Dan nog, met een "mag ik een tt change? " kan ik niets.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou en?
Een vrouw in nood moet je toch altijd helpen?
Ik snap het. Maar het duurt wel langquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:42 schreef MissBliss het volgende:
Het is standaard om 3 dagen te spoelen, dat moet het beste effect geven. En pas na die dagen zie je ook verandering in de bloedwaardes (of niet).
ja dat weet ik maar hebben die niet net als wij regionale zenders per provincie?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Servië is een land, lieve schat.
Nee, de regionale tv. Zo'n gek verschijnsel is dat toch niet
Dat is beter dan ditquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog, met een "mag ik een tt change? " kan ik niets.
Dan zou ik er waarschijnlijk "Oognip is op HW" van maken.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog, met een "mag ik een tt change? " kan ik niets.
Dan zou ik er waarschijnlijk "Oognip is op HW" van maken.
Ja, dat denk ik wel. De regio waar mijn dorp toe behoort wel, in ieder geval.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar hebben die niet net als wij regionale zenders per provincie?
In welk programma was dat?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:45 schreef indaha het volgende:
Oeh ik ben ook ooit een keer op tv geweest bij Ron Brandhout (volgens mij was dat nog voor Oognip geboren was) dus dan ben ik ook een BN er
![]()
Ik heb toen zelfs een Discman gewonnen die waren toen net uit
1987 was dat volgens mij![]()
Ja, mja, ik ben jong en ik wil watquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Dus D is nog geen nachtje weg en jij papt met een ander aan, oognip?
En dan in de soep vallenquote:
Goed puntquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ergens wel. Maar HW?
Moordspel, er werd een soort toneelstuk opgevoerd en dan moest je door aanwijzingen raden wie het gedaan had, ik had de 3e plaats .quote:
Nee daar zou ik nooit als kandidaat willen staanquote:
Ik moest even denken , maar volgens mij had jij een Rewimomeetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |