Das heel geen homotaart!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zat te denken aan een Jack Daniels-chocostapeltaart. Stapel van afwisselend cake en chococreme, maar de cake is gedrenkt in JD.
Fear Factory! Daar had ik nog een shirt van toen ik een boze 15-jarige wasPlus alle CD's.
Ik heb het ook nog steeds in mijn playlistquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Das heel geen homotaart!![]()
Ik ben nog steeds boosen 15
en het is nog steeds fucking vette muziek
Dat is grappig. Maakt nu niet meer uit wat ik tegen je zeg, jij zal alles lezen als:quote:
Ik heb besloten er schijt aan te hebben. Letterlijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:17 schreef shifto het volgende:
ik ben alweer een ruim uur aan het werk en de komende 2uur lijken me te zwaar.
Bijijijna uit de overwerkmodusquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:44 schreef Harajuku. het volgende:
ik mis Moh hoor
we moeten couples game night doen
Zolang het van mij is wel, hoor poepeschetekakkestrontje!quote:
En seks dan?quote:
En dat idd, spelletjes zijn voor eckte bazenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
jonge shifto, spelletjes doen is vet leuk
Een echte koppeltjesgameavond dan zitten wij waarschijnlijk in 1 team; dan nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:34 schreef MohMi het volgende:
Zolang het van mij is wel, hoor poepeschetekakkestrontje!
Teehee!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:12 schreef shifto het volgende:
Iets teveel bier uit jouw mond, moet dus neerkomen op 4 kratjes ofzo.
Brandgaten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Teehee!Nee, dat is net iets teveel voor een vrijdag/ zaterdag.
Het viel op zich wel mee. Zoveel in ieder geval dat ik het een goed idee vond om op mijn blote voeten in de pit te gaan staanen dat ik vond dat ik wel kon roken in mijn auto (iemand anders reed).
Moh en ik tegen jou en Crutch lijkt me beterquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een echte koppeltjesgameavond dan zitten wij waarschijnlijk in 1 team; dan niet![]()
Mogguh! Lekker laat beginneniets teveel bier drinken op maandagavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |