En Coe verneukt dat voor ons allemaal? GODVERDOMME WAT DE FUCK IS DIT.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, ik wilde net een avondje met jullie plannen om gezellig onze thuisvideo's te bekijken
Ik had al kaas en worst in huis, roseetjes, biertjes, alles!quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
En Coe verneukt dat voor ons allemaal? GODVERDOMME WAT DE FUCK IS DIT.
Ow dat vind ik niet zo ergquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je loopt wel de sappige orgie mis die naar aanleiding van de videoavond ontstaan zou zijn.
Deze man.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:21 schreef SicSicSics het volgende:
Omdat iedereen van sappige orgies houdt!?!![]()
![]()
Ik heb (hard) gewerkt vanmiddagsorry
huis!
Ik bèn het stoofpannetjequote:Op woensdag 31 juli 2013 17:35 schreef Harajuku. het volgende:
Staat Moh klaar met een stoofpannetje, Sic?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:54 schreef Mystikvm het volgende:
Vandaag voel ik mij een stoofpannetje.
Gaargestoomde kantoorslaven als ik bedienenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:11 schreef Joysa het volgende:
Je zou maar op het terras moeten werken vandaag..
Precies ja. Hommo'squote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gaargestoomde kantoorslaven als ik bedienen
En kutcomplimentjes aanhoren van voetbalteams die denken dat serveersters openbare vrouwen zijn.quote:
is toch zoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En kutcomplimentjes aanhoren van voetbalteams die denken dat serveersters openbare vrouwen zijn.
Die groepen zijn altijd zo geweldig grappig ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En kutcomplimentjes aanhoren van voetbalteams die denken dat serveersters openbare vrouwen zijn.
"Wordt zij ook een keertje verwend HARHARHARHARHARHARHARHAR"quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die groepen zijn altijd zo geweldig grappig ja.
Net als het afwassen ipv betalen en de 'doe maar 25 hoor' met een trots gezicht, als de rekening 24,95 is.
Hou op.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Wordt zij ook een keertje verwend HARHARHARHARHARHARHARHAR"
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Wordt zij ook een keertje verwend HARHARHARHARHARHARHARHAR"
Neh, was het maar zo'n feest! Die was hard aan het werkquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:35 schreef Harajuku. het volgende:
Staat Moh klaar met een stoofpannetje, Sic?
Bijna exact als vanmorgenquote:
10 bier alsjeblieft!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:29 schreef Joysa het volgende:
Die groepen zijn altijd zo geweldig grappig ja.
Die grapjes kan ik nog wel hebben. Dat overdreven harde lachen en elkaar aanstoten is wat mij dwars zit. Dan wil ik altijd opstaan en iemand op zijn hoofd schijten. Ze verpesten mijn terrasplezier.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
10 bier alsjeblieft!
Ok! Ga ik halen. * wil weglopen
Hoho! Zij willen misschien ook nog wel wat. HAHAHAHAik hou van stomme grapjes tegen de bediening. Die moeten ook netjes en beleeft blijven namelijk.
BeleefTquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
10 bier alsjeblieft!
Ok! Ga ik halen. * wil weglopen
Hoho! Zij willen misschien ook nog wel wat. HAHAHAHAik hou van stomme grapjes tegen de bediening. Die moeten ook netjes en beleeft blijven namelijk.
Ga eens aan het werk joh!quote:
quote:dagdag!
En de verplichte hight fives en boksen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:48 schreef Mystikvm het volgende:
Die grapjes kan ik nog wel hebben. Dat overdreven harde lachen en elkaar aanstoten is wat mij dwars zit. Dan wil ik altijd opstaan en iemand op zijn hoofd schijten. Ze verpesten mijn terrasplezier.
Ja, met zo'n kop van "nou, die had ze nog niet eerder gehoord, had ik haar even goed te pakken!"quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En de verplichte hight fives en boksen?
Ja, echt pakken, niet een beetje lafjes grapjes maken en dan de stoere jongen uithangen bij je voetbalvrienden terwijl je thuis een uitgeleefde aardappelzak op de bank hebt zitten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:08 schreef Murdera het volgende:
Niets mis met een seveerstertje pakken
Wat heeft Hara jou aangedaan deze ochtend?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, echt pakken, niet een beetje lafjes grapjes maken en dan de stoere jongen uithangen bij je voetbalvrienden terwijl je thuis een uitgeleefde aardappelzak op de bank hebt zitten.
ZE IS ER NIET! HOE MOET IK MIJN DAG NU BEGINNEN!?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat heeft Hara jou aangedaan deze ochtend?
hihiquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
ZE IS ER NIET! HOE MOET IK MIJN DAG NU BEGINNEN!?
Verder ben ik gewoon zuur, net als altijd.
SOAAAAAAAaaaaaahhhh!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:06 schreef Murdera het volgende:
Zo verzengend als mijn brandende liefde voor jou.
Ik moet op de fiets naar huis in deze onmenselijke temperaturenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:26 schreef SicSicSics het volgende:
Airco van mijn auto is beter dan de 'klimaat "beheersing"' hier op kantoordus ik vind het niet erg om straks weer even een tijdje in de auto te zitten
Hier werkt t wel goed alleen er is een pipo die af en toe denkt dat de airco niet nodig is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:26 schreef SicSicSics het volgende:
Airco van mijn auto is beter dan de 'klimaat "beheersing"' hier op kantoordus ik vind het niet erg om straks weer even een tijdje in de auto te zitten
Moslimmeppen tegen korting, gezellig een avondje naar een Koranverbranding of gezellig niet halal eten in restaurant Henk & Ingrid.quote:
Je kan er ook een mooie pruik voor halen hoor. Je hoeft niet zo neerbuigend te doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moslimmeppen tegen korting, gezellig een avondje naar een Koranverbranding of gezellig niet halal eten in restaurant Henk & Ingrid.
Topidee!
Spaties later toegevoegd voor dramatisch effect!quote:The decimal seperator is a point ( . )
Kinder verhaaltje aan het schrijven?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:43 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb net een booby gemaakt in mijn handleiding
[..]
Spaties later toegevoegd voor dramatisch effect!
Dat kan ook idd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:48 schreef SicSicSics het volgende:
Was het maar zo'n feest!
Specificaties van de op te leveren bestanden.
shit ik moest ook echt lachenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:43 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb net een booby gemaakt in mijn handleiding
[..]
Spaties later toegevoegd voor dramatisch effect!
Ik ben legendarisch slecht met cadeaus. Nodig mij niet uit op je verjaadag, tenzij je al je bier opgezopen wilt hebben in ruil voor een kutcadeau.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:33 schreef Harajuku. het volgende:
Je weet toch wel een beetje wat je vrienden leuk vinden, Myst? Of wordt dit er één voor:"Mannen"
Je karma is slecht, heel slecht.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:59 schreef Joysa het volgende:
Myst.. Ik had een voetbalteam.. Incl de kleding nog aan
Ondanks dat je niet op mijn verjaardag was kreeg ik wel een kadootje van jequote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben legendarisch slecht met cadeaus. Nodig mij niet uit op je verjaadag, tenzij je al je bier opgezopen wilt hebben in ruil voor een kutcadeau.
Dat is waar, maar dat verdiende je ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ondanks dat je niet op mijn verjaardag was kreeg ik wel een kadootje van je
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat verdiende je ook.
Dan gaan we vechten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:55 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga lekker pas heul laat! Als jullie allemaal weer moeten werken
Same here. Kraaiend van plezier zal ik in het vliegtuig zitten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:55 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga lekker pas heul laat! Als jullie allemaal weer moeten werken
Totdat je neergaat zonder vliegveld in zicht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Same here. Kraaiend van plezier zal ik in het vliegtuig zitten.
Stingers zijn al binnenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Same here. Kraaiend van plezier zal ik in het vliegtuig zitten.
Dan troost ik mij met de gedachte dat jullie even om mij zullen rouwen. Misschien zelfs een naamtopic!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Totdat je neergaat zonder vliegveld in zicht.
Jij verwacht wel heel veel van ons!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
Dan troost ik mij met de gedachte dat jullie even om mij zullen rouwen. Misschien zelfs een naamtopic!
Ligt aan jou. Maar volgens mij staat dit voor mij ook op het menu vanavond.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:09 schreef SicSicSics het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in boerenkool met worst? Of ligt het aan mij.
Warmste dag van t jaar, meneer gaat boerenkool eten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt aan jou. Maar volgens mij staat dit voor mij ook op het menu vanavond.
Dineren bij mijn ouwelui.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Warmste dag van t jaar, meneer gaat boerenkool eten.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:16 schreef SicSicSics het volgende:
Ik denk dat ik toch maar bij de lokale toko de heetste blerf ga halen die ze hebbenmet spekkoek, want spekkoek rules!
Yoh!
Blerfquote:
Blerf is ongeveer hetzelfde als bagger, maar dan eetbaar/ drinkbaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |