Ben je ook zo blij als het stukje vlees dat je graag eet 5 keer zo duur word ?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:39 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Welnee, smerig stinkgedoe. Prima als het ooit op de meeste plaatsen wordt verboden.
Dat kan mij niet zoveel schelen, maar dat is ook niet te vergelijken met het vieze roken. Ik vind de geur van roken walgelijk en wil de lucht liever niet om mij heen hebben, 't is zeer ongezond ook nog. Verder stinken rokers zelf ook - vreselijke geur uit de mond gecombineerd met koffie - dus een prima zaak mocht het ooit gebeuren.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:40 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Ben je ook zo blij als het stukje vlees dat je graag eet 5 keer zo duur word ?
Of als de patatzaak alleen nog maar groenteburgers verkoopt?
Ah, nog een standpunt van je politieke partij?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:40 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Ben je ook zo blij als het stukje vlees dat je graag eet 5 keer zo duur word ?
Of als de patatzaak alleen nog maar groenteburgers verkoopt?
Wat vreemd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:46 schreef arjan1212 het volgende:
de rokers partij bestaat allang, stemt niemand op.
als de rookwet ooit ingetrokken word dan komt dat bij de partijen die ik al eerder noemde vandaan.
Alweer discrimineren, en ontmenselijken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:43 schreef Nielsch het volgende:
Waarom denken rokers nog dat ze serieus genomen worden?
Als TS over 6 jaar mag stemmen, is hij de eerste.quote:
Ja, ik heb nog wel een mooie ster voor op je jasquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:48 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Alweer discrimineren, en ontmenselijken.
Rokers zijn geen mensen, maar vieze beesten die je moet bestrijden...
Zo een opmerking is echt héél erg.
ik ben 35.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als TS over 6 jaar mag stemmen, is hij de eerste.
Je ziet er jong uit voor je leeftijd.quote:
...quote:
kwam zeker omdat tijdens vergaderingen iedereen telkens naar buiten liep om even te gaan roken...quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:54 schreef arjan1212 het volgende:
de partij tegen de betutteling voorheen de rokerspartij is geloof ik opgeheven omdat ze niet in staat waren om een goeie organisatie op te zetten
ben je nou toch plannen aan het maken om die partij op te richten?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:58 schreef arjan1212 het volgende:
ik zou een parkeer terrein afhuren, daar party tenten met terrasverwarmers neerzetten , dat mag allemaal nog wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |