quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ohja, en dan 'moet' ik in het dreumestopic gaan meeposten he. Het gaat daar over potjes/zindelijkheid, ik geloof dat we daar nog niet helemaal aan toe zijn
![]()
. Gek hoor, ik ga het hier geloof ik wel echt een beetje missen dus ik zal nog meelezen/posten de komende tijd
![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:54 schreef Kyara het volgende:
Tante Soesa, gefeliciteerd met je dreumes en welkom hier!
[..]
Ik was met 18 maanden overdag zindelijk maar heb wel altijd stoffen luiers gedragen. Hoor het wel vaker :-) lisa is er totaal niet mee bezig die heeft van de week toen ze in haar badpak stond in tien minuten 3x op mijn vloer geplast zonder het te weten. Heb ook geen haast eigenlijk komt vanzelf wel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:01 schreef Phaidra het volgende:
Welkom Soesa!Gefeliciteerd met je mooie meisje! Die foto linksonder vind ik gaaf!
Zoë echt heel knap van S. Ik wist niet eens dat het mogelijk was, op haar leeftijd![]()
Jipster, ik me voorstellen dat het behoorlijk tegenvalt. Je denkt bij een tweede al snel dat de grote uitgaven wel mee zullen vallen omdat je al veel in huis hebt. Maar ondertussen...
Naam staat voluit!quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hier verwacht ik ook nog laaaang geen zindelijkheidsdingen!
Goed van M Kyara! Voor jezelf opkomen is belangrijk
Als er hier 2 kindjes bij zouden komen zou het financieel ook ff slikken worden!
SE, hier werkt negeren ook. Heel lastig wel maar ze moet t wel leren
Ah okquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:26 schreef Zoë23 het volgende:
Communiceren iddvolgens mij is rond de 3jr idd gemiddeld in mijn omgeving. Maar er zijn ook ouders die er niet mee bezig gaan ookal kan een kind al aangeven dat hij naar de toilet moet. Moet ook van 2 kanten komen natuurlijk, kind moet er klaar voor zijn maar de ouders moeten er ook iets mee doen.
Een bekende past op kinderen en er zijn ouders die nog niet willen dat hun kinderen uit de luiers gaan omdat het dan geen 'baby's' meer zijn (bij het laatste kind bijv)
Wij hebben een houten zandbak maar vooralsnog geen problemen. Wel dekken wij hem af met oud tentzeil. Het zand is 1 keer zo nat geworden dat M tot in zijn knieën in de modder stond dus dat was geen succes. Nu blijft het zand mooi droog en de zandbak ook netjes.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:43 schreef Jipster het volgende:
Hier een zandbak van hout met bankjes, maar er staat nu onkruid op het zanden in het hout zit ook al 'het weer'.. Hebben meer mensen hier last van met houten zandbak? Hij wordt wel geventileerd, er zitten kieren in het deksel, maat t zand regent dus wel wat nat.
Hebben een klacht ingediend maar neig nu naar een plastic zandbak, terwijl deze zo leuk leuk..![]()
Goed van M., kyara!
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:08 schreef octopussy het volgende:
Ik houd Mia ook nog lang in de luiers. Niet omdat ik haar baby wil houden (dat is ze echt al lang niet meer), maar omdat kinderen die vroeg zindelijk zijn vaak een terugval krijgen omdat ze hun poep ook gaan ophouden wat leidt tot chronische constipatie. Ik heb er eerder een uitgebreide post aan geweid.
Een 3,5 jarige met al maandenlang 5-6 natte broeken per dag is erg frustrerend kan ik je vertellen.
Nee, is ook niets mis mee. Ik zou zelf dan het kind op het potje laten gaan als ze dat aangeeft, maar verder wel gewoon een luier laten dragen. Het aanvoelen van de plasprikkel is goed, maar het leren ophouden niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:12 schreef Zoë23 het volgende:
[..]dat klinkt akelig.
Maar als ze het zelf aangeven, dan is het toch niet verkeerd er losjes in mee te gaan? Heb je eerdere post over zindelijkheid helaas niet gelezen.
Ikzelf gaf het ook al snel aan toen ik klein was vandaar dat we er niet raar van opkijken. Zou er uit mezelf nog niet mee begonnen zijn iig.
Ohzo!quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:19 schreef octopussy het volgende:
[..]
Nee, is ook niets mis mee. Ik zou zelf dan het kind op het potje laten gaan als ze dat aangeeft, maar verder wel gewoon een luier laten dragen. Het aanvoelen van de plasprikkel is goed, maar het leren ophouden niet.
En heb je al wat verzonnen? Kan wel wat ideeën opdoen namelijkquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:34 schreef bitterend het volgende:
Morgen wordt warm! zit te denken wat ik met mijn wildebras ga doen!
Neuh, hier niet iig. M was redelijk laat en die had 'ineens' 4 kiezen. Ok, achteraf was eea verklaarbaar en ik voelde me ook even een ontaarde moeder maar geen echte kiesdrama's gehad.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe later tandjes, hoe meer pijn het doet ? Of is dit onzin ?
Vanmiddag voor gebeld suiker was in orde nu dus verder denken wat het kan zijn...quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:19 schreef kleinzusje het volgende:
Leuk zeg die dreumes ontwikkelingen. Dat communiceren met je kleintje maakt het zo echt !![]()
Se: Nog geen driftbuien hier, maar lees graag mee![]()
Fijn dat M goed voor zichzelf zorgt !
Sam: had je al uitslag van die suiker ? Heb ik er overheen gelezen ?
Mijn oudste kan ook echt goed aangevenbdat ze geplast en gepoept heeft . Maar daar is ze niet mee zindelijk . Ze moeten het voelen aankomenquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:24 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ah ok. Ja echt super knap van haar!
Maar wat je zegt inderdaad: ouders moeten er ook mee bezig gaan. Ik kan me er niks bij voorstellen dat je niet wilt dat je kind uit de luiers gaat, maar ik geloof je zo
. Ik ken wel ouders die volgens mij liever lui dan moe zijn... Die het gewoon teveel gedoe vinden. Allemaal hebben ze kindjes die even oud zijn als mijn oudste en die ook al heel lang kunnen zeggen dat ze gepoept hebben, maar ze doen er niks of weinig mee. Sja, iedereen moet het voor zich weten, maar ik vind t heerlijk, die zindelijkheid!
Oh en Kyara wat goed van M!
Geen idee...hier was het niet de leeftijd maar welke tanden. De snijtanden en kiezen waren echt vreselijk..weken zure poep en af en toe koorts.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe later tandjes, hoe meer pijn het doet ? Of is dit onzin ?
Euh ja, ik zei ook niet dat ze daarmee zindelijk zijn. Ik zei dat dat voor mij het teken is om er wat mee te gaan doen. Zoals ze kennis laten maken met het potje bijvoorbeeld. En pas later komt dan inderdaad die stap dat ze het zelf aan gaan voelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:36 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Mijn oudste kan ook echt goed aangevenbdat ze geplast en gepoept heeft . Maar daar is ze niet mee zindelijk . Ze moeten het voelen aankomen
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
Neuh, hier niet iig. M was redelijk laat en die had 'ineens' 4 kiezen. Ok, achteraf was eea verklaarbaar en ik voelde me ook even een ontaarde moeder maar geen echte kiesdrama's gehad.
Mn moeder riep hetquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:59 schreef bitterend het volgende:
[..]
Geen idee...hier was het niet de leeftijd maar welke tanden. De snijtanden en kiezen waren echt vreselijk..weken zure poep en af en toe koorts.
Wat een hitte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging ze in het zand liggen, met dr voeten omhoog, heel relaxt(natuurlijk net weer te laat met de camera
)
En ze deed het gebaar voor slapen toen ze daar zo relaxt lagVond het echt grappig
![]()
Was leuk! Ik schreef het net nog bij de baby'squote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:08 schreef Kyara het volgende:
Leuke foto's PE! lekker smeerpoets!
Ik ben ook benieuwd hoe het trakteren vandaag bij Soesa is gegaan op het kdv!
Zekerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:15 schreef Kyara het volgende:
Leuk Soesa! Klinkt als een geslaagde dag.
Jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:24 schreef Kyara het volgende:
Mocht je erbij blijven eigenlijk?
Bij ons niet namelijk, zie je ergens gedurende de dag wat foto's terug op het ouderportaal.
Die van jou is nog erger!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat zielig deepfreeze!
Son, E nu al volop in de belangstelling van de jongens! Het is ook een knapperd! Mijn E heeft ook al heel lang een vriendje, ze slapen zelfs samen (op dezelfde slaapkamer)! Het begint ook steeds vroeger tegenwoordig
Tinu, ik heb foto's gemaakt ja. Niet van de andere kindjes trouwens hoor.
Ja, het is er een hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Die van jou is nog erger!
Deepfreeze, wat zielig voor Daan!
En ik wist helemaal niet dat ze kon klimmenze kan volgens mij meer dan ik denk, luilak is t
![]()
Ja, daar kan eigenlijk niets tegen op he. Het maakt het vast niet beter als ik zeg dat ze op een slaapkamer ligt met 3 jongetjes hequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ah wat lief
Die van jou slaapt al samen met jongens. Doet mijn E nog niet hoor
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
3
Ik zou me schamen als ik jou was!
Waar is het fout gegaan
Liefhebbers genoeg! Prachtige kinderen heb je en M lijkt ineens zo groot!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:12 schreef Kyara het volgende:
nieuwe foto's in het fototopic voor de liefhebber
Ja? Hier koelt ze er juist heel erg vanaf. Tijdens de vorige hitte gingen we na het eten nog even afkoelen op de fiets. Maar, terwijl ik dit typ besef ik me dat wij aan de kust wonen en het hier sowieso wat meer waait. Sterker nog, ik zit in de schaduw in de tuin en door de wind wordt het gewoon frisquote:[b]Op vrijdag 2 augustus 2013 15:21 schreef kleinzusje het het volgende:
Soesa: Fietsen hier misschien straks ook. Nu is het nog te warm. Althans durf het nu niet. Vorige keer kookte ze bijna weg in het stoeltje.
Ik werk weer vanaf septemberquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:02 schreef Phaidra het volgende:
KZ, werk jij? En zo ja, op welke dagen ben je vrij? Misschien kunnen we een mini-meet doen!!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik werk weer vanaf september![]()
Dus het zou kunnen !
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]Op dinsdag kunnen bitterend en ik ook! Eventueel naar het bos als het as. dinsdag goed weer is?
Ik ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:08 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
Haha Son wat een boeffie!ik hou ervan!
Zoe leuk!!mooie foto's! Als ik met R naar de kinderboerdie ga, wil ze alleen in het zandbak spelen! de beesten boeien dr niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het plekje zit in een beenplooi. Is dit 'gewoon' gaan smetten door de warmte of...? Het lijkt nu ook of ze zulke plekjes bij haar mondje en billen krijgt![]()
Als we meeten in het midden is het helemaal niet zo verquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:27 schreef Kyara het volgende:
Ziet er niet fijn uit Soesa, hopelijk is het snel weg.
Klinkt goed Tinu!
Leuke foto Son!
Jammer dat er niemand bij mij in de buurt woont om spontaan even te meeten en wat te gaan doen. Maar de 24e zie ik jullie!
Wanneer is Susie eigenlijk terug van vakantie?
Jazekerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:45 schreef kleinzusje het volgende:
Klinkt heerlijk Clubsoda !![]()
Soesa: vertrouw je wel op de Apotheker ? Anders toch even HA bellen ?
Ah, thanks voor de tip! Gaan we morgen doen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en wat ik nog wilde zeggen Soesa was, dat het goed helpt als je zinkzalf over de miconazol smeert.
Weet niet of je dat al gehoord had hoor, maar de huisarts gaf die tip aan mij laatst,
En hier werkte het iig goed, geen idee hoe het uiteraard was geweest als ik het niet gedaan had. Maar ik las ook zoiets op internet.
Ik had het ook niet verwacht. Dus dacht even van 11 tot 1 te zwemmen. Maar hij was zo ontspannen. En vanavond ook weer. Gewoon lekker omrollen tot je een plekje hebt, en oogjes dicht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:13 schreef Kyara het volgende:
Klinkt goed DF. M gaat dan echt niet slapen. Die is dan zo moe dat er geen land meer mee te bezeilen is en dan wordt hij huilerig en dat is het moment om te gaan. Thuis was ie zo moe dat hij meteen naar bed wilde, alleen stond hij binnen het uur ook weer zijn knuffels uit bed te gooien.
Ik kreeg trouwens van de huisarts een recept waar de miconazol al vermengt zat met de zinkzalf.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en wat ik nog wilde zeggen Soesa was, dat het goed helpt als je zinkzalf over de miconazol smeert.
Weet niet of je dat al gehoord had hoor, maar de huisarts gaf die tip aan mij laatst,
En hier werkte het iig goed, geen idee hoe het uiteraard was geweest als ik het niet gedaan had. Maar ik las ook zoiets op internet.
Ahhww!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:41 schreef Zoë23 het volgende:
Ik zag je post in het 2streepjes topic en toen ging ik nog meer rammelen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:53 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wat lullen jullie veel nieuwe dreumesmoedersDat zijn we hier helemaal niet gewend
![]()
Ja dat zei de ha ook, maar dat.werd niet meer vergoed zei ze (en ze had het erover dat een tube 50 euro kost dus tha)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik kreeg trouwens van de huisarts een recept waar de miconazol al vermengt zat met de zinkzalf.
Ohw goh wat vreemd, ik heb toen niets bijbetaald en bij de verzekering is ook niet zo'n bedrag geclaimed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja dat zei de ha ook, maar dat.werd niet meer vergoed zei ze (en ze had het erover dat een tube 50 euro kost dus tha)
Dus los smeren, ook niet erg
Huilen miepen zeuren stervende zwaan tot n uur of 12 dan gaat ze naar bed en pas vanaf n uur of 2 vrolijk met totaal niet luisteren. Eerst dachten we te weinig slaap maar ze slaapt van 8 tot half 9 sochtends...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:49 schreef kleinzusje het volgende:
Grondige posster meldt zich![]()
Sam: 15 maanden sprong ? geen idee, wat is er loos ??
En dit inderdaadquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:25 schreef Kyara het volgende:
en ook nog even eenvoor jou, het moet soms best confronterend zijn, al die verhalen over een 2e kindje.
Hehehequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:03 schreef kleinzusje het volgende:
Fee, Die speendan heb ik in een vorig leven dus al kinderen gehad
"Fikkie" is haar middle name
Ah wat sneu zegquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
Even zonder bijlezen, de uitlag zit nu over haar hele lichaampje. We hebben net maar even de hap gebeld en die willen haar toch wel even zien. Schimmelzal/zinkzalf doen helemaal niks, het wordt alleen maar erger! Ze is verder wel vrolijk maar begint ook af en toe te huilen uit het niets (pijn.). Nouja, al met al wilden ze toch dat ze langskwam. We hebben om 4 uur gebeld en kunnen al om 10 over 5 terecht, best snel ook!
Kind heeft altijd wat
Oh, en ze zet net ook 2 stapjes achter elkaar
+1quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hoe t nu loopt maakt wel dat ik niet eens rammel sowieso zit een 3e 4e niet in de planning, maar op het moment hoeft het ook niet zo voor mij.
Jup, voor de zoveelste keer een antibiotica kuurquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:58 schreef kleinzusje het volgende:
Gatver Soesa wat naar![]()
Arm meisje bah !
Wel fijn dat jullie zo snel terecht konden. Voor wat het waard is. En nu ? Medicijnen ? Stoppen met die zalf ? Beterschapen jompel voor de stapjes
Och arme!! Dat is wel de jackpotquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:45 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nou, arm, arm meisje
Ze heeft:
2 ontstoken oren
Krentenbaard op haar been, billen en onder haar lip
Vijfde ziekte
Ohja en er komen 3 tanden door!
En alsnog vrolijk
Ah gossie, wat sneu zeg!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:45 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nou, arm, arm meisje
Ze heeft:
2 ontstoken oren
Krentenbaard op haar been, billen en onder haar lip
Vijfde ziekte
Ohja en er komen 3 tanden door!
En alsnog vrolijk
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:12 schreef bitterend het volgende:
Ik denk dat ze het licht uit en aan doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach Fee, S ook al zo gevallen! Ik stond er praktisch naast ook nog, maar was benieuwd hoe hij het zelf wilde oplossen... Fail van mijn kant dus ook nog
Venus in pocketformaat
© loveli
Helemaal alleen laat ik haar niet met het badje hoor. Dat vind ik ook eng, maar bij Floris hield de deur idd makkelijker dicht dan nu met haar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:28 schreef Zoë23 het volgende:
Sonnetje
met 2kindjes is dat ook weer anders natuurlijk, had ik niet over nagedacht
Ja, en dan zit ik met een drijfnatte, heel erg vieze en heel erg niet-blije en gillende dreumes boven terwijl er nog 2 baby's naar beneden moetenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat valt bij mijn dreumes nog wel mee, meestal (nou ja die 2x dat het gebeurd is geloof ik) neem ik haar mee naar boven.
Bij jou wordt dat lastiger iddquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:22 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, en dan zit ik met een drijfnatte, heel erg vieze en heel erg niet-blije en gillende dreumes boven terwijl er nog 2 baby's naar beneden moeten
Hij is leuk hè! I. heeft hem van mijn schoonzus gekregen voor z'n verjaardag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:13 schreef Kyara het volgende:
Wat sneu Phaidra
En Fee ook al.
Dat hebben we hier gelukkig nog niet gehad.
En lekker in het bad! Gaaf ding trouwens!
Echte liefdequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:20 schreef kleinzusje het volgende:
Badjes verhalen![]()
Phaidra: Daar kijkt mn meisje doorheen, het gaat om het innerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lisa houd niet van kussen en knuffelen en da valt ook te zien bij onze kittens. Hup aan staart en poot de lucht in en als je dan niet meer wilt laat je ze vallen...quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:34 schreef Zoë23 het volgende:
Ik ben vanmorgen met S opgestaan en kreeg de hele ochtend kusjes![]()
We hebben ook een kitten geknuffeld, echt zo lief. S en de kitten waren dol op elkaar. S is sowieso dol op katten en konijntjes enzo
Het is idd echt leukquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:59 schreef bitterend het volgende:
Son fijn dat je mocht uitslapen! ook wel lekker dat je kleintje je mist he als je even boven bent![]()
Fietsen met je kinders is ZO leuk! ik besef me dat wij hier in NL gezegend zijn met goede fietspaden! en je bent zo in kinderboerderijen! Dat is in Parijs echt een ander koek!
Balen van het vroeg wakker zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:59 schreef bitterend het volgende:
DF, ik gaf haar water en ging naast haar liggen en zo is ze uiteindelijk is slaap gevallen! ze was weer om half 6 wakker vanochtend![]()
Gisteren was papa de sjaak dus ik was het vanochtend![]()
Trouwens, waar waren jullie in de UK op vakantie? camping? ik wil ook graag maar ben zo bang met dat andersom rijdenWe willen graag naar Schotland trouwens!
Wat grappig dat Daan de nee fase in het Engels heeft![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben loch ness in 2 etappes gedaan. Was 700+ km, gekozen om halverwege een bed&breakfest te doen. En de midlands was mooi halverwege (toevallig het dorp van de b&b). Newcastle is dan ideaal. Dfds heeft ook mooie boten, maar weet niet hoe het zit met kinderbedden (stenaline naar Harwich had een ledikant voor Daan aan boord). En je rijdt echt vroeg van de boot, liefst zondagochtend, want dan liggen de Engelsen nog plat en kun je rustig wennenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:28 schreef bitterend het volgende:
Hahaha Kyara papa's borsthaarHier trekt ze aan papa's borsthaar
![]()
DF ziet er mooi uit!! hoe lang rijden zou Schotland zijn? denk dat het handig is met de boot naar New Castle. Ik moet echt over mijn angst voor andersom rijden!
Hier hebben we dat met Duitsland. Maakt niet uit wanneer, maar als wij er zijn, is er altijd regen. Doe mij Engeland dan maarquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat is goed te doen dan DF!
Ben alleen bang dat we met mijn geluk 2 weken regen hebben
Maaar ooit ga ik erheen
Dikkie dikquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:37 schreef Troeta het volgende:
Dank u!
Ik lees niet in, want moe![]()
ook aan vakantie toe!
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:40 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Hier hebben we dat met Duitsland. Maakt niet uit wanneer, maar als wij er zijn, is er altijd regen. Doe mij Engeland dan maar
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:53 schreef Troeta het volgende:
pfff, snap niet eens waar je het over hebt klainzusje
quote:
Das toch vreemd ? Alle De meeste babys worden toch 1quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Vast niet, maar we zijn ook met minder hier volgens mij
Dat is dan toch een mooi topic onderwerpquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:06 schreef Troeta het volgende:
iedereen is moe van die drukke dreumessen.
Ik lees de hele tijd dikke dreumesenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:06 schreef Troeta het volgende:
iedereen is moe van die drukke dreumessen.
Qua gewichtquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Er vallen altijd best wat mensen af zo in het eerste jaar
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
![]()
Ik ga maar eens slapen...morgen weer werken...
Das niet waarquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:09 schreef Troeta het volgende:
Nou idd! Ik was zo slank na de bevalling, op de foto's van vandaag zag ik hoe dik ik weer was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |