al aan het miepen "ik voel me niet zo lekker", compleet in negeermodus.

[..]

Later die avond:

[..]

waarop zich een storm aan pm's ontketende :P

En de volgende dag, nog compleet overrompeld door de alomtegenwoordige chaos van een baby:

[..]

Ja, maar jij bent in S. bevallen he? Ik in H.

Hihi, zo grappig ja :D Mijn eerste weeën waren ook voorwerk :P :+
pi_129543510
Welkom Olf :)
pi_129543516
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, maar jij bent in S. bevallen he? Ik in H.

Hihi, zo grappig ja :D Mijn eerste weeën waren ook voorwerk :P :+
Ja, maar die voeren toch hetzelfde beleid? Dacht ik.
pi_129543551
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:17 schreef Olf het volgende:
Ola!

Al sinds jaar en dag een meelezer, voel me een beetje beschaamd dat ik alles van iedereen hier weet, dus maar eens tijd me hier te melden en te kijken of het me lukt aan te haken.

Wilde al bijna bij de babymeet voorbij lopen maar dat ging me net iets te ver ;)

Even wat gegevens over mij en baby:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Olf! Leuk dat je aanhaakt :W
pi_129543556
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:21 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Ja, maar die voeren toch hetzelfde beleid? Dacht ik.
Oh ja, daar hadden we 't laatst ook over. Ze hebben mij via de pr-afdeling een formulier toegestuurd. Dat moet ik terugsturen enzo. Moet ook (vooraf) ervoor tekenen en alles. Heb je dat wel moeten doen?
pi_129543572
Wat studeer je Olf? /nieuwsgierig :)
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:23:27 #20
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_129543585
Hoi olf! Leuk dat je mee post!

Mango, :P . je was zo aan het negeren dat we alleen maar konden zeggen dat er ws wel iets was ;)
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:24:00 #21
381212 Gulara
From the future
pi_129543605
Jemig wat gaan jullie weer hard! Dank voor de reacties. O+
Ik probeer morgen even fatsoenlijk bij te lezen.

Welkom Olf!
pi_129543607
Vandaag gaan wandelen. Het bruggetje bewoog ook als je op en neer sprong. Saar vond dat erg leuk :') :D

youtu.be[/youtube]

haal ik zo weer weg, dus niet quoten aub :)

[ Bericht 26% gewijzigd door Cocotrimonium op 31-07-2013 14:54:08 ]
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:25:29 #23
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129543646
Welkom Olf :W Foto van je kerstdochter? O-)
pi_129543699
Whaha wat gaaf zo'n ongelooflijk grote lach!! O+ Ik verheug me daarop. Hier is alles nog wat aarzelend (ook heel lief O+ ).

F trekt aan mijn kat. En hij kijkt wat hij doet. Dat is nog een beetje nieuw! Ziehier.
pi_129543708
lol Coco, dat bekkie :D

En niks met pr afdelingen hier, gewoon zo'n formuliertje via de site en vanochtend kreeg ik een gereedmelding?

Welkom Olf!

Elmo, lees je mee? Ik ben benieuwd naar L's stats!
pi_129543772
Die lach! Wat ontzettend schattig O+

Wat is F toch al groot! En wat bijzonder dat de kat dat prima vindt :o
E.
pi_129543891
Klaagmodus:

Ik vind het een beetje jammer dat er niemand meer op mijn posts reageert.
Rosalie rolt, geen reactie
Eerste werkdag, spannend na 5 maanden, geen reactie
Nu haar stats, geen reactie

Ik weet dat ik ook niet overal op reageer, maar dat lukt me ook echt niet.
Maar mijn onzekere ik denkt nu wel dat ik tijdens de meet wel heel erg tegengevallen moet zijn, want sindsdien geen reacties meer.

Sorry voor de klacht maar ik merk dat het me dwars zit en de lol van meeposten eraf is zo.
pi_129543895
Je hebt live kunnen zien dat hij op de foto's wel ouder oogt dan in het echt, maar hij heeft zo zijn momenten :s)
pi_129544030
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:32 schreef danic het volgende:
Klaagmodus:

Maar mijn onzekere ik denkt nu wel dat ik tijdens de meet wel heel erg tegengevallen moet zijn, want sindsdien geen reacties meer.

Sorry voor de klacht maar ik merk dat het me dwars zit en de lol van meeposten eraf is zo.
Ik zit me suf te bladeren maar ik kom bijna geen posts van je tegen? Maar misschien zijn ze tussen de gaande gesprekken een beetje verloren gegaan, ik denk dat je er meer waarde aan hecht dan nodig.
pi_129544046
Danic :*
Soms gaat het hier gewoon te snel en vallen sommige posts niet zo op. Zit zelf nu mobiel (kolftijd, yay) en kan dus ook niet uitgebreid reageren.
Maar je bent (mij) zeker niet tegengevallen op de meet hoor! Integendeel...
pi_129544102
danic, onzekere muts! :P Ik vond jou juist een superleuk mens op de meet! (niets ten nadele van andere leuke mensen)

Ik had je post wel gelezen, maar niet geregistreerd, en net zoals jijzelf lukt het mij ook niet altijd (nooit) om overal op te reageren.

Ik probeer zelf verjaardagen en andere belangrijke gebeurtenissen of verjaardagen te noemen, en reageer verder eigenlijk vrij ad-hoc op wat ik toevallig op dat moment lees. En daar ga ik me ook niet voor verontschuldigen, want ik verwacht dus ook niet dat iemand anders al mijn dagboekposts onthoudt en er dan ook nog op reageert. :D

Maar! Wat knap van Rosalie!
En hoe was je eerste werkdag?
pi_129544118
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:37 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ik zit me suf te bladeren maar ik kom bijna geen posts van je tegen? Maar misschien zijn ze tussen de gaande gesprekken een beetje verloren gegaan, ik denk dat je er meer waarde aan hecht dan nodig.
Nee de laatste dagen niet. Dat klopt. Want: weer werken zoals ik al zei. En de lol is er een beetje af.
Maar ik maak het ws te zwaar, dat weet ik.
Maar ook ik ben trots op mijn kind en vind het leuk als er gereageerd wordt op berichtjes.
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:41:19 #33
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129544133
Danic neeeeee joh!! :o

Gewoon precies wat je zelf zegt: onmogelijk om op alles te reageren, dus ik sla constant allerlei mensen over :@

Heb wel gelezen dat Rosalie kon rollen, en zat me toen verbaasd te bedenken dat E dat dan misschien ook wel binnenkort kan! Snelle meid!!
pi_129544138
Jee wat een warm welkom!

quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat studeer je Olf? /nieuwsgierig :)
Doe een nogal kleine studie, dus ga hem niet helemaal noemen, maar is een master in een alfa-richting. Baangarantie gegarandeerd ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:25 schreef LadyBlack het volgende:
Welkom Olf :W Foto van je kerstdochter? O-)
Ik wilde per se geen foto's showen maar wil tegelijkertijd wel opscheppen over haar knapheid natuurlijk ;). Heel eventjes foto onder spoiler (niet quoten graag)

SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door Olf op 31-07-2013 15:24:48 ]
pi_129544157
Ik geloof trouwens nooit dat niemand heeft gereageerd danic, want Omen reageert áltijd op álles. :7

Olf, wat een blij ei :D
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:43:07 #36
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129544173
Mooi cadeau! Het knutselwerkje én je dochter!
pi_129544221
danic :* Ik mis echt heel veel posts, sorry, nooit mijn bedoeling om mensen bewust te negeren. Maar ik heb serieus een concentratiespan van een goudvis (overblijfseltje van het ziekzijn tijdens de zw.schap), dus wat ik op deze pagina lees is de volgende alweer vergeten :@
pi_129544246
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:40 schreef Mangostine het volgende:
danic, onzekere muts! :P Ik vond jou juist een superleuk mens op de meet! (niets ten nadele van andere leuke mensen)

Ik had je post wel gelezen, maar niet geregistreerd, en net zoals jijzelf lukt het mij ook niet altijd (nooit) om overal op te reageren.

Ik probeer zelf verjaardagen en andere belangrijke gebeurtenissen of verjaardagen te noemen, en reageer verder eigenlijk vrij ad-hoc op wat ik toevallig op dat moment lees. En daar ga ik me ook niet voor verontschuldigen, want ik verwacht dus ook niet dat iemand anders al mijn dagboekposts onthoudt en er dan ook nog op reageert. :D

Maar! Wat knap van Rosalie!
En hoe was je eerste werkdag?
Lief van je.
En ja ik ben onzeker. Heel erg zelfs alkeeb kan ik dat met mijn grote bek nog wel eens verbloemen. Wat vaak resulteert in domme opmerkingen :')
Maar het lijkt ook wel alsof ik 5 maanden op de automaat alles gedaan heb. Tijdje terug zei ik al dat ik zo weinig emotioneel ben.
En sinds ik weer ben gaan werken ben ik lek ;(
En trek ik me dingen ook meer aan.

Ik ben vorige week maandag alweer begonnen. Was even wennen en ik zat veel met mijn hoofd bij thuis en mijn telefoon.
Maar inmiddels zit ik er weer in en vind ik het ook fijn. De afwisseling tussen thuis en werk is precies goed (3 dagen en 1 avond).
pi_129544261
Hoi Olf! Wat een lekker ding heb je daar O+

Suiker, die kat! In combinatie met F natuurlijk. Hij lijkt het zelfs wel lekker te vinden. Het enige wat mijn kat met Isa doet, is er bovenop vallen als ie weer eens loopt de klunzen, de kneus :')

Onverwachts is Isa gisteren voor het eerst uit logeren geweest bij mijn ouders :o Ik wilde het stiekem niet, maar sochtends vond ik het heerlijk zo lekker met zijn tweetjes. Je vergeet echt hoe fijn dat is O+ en ze heeft supergoed geslapen en was erg lief zei mam O+
Sarcasme. Herken het.
pi_129544291
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:42 schreef Mangostine het volgende:
Ik geloof trouwens nooit dat niemand heeft gereageerd danic, want Omen reageert áltijd op álles. :7

:D
pi_129544294
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:42 schreef Mangostine het volgende:

Ik ben stiekem altijd heel erg onder de indruk van die megaposts :@ O+
Sarcasme. Herken het.
pi_129544302
Welkom Olf!

Oh Spirit, wat stoer, Isa uit logeren. Zowel manlief als ik zijn er nog echt niet aan toe L. weg te brengen.
pi_129544352
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:44 schreef L-E het volgende:
danic :* Ik mis echt heel veel posts, sorry, nooit mijn bedoeling om mensen bewust te negeren. Maar ik heb serieus een concentratiespan van een goudvis (overblijfseltje van het ziekzijn tijdens de zw.schap), dus wat ik op deze pagina lees is de volgende alweer vergeten :@
Ik las het ja! Lijkt me echt verschrikkelijk en dan vooral dat je de namen van je kinderen soms niet meer weet. Ik kreeg een brok in mijn keel toen ik het las ;(

Dus jou is het vergeven :P
pi_129544365
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:47 schreef L-E het volgende:
Welkom Olf!

Oh Spirit, wat stoer, Isa uit logeren. Zowel manlief als ik zijn er nog echt niet aan toe L. weg te brengen.
Ik was er stiekem ook nog niet aan toe, maar man wilde graag. We zijn uit eten geweest en lagen om 10 uur te pitten als een stel bejaarden :')
Sarcasme. Herken het.
pi_129544431
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:48 schreef danic het volgende:

[..]

Ik las het ja! Lijkt me echt verschrikkelijk en dan vooral dat je de namen van je kinderen soms niet meer weet. Ik kreeg een brok in mijn keel toen ik het las ;(

Dus jou is het vergeven :P
Heeft het toch nog voordelen :P

Vind het wel stoer dat je je gevoel zo deelt hoor. Daar zou ik te mutserig voor zijn.
pi_129544470
quote:
Klaagmodus:

Sorry... ik maak me er zeker schuldig aan. Ik reageer snel op wat ik heb onthouden en toevallig drie posts hoger staat, maar verder dan dat kom ik echt niet (ad hoc, net als mango). Dat is wel redelijk bewust maar zeker niet persoonlijk, al sluit ik niet uit dat ik eerder iets onthou van kindjes van gelijke leeftijd. :@ Ik ben er vanaf gestapt om meer tijd en moeite erin te stoppen en op iedereen te reageren, juist omdat ik amper reacties kreeg op wat ik zelf meldde, precies wat jij zegt. Voelde ook geen behoefte meer daarom om uitgebreid op anderen te reageren.

Olf, welkom! Ik ben wel benieuwd naar je woonbuurt?! O-) En een gezellige vrolijkerd heb je! Jonge moeder idd!

Mango: for the record, Omen reageert zelden/nooit op mij :P dus dat klopt niet helemaal. Maar Omen, no hard feelings hoor! Ik reageer ook niet op alles wat zij of een ander zegt.
pi_129544518
Dubbel hè spirit? Enerzijds lekker even tijd mrt zijn tweeën, anderzijds voelt het aan alsof een deel van je ontbreekt.
Omdat mijn vriend onregelmatig werkt ging Rosalie ook logeren voor mijn eerste werkdag. Vond ik echt niet tof!
pi_129544530

[ Bericht 100% gewijzigd door Cocotrimonium op 31-07-2013 14:53:59 ]
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:54:18 #49
259886 pessie
pi_129544545
Danic ik k reageer ook altijd zeer summier, typen op een tablet is niet heel relaxed en daarbij ben ik een zeef :* . Ik kan me niet voorstellen dat ik de afgelopen maanden helemaal niet gereageerd heb.
Heb je het moeilijk met het post-bevalling gebeuren? Fluxus en alles bedoel ik dan.

Ik ben momenteel gewoon moe. Ik wil niet verwachten dat mijn baby doorslaapt maar mijn lijf begint toe te zijn aan meer rust. In 7 uur tijd 4x wakker wordt vermoeiend.
pi_129544572
Hier merk ik het niet zo, maar in Z&G bijvoorbeeld waren er zeker mensen die nooit op mij reageerden. Dat vond ik soms best lastig :@ maar ik denk wel dat het redelijk normaal is. Van sommigen onthou je gewoon meer, of heb je een verleden mee, of of of. etc.
pi_129544602
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:55 schreef L-E het volgende:
Hier merk ik het niet zo, maar in Z&G bijvoorbeeld waren er zeker mensen die nooit op mij reageerden. Dat vond ik soms best lastig :@ maar ik denk wel dat het redelijk normaal is. Van sommigen onthou je gewoon meer, of heb je een verleden mee, of of of. etc.
Dat dus...
pi_129544603
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:53 schreef danic het volgende:
Dubbel hè spirit? Enerzijds lekker even tijd mrt zijn tweeën, anderzijds voelt het aan alsof een deel van je ontbreekt.
Omdat mijn vriend onregelmatig werkt ging Rosalie ook logeren voor mijn eerste werkdag. Vond ik echt niet tof!
Ja, dat inderdaad! Er mist gewoon een stukje. We hebben ook de hele avond alleen over haar gepraat (ja ok, ik dan :') ) en pas nu ze weer thuis is, voelt het weer 100% :)
Sarcasme. Herken het.
pi_129544610
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:52 schreef Mineola het volgende:

[..]

Mango: for the record, Omen reageert zelden/nooit op mij :P dus dat klopt niet helemaal. Maar Omen, no hard feelings hoor! Ik reageer ook niet op alles wat zij of een ander zegt.
Nou, daar mag dan wel eens een functioneringsgesprek aan gewijd worden. >:)
pi_129544623
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:56 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja, dat inderdaad! Er mist gewoon een stukje. We hebben ook de hele avond alleen over haar gepraat (ja ok, ik dan :') ) en pas nu ze weer thuis is, voelt het weer 100% :)
:D O+
pi_129544646
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:56 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Nou, daar mag dan wel eens een functioneringsgesprek aan gewijd worden. >:)
Regel jij dat dan eens even :D

(dude, ik wilde eigenlijk niet aan naming en shaming doen, en quote jij m ook nog eens! :@ :@)
pi_129544679
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:56 schreef Mineola het volgende:

[..]

Dat dus...
Ik vond het wel écht rot toen diezelfde mensen ook niet reageerden toen het slechter met mij ging, sindsdien denk ik eigenlijk wel dat ze me niet aardig vinden :') En dat vind ik gek want ik ben zo leuk, zó leuk! O+
pi_129544680
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:57 schreef Mineola het volgende:

[..]

Regel jij dat dan eens even :D

(dude, ik wilde eigenlijk niet aan naming en shaming doen, en quote jij m ook nog eens! :@ :@)
Man en rugnummer! Hoppa.
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:58:47 #58
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_129544697
Ik gooi ook wat in de groep en reageer ook niet netjes op iedereen, vooral omdat het druk is op het werk en ik naast fb en wa weinig meer doe met mijn telefoon als ik thuis kom.

Maar Danic, ik heb heel veel aan je gedacht (heb je geen reet aan natuurlijk) die maandag. Ik voelde me zo klote dat ik je meisje niet getroost kreeg tijdens de meet. Ik dacht toen echt hoe rot je je gevoeld zou kunnen hebben als je kindje zo huilt en een medewerkster op het kdv lukt het ook niet om te troosten.
pi_129544717
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:26 schreef Suikertante het volgende:
Whaha wat gaaf zo'n ongelooflijk grote lach!! O+ Ik verheug me daarop. Hier is alles nog wat aarzelend (ook heel lief O+ ).

F trekt aan mijn kat. En hij kijkt wat hij doet. Dat is nog een beetje nieuw! Ziehier.
Geweldig met die kat :D

En dat lachen is ook echt heel tof :Y O+ Vooral 's ochtends als je haar uit bed gaat halen en ze lacht je zo toe *;

quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:27 schreef Mangostine het volgende:
En niks met pr afdelingen hier, gewoon zo'n formuliertje via de site en vanochtend kreeg ik een gereedmelding?
Hmm, dan zijn ze daar dus wel echt heel anders in. Had gehoopt dat het hier ook wat makkelijker/sneller zou kunnen. Maar ja.

Olf, kleine foto, maar voor zover ik kan zien, heb je een mooi meisje gebakken :Y
En ik heb werkelijk nog steeds geen flauw idee wat voor studie je doet :D
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:00:22 #60
259886 pessie
pi_129544744
L-e dat dus. Ik heb een soort van verleden met bepaalde mensen doordat ik ze eerder heb gezien doordat er al een peuter rondloopt. Of oomdat ik iets anders meer gemeen met ze heb, dan blijft dat meer bij. En danic, rollen is ook een mijlpaal, maar toen ik melde dat Lauren had omgerold reageerden er echt max 3 mensen, tsja, zo werkt dat denk ik dan zelf
pi_129544765
Ik kon dus niet eens een formulier oid vinden op de site van mijn ziekenhuis. Heb maar gewoon naar gemaild naar een algemeen adres. Hopelijk zit er een behulpzaam type.

En ik ben ook benieuwd naar die alfastudie met baangarantie!
pi_129544768
Olf studeert forensische psychologie! Dat, of vertaler Swahili.
pi_129544816
Wat iedereen hierboven zegt danic. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de meeste mensen niet mis als ze een paar dagen niet posten, op een aantal mensen na. Dus als je er een paar dagen tussenuit piept dan heb ik dat niet zo door :@
Dat je ineens wat meer emo bent nu je het zo druk hebt met werk en alles kan ik me wel heel goed voorstellen! Hopelijk kalmeert het allemaal weer een beetje. En dan niet zo erg dat je weer op de automatische piloot leeft, maar gewoon een mooie tussenweg.

Olf wat een lieve vrolijke foto! O+
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:02:40 #64
259886 pessie
pi_129544830
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:01 schreef Mangostine het volgende:
Sherlocken ftw *O*
pi_129544833
Danic, ik reageer in ieder geval niet bewust niet op jouw posts. Pak meestal een paar pagina's mee, of kijk waar de rest op reageert (soort handige samenvatting, hehe). Soms wat uitgebreider, soms maak ik echt flitsbezoekjes in het babytopic.

Ik heb ook wel vaker dat mensen niet (veel) reageren, maar dan ga ik er gewoon vanuit dat ze het gemist hebben of toevallig ook net erg druk zijn.

Tis in ieder geval niet nodig om je onzeker te voelen ofzo!
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:03:35 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129544866
Logeren, daar ben ik echt nog láng niet aan toe! Ik had laatst toch verteld dat mijn vriendinnen een weekendje wilden doen voor onze verjaardagen? Ze hadden Frankrijk in gedachten. Fránkrijk!! En mijn kind in Groningen! Dacht t niet :N Hoe leuk het waarschijnlijk ook is O+

Oh en danic, die omslag als je weer gaat werken, die herken ik wel ja! Had net het idee alles op de rails te hebben, en ineens ben ik moe, prikkelbaar, huilerig om bv-issues... Irritant, dat werk :{w het is dat ik er geld voor krijg...
pi_129544974
Weet je wat ik niet snap? Als ik zeg dat ik me verheug op onze vakantie, in september, een week naar Griekenland. Dan zeggen echt superveel mensen, oh en gaat M dan mee?
Wat, denk je echt dat ik een week naar de zon vertrek en mijn kind hier achterlaat? :?
pi_129545000
Misschien hopen ze dat jullie je leuke kind bij hen achterlaten?! :+

(ik vind dat ook nogal raar hoor! Heb die vraag nog niet gehad)
pi_129545003
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:58 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik vond het wel écht rot toen diezelfde mensen ook niet reageerden toen het slechter met mij ging, sindsdien denk ik eigenlijk wel dat ze me niet aardig vinden :') En dat vind ik gek want ik ben zo leuk, zó leuk! O+
-O- :'( :D
Ik weet even niet hoe ik hier anders op kan reageren want ik doe alles mobiel dus je laatste tekst vetgedrukt maken lukt niet.

Oh becky :* daar kan jij toch niks aan doen? Het was warm, ik was ineens even weg en had niet op de tijd gelet, want ze had gewoon honger! Daarna was ze de rust zelve.

En jemig meiden. Ik bedoel ook echt niet dat ik wil dat er altijd door iedereen overal op gereageerd moet worden.
Maar de dingen die ik net noemde zijn/waren wel heel belangrijk voor me en dan is het fijn/leuk als er gereageerd wordt. En dat hoeft uiteraard niet door iedereen, maar helemaal niemand is ook een beetje weinig
pi_129545098
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:06 schreef Mangostine het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Als ik zeg dat ik me verheug op onze vakantie, in september, een week naar Griekenland. Dan zeggen echt superveel mensen, oh en gaat M dan mee?
Wat, denk je echt dat ik een week naar de zon vertrek en mijn kind hier achterlaat? :?
:? Das raar ja. Tuurlijk neem je hem mee!
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:09:57 #71
259886 pessie
pi_129545104
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
Logeren, daar ben ik echt nog láng niet aan toe! Ik had laatst toch verteld dat mijn vriendinnen een weekendje wilden doen voor onze verjaardagen? Ze hadden Frankrijk in gedachten. Fránkrijk!! En mijn kind in Groningen! Dacht t niet :N Hoe leuk het waarschijnlijk ook is O+

Oh en danic, die omslag als je weer gaat werken, die herken ik wel ja! Had net het idee alles op de rails te hebben, en ineens ben ik moe, prikkelbaar, huilerig om bv-issues... Irritant, dat werk :{w het is dat ik er geld voor krijg...
:o mijn peuter mag pas zo ver bij mij weg als hij er zelf om vraagt. Volgens mij ben ik zelfs nog nooit in een andere provincie geweest dan hij.
pi_129545156
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:06 schreef Mangostine het volgende:
Als je wat extra bakjes voer voor 'm neerzet kan dat heus wel hoor.
pi_129545171
kunnen we niet gewoon afspreken dat elke 60e poster de voorgaande pagina even samenvat en namens iedereen even reageert?
pi_129545182
Mm.
Ik geloof dat ik het best top zou vinden, een weekendje weg zonder F. Wel wennen en gek, maar met genoeg update-whatsappjes ook heerlijk. Met z'n tweetjes kanoën, naar de bios, heel lang uit eten, en uiteraard lange nachten op de hotelkamer ;)
Nu nog niet, maar als hij wat meer gewend is bij opa en oma wel!

Maar een weekje Griekenland lijkt me juist superleuk mét baby! Vind het ook een gekke vraag, zou er eerder vanuit gaan dat baby wel meegaat natuurlijk.

L-E :D
pi_129545189
quote:
3s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:11 schreef Mangostine het volgende:
kunnen we niet gewoon afspreken dat elke 60e poster de voorgaande pagina even samenvat en namens iedereen even reageert?
Die hebben we al toch, Omen?
pi_129545221
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:11 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het niet kan :P Natuurlijk kan dat!
Maar dat vind ik ook weer zo zielig. :')
pi_129545241
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:11 schreef L-E het volgende:

[..]

:o _O-

En hou es op net jullie dm's! Nou zit ik te huilen.

God wat kan een mens (lees: ik) toch onzeker doen!
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:14:47 #78
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129545264
quote:
Klaagmodus:

Ik heb je eerste werkdag compleet gemist.

De rest heb ik net wel gezien :Y

*O* voor het rollen en haar stats zien er ook super uit. Wordt een lange dame zeg :o
Is je grote ook zo lang?
pi_129545290
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:14 schreef danic het volgende:

[..]

:o _O-

En hou es op net jullie dm's! Nou zit ik te huilen.

God wat kan een mens (lees: ik) toch onzeker doen!
opgelost, slotje? :P
pi_129545297
Ik ben vandaag onwijs druk, net even tijd om te kolven, maar geen internet tijd. En vanavond lees ik vast niet alles terug... Sorry...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_129545309
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:12 schreef L-E het volgende:

[..]

Die hebben we al toch, Omen?
een soort roulatiesysteem?
Omen, wat vind jij er eigenlijk zelf van?
pi_129545330
Ik ben ook onwijs druk, met werk. Valt het op? :P
men ik sta echt al met 1 2 benen buiten :')
pi_129545435
Oh, speaking of, ik wijs hier trouwens nog even op. Graag een reactie als je dat nog niet had gedaan! :P Gewoon omdat het een mega mijlpaal is, in mijn leven dan. :7

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 08:59 schreef Mineola het volgende:

En! Hij zei gister iets dat op mama leek terwijl hij met een grote grijns naar me toe kwam gekropen! *O* Dat telt he?!

En tico, mag ik :o doen om jouw post? :@ Zo eh, niet jouw gebruikelijke tekst...!
pi_129545441
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:15 schreef Mangostine het volgende:

[..]

opgelost, slotje? :P
:Y jullie hebben me aan het janken, dus ja :P

Denk kleine lettertjes: ik wil reageren op de dm's hoor, maar mijn telefoon weigert de berichten te verzenden }:|
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:20:45 #85
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129545457
en nu de rest:

Olf, welkom met je knappe dochter!

quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:45 schreef danic het volgende:
Ik ben vorige week maandag alweer begonnen. Was even wennen en ik zat veel met mijn hoofd bij thuis en mijn telefoon.
Maar inmiddels zit ik er weer in en vind ik het ook fijn. De afwisseling tussen thuis en werk is precies goed (3 dagen en 1 avond).
Ik vond het weer werken ook heel pittig. Sowieso weer de balans vinden tussen werk en thuis. en dat zorgde bij mij ook voor extra emoties trouwens Fijn dat je er weer lekker in zit en dat je je balans hebt gevonden.
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:21:20 #86
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129545479
en nu weet ik het ook niet meer dus nu vergeet ik ook een heleboel mensen geloof ik. Sorry! -O-

en ik heb ook niet zoveel te melden in dit topic geloof ik.
pi_129545511
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:20 schreef Mineola het volgende:

[..]

*O* *O* *O*
pi_129545537
quote:
17s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:21 schreef Kyara het volgende:
en ik heb ook niet zoveel te melden in dit topic geloof ik.
Want je hebt geen baby?! :P :o
pi_129545539
quote:
Oh, speaking of, ik wijs hier trouwens nog even op. Graag een reactie als je dat nog niet had gedaan! :P Gewoon omdat het een mega mijlpaal is, in mijn leven dan. :7

[..]
Ik had nog niet gereageerd! Wat knap! *O*
Mijne weigert, hij mompelt en fluistert vanalles, behalve mama. :'(
pi_129545564
quote:
Oh, serieus, daar had ik nog op willen reageren maar vergeten. Zo tof :D Lijkt me echt super als je kind bewust mama tegen je zegt O+ *O*

quote:
En tico, mag ik :o doen om jouw post? :@ Zo eh, niet jouw gebruikelijke tekst...!
Ik ging al uit van sarcasme/een grap :D
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:25:11 #91
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129545596
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:23 schreef Mineola het volgende:

[..]

Want je hebt geen baby?! :P :o
jawel maar hebben vandaag gedronken, gespuugd, gespeeld, gelachen, geslagen, geschopt, gepoept, geplast en geslapen. Dus niet zo spannend....
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:25:54 #92
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129545627
quote:

[..]

*O* O+ *O* O+
pi_129545650
quote:
17s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:25 schreef Kyara het volgende:

[..]

jawel maar hebben vandaag gedronken, gespuugd, gespeeld, gelachen, geslagen, geschopt, gepoept, geplast en geslapen. Dus niet zo spannend....
QFT 8-)
Sarcasme. Herken het.
pi_129545652
Danic (en LE en anderen die het wel eens zo voelen) wat rot dat je dat zo ervaart. Het is ook zeker niet mijn bedoeling om mensen bewust te negeren. Ik krijg zelf ook niet altijd overal reactie op dus ik snap je wel. Maar het is echt niet zo bedoelt. Volgende keer gooi je je mededeling er gewoon nog een keer in, dikgedrukt enzo. :*
Zal meteen even op je vorige post reageren: Danic goeie stats! Met lengte zelfs naar t volgende lijntje!

Olf welkom

Spirit wat fijn dat het goed ging. Voor herhaling vatbaar?
pi_129545673
quote:
17s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:25 schreef Kyara het volgende:

[..]

Gut en je hebt nog wel twee kansen...!

En bedankt voor alle *O* Het is wel tot nu toe bij één halfslachtige poging gebleven. Maar toch.
pi_129545688
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:32 schreef Suikertante het volgende:
Je hebt live kunnen zien dat hij op de foto's wel ouder oogt dan in het echt, maar hij heeft zo zijn momenten :s)
Klopt :Y Maar hij oogt wel heel groot vergeleken E. Veel wijzer al O+
E.
pi_129545694
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:01 schreef Mangostine het volgende:
Ja hoorrrrr, binnen mn eerste tien posts een foto geplaatst en mn studie geraden. Daar gaat mijn anonimiteit. Nee bijna goed, nog iets meer historie en cultuur toevoegen. Daar houd ik het bij ;)

Even aanhakend hier, ohhhh de eerste keer logeren vond ik zo heftig! Gedaan toen ze zes maanden was, en het was vooral zo stil in huis. Binnenkort de tweede keer, ben benieuwd of het dan al 'went'.
pi_129545699
Zag net nog het filmpje van Suiker, wat lief (vooral van de poes :+ ) O+
pi_129545821
Logeren, daar ben ik met ruim negen maanden nog niet aan toe zelfs. Ik vind een werkdag precies lang genoeg eigenlijk :@

Hij logeert maar met mij ergens anders. En zonder kind op vakantie kan ik me echt niets bij voorstellen. Ik vind het veel te gezellig met hem eigenlijk.
pi_129545825
Danic, ook ik negeer je niet expres! Sorry als je dat gevoel hebt. Het gaat zo hard hier, ik kan het niet bijhouden. Dan spring ik ineens in en reageer dan alleen op de laatste paar berichtjes of berichten die zijn blijven hangen.

Ik heb overigens van niemand op de meet een slecht beeld gekregen! :*
E.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')