En Coe verneukt dat voor ons allemaal? GODVERDOMME WAT DE FUCK IS DIT.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, ik wilde net een avondje met jullie plannen om gezellig onze thuisvideo's te bekijken
Ik had al kaas en worst in huis, roseetjes, biertjes, alles!quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
En Coe verneukt dat voor ons allemaal? GODVERDOMME WAT DE FUCK IS DIT.
Ow dat vind ik niet zo ergquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je loopt wel de sappige orgie mis die naar aanleiding van de videoavond ontstaan zou zijn.
Deze man.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:21 schreef SicSicSics het volgende:
Omdat iedereen van sappige orgies houdt!?!![]()
![]()
Ik heb (hard) gewerkt vanmiddagsorry
huis!
Ik bèn het stoofpannetjequote:Op woensdag 31 juli 2013 17:35 schreef Harajuku. het volgende:
Staat Moh klaar met een stoofpannetje, Sic?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:54 schreef Mystikvm het volgende:
Vandaag voel ik mij een stoofpannetje.
Gaargestoomde kantoorslaven als ik bedienenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:11 schreef Joysa het volgende:
Je zou maar op het terras moeten werken vandaag..
Precies ja. Hommo'squote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gaargestoomde kantoorslaven als ik bedienen
En kutcomplimentjes aanhoren van voetbalteams die denken dat serveersters openbare vrouwen zijn.quote:
is toch zoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En kutcomplimentjes aanhoren van voetbalteams die denken dat serveersters openbare vrouwen zijn.
Die groepen zijn altijd zo geweldig grappig ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En kutcomplimentjes aanhoren van voetbalteams die denken dat serveersters openbare vrouwen zijn.
"Wordt zij ook een keertje verwend HARHARHARHARHARHARHARHAR"quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die groepen zijn altijd zo geweldig grappig ja.
Net als het afwassen ipv betalen en de 'doe maar 25 hoor' met een trots gezicht, als de rekening 24,95 is.
Hou op.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Wordt zij ook een keertje verwend HARHARHARHARHARHARHARHAR"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |