Dat bedoel ik ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay, dus een normaal chickie zou jouw crazy niet te hoeven dragen, dat scheelt. Dan zou het nog kunnen werken ook.
ZO UN LEKKERE BAD GUY MAN DIE ZO LEKKER STOER IS EN ZULKS DIE ME KAN LATEN ZIEN EN VOELEN WIE DE BAAS IS EN JALOERSE WIJVEH OP STRAAT AS ZE ME ME HEM ZIEN LOPENquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:08 schreef Mystikvm het volgende:
Het ligt ook wel een beetje aan de persoon hoor. Een vriendin van mij is omringd met normale, betrouwbare mannen maar ze kiest altijd die ene mongool uit.
Maar ja, dat is wel kilometers uit je comfort zonequote:Op woensdag 31 juli 2013 12:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja.Mijn craycray valt wel mee.
wat bedoel je?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar ja, dat is wel kilometers uit je comfort zoneDat heb je vast ook niet maar zo
Zoals Arie. Van de sportschool.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ZO UN LEKKERE BAD GUY MAN DIE ZO LEKKER STOER IS EN ZULKS DIE ME KAN LATEN ZIEN EN VOELEN WIE DE BAAS IS EN JALOERSE WIJVEH OP STRAAT AS ZE ME ME HEM ZIEN LOPEN
quote:
Waarom ga je niet gewoon hardlopen of fietsen. Je weet wel, in de buitenlucht.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Zo is deze Arie echt niet. Maar ik ga vandaag mijn sleutel inleveren want ik ben gestoord dat ik bijna 50 euro per maand betaal voor die kuttoko. Een dezer dagen even langs een budgetfitness voor minder dan 20 per maand.
Ik heb een tijdje drie dagen hardlopen gedaan en drie dagen fitness in de week. Maar toen werd het sneeuwiig. Daarna werd het zomer.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon hardlopen of fietsen. Je weet wel, in de buitenlucht.
Ik sleur Crutch gewoon meequote:Op woensdag 31 juli 2013 12:16 schreef Mystikvm het volgende:
OK.
Tennis lijkt me ook wel leuk. Wil liever squashen trouwens, maar ik ben omgeven met mensen die liever zuipen en roken dan iets aan hun gezondheid doen.
Dus nu zuip en rook ik maar mee
Ik rock hem als arie van de sportschool. Gewichten dit dat.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:16 schreef Mystikvm het volgende:
OK.
Tennis lijkt me ook wel leuk. Wil liever squashen trouwens, maar ik ben omgeven met mensen die liever zuipen en roken dan iets aan hun gezondheid doen.
Dus nu zuip en rook ik maar mee
Ik doe ook gewichten hoor! Ik doe niet alleen meisjedingen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik rock hem als arie van de sportschool. Gewichten dit dat.
Ik ben een ecto. Dus ik en spieren is als een vlag op een strontschip. Daarom doe ik liever iets actiefs, en iets waarbij ik kan winnen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik rock hem als arie van de sportschool. Gewichten dit dat.
Welke oefeningen en hoeveel?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik doe ook gewichten hoor! Ik doe niet alleen meisjedingen.
als ik 1 keer een gewicht op pak tel ik het al als een overwinning.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben een ecto. Dus ik en spieren is als een vlag op een strontschip. Daarom doe ik liever iets actiefs, en iets waarbij ik kan winnen.
Tannis kan ik jammer genoeg niet bij winnenquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben een ecto. Dus ik en spieren is als een vlag op een strontschip. Daarom doe ik liever iets actiefs, en iets waarbij ik kan winnen.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik 1 keer een gewicht op pak tel ik het al als een overwinning.
Tevens kan je als ecto gewoon voor Heroin chic gaan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan kan ik ook nu wel een boa om doen en lippenstift op.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tevens kan je als ecto gewoon voor Heroin chic gaan.
Alleen voor neuken liefje.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet meer van crazy hield
Ik heb werk tot ik weet wat ik nu echt wil.quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb werk tot ik weet wat ik nu echt wil.
pauze is al voorbijquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:36 schreef SicSicSics het volgende:
Brrodje eten en typen gaat niet goed samen idd. Tevens is het pauze, ik post wel weer als ik aan het werk ben
Dit.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:41 schreef Cue_ het volgende:
ik ben zo'n kutITer die dat niet kan.. maar heb vandaag nog geen reet uitgevoerd
Heb ook wel wat dingen gedaa,n maar allemaal niet voor het bedrijf waarvoor ik werkquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:42 schreef Murdera het volgende:
Dit.![]()
Nouja wel wat gedaan. Niet echt veel.
Leuk, lekker zweten in je nette kloffiequote:Op woensdag 31 juli 2013 13:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb vrijdag op het heetst van de week een bruiloft
Daarom nudisten bruiloften.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leuk, lekker zweten in je nette kloffie
Tenzij het een Tokkiebruiloft is, dan kan je gewoon in je korte broek en slippers.
Ik heb nog geen idee wat ik aan moetquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
Leuk, lekker zweten in je nette kloffie
Tenzij het een Tokkiebruiloft is, dan kan je gewoon in je korte broek en slippers.
En van die manchetten. Alsof je de foute stripper bent die een dag te laat is en eigenlijk op het vrijgezellenfeestje had moeten zijnquote:
Precies, alleen mooie mensen op mijn bruiloft.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Logisch toch? We zijn de lelijkste van de lelijkste!
Dus jij zal niet aanwezig zijn?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies, alleen mooie mensen op mijn bruiloft.
Wauw.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij krijgt een zak van teen tot kruin. Je haar moet wel zichtbaar zijn
Het meest herkenbaarquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:02 schreef Murdera het volgende:
Wauw.
Is mijn haar het lekkerste aan me ja?
Even nadenken over een gevat antwoord. Tot die tijd mag je hier naar kijken:quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kunnen de mensen je in ieder geval simpel ontlopen
Het schiet niet echt op bij jou hequote:Op woensdag 31 juli 2013 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Even nadenken over een gevat antwoord. Tot die tijd mag je hier naar kijken:
[ afbeelding ]
Dan krijg je wel een zak van top tot teenquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:30 schreef Murdera het volgende:
Ik zou er niet veel meer van verwachten.
quote:
Twee dingen die mijn vriendin vannacht ook zeiquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou er niet veel meer van verwachten.
Rustig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
HAHAHAHAH JULLIE ZAIJN ALLEMAL GAK HUEHEHHAEHAHAHEHUAHEUAHU
Toen ik die lach voor het eerst hoorde moest ik sowieso al aan jou denkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:56 schreef Harajuku. het volgende:
HUEHUEHUEUEHHEUHEHEUHHEUHUE
Door die lach van Maxima begin je sowieso zelf ook al
Dat is echt waar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop stiekem dat dat waar is, Myst.
Bijna net zo erg als van die mensen die gaan piepen als een ventielquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kakel soms echt hoor![]()
Als ik echt de slappe lach hebt ga ik heel hoog, tegenwoordig zelfs bijna knorren, dat is wat minder
huugghghh uuughghghg huuhughghquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als van die mensen die gaan piepen als een ventiel
Die mensen probeer ik dan aan het lachen te houden zodat ze er in blijven, dat er dan een adertje in hun hoofd spat en ze kwijlend uit één mondhoek ter aarde storten en de rest van hun leven in een rolstoel door moeten brengen door één goede grap. Ik vind dat heel ironisch.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
En ik klink als Geester, besef ik me nu.
Wil niet weten wat die allemaal zegt snachtsquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:41 schreef Mystikvm het volgende:
Twee dingen die mijn vriendin vannacht ook zei
Oh, ik wilde net een avondje met jullie plannen om gezellig onze thuisvideo's te bekijkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil niet weten wat die allemaal zegt snachts
En Coe verneukt dat voor ons allemaal? GODVERDOMME WAT DE FUCK IS DIT.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, ik wilde net een avondje met jullie plannen om gezellig onze thuisvideo's te bekijken
Ik had al kaas en worst in huis, roseetjes, biertjes, alles!quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
En Coe verneukt dat voor ons allemaal? GODVERDOMME WAT DE FUCK IS DIT.
Ow dat vind ik niet zo ergquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je loopt wel de sappige orgie mis die naar aanleiding van de videoavond ontstaan zou zijn.
Deze man.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:21 schreef SicSicSics het volgende:
Omdat iedereen van sappige orgies houdt!?!![]()
![]()
Ik heb (hard) gewerkt vanmiddagsorry
huis!
Ik bèn het stoofpannetjequote:Op woensdag 31 juli 2013 17:35 schreef Harajuku. het volgende:
Staat Moh klaar met een stoofpannetje, Sic?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:54 schreef Mystikvm het volgende:
Vandaag voel ik mij een stoofpannetje.
Gaargestoomde kantoorslaven als ik bedienenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:11 schreef Joysa het volgende:
Je zou maar op het terras moeten werken vandaag..
Precies ja. Hommo'squote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gaargestoomde kantoorslaven als ik bedienen
En kutcomplimentjes aanhoren van voetbalteams die denken dat serveersters openbare vrouwen zijn.quote:
is toch zoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En kutcomplimentjes aanhoren van voetbalteams die denken dat serveersters openbare vrouwen zijn.
Die groepen zijn altijd zo geweldig grappig ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En kutcomplimentjes aanhoren van voetbalteams die denken dat serveersters openbare vrouwen zijn.
"Wordt zij ook een keertje verwend HARHARHARHARHARHARHARHAR"quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die groepen zijn altijd zo geweldig grappig ja.
Net als het afwassen ipv betalen en de 'doe maar 25 hoor' met een trots gezicht, als de rekening 24,95 is.
Hou op.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Wordt zij ook een keertje verwend HARHARHARHARHARHARHARHAR"
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Wordt zij ook een keertje verwend HARHARHARHARHARHARHARHAR"
Neh, was het maar zo'n feest! Die was hard aan het werkquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:35 schreef Harajuku. het volgende:
Staat Moh klaar met een stoofpannetje, Sic?
Bijna exact als vanmorgenquote:
10 bier alsjeblieft!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:29 schreef Joysa het volgende:
Die groepen zijn altijd zo geweldig grappig ja.
Die grapjes kan ik nog wel hebben. Dat overdreven harde lachen en elkaar aanstoten is wat mij dwars zit. Dan wil ik altijd opstaan en iemand op zijn hoofd schijten. Ze verpesten mijn terrasplezier.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
10 bier alsjeblieft!
Ok! Ga ik halen. * wil weglopen
Hoho! Zij willen misschien ook nog wel wat. HAHAHAHAik hou van stomme grapjes tegen de bediening. Die moeten ook netjes en beleeft blijven namelijk.
BeleefTquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
10 bier alsjeblieft!
Ok! Ga ik halen. * wil weglopen
Hoho! Zij willen misschien ook nog wel wat. HAHAHAHAik hou van stomme grapjes tegen de bediening. Die moeten ook netjes en beleeft blijven namelijk.
Ga eens aan het werk joh!quote:
quote:dagdag!
En de verplichte hight fives en boksen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:48 schreef Mystikvm het volgende:
Die grapjes kan ik nog wel hebben. Dat overdreven harde lachen en elkaar aanstoten is wat mij dwars zit. Dan wil ik altijd opstaan en iemand op zijn hoofd schijten. Ze verpesten mijn terrasplezier.
Ja, met zo'n kop van "nou, die had ze nog niet eerder gehoord, had ik haar even goed te pakken!"quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En de verplichte hight fives en boksen?
Ja, echt pakken, niet een beetje lafjes grapjes maken en dan de stoere jongen uithangen bij je voetbalvrienden terwijl je thuis een uitgeleefde aardappelzak op de bank hebt zitten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:08 schreef Murdera het volgende:
Niets mis met een seveerstertje pakken
Wat heeft Hara jou aangedaan deze ochtend?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, echt pakken, niet een beetje lafjes grapjes maken en dan de stoere jongen uithangen bij je voetbalvrienden terwijl je thuis een uitgeleefde aardappelzak op de bank hebt zitten.
ZE IS ER NIET! HOE MOET IK MIJN DAG NU BEGINNEN!?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat heeft Hara jou aangedaan deze ochtend?
hihiquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
ZE IS ER NIET! HOE MOET IK MIJN DAG NU BEGINNEN!?
Verder ben ik gewoon zuur, net als altijd.
SOAAAAAAAaaaaaahhhh!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:06 schreef Murdera het volgende:
Zo verzengend als mijn brandende liefde voor jou.
Ik moet op de fiets naar huis in deze onmenselijke temperaturenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:26 schreef SicSicSics het volgende:
Airco van mijn auto is beter dan de 'klimaat "beheersing"' hier op kantoordus ik vind het niet erg om straks weer even een tijdje in de auto te zitten
Hier werkt t wel goed alleen er is een pipo die af en toe denkt dat de airco niet nodig is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:26 schreef SicSicSics het volgende:
Airco van mijn auto is beter dan de 'klimaat "beheersing"' hier op kantoordus ik vind het niet erg om straks weer even een tijdje in de auto te zitten
Moslimmeppen tegen korting, gezellig een avondje naar een Koranverbranding of gezellig niet halal eten in restaurant Henk & Ingrid.quote:
Je kan er ook een mooie pruik voor halen hoor. Je hoeft niet zo neerbuigend te doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moslimmeppen tegen korting, gezellig een avondje naar een Koranverbranding of gezellig niet halal eten in restaurant Henk & Ingrid.
Topidee!
Spaties later toegevoegd voor dramatisch effect!quote:The decimal seperator is a point ( . )
Kinder verhaaltje aan het schrijven?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:43 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb net een booby gemaakt in mijn handleiding
[..]
Spaties later toegevoegd voor dramatisch effect!
Dat kan ook idd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:48 schreef SicSicSics het volgende:
Was het maar zo'n feest!
Specificaties van de op te leveren bestanden.
shit ik moest ook echt lachenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:43 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb net een booby gemaakt in mijn handleiding
[..]
Spaties later toegevoegd voor dramatisch effect!
Ik ben legendarisch slecht met cadeaus. Nodig mij niet uit op je verjaadag, tenzij je al je bier opgezopen wilt hebben in ruil voor een kutcadeau.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:33 schreef Harajuku. het volgende:
Je weet toch wel een beetje wat je vrienden leuk vinden, Myst? Of wordt dit er één voor:"Mannen"
Je karma is slecht, heel slecht.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:59 schreef Joysa het volgende:
Myst.. Ik had een voetbalteam.. Incl de kleding nog aan
Ondanks dat je niet op mijn verjaardag was kreeg ik wel een kadootje van jequote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben legendarisch slecht met cadeaus. Nodig mij niet uit op je verjaadag, tenzij je al je bier opgezopen wilt hebben in ruil voor een kutcadeau.
Dat is waar, maar dat verdiende je ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ondanks dat je niet op mijn verjaardag was kreeg ik wel een kadootje van je
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat verdiende je ook.
Dan gaan we vechten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:55 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga lekker pas heul laat! Als jullie allemaal weer moeten werken
Same here. Kraaiend van plezier zal ik in het vliegtuig zitten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:55 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga lekker pas heul laat! Als jullie allemaal weer moeten werken
Totdat je neergaat zonder vliegveld in zicht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Same here. Kraaiend van plezier zal ik in het vliegtuig zitten.
Stingers zijn al binnenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Same here. Kraaiend van plezier zal ik in het vliegtuig zitten.
Dan troost ik mij met de gedachte dat jullie even om mij zullen rouwen. Misschien zelfs een naamtopic!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Totdat je neergaat zonder vliegveld in zicht.
Jij verwacht wel heel veel van ons!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
Dan troost ik mij met de gedachte dat jullie even om mij zullen rouwen. Misschien zelfs een naamtopic!
Ligt aan jou. Maar volgens mij staat dit voor mij ook op het menu vanavond.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:09 schreef SicSicSics het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in boerenkool met worst? Of ligt het aan mij.
Warmste dag van t jaar, meneer gaat boerenkool eten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt aan jou. Maar volgens mij staat dit voor mij ook op het menu vanavond.
Dineren bij mijn ouwelui.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Warmste dag van t jaar, meneer gaat boerenkool eten.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:16 schreef SicSicSics het volgende:
Ik denk dat ik toch maar bij de lokale toko de heetste blerf ga halen die ze hebbenmet spekkoek, want spekkoek rules!
Yoh!
Blerfquote:
Blerf is ongeveer hetzelfde als bagger, maar dan eetbaar/ drinkbaar.quote:
Ik zal je eens zompigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik haat zompig zo hard. Daarom eet ik mijn brood ook alleen maar geroosterd.
boeit me echt geen fucking tyfus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit met mn laptop in de tuin te smelten.
Als toetjequote:
Nee, anders heette je Nerdera!1!!!1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, anders heette je Nerdera!1!!!1Tranen met tuiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:30 schreef shifto het volgende:
Dit nummer, pure muziek. Kan niet stoppen met er naar te luisteren.
neequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is volgende week niet de Kroepoekfabriek dinges met Belvedere?
Waarom heb je hurrquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:00 schreef SicSicSics het volgende:
Dronken Hara is dronken![]()
En sss heeft weer haar
Hahahah hommo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Idem. Gelukkig ga ik vanavond een taart bakken, denk ik. Daar word ik blij van. En homo.
Ik zat te denken aan een Jack Daniels-chocostapeltaart. Stapel van afwisselend cake en chococreme, maar de cake is gedrenkt in JD.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:19 schreef SicSicSics het volgende:
Taart!Wat voor'n taart?
Ik ga vanavond naar Fear Factory, daar word ik blij van!
Bek dicht, bolle.quote:
Omdat ik onweerstaanbaar sexy krulletjes hebquote:
Das heel geen homotaart!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zat te denken aan een Jack Daniels-chocostapeltaart. Stapel van afwisselend cake en chococreme, maar de cake is gedrenkt in JD.
Fear Factory! Daar had ik nog een shirt van toen ik een boze 15-jarige wasPlus alle CD's.
Ik heb het ook nog steeds in mijn playlistquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Das heel geen homotaart!![]()
Ik ben nog steeds boosen 15
en het is nog steeds fucking vette muziek
Dat is grappig. Maakt nu niet meer uit wat ik tegen je zeg, jij zal alles lezen als:quote:
Ik heb besloten er schijt aan te hebben. Letterlijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:17 schreef shifto het volgende:
ik ben alweer een ruim uur aan het werk en de komende 2uur lijken me te zwaar.
Bijijijna uit de overwerkmodusquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:44 schreef Harajuku. het volgende:
ik mis Moh hoor
we moeten couples game night doen
Zolang het van mij is wel, hoor poepeschetekakkestrontje!quote:
En seks dan?quote:
En dat idd, spelletjes zijn voor eckte bazenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
jonge shifto, spelletjes doen is vet leuk
Een echte koppeltjesgameavond dan zitten wij waarschijnlijk in 1 team; dan nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:34 schreef MohMi het volgende:
Zolang het van mij is wel, hoor poepeschetekakkestrontje!
Teehee!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:12 schreef shifto het volgende:
Iets teveel bier uit jouw mond, moet dus neerkomen op 4 kratjes ofzo.
Brandgaten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Teehee!Nee, dat is net iets teveel voor een vrijdag/ zaterdag.
Het viel op zich wel mee. Zoveel in ieder geval dat ik het een goed idee vond om op mijn blote voeten in de pit te gaan staanen dat ik vond dat ik wel kon roken in mijn auto (iemand anders reed).
Moh en ik tegen jou en Crutch lijkt me beterquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een echte koppeltjesgameavond dan zitten wij waarschijnlijk in 1 team; dan niet![]()
Mogguh! Lekker laat beginneniets teveel bier drinken op maandagavond
Ik own die shit tot ik liplezen nog moet halenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:30 schreef Mystikvm het volgende:
Als er maar geen Party & Co gespeeld wordt
Jongens tegen de meisjes!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:29 schreef Harajuku. het volgende:
Moh en ik tegen jou en Crutch lijkt me beter
OH GOD JA TRIVIANTquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Jongens tegen de meisjes!Gaan we dan ook een potje Triviant doen
Dan moet je eens kaarten proberen die je niet uit je hoofd kent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben de Triviantkoning. Maakt niet uit hoeveel jullie weten, ik weet meer.
We moeten dan wel de kindereditie spelen, trouwens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan moet je eens kaarten proberen die je niet uit je hoofd kent.
Ik heb een hekel aan Mickey Mouse. Zijn strips sloeg ik over in de Donald Duck. Net als Tokkie Tor en Hiawatha. De Grote Boze Wolf kan ook de tyfus krijgen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:08 schreef SicSicSics het volgende:
Of Disney Triviant.Dan is alles Mickey Mouse
Een rauw ei, bedekt met een laag diepvriesspinazie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:10 schreef SicSicSics het volgende:
We hebben hier een magnetron!Wat to eat?..
Broodjes Bapao, saté shizzle... Meer goeie dingen om in de magnetron te doen?
Correctie; meer goeie en eetbare dingen die de magnetron niet stuk ende vies maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:11 schreef Mystikvm het volgende:
Een rauw ei, bedekt met een laag diepvriesspinazie.
Ja nou, die ken ik dan ook nog wel vaag maar er zijn nog meer titels uit die tijd waar ik echt nada van wistquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:11 schreef SicSicSics het volgende:
Ik weet echt alles van The Sound of Music en ik kan hem helemaal meezingenlike a boss!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |