quote:maandag 15 april 2013 @ 04:23 • 242
LadyBlack
Naast mij ligt te slapen het mooiste kleine meisje: E v a
(online wil ik Lbaby er wel graag inhouden!)
Gisteravond om 19:05 is ze geboren, en het gaat fantastisch! We zijn een nachtje in het ziekenhuis gebleven omdat ik een ruggeprik heb gehad en de verdoving nog niet helemaal uit 1 been is. Mn kleine meisje is helemaal gezond en geweldig!!
Hier?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:13 schreef .Sparkling. het volgende:
Jullie zijn nog steeds in de terugleesmood![]()
Ik kwam eigenlijk even snel voor een vraag. Weet iemand een site waar je leuke hoezen kan kopen voor de newborn set van Stokke? Ik vind de hoezen die er van Stokke zelf te koop zijn verschrikkelijk lelijk en E. heeft ineens heel veel interesse voor de wereld om haar heen
Later die avond:quote:Mangostine vrijdag 21 september 2012 @ 20:35:50 #111
Ik voel me niet zo lekker... Sinds een uur of 17 telkens harde buiken. Beetje pijnlijk ook.
Ik gok het maar erop dat dit voorwerk is. Veel thee en zometeen naar bed denk ik.
waarop zich een storm aan pm's ontketendequote:Mangostine vrijdag 21 september 2012 @ 22:17:53 #129
Echt jongens, het is lief dat jullie zo meeleven![]()
Maar dit zijn geen weeën. Ik lig in bed nu en het zwakt alweer af. Ik ben gewoon moe denk ik. En het voelt alsof de baby zich bovenin opgekruld heeft en dat is wat het pijnlijk maakt.
Ik moet idd de verloskamers bellen als er iets is. Nr ligt naast me. Maar zal niet nodig zijn.
Sorry voor de commotie!
quote:Mangostine zaterdag 22 september 2012 @ 12:36:49 #181
Hoiik heb een baby
![]()
Vanochtend om 9.49u is onze zoon M geboren. Met ks, dat was toch wel even stress, maar viel uiteindelijk mee.
M is supermooi, puntgaaf en doet het belachelijk goed. 48cm en 3070 gram. Een tevreden vent.
Ik ben de gelukkigste moeder ever en heb daardoor nergens last van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Marktplaats vind ik altijd van dit soort webwinkeltjes. Ik heb gezocht op Stokke Newborn Hoes.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:17 schreef .Sparkling. het volgende:
Echt, ik kon zelf niets vinden. Bedankt, die zijn leuk!
Ja, maar jij bent in S. bevallen he? Ik in H.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:17 schreef Mangostine het volgende:
Feli Soesa met je prachtige blije dreumes!![]()
Coco, das toevallig, ik heb afgelopen week mijn dossier opgevraagd, kan het vrijdag gaan halen. Ik hoefde niet te kiezenHeb opgevraagd van de ks en van de opnamedagen.
Ik heb mijn streepjes- en werpposts ook nog eens doorgenomen![]()
Op vrijdagavond al aan het miepen "ik voel me niet zo lekker", compleet in negeermodus.
[..]
Later die avond:
[..]
waarop zich een storm aan pm's ontketende
En de volgende dag, nog compleet overrompeld door de alomtegenwoordige chaos van een baby:
[..]
Ja, maar die voeren toch hetzelfde beleid? Dacht ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent in S. bevallen he? Ik in H.
Hihi, zo grappig jaMijn eerste weeën waren ook voorwerk
![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:17 schreef Olf het volgende:
Ola!
Al sinds jaar en dag een meelezer, voel me een beetje beschaamd dat ik alles van iedereen hier weet, dus maar eens tijd me hier te melden en te kijken of het me lukt aan te haken.
Wilde al bijna bij de babymeet voorbij lopen maar dat ging me net iets te ver![]()
Even wat gegevens over mij en baby:Hoi Olf! Leuk dat je aanhaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja, daar hadden we 't laatst ook over. Ze hebben mij via de pr-afdeling een formulier toegestuurd. Dat moet ik terugsturen enzo. Moet ook (vooraf) ervoor tekenen en alles. Heb je dat wel moeten doen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:21 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ja, maar die voeren toch hetzelfde beleid? Dacht ik.
Ik zit me suf te bladeren maar ik kom bijna geen posts van je tegen? Maar misschien zijn ze tussen de gaande gesprekken een beetje verloren gegaan, ik denk dat je er meer waarde aan hecht dan nodig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:32 schreef danic het volgende:
Klaagmodus:
Ik vind het een beetje jammer dat er niemand meer op mijn posts reageert.
Rosalie rolt, geen reactie
Eerste werkdag, spannend na 5 maanden, geen reactie
Nu haar stats, geen reactie
Ik weet dat ik ook niet overal op reageer, maar dat lukt me ook echt niet.
Maar mijn onzekere ik denkt nu wel dat ik tijdens de meet wel heel erg tegengevallen moet zijn, want sindsdien geen reacties meer.
Sorry voor de klacht maar ik merk dat het me dwars zit en de lol van meeposten eraf is zo.
Nee de laatste dagen niet. Dat klopt. Want: weer werken zoals ik al zei. En de lol is er een beetje af.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:37 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik zit me suf te bladeren maar ik kom bijna geen posts van je tegen? Maar misschien zijn ze tussen de gaande gesprekken een beetje verloren gegaan, ik denk dat je er meer waarde aan hecht dan nodig.
Doe een nogal kleine studie, dus ga hem niet helemaal noemen, maar is een master in een alfa-richting. Baangarantie gegarandeerdquote:
Ik wilde per se geen foto's showen maar wil tegelijkertijd wel opscheppen over haar knapheid natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Olf op 31-07-2013 15:24:48 ]
Lief van je.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:40 schreef Mangostine het volgende:
danic, onzekere muts!Ik vond jou juist een superleuk mens op de meet! (niets ten nadele van andere leuke mensen)
Ik had je post wel gelezen, maar niet geregistreerd, en net zoals jijzelf lukt het mij ook niet altijd (nooit) om overal op te reageren.
Ik probeer zelf verjaardagen en andere belangrijke gebeurtenissen of verjaardagen te noemen, en reageer verder eigenlijk vrij ad-hoc op wat ik toevallig op dat moment lees. En daar ga ik me ook niet voor verontschuldigen, want ik verwacht dus ook niet dat iemand anders al mijn dagboekposts onthoudt en er dan ook nog op reageert.
Maar! Wat knap van Rosalie!
En hoe was je eerste werkdag?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:42 schreef Mangostine het volgende:
Ik geloof trouwens nooit dat niemand heeft gereageerd danic, want Omen reageert áltijd op álles.![]()
Olf, wat een blij ei
Ik ben stiekem altijd heel erg onder de indruk van die megapostsquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:42 schreef Mangostine het volgende:
Ik geloof trouwens nooit dat niemand heeft gereageerd danic, want Omen reageert áltijd op álles.![]()
Olf, wat een blij ei
Ik las het ja! Lijkt me echt verschrikkelijk en dan vooral dat je de namen van je kinderen soms niet meer weet. Ik kreeg een brok in mijn keel toen ik het lasquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:44 schreef L-E het volgende:
danicIk mis echt heel veel posts, sorry, nooit mijn bedoeling om mensen bewust te negeren. Maar ik heb serieus een concentratiespan van een goudvis (overblijfseltje van het ziekzijn tijdens de zw.schap), dus wat ik op deze pagina lees is de volgende alweer vergeten
Ik was er stiekem ook nog niet aan toe, maar man wilde graag. We zijn uit eten geweest en lagen om 10 uur te pitten als een stel bejaardenquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:47 schreef L-E het volgende:
Welkom Olf!
Oh Spirit, wat stoer, Isa uit logeren. Zowel manlief als ik zijn er nog echt niet aan toe L. weg te brengen.
Heeft het toch nog voordelenquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:48 schreef danic het volgende:
[..]
Ik las het ja! Lijkt me echt verschrikkelijk en dan vooral dat je de namen van je kinderen soms niet meer weet. Ik kreeg een brok in mijn keel toen ik het las![]()
Dus jou is het vergeven
Sorry... ik maak me er zeker schuldig aan. Ik reageer snel op wat ik heb onthouden en toevallig drie posts hoger staat, maar verder dan dat kom ik echt niet (ad hoc, net als mango). Dat is wel redelijk bewust maar zeker niet persoonlijk, al sluit ik niet uit dat ik eerder iets onthou van kindjes van gelijke leeftijd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:32 schreef danic het volgende:
Klaagmodus:
Maar mijn onzekere ik denkt nu wel dat ik tijdens de meet wel heel erg tegengevallen moet zijn, want sindsdien geen reacties meer.
Sorry voor de klacht maar ik merk dat het me dwars zit en de lol van meeposten eraf is zo.
Dat dus...quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:55 schreef L-E het volgende:
Hier merk ik het niet zo, maar in Z&G bijvoorbeeld waren er zeker mensen die nooit op mij reageerden. Dat vond ik soms best lastigmaar ik denk wel dat het redelijk normaal is. Van sommigen onthou je gewoon meer, of heb je een verleden mee, of of of. etc.
Ja, dat inderdaad! Er mist gewoon een stukje. We hebben ook de hele avond alleen over haar gepraat (ja ok, ik danquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:53 schreef danic het volgende:
Dubbel hè spirit? Enerzijds lekker even tijd mrt zijn tweeën, anderzijds voelt het aan alsof een deel van je ontbreekt.
Omdat mijn vriend onregelmatig werkt ging Rosalie ook logeren voor mijn eerste werkdag. Vond ik echt niet tof!
Nou, daar mag dan wel eens een functioneringsgesprek aan gewijd worden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:52 schreef Mineola het volgende:
[..]
Mango: for the record, Omen reageert zelden/nooit op mijdus dat klopt niet helemaal. Maar Omen, no hard feelings hoor! Ik reageer ook niet op alles wat zij of een ander zegt.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad! Er mist gewoon een stukje. We hebben ook de hele avond alleen over haar gepraat (ja ok, ik dan) en pas nu ze weer thuis is, voelt het weer 100%
Regel jij dat dan eens evenquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:56 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Nou, daar mag dan wel eens een functioneringsgesprek aan gewijd worden.
Ik vond het wel écht rot toen diezelfde mensen ook niet reageerden toen het slechter met mij ging, sindsdien denk ik eigenlijk wel dat ze me niet aardig vindenquote:
Man en rugnummer! Hoppa.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:57 schreef Mineola het volgende:
[..]
Regel jij dat dan eens even
(dude, ik wilde eigenlijk niet aan naming en shaming doen, en quote jij m ook nog eens!![]()
)
Geweldig met die katquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:26 schreef Suikertante het volgende:
Whaha wat gaaf zo'n ongelooflijk grote lach!!Ik verheug me daarop. Hier is alles nog wat aarzelend (ook heel lief
).
F trekt aan mijn kat. En hij kijkt wat hij doet. Dat is nog een beetje nieuw! Ziehier.
Hmm, dan zijn ze daar dus wel echt heel anders in. Had gehoopt dat het hier ook wat makkelijker/sneller zou kunnen. Maar ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:27 schreef Mangostine het volgende:
En niks met pr afdelingen hier, gewoon zo'n formuliertje via de site en vanochtend kreeg ik een gereedmelding?
Sherlocken ftwquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:01 schreef Mangostine het volgende:
Olf studeert forensische psychologie! Dat, of vertaler Swahili.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vond het wel écht rot toen diezelfde mensen ook niet reageerden toen het slechter met mij ging, sindsdien denk ik eigenlijk wel dat ze me niet aardig vindenEn dat vind ik gek want ik ben zo leuk, zó leuk!
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:06 schreef Mangostine het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Als ik zeg dat ik me verheug op onze vakantie, in september, een week naar Griekenland. Dan zeggen echt superveel mensen, oh en gaat M dan mee?
Wat, denk je echt dat ik een week naar de zon vertrek en mijn kind hier achterlaat?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
Logeren, daar ben ik echt nog láng niet aan toe! Ik had laatst toch verteld dat mijn vriendinnen een weekendje wilden doen voor onze verjaardagen? Ze hadden Frankrijk in gedachten. Fránkrijk!! En mijn kind in Groningen! Dacht t nietHoe leuk het waarschijnlijk ook is
Oh en danic, die omslag als je weer gaat werken, die herken ik wel ja! Had net het idee alles op de rails te hebben, en ineens ben ik moe, prikkelbaar, huilerig om bv-issues... Irritant, dat werkhet is dat ik er geld voor krijg...
Als je wat extra bakjes voer voor 'm neerzet kan dat heus wel hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:06 schreef Mangostine het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Als ik zeg dat ik me verheug op onze vakantie, in september, een week naar Griekenland. Dan zeggen echt superveel mensen, oh en gaat M dan mee?
Wat, denk je echt dat ik een week naar de zon vertrek en mijn kind hier achterlaat?
Die hebben we al toch, Omen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:11 schreef Mangostine het volgende:
kunnen we niet gewoon afspreken dat elke 60e poster de voorgaande pagina even samenvat en namens iedereen even reageert?
Ik zeg ook niet dat het niet kanquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je wat extra bakjes voer voor 'm neerzet kan dat heus wel hoor.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je wat extra bakjes voer voor 'm neerzet kan dat heus wel hoor.
Ik heb je eerste werkdag compleet gemist.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:32 schreef danic het volgende:
Klaagmodus:
opgelost, slotje?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:14 schreef danic het volgende:
[..]![]()
![]()
En hou es op net jullie dm's! Nou zit ik te huilen.
God wat kan een mens (lees: ik) toch onzeker doen!
En tico, mag ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:59 schreef Mineola het volgende:
En! Hij zei gister iets dat op mama leek terwijl hij met een grote grijns naar me toe kwam gekropen!Dat telt he?!
quote:
Ik vond het weer werken ook heel pittig. Sowieso weer de balans vinden tussen werk en thuis. en dat zorgde bij mij ook voor extra emoties trouwens Fijn dat je er weer lekker in zit en dat je je balans hebt gevonden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:45 schreef danic het volgende:
Ik ben vorige week maandag alweer begonnen. Was even wennen en ik zat veel met mijn hoofd bij thuis en mijn telefoon.
Maar inmiddels zit ik er weer in en vind ik het ook fijn. De afwisseling tussen thuis en werk is precies goed (3 dagen en 1 avond).
Want je hebt geen baby?!quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:21 schreef Kyara het volgende:
en ik heb ook niet zoveel te melden in dit topic geloof ik.
Ik had nog niet gereageerd! Wat knap!quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:20 schreef Mineola het volgende:
Oh, speaking of, ik wijs hier trouwens nog even op. Graag een reactie als je dat nog niet had gedaan!Gewoon omdat het een mega mijlpaal is, in mijn leven dan.
[..]
Oh, serieus, daar had ik nog op willen reageren maar vergeten. Zo tofquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:20 schreef Mineola het volgende:
Oh, speaking of, ik wijs hier trouwens nog even op. Graag een reactie als je dat nog niet had gedaan!Gewoon omdat het een mega mijlpaal is, in mijn leven dan.
Ik ging al uit van sarcasme/een grapquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:20 schreef Mineola het volgende:
En tico, mag ikdoen om jouw post?
Zo eh, niet jouw gebruikelijke tekst...!
jawel maar hebben vandaag gedronken, gespuugd, gespeeld, gelachen, geslagen, geschopt, gepoept, geplast en geslapen. Dus niet zo spannend....quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:20 schreef Mineola het volgende:
[..]
QFTquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:25 schreef Kyara het volgende:
[..]
jawel maar hebben vandaag gedronken, gespuugd, gespeeld, gelachen, geslagen, geschopt, gepoept, geplast en geslapen. Dus niet zo spannend....
Gut en je hebt nog wel twee kansen...!quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:25 schreef Kyara het volgende:
[..]
jawel maar hebben vandaag gedronken, gespuugd, gespeeld, gelachen, geslagen, geschopt, gepoept, geplast en geslapen. Dus niet zo spannend....
Kloptquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:32 schreef Suikertante het volgende:
Je hebt live kunnen zien dat hij op de foto's wel ouder oogt dan in het echt, maar hij heeft zo zijn momenten
Ja hoorrrrr, binnen mn eerste tien posts een foto geplaatst en mn studie geraden. Daar gaat mijn anonimiteit. Nee bijna goed, nog iets meer historie en cultuur toevoegen. Daar houd ik het bijquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:01 schreef Mangostine het volgende:
Olf studeert forensische psychologie! Dat, of vertaler Swahili.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:35 schreef danic het volgende:
Kyara, mijn grote is de kleinste grote die er is volgens mij.
Ze is 88 cm (net onder gemiddeld) en 10.8 kg (op de -3 lijn die niet bestaat)
Waarom huilen jouw baby's niet!quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:25 schreef Kyara het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:37 schreef Gulara het volgende:
En dan typ je nadat iedereen de revue is gepasseerd helemaal onderaan dat je kind TWEE TANDEN heeft, 7400 gram weegt en 69cm is en dan reageert er ook niemand. Gelukkig ben ik niet onzeker, dus het ligt vast aan jullie.
Ja!quote:
Hoi!quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:32 schreef danic het volgende:
Klaagmodus:
half jaarquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:44 schreef danic het volgende:
Kyara, eva is wel bijna een jaar ouder dan M.
En in het v&a lees ik nu allerlei vragen naar kledingmaten waarin eva nu zit (86/92) voor kindjes die veel jonger zijn. Das echt raar.
sjesus, dat is schrikkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:47 schreef becky27 het volgende:
Mijn baby is net bijna gestikt in een verdwaald blaadje wat ze uit de maxi cosi had gevist. Inclusief blauw worden en schuim op d'r mond (ik was er niet bij maar vent was/is helemaal van de leg nu)![]()
![]()
![]()
En het is natuurlijk niet zo dat ze daar iets van leert....
dat denken wij.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:41 schreef danic het volgende:
Gulara, hoe bedoel je dat je me niet gezien hebt tijdens de meet? Jij was er toch niet?
Die had ik ook nog gezien ja, ik dacht nog, dat is maar iets kleiner dan mijne van een maand of vijf ouder omgwtfquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:37 schreef Gulara het volgende:
En dan typ je nadat iedereen de revue is gepasseerd helemaal onderaan dat je kind TWEE TANDEN heeft, 7400 gram weegt en 69cm is en dan reageert er ook niemand.Gelukkig ben ik niet onzeker, dus het ligt vast aan jullie.
![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:52 schreef Mineola het volgende:
wel op IEDEREEN reageren he?
Misschien kunnen we trouwens de belangrijke zaken even vet maken in onze posts, dan lezen we er allemaal niet zo makkelijk meer overheen
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:49 schreef Mineola het volgende:
[..]
Die had ik ook nog gezien ja, ik dacht nog, dat is maar iets kleiner dan mijne van een maand of vijf ouder omgwtfMaar dat is niet in een post gekomen, blijkbaar.
Dus bij dezen: omgwtfen tandjes! Ontaarde ouders jullie, niet eens gemerkt! Daarom is hij natuurlijk zo vaak wakker en drinken en
nee. en in het dreumestopic reageert niemand op mijquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:00 schreef Tante_Soesa het volgende:
Heuj, ik post net een leuk filmpje ja![]()
![]()
Oh wacht! Ik hoor hier natuurlijk niet meer
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:53 schreef Mineola het volgende:
Nou! Jij bent ook ondankbaar! Ik denk juist met iedereen mee!
En als Spees nu even tussentijds een samenvatting tikt hoeft Omen vanavond niet meer zo aan de bak.
Behoefte ook geen antwoord.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:58 schreef Fieder het volgende:
Gulara ik had je 'heb jij mijn baby?' post wel gelezen maar wist niet zo goed wat ik erop moest zeggengek gezicht he zo'n mini met tandjes? (die je idd eigenlijk alleen ziet als je met enige dwang lip en tong opzij houdt
t is dat mijnes er steeds aan zit)
Jemig Becky ik schrik me dood, wat vreselijk![]()
![]()
heeft ze m zelf uitgehoest of heeft manlief m gepakt?
Ik heb daar al sinds vanochtend niet meer gelezenquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
nee. en in het dreumestopic reageert niemand op mij
Mijn baby begon al met 57cm, dus het valt mee. Om z'n (tanden)groei te compenseren kan hij verder nog niks.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:01 schreef danic het volgende:
[..]nou hoor!
En![]()
Huh gulara is die van jou pas 4, 5 maand? Das maar 2 weken ouder dan Rosalie. Jeetje dan is hij lekker aan het groeien. Ik dacht dat hij veel ouder was
Whut, was jouw baby 57 cm bij geboorte?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:04 schreef Gulara het volgende:
[..]
Mijn baby begon al met 57cm, dus het valt mee. Om z'n (tanden)groei te compenseren kan hij verder nog niks.![]()
Soesa kijk je filmpje morgen.
Neuhquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:03 schreef Mangostine het volgende:
Soesa, wat snapt ze al veelhad ze uiteindelijk nog wel ergens zin in?
Kijk en de rest wat daarna werd gepost ben ik alweer vergeten. RIP aan de nabestaanden
*komt terug gerend uit het dreumestopic* *hijg* *puf*quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
nee. en in het dreumestopic reageert niemand op mij
Nee, die post bedoelde ik niet, en jij had wel gereageerd al, maar niettemin thanks voor de tweedequote:Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh Mineola, je bedoelt "mama"! Daar had ik gisteren wel op gereageerd hoor want dat vond ik supergoed! Maar het is wel nog een tweedewaard dus bij deze
Oh nee... Ik heb dus zelfs met mijn volledige aandacht nog steken laten vallenquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:10 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nee, die post bedoelde ik niet, en jij had wel gereageerd al, maar niettemin thanks voor de tweede![]()
Ja. En ik sta niet eens in de krant.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:05 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Whut, was jouw baby 57 cm bij geboorte?![]()
Fail!quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:13 schreef danic het volgende:
Het was niet mijn bedoeling om er zo'n heisa van te maken trouwens.
JONGUH! Ga zelf taart eten!!!!quote:
Ja hè. Ik zal nog es klagenquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:14 schreef Kyara het volgende:
[..]
Fail!
Leuke foto trouwens! Lekker eigenwijze blik
Wat een mupke! Ik vind haar best wel veranderd sinds de 21e eigenlijkquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:13 schreef danic het volgende:
plaatjewaarvaniknietzekerweetofikmmagquotendusikhaalhemmaarwegomdatikdatal10xongewenstbijmensenhebgedaan
Uhm. Dan heb ik jou gezien en aangekeken. Of er was nóg een andere vrouw met draagdoekquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:25 schreef Olf het volgende:
@Speeseend; was inderdaad heel bijna even langs de meet gelopen, maar uiteindelijk vond ik het toch te stalkerig haha. Loeren vanaf een afstandje, en jullie maar denken dat ik er bij hoorde met een baby in de draagdoek erbij...
Ik vind het zooo leuk om hier ook allemaal foto's te zien, ik dacht vroegah dat alle babies op elkaar leken maar dat is helemaal niet zo
Juist voor dit soort dingen staat er nog steeds op mn lijst, ehbo voor baby's / kinderen...quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:14 schreef becky27 het volgende:
57 cm!! dat is gewoon 12 cm langer dan de mijne
0------------------------------------------------------------------------------------------------------------0
ongeveer zoveel langer, slik.
En vent heeft op de kop gehouden en alles maar uiteindelijk heeft ze het zelf uitgespuugd.
Nee, het was dus een potentieel plan, maar uiteindelijk vond mijn vriend het feit dat jullie daar zaten niet genoeg reden om er heen te lopenquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Uhm. Dan heb ik jou gezien en aangekeken. Of er was nóg een andere vrouw met draagdoek. Want toen dacht ik nog euj die zal hier wel bijhoren en toen liep je (of zij) tot mijn verbazing gewoon door.
Ja dat! Ik was ff naar de bekkenfysio en ben nu poging tot bijlezen aan het doen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ja kom op zeg, als jullie zoveel posten kan ik t echt niet bijhouden! Zeker niet mobiel!
Alleen een vet eng verhaal van becky onthouden
+1quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:55 schreef bellelena het volgende:
Maar serieus, ik voel me juist altijd een beetje loos omdat ik wel graag wil reageren op iedereen, maar jullie gaan zo snel en ik ben daardoor al zoveel tijd kwijt aan het bijlezen dat er geen tijd meer is om te schrijven![]()
Haha ja had ook gekund, maar ik ben dan weer zo'n irritant wijf dat dan via de officiële weg mensen wil uithoren waarom ze het dan zo doen, aangezien je als patiënt altijd recht hebt op je gehele dossierquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Enf, kon je dan niet gewoon je eigen -volledige- dossier uitprinten ofzo?
Nathan ging pas logeren toen hij 2j3m was. Denk dat het bij Lauren ook wel een jaar of 2 duurt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:31 schreef Mineola het volgende:
Logeren, daar ben ik met ruim negen maanden nog niet aan toe zelfs. Ik vind een werkdag precies lang genoeg eigenlijk
Hij logeert maar met mij ergens anders. En zonder kind op vakantie kan ik me echt niets bij voorstellen. Ik vind het veel te gezellig met hem eigenlijk.
Het is helemaal niet zo'n kleine baby meer opeens! Wat kijkt ze wijs! En ze lijkt op je oudste hier vind ik!quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:13 schreef danic het volgende:
Lol spees.
Ik ga weer eens wat doen. Maar eerst nog even een foto:
Ik kom zomaar even langs lurken, maar vind deze zin echt heeeeeeeeeel bemoedigendquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:43 schreef Fieder het volgende:
Ik dacht laatst nog: deed die bevalling nou echt zo'n pijn?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:44 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik kom zomaar even langs lurken, maar vind deze zin echt heeeeeeeeeel bemoedigend![]()
![]()
.
Het stukje daarna dan weer niet, maar dat negeer ik gewoon
Hier andersom: de weeën vallen best mee maar het persen is hel!quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:50 schreef Mineola het volgende:
Nou, ik had toch echt wel hechtingen en zo, maar ik vond het achteraf echt wel meevallen. Voornaamste bij mij is dat ik nu weet wat ik kan verwachten. Daar hou ik vanben best wel een controlfreak.
Zand, het is ook maar (uitzonderingen daar gelaten...) relatief kort, dus het is te overzien. Die weeën vond vreselijk (want rug, been en soms ook buik tegelijk), maar als je mag persen dan is het einde al in zicht.
Ik denk maar zo, je lichaam is ervoor gemaakt. En inderdaad is het relatief kort. En voor een goed doelquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:50 schreef Mineola het volgende:
Zand, het is ook maar (uitzonderingen daar gelaten...) relatief kort, dus het is te overzien. Die weeën vond vreselijk (want rug, been en soms ook buik tegelijk), maar als je mag persen dan is het einde al in zicht.
Wat een lekker koppie!quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:13 schreef danic het volgende:
Lol spees.
Ik ga weer eens wat doen. Maar eerst nog even een foto:
[ afbeelding ]
Hier het welbekende "Ik wil niet meer, ik stop ermeequote:Op woensdag 31 juli 2013 20:37 schreef Mineola het volgende:
Belle en spirit, daar verbaasde ik me ook al over. Ik heb alle clichés (categorie: 'waarom wilde ik dit', 'ik hoef die baby niet meer', 'ik doe helemaal niks meer', etc) eruit gegooid tijdens de bevalling, maar ik dacht na drie dagen oprecht alweer 'dat doe ik nog wel een keertje!'
Bizar toch?
Gelukkig werkt het met pijn altijd zoquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:44 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik kom zomaar even langs lurken, maar vind deze zin echt heeeeeeeeeel bemoedigend![]()
![]()
.
Het stukje daarna dan weer niet, maar dat negeer ik gewoon
Ik had tijdens de bevalling ook helemaal geen besef van tijd, ik dacht op een gegeven moment dat ik een half uurtje in het bad lag weeën op te vangen met hypnobirthing ademhaling, dat bleek later een paar uur te zijn geweest! En ik heb ook maar heel kort (was ergens tussen 2 weeën in) een keer gedacht 'en nu stop ik ermee, dit trek ik niet meer'.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:54 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hier andersom: de weeën vallen best mee maar het persen is hel!
Maar dit vond ik ook: Het is al heel kort, een dag, soms twee, maar het voelt nóg korter! Alles gaat zo snel! In totaal heb ik maar 20 minuten echt gedacht: dit is teveel voor me. 20 minuten! Dáár kom ik nog wel eens doorheen.
Jammer dat het ook helemaal anders kan gaan bij de tweede.. Zou tekenen voor nog eens deze! (Hoewel ik al hartkloppingen krijg als ik aan de persfase denk eerlijk gezegd)
Oh en Fieder, ik houd het in gedachten![]()
Ja, daar heb ik dus geen ervaring mee. Hoor van de meeste mensen juist dat het persen juist 'meevalt' vergeleken de weeën. Benieuwd of ik dat nog een keer mee ga maken (of dat het weer een ks zou worden).quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:54 schreef Suikertante het volgende:
Hier andersom: de weeën vallen best mee maar het persen is hel!
Ha! Twee dagenquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:54 schreef Suikertante het volgende:H]et is al heel kort, een dag, soms twee,
Hoe ging het bij de fysio?quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja dat! Ik was ff naar de bekkenfysio en ben nu poging tot bijlezen aan het doen.
ik hoop stiekem dat ik van de volgende natuurlijk mag bevallen. Zeker omdat we er wel 3 willen en 3x een ks lijkt me niet watquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dus geen ervaring mee. Hoor van de meeste mensen juist dat het persen juist 'meevalt' vergeleken de weeën. Benieuwd of ik dat nog een keer mee ga maken (of dat het weer een ks zou worden).
[..]
Ha! Twee dagen![]()
Kan ik me ook wel weer wat bij voorstellenquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja had ook gekund, maar ik ben dan weer zo'n irritant wijf dat dan via de officiële weg mensen wil uithoren waarom ze het dan zo doen, aangezien je als patiënt altijd recht hebt op je gehele dossier
Ik weet niet, vond de ks ook wel allerlei voordelen hebben. En vind juist het idee van een baby daar erdoorheen persen een beetje engquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:09 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik hoop stiekem dat ik van de volgende natuurlijk mag bevallen. Zeker omdat we er wel 3 willen en 3x een ks lijkt me niet wat
Volgens mij wil ik niet eens weten wat dat zou kostenquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
door dit gesprek zijn wij nu aan het uitzoeken wat een tweede extra aan KDV zou kosten![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:12 schreef bellelena het volgende:
Mijn lief ging Nin in bed leggen en ligt er nu zelf naast te slapen
Ik stel me zo voor dat ik op het moment-supreme echt woest ga worden van dat versjequote:
Je kunt er ook je eigen varianten op makenquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:17 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat ik op het moment-supreme echt woest ga worden van dat versje![]()
[/nu echt weer weg]
Was dat eigenlijk een weeënstorm dan? Die laatste 1,5u?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:17 schreef danic het volgende:
![]()
Ik had het juist andersom. Ik wilde juist meer pijn. Ik zat daar met een inleiding een beetje halfslachtige weeën weg te zuchten en ondertussen was het best gezellig, maar die klok ging snel en de ontsluiting niet. Met een dreigende ks vond ik dat echt niet tof.
Totdat ze ging wroetenToen was het in anderhalf uur van 5 cm naar geboren. En inderdaad: bij die laatste wee Ze! Moet! Er! Nú! Uit!
Ik heb juist een angst voor een ks... Ik had geen hechtingen, kon gewoon naar het toilet, was met 3 uurtjes na de bevalling weer thuis en kon alles. Een dag later deed ik al de deur open voor de verloskundige (die echt heeeel verbaasd wasquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik weet niet, vond de ks ook wel allerlei voordelen hebben. En vind juist het idee van een baby daar erdoorheen persen een beetje eng![]()
Vond het ook erg prettig om zonder problemen naar de wc te kunnen, geen hechtingen daar beneden, en dat soort dingen. Natuurlijk zitten er ook nadelen aan een ks, maar ik heb geen sterke voorkeur voor een natuurlijke bevalling. Misschien eerder nog een voorkeur voor juist een ks.
Ooooh daar word ik helemaal week vanquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je kunt er ook je eigen varianten op maken![]()
Klei-ne Tom of klei-ne Saar? Dat was één van mijn variaties
och gek, tenzij het er een van 6 kilo is: even op de tandjes bijten, en je kunt de week erna weer autorijden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik weet niet, vond de ks ook wel allerlei voordelen hebben. En vind juist het idee van een baby daar erdoorheen persen een beetje eng![]()
Vond het ook erg prettig om zonder problemen naar de wc te kunnen, geen hechtingen daar beneden, en dat soort dingen. Natuurlijk zitten er ook nadelen aan een ks, maar ik heb geen sterke voorkeur voor een natuurlijke bevalling. Misschien eerder nog een voorkeur voor juist een ks.
Als je zo'n goede ervaring hebt, kan ik me heel goed voorstellen dat je juist wat bang bent voor die ksquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:19 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik heb juist een angst voor een ks... Ik had geen hechtingen, kon gewoon naar het toilet, was met 3 uurtjes na de bevalling weer thuis en kon alles. Een dag later deed ik al de deur open voor de verloskundige (die echt heeeel verbaasd was)
Tweede is zeker goedkoper!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij wil ik niet eens weten wat dat zou kosten
Edit: oh nee, een tweede is goedkoper he? Dus niet gewoon het normale bedrag x 2. Dat scheelt alweer
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef Mangostine het volgende:
Ik weet nog wel dat ik heel gespannen op dat zkh bed lag en dacht "de-ze-wee-gaat-nooit-meer-weg... Ofzoiets was het toch? Nee wacht... Kut"
Ik ben gelukkig niet eens tot aan het wegpuffen gekomen
Meh, ik weet nietquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:20 schreef Mangostine het volgende:
[..]
och gek, tenzij het er een van 6 kilo is: even op de tandjes bijten, en je kunt de week erna weer autorijden.
Ja gek klinkt dat hè. Maar ik werd ingeleid en zat bij binnenkomst al op 3 cm, dus de verwachting was dat Rosalie er begin van de middag zou zijn (NOT!)quote:
Lekker handig met die elektrode danquote:
Ja was het ook echt wel. We hadden alleen wat meer tempo verwacht maar soit. Die kwam op het einde wel!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:29 schreef Mangostine het volgende:
Het klinkt wel best als een fijne bevalling
Zoals Bert Visscher zegt; 'detail, maar niet leuk'quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:40 schreef danic het volgende:
[..]
Ja was het ook echt wel. We hadden alleen wat meer tempo verwacht maar soit. Die kwam op het einde wel!
En dan ook nog eens geen scheurtje of wat ook. Helemaal geen hechtingen, wat een zaligheid was dat! Beetje jammer van die fluxus erna en de paniek die er daardoor ontstond, maar daar denk ik niet vaak meer aan terug (keer of 5 per week nog maar hoor)
En die elektrode, ze heeft het niet meer dan twee keer geprobeerd omdat ze Rosalie niet onnodig lang wilde pesten. En dat vond ik te prijzen. Ze vermoedde zelf dat ze teveel haar zou hebben waardoor de elektrode vast draaide in het haar. Wist zij veel.
En bij dat wroeten, ik vroeg later nog aan mijn vriend hoe dat ging, want "ze konden toch moeilijk met hun hele hand/arm naar binnen???"
Eeeeeeeh...........wel dus
Echt? Bij Saar hebben ze ook een paar keer een elektrode op haar hoofd geplaatst, had me -tot nu toe- eigenlijk nooit echt afgevraagd hoever ze daarvoor naar binnen moestenquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:40 schreef danic het volgende:
En bij dat wroeten, ik vroeg later nog aan mijn vriend hoe dat ging, want "ze konden toch moeilijk met hun hele hand/arm naar binnen???"
Eeeeeeeh...........wel dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |