Ja ik snap het. Jij beoordeelt de terechtheid van een uitspraak of beslissing naar gelang deze gedaan of genomen is. Geweldigquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het doelpunt is afgekeurd omdat de grensrechter voor buitenspel vlagde.
O, ja... terecht dus.
Snap je het nu?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:43 schreef Nielsch het volgende:
Waarom denken rokers nog dat ze serieus genomen worden? Ik bedoel, op een paar wetenschappers na neemt ook niemand de dodo meer serieus.
Die sabbelt alleen aan koninklijke sigaren.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:02 schreef arjan1212 het volgende:
Heb je ook een foto van maxima ? ik kon die niet vinden. Ze schijnt wel te roken.
http://facebook.com/profile.php?=73322363quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:00 schreef arjan1212 het volgende:
daar staat al een tijdje geen foto meer op.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
http://facebook.com/profile.php?=73322363
'Roken Máxima' levert al direct een aantal foto's op.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:02 schreef arjan1212 het volgende:
Heb je ook een foto van maxima ? ik kon die niet vinden. Ze schijnt wel te roken.
Jouw pc heeft een facebook? Tof!quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:05 schreef arjan1212 het volgende:
dat is een ouwe grap... ik weet dat dat linkje naar de facebook van degene zijn pc gaat...
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:06 schreef arjan1212 het volgende:
? alleen die van toen ze 16 was ofzo toch?
Jochie, het gaat erom of er toename is door een auto. Die definitie van jou is helemaal niet relevant. Als jij zegt dat er schone lucht uit een auto komt, dan is dat waar als er geen schadelijke stoffen aan de lucht zijn toegevoegd door de auto. Dat is totale onzin, of jij nu met één of andere willekeurige definitie komt of niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is dat wat jij beweert, aangezien jij lichte verontreinigingen beneden de grenswaarde voldoende vindt om niet te spreken van schone lucht.
Maar goed, ik hanteer de gebruikelijke definitie en jij die van jou. Hoe die dan ook moge luiden. Please do not inform me, I do not care.
Nee hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:06 schreef arjan1212 het volgende:
? alleen die van toen ze 16 was ofzo toch?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geboren worden is ook slecht voor je gezondheid
Koken is dus ook net zoiets als rokenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:27 schreef freeDragon het volgende:
[..]
Sterker nog, het is doodsoorzaak nummer 1. Ze zouden daar eens onderzoek naar moeten doen!
en gezeur over koken NWS / Koken is slecht voor de gezondheidquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Altijd dat gezeur over roken, laat de mensen toch met rust....
Tegen de tijd dat vlees eten , vet eten en alcohol drinken, word bemoeilijkt en ontmoedigd, denkt de meerderheid van de mensen over deze producten hoe jij nu over roken denkt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:42 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Dat kan mij niet zoveel schelen, maar dat is ook niet te vergelijken met het vieze roken. Ik vind de geur van roken walgelijk en wil de lucht liever niet om mij heen hebben, 't is zeer ongezond ook nog. Verder stinken rokers zelf ook - vreselijke geur uit de mond gecombineerd met koffie - dus een prima zaak mocht het ooit gebeuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |