Ik zal je eens zompigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik haat zompig zo hard. Daarom eet ik mijn brood ook alleen maar geroosterd.
boeit me echt geen fucking tyfus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit met mn laptop in de tuin te smelten.
Als toetjequote:
Nee, anders heette je Nerdera!1!!!1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, anders heette je Nerdera!1!!!1Tranen met tuiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:30 schreef shifto het volgende:
Dit nummer, pure muziek. Kan niet stoppen met er naar te luisteren.
neequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is volgende week niet de Kroepoekfabriek dinges met Belvedere?
Waarom heb je hurrquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:00 schreef SicSicSics het volgende:
Dronken Hara is dronken![]()
En sss heeft weer haar
Hahahah hommo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Idem. Gelukkig ga ik vanavond een taart bakken, denk ik. Daar word ik blij van. En homo.
Ik zat te denken aan een Jack Daniels-chocostapeltaart. Stapel van afwisselend cake en chococreme, maar de cake is gedrenkt in JD.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:19 schreef SicSicSics het volgende:
Taart!Wat voor'n taart?
Ik ga vanavond naar Fear Factory, daar word ik blij van!
Bek dicht, bolle.quote:
Omdat ik onweerstaanbaar sexy krulletjes hebquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |