Oeh, mag ik je dan aanraken?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar jij bent gewoon apart
[..]
2 stukken zelfs
Ik heb de nieuwe foto's van de reclames uit September gezien van mijn baas. Collega waarmee ik tegelijk mee begon hier staat erop. Dus ik ken binnenkort een BN-er.
Net als dat er mensen zijn die denken dat je het verschil niet proeft tussen coca cola, Pepsi en huismerk. Nou geloof ik direct dat het voor iemand die heel veel rookt bijv. niet te proeven is, maar ik merk het direct.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind het idd wel heel frapant, kan me niet voorstellen dat je dat niet proeft.
Dan mag je mij wel helemaal all over aanraken, het stikt hier van de BN;ersquote:
OMGquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan mag je mij wel helemaal all over aanraken, het stikt hier van de BN;ers.
Nu nog daadwerkelijk doen, en dat is een heel ander verhaalquote:
Jaaaquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Iedereen wil door Oognip aangeraakt worden!
Hier nog iemand, gelukkig heb ik 2 vuilnisbakjes mee.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Een zuid-limburgse tante zeker,
En dat van 3x koffie en dan ook 3x vlaai komt me bekend voor van mijn familie in het zuiden en ik kan zo slecht nee zeggen
wil oognip ook iedereen aanraken?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Iedereen wil door Oognip aangeraakt worden!
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jou niet meer, want stomme TTEn slome modjes in F&F...
Zijn er modjes op F&F dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
de Servische regionale tv?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:57 schreef miss_dynastie het volgende:
De regionale tv haal ik wel, zo nu en dan
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Das not done, tis mijn forum niet he?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je zou denken van nietPas jij het maar even aan
Nou en?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das not done, tis mijn forum niet he?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |