Ja wat wil je dan? Dat ik jouw problemen met de huidige wet uit de wereld ga helpen ofzo? Daarvoor zit ik hier niet, dus dan moet je het wellicht maar zelf gaan doen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:19 schreef Fides het volgende:
[..]
Ja, nouja, de Tweede Kamer vindt van niet?
Ofzo:')?
Ik bedoel, waarom doe je dan andere argumenten af als minderwaardig omdat "de regels nou eenmaal anders zijn"?
Jij zegt: Eigendom ("de eigenaar") moet leidend zijn in de beslissing of er ergens gerookt mag worden of niet. Ik werp wat mogelijke problemen op. Jij doet ze, nadat je me ergens dom noemt, af met de dooddoener: "Ik zie je in de Tweede Kamer"
Daarom ja. Sterker nog, eigenlijk moeten alle rokers de doodstraf krijgen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:20 schreef arjan1212 het volgende:
Omdat ie alle rokers haat en als enige oplossing ziet dat iedereen stopt met roken.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:25 schreef arjan1212 het volgende:
Die pogingen zullen niet vruchteloos zijn als de vvd de pvv en 50plus een meerderheid halen in de 2de kamer. Dan word de rookwet ingetrokken.
quote:ALS heel de wereld een appeltaart was
En inkt de heele zee,
Dan konden we eten meer dan genoeg,
Maar drinken niet - owee!
weer van dat soort verwensingen, ik gun een ieder een leuk leven met of zonder cigaretquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daarom ja. Sterker nog, eigenlijk moeten alle rokers de doodstraf krijgen.
Die geven ze zichzelf al joh.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daarom ja. Sterker nog, eigenlijk moeten alle rokers de doodstraf krijgen.
Sarcasme ontgaat je?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:27 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
weer van dat soort verwensingen, ik gun een ieder een leuk leven met of zonder cigaret
Don't get your hopes up.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:25 schreef arjan1212 het volgende:
Die pogingen zullen niet vruchteloos zijn als de vvd de pvv en 50plus een meerderheid halen in de 2de kamer. Dan word de rookwet ingetrokken.
joh, reageer toch niet zo dom op sarcasme.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:27 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
weer van dat soort verwensingen, ik gun een ieder een leuk leven met of zonder cigaret
Volgens mij ben jij de eerste die het recht wil aanpassen door eigendom als leidend concept te zien in de regelgeving of er ergens gerookt mag worden ("enkel nog roken in je eigen huis)! Een interessant idee, maar niet zonder mogelijke problematiek (want het botst met de huidige regelgeving en deze regelgeving penetreert wel behoorlijk diep in de privésfeer van individuen),. Maar blijkbaar ben je niet in staat om hier zelf over te discussiëren?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Minderwaardig nog wel. Toe maar, het huilie huilie kent geen grenzen.
Enfin, jij komt enkel met vragen of bepaalde gevallen toegestaan zijn. Nou nee, dat zijn ze op dit moment niet. Ik geef gewoon antwoord op jouw vragen.
Als jij de wet wilt veranderen vind ik dat prima. Ga je gang. Ik vertrouw erop dat je pogingen vruchteloos zullen zijn, dus ik maak me er gewoon niet zo druk om. Dat heeft niets met minderwaardig te maken.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:31 schreef arjan1212 het volgende:
Er is geen verschil met een roker niet toestaan om te roken op zijn werkplek in het openbaar vervoer en in de horeca , en hem doodschieten.
niet zoenen hoor tis dan of je een asbak leegliktquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
in jouw geval wel ja...![]()
Sexy chicks met korte rokjes krijgen gratie
hoezo zit er geen verschil tussen een roker doodschieten en hem niet toestaan te roken op z'n werkplek?quote:
zodra ze je pijpen heb je daar geen last meer van.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:32 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
niet zoenen hoor tis dan of je een asbak leeglikt
Precies.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:32 schreef arjan1212 het volgende:
Als je iemand zijn vrijheid afneemt , kan je hem net zo goed gelijk afmaken.
ach jee... wil je er over praten?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:32 schreef arjan1212 het volgende:
ook van die onzinwetgevingquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ach jee... wil je er over praten?
al die jongeren van 16 en 17 die straks geen biertje meer mogen bestellen in de kroeg, schiet ze maar gelijk dood... hun leven is voorbij....
Ook wel ash-to-mouth genoemd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
zodra ze je pijpen heb je daar geen last meer van.
Door te zorgen dat mensen niet meer roken krijgen ze hun vrijheid terug, ze zijn niet meer afhankelijk van een verslaving die hun leven beheerst.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:32 schreef arjan1212 het volgende:
mee eens, maar om die mensen dan maar gelijk dood te schieten is wellicht wat erg rigoreus. ze kunnen dan altijd nog de hand aan zichzelf slaan als ze het echt zo erg vinden...quote:
Welnee, smerig stinkgedoe. Prima als het ooit op de meeste plaatsen wordt verboden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:57 schreef arjan1212 het volgende:
Dat is niet mijn mening, mijn mening is dat roken OVERAL toegestaan dient te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |