Dan mag je mij wel helemaal all over aanraken, het stikt hier van de BN;ersquote:
OMGquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan mag je mij wel helemaal all over aanraken, het stikt hier van de BN;ers.
Nu nog daadwerkelijk doen, en dat is een heel ander verhaalquote:
Jaaaquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Iedereen wil door Oognip aangeraakt worden!
Hier nog iemand, gelukkig heb ik 2 vuilnisbakjes mee.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Een zuid-limburgse tante zeker,
En dat van 3x koffie en dan ook 3x vlaai komt me bekend voor van mijn familie in het zuiden en ik kan zo slecht nee zeggen
wil oognip ook iedereen aanraken?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Iedereen wil door Oognip aangeraakt worden!
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jou niet meer, want stomme TTEn slome modjes in F&F...
Zijn er modjes op F&F dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
de Servische regionale tv?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:57 schreef miss_dynastie het volgende:
De regionale tv haal ik wel, zo nu en dan
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Das not done, tis mijn forum niet he?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je zou denken van nietPas jij het maar even aan
Nou en?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das not done, tis mijn forum niet he?.
Dan nog, met een "mag ik een tt change? " kan ik niets.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou en?
Een vrouw in nood moet je toch altijd helpen?
Ik snap het. Maar het duurt wel langquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:42 schreef MissBliss het volgende:
Het is standaard om 3 dagen te spoelen, dat moet het beste effect geven. En pas na die dagen zie je ook verandering in de bloedwaardes (of niet).
ja dat weet ik maar hebben die niet net als wij regionale zenders per provincie?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Servië is een land, lieve schat.
Nee, de regionale tv. Zo'n gek verschijnsel is dat toch niet
Dat is beter dan ditquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog, met een "mag ik een tt change? " kan ik niets.
Dan zou ik er waarschijnlijk "Oognip is op HW" van maken.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog, met een "mag ik een tt change? " kan ik niets.
Dan zou ik er waarschijnlijk "Oognip is op HW" van maken.
Ja, dat denk ik wel. De regio waar mijn dorp toe behoort wel, in ieder geval.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar hebben die niet net als wij regionale zenders per provincie?
In welk programma was dat?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:45 schreef indaha het volgende:
Oeh ik ben ook ooit een keer op tv geweest bij Ron Brandhout (volgens mij was dat nog voor Oognip geboren was) dus dan ben ik ook een BN er
![]()
Ik heb toen zelfs een Discman gewonnen die waren toen net uit
1987 was dat volgens mij![]()
Ja, mja, ik ben jong en ik wil watquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Dus D is nog geen nachtje weg en jij papt met een ander aan, oognip?
En dan in de soep vallenquote:
Goed puntquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ergens wel. Maar HW?
Moordspel, er werd een soort toneelstuk opgevoerd en dan moest je door aanwijzingen raden wie het gedaan had, ik had de 3e plaats .quote:
Nee daar zou ik nooit als kandidaat willen staanquote:
Ik moest even denken , maar volgens mij had jij een Rewimomeetquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. De regio waar mijn dorp toe behoort wel, in ieder geval.
Maar ik ben daar, voor zover ik weet, niet op tv geweest. Hier wel.
quote:
quote:Prinsen en Prinsessen was een kindertelevisieprogramma van de Nederlandse Evangelische Omroep, bedacht door regisseur Nico Rasch, waarin zo'n 300 kinderen, onder leiding van zanger en presentator Ben Ketting, in een studio op locatie, christelijke kinderliedjes zongen. Dit werd afgewisseld met een verhaal of een interview en een speciaal lied dat Ketting vanachter de piano zong over het onderwerp van het programma.
Er werden voor dit programma speciale kinderliedjes geschreven, die later via cd's en een dvd in veel kerken, gemeenten en kinderkoren werden gezongen. Het beëindigen van dit programma, ondanks goede kijkcijfers en positieve reacties, veroorzaakte veel onbegrip.[bron?]
Het programma liep bijna tien seizoenen en ook toerde de Prinsen en Prinsessenband los van het programma langs met name kerken in heel Nederland. In de band speelden onder meer Adri Klöne (basgitaar), Elisa Krijgsman (gitaar), Marcel Zimmer (drums en percussie) en leden van Kids Crew (zang).
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik moest even denken , maar volgens mij had jij een Rewimomeet![]()
![]()
Nee niets van te merkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:13 schreef Oognip het volgende:
Ik ben zoooo moe, 5 uur in de auto gezeten, net snel boodschappen gedaan en alle ingredienten voor het eten van vanavond in m'n mandje geflikkerd maar blijkbaar de pijnboompitten op de band laten liggenEn dit eten zonder pijnboompitten is net niks.
Wat een kutleven
Oh en ik ben nog chagrijnig ookmaar dat merken jullie vast niet.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |