abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129534231
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_129534264
Tante Soesa, gefeliciteerd met je dreumes en welkom hier! w/

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ohja, en dan 'moet' ik in het dreumestopic gaan meeposten he :o. Het gaat daar over potjes/zindelijkheid, ik geloof dat we daar nog niet helemaal aan toe zijn :D ;). Gek hoor, ik ga het hier geloof ik wel echt een beetje missen dus ik zal nog meelezen/posten de komende tijd :D
:P

(ja, alles wordt tegen je gebruikt)
  woensdag 31 juli 2013 @ 09:06:08 #3
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129534424
quote:
17s.gif Op woensdag 31 juli 2013 08:54 schreef Kyara het volgende:
Tante Soesa, gefeliciteerd met je dreumes en welkom hier! w/

[..]

:P

(ja, alles wordt tegen je gebruikt)
[/quote]

:D

Ik wilde ons net komen melden O+

Hoi! Ik heb vandaag om 12:53 ook een heuse dreumes! E (Elin) is haar naam en zo zag het afgelopen jaar eruit:

Ik heb hier al wat meegelezen dus ik haak gewoon aan.

Zoë, wat ongelooflijk knap van S! Hoe gaat het verder met jullie?

Ik mis E ook als ik werk en ook als ze lang slaapt en ik niks meer te doen heb :')

Ohja, ze heeft vandaag (net zoals zondag toen we haar verjaardag vierden) een stapje of 2 losgezet en ik heb het nu eindelijk gezien (zondag miste ik t :( ) *O*
  woensdag 31 juli 2013 @ 09:11:31 #4
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_129534493
Welkom Tante Soesa! Wat een lekker ding!

Zoë, wat goed van S.!

Sonnetje, ik snap dat wel dat je het spannend vind, een 'vreemde' in huis! Hopelijk gaat alles goed!
(en de shorts zitten in de was nu, ik maak vanmiddag een foto!)
pi_129534634
Gefeliciteerd Soesa met je meisje! *O* lieve foto's O+

Ik mis mijn kind niet extreem als hij niet bij me is. Is ook een soort zelfbescherming denk ik, als ik hem alrijd enorm zou missen als hij bij papa is dan had ik ook geen leven. Maar ik geniet er wel enorm van hem nu in de vakantie voortdurend om me heen te hebben. Het is zo'n leuk ventje O+

Ik ga hem maar eens in de Manduca slingeren en dan de bergen in!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 31 juli 2013 @ 09:21:46 #6
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_129534686
Ik weet niet meer of ik Sonnetje nou al had gefeliciteerd, anders bij deze alsnog! *O*
En ook een *O* voor tante_Soesa!
Welkom allebei :). En ook beide zulke lieve, mooie fotospams O+ .

Zoë wat is jouw dame snel! :o Erg knap hoor. Ben benieuwd of t zich doorzet!

Clubsoda! :W Veel plezier in de bergen vandaag! Hoop dat jullie een hele fijne vakantie hebben, maar t klinkt al goed!

Ik vind t soms wel erg fijn, hoor, om een dagje kind-loos te zijn :@ . Dus ze erg missen doe ik ook niet. Wel als het langer dan een dag en een nacht gaat duren! En ik ben ook altijd heel blij om ze weer te zien :).
pi_129535099
Gefeliciteerd Soesa en welkom !!! *O*
En nu bijlezen met c_/
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_129535237
Welkom Soesa!

Zoé wat een snelle dame, lijkt me wel handig tzt een zindelijk kind :Y
pi_129535422
Zindelijkheid is hier echt nog zo ver weg! In dit tempo hoop ik dat hij zindelijk is voordat hij naar de middelbare school gaat.... :D

Denk dat wij volgend jaar beginnen met potjes neerzetten en zo. Tenzij hij er al eerder aan toe is. En misschien vinden de meiden het dan ook interessant en hou ik dan ineens heel veel geld over als ik geen luiers meer hoef te kopen.
pi_129535689
Haha ja kyara dat is een grote uitgavenpost!

Ik heb gisteren beetje zitten berekenen, en een tweede kindje hakt er ook financieel aardig in. Extra kinderopvangkosten, nieuwe auto, eigenlijk wil vriend ook een dag thuis, maar dat is wel een 1/5 salaris inleveren.. En je wil ook nog voldoende sparen etc. :X
pi_129537204
Welkom Soesa! *O* Gefeliciteerd met je mooie meisje! Die foto linksonder vind ik gaaf!

Zoë echt heel knap van S. Ik wist niet eens dat het mogelijk was, op haar leeftijd :o

Jipster, ik me voorstellen dat het behoorlijk tegenvalt. Je denkt bij een tweede al snel dat de grote uitgaven wel mee zullen vallen omdat je al veel in huis hebt. Maar ondertussen...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129537351
Ja inderdaad, qua kosten heb ik liever een nieuwe kinderwagen dan een nieuwe auto eigenlijk :D haha
pi_129537455
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 11:01 schreef Phaidra het volgende:
Welkom Soesa! *O* Gefeliciteerd met je mooie meisje! Die foto linksonder vind ik gaaf!

Zoë echt heel knap van S. Ik wist niet eens dat het mogelijk was, op haar leeftijd :o

Jipster, ik me voorstellen dat het behoorlijk tegenvalt. Je denkt bij een tweede al snel dat de grote uitgaven wel mee zullen vallen omdat je al veel in huis hebt. Maar ondertussen...
Ik was met 18 maanden overdag zindelijk maar heb wel altijd stoffen luiers gedragen. Hoor het wel vaker :-) lisa is er totaal niet mee bezig die heeft van de week toen ze in haar badpak stond in tien minuten 3x op mijn vloer geplast zonder het te weten. Heb ook geen haast eigenlijk komt vanzelf wel.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_129537539
S is toch 'pas' 14,5 maand dacht ik? Scheelt nog best met 18 maanden ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129537914
Ze is dan ook nog niet zindelijk he ;)
pi_129540939
Soesa, welkom hier! En nogmaals gefeliciteerd :D

Zoe, wat knap van S! Verschil met mijn 3 jarige die nu een beetje geïnteresseerd raakt!

Hier valt t me best mee wat een 2e kost eigenlijk. Althans of we zijn ons geld beter gaan uitgeven :') dat kan ook best.
pi_129541134
Jongens, wat doe ik met een baby/dreumes die een driftbui heeft? Ze wil niet in de maxi cosi, krijsen, overstrekken en dr bodywarmer mocht ook absoluut niet aan!

Probeer dr nu af te leiden.. Lukt niet echt haha!
pi_129541462
Even laten razen? :P
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_129541759
Tante soesa gefeliciteerd!! *O*
Wat knap dat ze al stapjes zet
Hier gaat het goed :) merk echt dat S zich sinds de goede medicatie zich veel beter voelt. Het is nu echt 100% genieten en ze kan bijna alles eten behalve fruit. Maak me veel minder zorgen, een heel verschil van 4-6x pd overgeven naar helemaal niet meer overgeven.

Jipster
Ja handig als ze zindelijk is voor nr 2 komt :9

Fee
Ben ik ook nieuwsgierig naar

SE
Ik zou S in zo'n geval even laten en 5min later weer proberen

Phaidra
Ja S is 14,5mnd. Ik was zelf ook vroeg zindelijk.

Ik doe veel op gevoel en ik weet dat elk kind anders is. Als S het niet zelf aan had gegeven had ik echt geen potje gekocht.
  woensdag 31 juli 2013 @ 13:48:39 #20
250838 Fee-nix
pi_129542294
Zoë, hoe heeft S het zelf aangegeven? Gewoon nieuwsgierig, hoor :). Begon ze het te zeggen wanneer ze gepoept had?

Hier is m'n oudste net zindelijk. Hij is 3 jaar en 3 maanden! Maar toch, dat is gewoon gemiddeld tegenwoordig. Maar ik heb wel zo'n gevoel dat S er sneller mee zal zijn. Die zegt nu soms al dat hij heeft gepoept (maar de helft van de tijd klopt dat niet :P ).
Mijn uitgangspunt bij het zindelijk 'maken': ik moet kunnen communiceren met m'n kind en het kind moet het zelf kunnen aangeven wanneer het heeft gepoept (en dat het dus echt waar is ;) ). Wie weet kan ik t over een paar maandjes ook met S proberen. Zal idd veel in luiers schelen!
pi_129543349
Heb dr even op de grond gezet en laten doen... En inderdaad even later weer geprobeerd (zonder bodywarmer) toen ging het redelijk. Als ze eenmaal vastgeklikt in de mc zit en je gaat lopen is alles weer ok. Probleem met het overstrekken is dat je dan de riempjes niet vast krijgt :+ Moet wel wennen aan deze nieuwe levensfase, klein driftkopje...

Zoë wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met S!
pi_129543690
Feenix
Laatst toen het erg warm was ging ze of in de badkamer plassen (neem haar mee als ik zelf ook ga plassen) en in een hoekje in de tuin(bij het spelen gewoon luier enz uit. Ze had ervoor op schoot gezeten koekje gegeten enzo). Alsof ze een moment uitkoos om te plassen. Als ik rook dat ze gepoept had zei ik: heb je gepoept? En dan bevestigen 'ja je hebt gepoept' en als ik het nu vraag dan lacht ze of zegt 'ja'.
9 vd 10x klopt het.
Later viel het me op dat ze aan haar romper of luier zit als ze moet plassen en ze gaat nu dus naar haar potje toe.

Communiceren idd :Y volgens mij is rond de 3jr idd gemiddeld in mijn omgeving. Maar er zijn ook ouders die er niet mee bezig gaan ookal kan een kind al aangeven dat hij naar de toilet moet. Moet ook van 2 kanten komen natuurlijk, kind moet er klaar voor zijn maar de ouders moeten er ook iets mee doen.
Een bekende past op kinderen en er zijn ouders die nog niet willen dat hun kinderen uit de luiers gaan omdat het dan geen 'baby's' meer zijn (bij het laatste kind bijv)

SE
:*
Ja zulke momenten komen altijd onhandig uit haha. Ik heb geleerd: wat je aandacht geeft dat groeit. En vaak is dat ook wel zo.
Hoe gaat het verder met jou/jullie?
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:30:22 #23
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129545783
M heeft niet eens in de gaten dat hij gepoept heeft. Die is veel te druk met spelen.

We hadden vandaag wel een kleine mijlpaal. We hadden visite van een vriendin met haar dochter van 4 en ze gingen samen in de zandbak spelen. En M pakte gewoon zijn speelgoed, pakte ook af van het meisje (niet uit haar handen maar zij was taartjes aan het bakken en dat snapt hij natuurlijk nog niet) en liet zich niet kisten. *G*

Hier waren de uitgaven voor nummer 2 en 3 sowieso hoog. Andere auto, andere kinderwagen, maxicosi erbij. Wel veel geleend ook, had echt geen zin om nog een wipstoeltje, bumbo etc aan te schaffen. Kinderopvang vond ik dan weer meevallen omdat je voor een 2e (en verder) zoveel meer terugkrijgt.
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:06:37 #24
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129547111
Hier verwacht ik ook nog laaaang geen zindelijkheidsdingen!

Goed van M., Kyara! Voor jezelf opkomen is belangrijk :)

Als er hier 2 kindjes bij zouden komen zou het financieel ook ff slikken worden :X!

SE, hier werkt negeren ook. Heel lastig wel maar ze moet t wel leren :Y
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:07:11 #25
381212 Gulara
From the future
pi_129547140
M. goed hoor dat je je speelgoed bewaakt. Is wel nodig straks met twee zusjes!

En zindelijk worden zou je eigenlijk haast in één keer doen inderdaad. Net zo makkelijk. ^O^
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:08:17 #26
381212 Gulara
From the future
pi_129547200
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hier verwacht ik ook nog laaaang geen zindelijkheidsdingen!

Goed van M Kyara! Voor jezelf opkomen is belangrijk :)

Als er hier 2 kindjes bij zouden komen zou het financieel ook ff slikken worden :X!

SE, hier werkt negeren ook. Heel lastig wel maar ze moet t wel leren :Y
Naam staat voluit!
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:10:36 #27
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129547308
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Gulara het volgende:

[..]

Naam staat voluit!
Dank u!
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:24:03 #28
250838 Fee-nix
pi_129547742
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:26 schreef Zoë23 het volgende:

Communiceren idd :Y volgens mij is rond de 3jr idd gemiddeld in mijn omgeving. Maar er zijn ook ouders die er niet mee bezig gaan ookal kan een kind al aangeven dat hij naar de toilet moet. Moet ook van 2 kanten komen natuurlijk, kind moet er klaar voor zijn maar de ouders moeten er ook iets mee doen.
Een bekende past op kinderen en er zijn ouders die nog niet willen dat hun kinderen uit de luiers gaan omdat het dan geen 'baby's' meer zijn (bij het laatste kind bijv)

Ah ok :). Ja echt super knap van haar!

Maar wat je zegt inderdaad: ouders moeten er ook mee bezig gaan. Ik kan me er niks bij voorstellen dat je niet wilt dat je kind uit de luiers gaat :o , maar ik geloof je zo ;). Ik ken wel ouders die volgens mij liever lui dan moe zijn... Die het gewoon teveel gedoe vinden. Allemaal hebben ze kindjes die even oud zijn als mijn oudste en die ook al heel lang kunnen zeggen dat ze gepoept hebben, maar ze doen er niks of weinig mee. Sja, iedereen moet het voor zich weten, maar ik vind t heerlijk, die zindelijkheid!

Oh en Kyara wat goed van M!
pi_129548380
Hier een zandbak van hout met bankjes, maar er staat nu onkruid op het zand :X en in het hout zit ook al 'het weer'.. Hebben meer mensen hier last van met houten zandbak? Hij wordt wel geventileerd, er zitten kieren in het deksel, maat t zand regent dus wel wat nat.

Hebben een klacht ingediend maar neig nu naar een plastic zandbak, terwijl deze zo leuk leuk.. :{

Goed van M., kyara!
pi_129553096
Leuk zeg die dreumes ontwikkelingen. Dat communiceren met je kleintje maakt het zo echt ! O+
Se: Nog geen driftbuien hier, maar lees graag mee ;)
Fijn dat M goed voor zichzelf zorgt !
Sam: had je al uitslag van die suiker ? Heb ik er overheen gelezen ?
  woensdag 31 juli 2013 @ 20:08:35 #31
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129554652
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:43 schreef Jipster het volgende:
Hier een zandbak van hout met bankjes, maar er staat nu onkruid op het zand :X en in het hout zit ook al 'het weer'.. Hebben meer mensen hier last van met houten zandbak? Hij wordt wel geventileerd, er zitten kieren in het deksel, maat t zand regent dus wel wat nat.

Hebben een klacht ingediend maar neig nu naar een plastic zandbak, terwijl deze zo leuk leuk.. :{

Goed van M., kyara!
Wij hebben een houten zandbak maar vooralsnog geen problemen. Wel dekken wij hem af met oud tentzeil. Het zand is 1 keer zo nat geworden dat M tot in zijn knieën in de modder stond dus dat was geen succes. Nu blijft het zand mooi droog en de zandbak ook netjes.
pi_129554662
Ik houd Mia ook nog lang in de luiers. Niet omdat ik haar baby wil houden (dat is ze echt al lang niet meer), maar omdat kinderen die vroeg zindelijk zijn vaak een terugval krijgen omdat ze hun poep ook gaan ophouden wat leidt tot chronische constipatie. Ik heb er eerder een uitgebreide post aan geweid.

Een 3,5 jarige met al maandenlang 5-6 natte broeken per dag is erg frustrerend kan ik je vertellen.
  woensdag 31 juli 2013 @ 20:10:35 #33
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129554739
Wat betreft de driftbuien: ik heb wel eens een krijsende, overstrekkende, zichzelf achterovergooiend dreumes in bed gelegd omdat hij zo moe was. Speen er in en zodra ik de kamer uit was sliep hij. En soms zet ik hem op de grond (meestal leg ik hem dan neer, want zitten of staan wil hij dan echt niet) en dan laat ik hem even gaan. Negeren werkt hier meestal goed. Afleiden werkt vooral goed als hij boos ie omdat hij ergens niet mag zijn of aan mag komen.
pi_129554741
Ik laat R niet vaak naakt rond lopen, we hebben geen leren bank en als ze erop zit en plast zal ik het niet zo fijn vinden.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_129554825
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:08 schreef octopussy het volgende:
Ik houd Mia ook nog lang in de luiers. Niet omdat ik haar baby wil houden (dat is ze echt al lang niet meer), maar omdat kinderen die vroeg zindelijk zijn vaak een terugval krijgen omdat ze hun poep ook gaan ophouden wat leidt tot chronische constipatie. Ik heb er eerder een uitgebreide post aan geweid.

Een 3,5 jarige met al maandenlang 5-6 natte broeken per dag is erg frustrerend kan ik je vertellen.
-O- dat klinkt akelig.
Maar als ze het zelf aangeven, dan is het toch niet verkeerd er losjes in mee te gaan? Heb je eerdere post over zindelijkheid helaas niet gelezen.
Ikzelf gaf het ook al snel aan toen ik klein was vandaar dat we er niet raar van opkijken. Zou er uit mezelf nog niet mee begonnen zijn iig.
pi_129554859
Hier geen driftbuien meer. Alleen als ze heel moe is maar dan gaat ze gewoon op de grond liggen en erg in haar ogen wrijven.

Soesa gefeliciteerd met je mooie kleintje O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_129555027
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:12 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

-O- dat klinkt akelig.
Maar als ze het zelf aangeven, dan is het toch niet verkeerd er losjes in mee te gaan? Heb je eerdere post over zindelijkheid helaas niet gelezen.
Ikzelf gaf het ook al snel aan toen ik klein was vandaar dat we er niet raar van opkijken. Zou er uit mezelf nog niet mee begonnen zijn iig.
Nee, is ook niets mis mee. Ik zou zelf dan het kind op het potje laten gaan als ze dat aangeeft, maar verder wel gewoon een luier laten dragen. Het aanvoelen van de plasprikkel is goed, maar het leren ophouden niet.
pi_129555344
Hier een houten zandbak van de Lidl van vorig jaar. Is er een met een deksel van een plastic zeil dat je ook omhoog kan schuiven als zonnescherm.
Ik doe hem niet consequent elke avond dicht, een beetje water in de zandbak is niet erg, dan blijft het beter plakken en een beetje luchten is ook goed.
Maar regelmatig is ie ook wel dicht zeker als er hevige regen voorspeld is of om te voorkomen dat ie als kattenbak gebruikt wordt door rondzwervende katten hier in de buurt (een keer gehad, zag het gelukkig voor dat Jelle er met z'n hand in zat..) }:|
pi_129555522
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:19 schreef octopussy het volgende:

[..]

Nee, is ook niets mis mee. Ik zou zelf dan het kind op het potje laten gaan als ze dat aangeeft, maar verder wel gewoon een luier laten dragen. Het aanvoelen van de plasprikkel is goed, maar het leren ophouden niet.
Ohzo!
Nee ze draagt gewoon 24/7 een luier behalve boven voor ze in bad gaat, mag ze rondrennen zonder luier en dan plaste ze dus meestal in de badkamer(voordat we een potje hadden) en buiten als het mooi weer is mag ze zonder luier (beschutte tuin) Als ze naar het potje loopt gaat ze er op. Gedurende de dag heeft ze ook nog wel plas in dr luier en als we een ochtend weggaan denken we niet aan het potje. Moet wel leuk blijven.
pi_129555541
Ik heb die uitgebreide post gelezen octo. Heeft me wel aan het twijfelen gebracht.
Geen zandbak hier ;)
pi_129555624
Morgen wordt warm! zit te denken wat ik met mijn wildebras ga doen!
  woensdag 31 juli 2013 @ 20:58:28 #42
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_129556815
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:34 schreef bitterend het volgende:
Morgen wordt warm! zit te denken wat ik met mijn wildebras ga doen!
En heb je al wat verzonnen? Kan wel wat ideeën opdoen namelijk :+ *O*
Rayen 2½ jaar!
pi_129558211
Misschien naar een pierenbadje ofzo!
pi_129560906
Hoe later tandjes, hoe meer pijn het doet ? Of is dit onzin ?
pi_129561995
Soesa! Van harte gefeliciteerd met die grote meid van je!! Tot over een paar dagen!:D
  woensdag 31 juli 2013 @ 23:33:14 #46
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129563798
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
Neuh, hier niet iig. M was redelijk laat en die had 'ineens' 4 kiezen. Ok, achteraf was eea verklaarbaar en ik voelde me ook even een ontaarde moeder maar geen echte kiesdrama's gehad.
  woensdag 31 juli 2013 @ 23:34:23 #47
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129563837
We gaan vrijdag naar een plas in de buurt met alle kinderen (oma gaat mee). Ben heel benieuwd f dat gaat met 3. Morgen met badje in de tuin.
pi_129564359
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:19 schreef kleinzusje het volgende:
Leuk zeg die dreumes ontwikkelingen. Dat communiceren met je kleintje maakt het zo echt ! O+
Se: Nog geen driftbuien hier, maar lees graag mee ;)
Fijn dat M goed voor zichzelf zorgt !
Sam: had je al uitslag van die suiker ? Heb ik er overheen gelezen ?
Vanmiddag voor gebeld suiker was in orde nu dus verder denken wat het kan zijn...
pi_129569271
Soesa, gefeliciteerd met je dochter *O*. Mooie fotospam. En welkom hier!

Kyara, voor een voor zich opkomende M *G*. Leuke plannen voor vrijdag. Ik moet zelf ook nog bedenken wat te doen na controleafspraak in het zkh voor de grote.

Octo, klinkt naar. Ik hoop dat Mia dat niet heeft.

Hier weer een bagger nacht, stomme tandjes :(
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_129577008
Welkom Soesa met je meid!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_129579393
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:24 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Ah ok :). Ja echt super knap van haar!

Maar wat je zegt inderdaad: ouders moeten er ook mee bezig gaan. Ik kan me er niks bij voorstellen dat je niet wilt dat je kind uit de luiers gaat :o , maar ik geloof je zo ;). Ik ken wel ouders die volgens mij liever lui dan moe zijn... Die het gewoon teveel gedoe vinden. Allemaal hebben ze kindjes die even oud zijn als mijn oudste en die ook al heel lang kunnen zeggen dat ze gepoept hebben, maar ze doen er niks of weinig mee. Sja, iedereen moet het voor zich weten, maar ik vind t heerlijk, die zindelijkheid!

Oh en Kyara wat goed van M!
Mijn oudste kan ook echt goed aangevenbdat ze geplast en gepoept heeft . Maar daar is ze niet mee zindelijk . Ze moeten het voelen aankomen
*poef* nu is het weg
pi_129582011
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
Geen idee...hier was het niet de leeftijd maar welke tanden. De snijtanden en kiezen waren echt vreselijk..weken zure poep en af en toe koorts.

Wat een hitte :o
pi_129584414
Ik vind het nu heerlijk weer. Strakblauwe lucht, niet te klef en af en toe een beetje wind.

M heeft lekker buiten gespeeld met zijn badje (hij heeft 2x het bad omgegooid en is daarbij zeiknat geworden....) en in de zandbak. En lekker in zijn blote kont buiten gekropen (en uiteraard ging hij plassen zodra hij binnenkwam, op het moment dat ik er achteraan liep met een luier :D ).

Dus nu een smoezelige, vermoeide en hongerige dreumes O+
  donderdag 1 augustus 2013 @ 17:30:26 #54
250838 Fee-nix
pi_129584702
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:36 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Mijn oudste kan ook echt goed aangevenbdat ze geplast en gepoept heeft . Maar daar is ze niet mee zindelijk . Ze moeten het voelen aankomen
Euh ja, ik zei ook niet dat ze daarmee zindelijk zijn. Ik zei dat dat voor mij het teken is om er wat mee te gaan doen. Zoals ze kennis laten maken met het potje bijvoorbeeld. En pas later komt dan inderdaad die stap dat ze het zelf aan gaan voelen.
pi_129586179
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:33 schreef Kyara het volgende:

[..]

Neuh, hier niet iig. M was redelijk laat en die had 'ineens' 4 kiezen. Ok, achteraf was eea verklaarbaar en ik voelde me ook even een ontaarde moeder maar geen echte kiesdrama's gehad.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:59 schreef bitterend het volgende:

[..]

Geen idee...hier was het niet de leeftijd maar welke tanden. De snijtanden en kiezen waren echt vreselijk..weken zure poep en af en toe koorts.

Wat een hitte :o
Mn moeder riep het :+ En die roept wel meer :+
Ze poept misschien eerder op een potje dan dat ze tandjes heeft ;) Niks nog :)
Tinu: :* voor de rot nacht
Sam: Wat fijn dat ze geen suiker heeft. Nu afwachten wat het dan wel is.

Lekker in het bos geweest ! Super weer O+
  donderdag 1 augustus 2013 @ 20:59:46 #56
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_129590379
Welkom Soesa, mooie foto spam :)

Vandaag was Cristel lekker bij ons in de 'tuin' aan het spelen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ging ze in het zand liggen, met dr voeten omhoog, heel relaxt :P (natuurlijk net weer te laat met de camera }:| )

En ze deed het gebaar voor slapen toen ze daar zo relaxt lag :P Vond het echt grappig :s)
pi_129590521
Christel! :D O+

KZ heerlijk die bos!! ik wil oooooooooook!! ik weet alleen niet hoe ik bij die kleine badje moet komen!
pi_129590717
Leuke foto's PE! lekker smeerpoets!

Ik ben ook benieuwd hoe het trakteren vandaag bij Soesa is gegaan op het kdv!
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:12:50 #59
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_129590868
Cristel O+ Zo'n jurk en dan zo zwart, heerlijk :D
Oude (on)bekende.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:14:14 #60
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129590928
quote:
17s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:08 schreef Kyara het volgende:
Leuke foto's PE! lekker smeerpoets!

Ik ben ook benieuwd hoe het trakteren vandaag bij Soesa is gegaan op het kdv!
Was leuk! Ik schreef het net nog bij de baby's :@, ze had een bellenblaas + nijntje biscuitjes getrakteerd/in de mandjes gelegd voor mee naar huis. Ze kreeg een feestmuts op, er hingen slingers en ze kreeg een cadeautje!

Leuke foto's PE :D. Lekker vies :Y)

KZ, hier heeft ze ook niet heel veel last van de doorkomende tanden en mijn meisje is ook niet heel vroeg. Er komen er nu wel ineens drie (!) tegelijk ;(
pi_129591002
Leuk Soesa! Klinkt als een geslaagde dag.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:22:08 #62
250838 Fee-nix
pi_129591289
Cristel :D O+ . Super foto's!

Soesa, klinkt als een leuke verjaardag op t KDV :).

Tanden... tijdje geleden kreeg S drie kiezen en een snijtand. Allemaal tegelijk! Daar had ie best wat last van. Nu is het al weer een hele tijd rustig in z'n mondje. Volgens mij moet hij in totaal nog maar 4 kiezen.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:22:52 #63
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129591313
quote:
17s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:15 schreef Kyara het volgende:
Leuk Soesa! Klinkt als een geslaagde dag.
Zeker :Y en ik moest daarna werken }:|
pi_129591376
Mocht je erbij blijven eigenlijk?

Bij ons niet namelijk, zie je ergens gedurende de dag wat foto's terug op het ouderportaal.
pi_129591456
Soesa klinkt erg leuk! O+

Kind heeft vandaag bijna niks gegeten..en nu is ze wakker en ik hoor dr huilen ;( ga haar even borst geven en dan ook naar bed :Z
pi_129591507
PE, wat een lekker moddermoppie!

De zandbak is hier gewoon open. Geen last van katten en ook geen last van plantjes etc. Alleen na een paar maand niet spelen (zoals de herfst) dan is het groen. Maar vaak verversen we het zand toch wel over de winter...

Zindelijk doen we ook niet aan. Hij zegt nu alleen soms poep als je zijn stinkbroek gaat verschonen. Grote broer was 3,5, en dan regelmatig proberen vanaf 2,5 en bij 2 het potje geprobeerd. Maar zelfs het potje was eng. Dus het blijven zitten op potje of wc was al een klusje, voor het echte zindelijk zijn. Hij was wel met 3,5 in 1 keer goed zindelijk. Na 2-3 dagen al geen ongelukjes meer en langere pozen ertussen (na dagen met om de 20-30 minuten op de web en 2 ongelukjes)
Daan durft wel op het potje, dus dat heeft hij al voor..

Verder de laatste week een serie woordje erbij. Vooral het actief gebruiken om jezelf duidelijk te maken is nieuw. Bah en nee, als hij niet meer wil. Stappen, als hij los wil lopen/van schoot/uit de tafelstoel. Bal, boek, bad, eten, drinken, dicht, het helpt toch om iets duidelijk te maken..

En dan hebben we nog byebye in combi met zwaaien. Maar dat krijg je van 10 dagen Engeland (forest of dean, tegen de grens met wales) en een grote broer die graag Engels wilde leren praten..

Vanochtend weer terug met de boot, en we hebben echt heerlijke dagen gehad, geen noemenswaardig gepiep of gezeur. Gewoon gezellig of nog beter. Lekker 9 nachtjes in een huisje en heen en terug op de nachtboot. Slapen in de buggy/auto/campingbedje zoals het uitkomt. En gewoon lekker drentelen door het bos, een wolf aaien in een museum (mocht met 1vinger), of voetballen bij het huisje. Genoeg vermaak voor een dreumes..

Alleen nu even troosten, wat een verkoudheidje als souveniertje is niet zo leuk..
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:27:49 #67
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129591510
quote:
17s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:24 schreef Kyara het volgende:
Mocht je erbij blijven eigenlijk?

Bij ons niet namelijk, zie je ergens gedurende de dag wat foto's terug op het ouderportaal.
Ja :Y, ik mocht ook gewoon zo lang blijven als ik maar wilde. Ze eten altijd rond 9 een cracker/rijstwafel (autocorrect maakte er rijsttafel van :') ) en daarbij kreeg ze haar cadeau en feestmuts. Zo grappig om te zien dat 12 kindjes dan gewoon alle 12 zoet hun crackertje/wafeltje eten zonder gemopper! De leidsters gingen ook wat vertellen over E., dat ze altijd zo zoet speelt, haar duidelijke voorkeuren voor kindjes heeft, andere kindjes regelmatig even een kusje geeft, heeeeel goed eet en gewoon een gezellig meisje is. Nou, dan moet ik erg m'n best doen om m'n tranen in bedwang te houden hoor!

Hier dan weer geen foto's zoals bij jullie, dat lijkt me erg leuk!
pi_129591737
PE
:D haha stoer&lief tegelijk.

Tante soesa
Wat leuk! En wow 12kindjes die zoetjes eten O+ lief

Bitterend
S heeft ook weinig gegeten, komt vast door de hitte
pi_129592536
Soesa gefeliciteerd met je dame! O+

De mijne is ook al bijna jarig.... Ongelofelijk.... Heb ik 2 peuters :)

Hier nog niet bezig met zindelijkheidstraining oid, ook geen haast mee, ze loopt bij mooi weer wel in zwempak zonder luier, maar poept dan niet, en plast in het water haha.
Als ze aan het poepen is, dan zegt ze het wel regelmatig, maar wil nog niet op het potje.... dus ik laat het lekker gaan, ik heb bij Evie ook nooit veel aandacht eraan geschonken en die was zo rond 3 dag en nacht zindelijk. *met zo af en toe, eens in de paar weken een ongelukje....* Komt vanzelf.

en hier laatste 4 snijtanden tegelijk.... arm meisje was dr echt vervelend van. En aangezien ze nog niet zo ontzettend veel praat uitte zich dat in veeel piepen en huilen, en algehele ontevredenheid. Pffffffff.....

Zo leuk dat ze steeds meer mee kan doen als we samen op stap gaan....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_129592886
Tante soesa, leuk dat je mee kon kijken. Krijg je ook iets meer mee van je kind en de groep.

BJ, ze ziet er ook echt al uit als een peutertje hoor!
pi_129594467
PE leuke foto's.

Soesa klinkt als een fijn feestje op het kdv. Maar mocht je zelf wel foto's maken?

DF fijn, dat de vakantie zo goed was.

Hier vanavond weer niet willen slapen, banjerde beneden rond, was lekker aan het meekletsen met de buurvrouw buiten en genoot van het buiten zijn, plantjes aaien etc. Pas tegen half 10 met pcm en een voeding eindelijk toegegeven aan de slaap. Ik ga ook snel tukken.

Wat een gave foto BJ
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_129596908
Bj, wat is ze alweer groot!

Soesa, klinkt leuk! Leuk dat je er ook bij mocht zijn.
En een goed regime op het kdv :P
Ik verbaas me altijd over de hoeveelheid die Floris daar eet :D bijna altijd 2 boterhammen, thuis ben ik al blij als er 1 boterham in gaat. En met zn verjaardag moesten ze m op de tafel zetten, omdat hij vond dat het niet mocht (mag normaal natuurlijk niet). Terwijl hij thuis soms wel eens op tafel klimt :P

Gisteren was ik met de kinderen naar kidsplayground geweest. Om 10 uur had ik al boodschappen gedaan en zag het eruit of het ging regenen en had geen zin om thuis binnen te zitten.
Klimt die kleine opeens omhoog. Ik wist niet eens dat ze dat kon :o naar beneden ging wat minder handig trouwens :P

En ze doet het goed bij de mannen. Ze kreeg van 2 vreemde jongetjes een kus. Echt gewoon uit het niks he. Ze was daar rond aan het tijgeren, komt er een jongetje aan. Gaat bij haar kijken en hop kus op dr wang. En even later een ander jongetje...
Begint dat nu al :P
pi_129603958
Die gaat lekker omhoog Son!

Tinu, het is ook geen weer om te slapen.. Nog 1 warme dag en dan even iets minder..

Hier vannacht drama rond middernacht. Een buikkramp aanval die bijna een uur duurde. En maar krijsen, gillen en roepen "klaar-klaar" en dan ons aankijken met zo'n verdrietig gezicht. Dat klaar kun je helaas niet snel regelen dan. Gelukkig ging het wel over met PCM en papa's warme hand, en heeft hij daarna nog geslapen tot 9 uur (ook voordeel van uur tijdverschil met Engeland ook). Nu eet en drinkt hij weer gewoon, dus wat het nou was..
pi_129604049
Hier rommelt dreumes al halfuur met "Nopper", constructie speelgoed. Kennen jullie dat (nog)?
Wel een aanrader :)

Kijk haar gaan son :)

Ai wat naar deepfreeze :(
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 09:40:14 #75
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129604083
Wat zielig deepfreeze!

Son, E nu al volop in de belangstelling van de jongens! Het is ook een knapperd! Mijn E heeft ook al heel lang een vriendje, ze slapen zelfs samen (op dezelfde slaapkamer) :o! Het begint ook steeds vroeger tegenwoordig :P

Tinu, ik heb foto's gemaakt ja :Y. Niet van de andere kindjes trouwens hoor.
pi_129604294
Nopper hier ook een grote hit idd!
En vond j het daar ook leuk mee om kleuren te leren, ook een idee dus.

Deepfreeze wat vervelend zon buikpijn, fijn dat ie nu weer eet en drinkt!

En wat een klimgeit Son! :D
pi_129604446
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 09:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat zielig deepfreeze!

Son, E nu al volop in de belangstelling van de jongens! Het is ook een knapperd! Mijn E heeft ook al heel lang een vriendje, ze slapen zelfs samen (op dezelfde slaapkamer) :o! Het begint ook steeds vroeger tegenwoordig :P

Tinu, ik heb foto's gemaakt ja :Y. Niet van de andere kindjes trouwens hoor.
Die van jou is nog erger!

Deepfreeze, wat zielig voor Daan!

En ik wist helemaal niet dat ze kon klimmen :') ze kan volgens mij meer dan ik denk, luilak is t :P
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:05:09 #78
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129604647
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 09:56 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Die van jou is nog erger!

Deepfreeze, wat zielig voor Daan!

En ik wist helemaal niet dat ze kon klimmen :') ze kan volgens mij meer dan ik denk, luilak is t :P
Ja, het is er een hoor ;). Ze vind N., haar vriendje, ook echt lief en ze weet heel goed dat hij N. heet. Op de groep hangt een whiteboard en daarop 'plakken' ze (met magneten dus) iedere dag foto's van de kindjes die er die dag zijn. Toen ik er gister was had ik E. opgetild en bekeken we die foto's. Toen vroeg ik aan haar: 'waar is E?', wees ze zichzelf aan (vond ik al heel knap!), daarna vroeg ik: 'en waar is N?' en ja hoor, toen wees ze zijn foto aan!

Later liep ze aan mijn handen rond en stond ze per ongeluk op het handje van N. Toen zei ik: 'geef N. maar een kusje, want zijn hand doet pijn' en jahoor, ze bukt en geeft 'm een kus O+

Maar hey, mijn E. houdt het bij N. ;), jouw E. zoent al met 2 jongens :o ;)

Ze kunnen idd meer dan je denkt, dat gevoel heb ik ook vaak. En ze begrijpen ook meer dan wij denken :Y. Het zijn stiekemerds, die dreumesen!
pi_129604683
Ah wat lief O+
Die van jou slaapt al samen met jongens. Doet mijn E nog niet hoor :P
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:13:23 #80
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129604844
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ah wat lief O+
Die van jou slaapt al samen met jongens. Doet mijn E nog niet hoor :P
Ja, daar kan eigenlijk niets tegen op he. Het maakt het vast niet beter als ik zeg dat ze op een slaapkamer ligt met 3 jongetjes he :o
pi_129604937
3 :o
Ik zou me schamen als ik jou was!
Waar is het fout gegaan :N
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:18:23 #82
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129604987
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
3 :o
Ik zou me schamen als ik jou was!
Waar is het fout gegaan :N
:o. Oh gottegot, zou dat dan toch iets met die medicatie te maken hebben ;) (waarmee ze mij in de overgang wilden brengen terwijl ik achteraf zwanger bleek)
pi_129605368
Dat moet haast wel :Y

Zo we zitten lekker buiten O+ kind is helemaal smerig :D
pi_129605383
Son! Dappere klimgeit heb je :D

DF, zielig dat hij zo'n buikpijn had. Gelukkig is het nu weer over.

Soesa, wat schattig! I. heeft ook een vriendje op het KDV, ze spelen, stoeien en lachen samen. En blijkbaar alleen maar met elkaar. Het klinkt zo leuk!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129605695
Sonnetje, wat een lieve klimgeit en jongensmagneet heb jij.

En soesa, die van jou ook al een vriendje. Op zijn groep van het kdv zitten ook meer jongens dan meisjes, dus kan best dat er 1 meisje met 3 jongens op de slaapkamer ligt ;)

Df, wat sneu. Beterschap!

Son, goed plan. Ik ga zo het badje in de tuin opzetten voor mijn grote . Kijken of de kleine gaat slapen of ook in bad. Hij stapt al wel super.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_129605780
Wat een mannenverslindster!
Chris had op het kdv ook een vast vriendinnetje. Maar daar hebben we nooit meer iets van gehoord.

Daan is alweer de oude.. Rent vrolijk rond, babbelt, etc. Zei net stop toen Chris te dichtbij kwam, ook handig!
pi_129607760
Bij onze grote is dat toverwoord dan stop, houd op. Maar dat snapt de dreumes nog niet en zeggen doet hij dat zeker nog niet.

DF, fijn dat Daan weer helemaal beter is.

Kijk mijn stelletje:
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_129608305
Bekend badje :D
Hier gisteren:

Elise slaapt.nu.
pi_129608409
PE: Wat een geweldige foto’s van Cristel ! Heerlijk vies modderig in dr jurk. Zijn jullie aan het verbouwen ofzo ?

Bitterend: Het bos is echt 1 van de weinige opties hier met dit weer. Park is zoooooooo druk en warm, balkon brand je weg en in het bos is er nog aardig wat rust, ruimte en schaduw. Als ik alleen ben durf ik daar ook mn spullen even achter te laten. Dat durf ik in het park niet.
Maar het Twiske klinkt ook niet verkeerd.

Soesa: Leuk dat het trakteren geslaagd was. Klinkt als een hele fijne verjaardag. Klein mannen verslindertje van je. En tsja, tandjes hier echt nog niks. De last is ook weer even weg. Wel kwijlen.

Deepfreece: Wat veel woorden al. Knap zeg. Klinkt als een heerlijke vakantie. Fijn dat hij weer de oude is.

Beessie: Tis echt al een peuter ! Wat een mooie meid. Lekker kleurtje ook.

Tinu: Wat een mooi stel. Wat is dat op het oog van de oudste ? stickers ?

Son: Klinkt zo leuk die kidsplayground. Mooie vrolijke klimgeit heb je. Leuk dat je die dingen met ze doet.

Jipster en Hillie: heb “Nopper” opgezocht. Leuk spul ja. Ken het inderdaad nog.

Phaidra: Maar I heeft nog geen vriendin ? hahaha Dus we maken nog kans.

Badjes: zucht, ziet er zo heerlijk uit. Nu wil ik ook een tuin :'(, Heb vandaag het minibadje in de huiskamer gezet, hahaha.
pi_129608496
Nee geen vriendin nog KZ! :D Binnenkort ga ik langs een vriendin die een meisje heeft dat 3 maanden jonger is dan I. Kijken of dat klikt O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Phaidra op 02-08-2013 12:25:37 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129608981
KZ waren vanochtend naar oogcontrole voor de oudste en omdat zijn linkeroog slechter is moeten we het nu 3 uur per dag afplakken 3-4 maanden lang.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_129609066
Is ook leuk kidsplayground, hoewel het niet heel handig is in je eentje met 2 kinderen. Althans de grote wil in het begin altijd even samen klimmen enzo. Dat kon dus niet ivm Elise. Maar goed uiteindelijk ging hij in zijn eentje in het grote kinderen gedeelte omhoog klimmen, dus komt uiteindelijk wel goed ;)
Nu 2 kinderen op bed, best lekker! (wel vroeg voor Floris zijn doen trouwens, Elise lag ook vroeg trouwens. Floris sliep gisteren ook laat, 10 uur ofzo en om 7 uur weer wakker dus tja)

KZ, dat vind ik ook wel geniaal badje binnen. Maar dat durf ik niet aan met mn laminaat :')

En Nopper :D Leuk idd!
Maar goed ik vind dat we wel genoeg speelgoed hebben :')
pi_129613157
Zo, die dames lusten er wel pap van....

Leuke foto's allemaal.

Wij zijn vandaag naar een plas vlakbij gegaan. Het was een hele onderneming met 3 kinderen maar M vond het geweldig.. Hij wilde alleen maar (aan het handje) lopen, ging uit zichzelf het water in en we hebben heerlijk geplonsd en gespetterd! Hij was echt aan het gillen van de pret. Zo leuk! Mijn angsthaasje is een waterrat geworden. O+

vrijdag 2 augustus 2013 @ 14:32:56 #94
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129613875
Wat heerlijk Kyara! Dat buikje van M O+

E wil niet echt in het badje buiten. 1 min en dan wil ze weer naar binnen :? . Ze heeft wel duidelijk last van de warmte, mopperig en ze zit onder de warmteuitslag. Net hebben we binnen maar baby tv gekeken, daarna heb ik haar in het grote ligbad gedaan en nu ligt ze in bed nog wat te kletsen. We hebben net ook gefietst, dat vind ze wel fijn. Straks maar weer even doen! Ik ben toch stiekem wel blij als het iets minder warm gaat worden!
pi_129614628
Ik zit in de airco binnen :') Even afkoelen hehe
Elise heeft net gewoon 3 uur geslapen (en toen nog eens 3 kwartier in haar bedje gespeeld). Nu lekker aan haar boterham.
Straks ook de grote maar uit zijn bed trekken, die ligt ook bijna 3 uur al te slapen. Kunnen we nog even naar buiten :) Naar de speeltuin ofzo.
pi_129614978
M heeft ook nog geen vriendin hoor. Hij kent ook eigenlijk geen meisjes, buiten zijn zusje dan.
pi_129615304
nieuwe foto's in het fototopic voor de liefhebber
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 15:17:51 #98
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129615504
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:12 schreef Kyara het volgende:
nieuwe foto's in het fototopic voor de liefhebber
Liefhebbers genoeg! Prachtige kinderen heb je en M lijkt ineens zo groot!
pi_129615668
Phaidra: Jahoor, je meneertje neemt een jonge blom. Mooi is dat. :P

Tinu: Dat is een tijd. Maar ja als het helpt. Gelukkig hebben ze leuke kleurtjes. ^O^

Son: Ik wil zoiets ook een keer gaan doen. Denk dat mn meisje dol is op klimmen. En heb het badje op 2 kleden gezet met handdoeken eronder. Wij hebben een oude houten vloer en het kan niet omvallen, dus prima. Fijn dat je het geniaal vindt. Ik vond mezelf vandaag echt knettergek met dit idee. Maar het is anders niet uit te houden hier. :Y)

Slapen hier nu voor de 2e keer. Ze worden moe van dit weer denk ik. sávonds ook later idd. Ach, tropenrooster, heerlijk !

Kyara: Wat klinkt dat heerlijk en gezellig. Zo leuk om ze plezier te zien hebben in het water.
Lekker foto’s kijken ! Prachtig ! O+

Soesa: Fietsen hier misschien straks ook. Nu is het nog te warm. Althans durf het nu niet. Vorige keer kookte ze bijna weg in het stoeltje. ;)
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 15:30:49 #100
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129616057
quote:
14s.gif [b]Op vrijdag 2 augustus 2013 15:21 schreef kleinzusje het het volgende:

Soesa: Fietsen hier misschien straks ook. Nu is het nog te warm. Althans durf het nu niet. Vorige keer kookte ze bijna weg in het stoeltje. ;)
Ja? Hier koelt ze er juist heel erg vanaf. Tijdens de vorige hitte gingen we na het eten nog even afkoelen op de fiets. Maar, terwijl ik dit typ besef ik me dat wij aan de kust wonen en het hier sowieso wat meer waait. Sterker nog, ik zit in de schaduw in de tuin en door de wind wordt het gewoon fris :o! Kippenvel op m'n benen... Jammer voor al die strandgangers ;(

E slaapt sowieso nog 2x per dag, vanochtend 2,5 uur en nu slaapt ze bijna een uurtje. Met die warmte slaapt ze idd wel langer, als dat weer voorbij is gaat ze denk ik ook langzaam naar 1 slaap. Ze begon af en toe de middagslaap al over te slaan. Het lijkt me wel fijn, dan ben je een stuk flexibeler
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 15:33:09 #101
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129616150
Ik merkte echt het verschil in temperatuur tussen de tuin en de plas. In de stad blijft de warmte zo lang hangen en al dat beton.

M slaapt met dit warme weer doorgaans ook vrij veel. Alleen vandaag dus niet :D
pi_129616471
Kyara fijn dat het zo leuk was! wat een buikje heeft M hihi :D

Dat sesamstraat badje hebben we ook! heerlijk is ie! de juiste formaat en heel makkelijk op te zetten!

Lief Tinu!!

Son ook een klimgeit!

KZ hoe kom ik bij de mini badje? je mag ook met mini kz bij ons in de tuin badderen! ruimte genoeg!

Hier is slapen echt niks...gisteren avond was ze dus wakker om 9.30 ik gaf haar borst en weer terug in bed maar ze was klaar wakker. Dus weer borst en weer terug in bed..lukte haar niet om slaap te vatten. Was 33 ook boven...uiteindelijk heb ik haar maar aan de borst gelaten en vielen we samen in slaap..rond kwart voor 3 week wakker en om half 6 was ze helemaal wakker -O- ik had echt migraine vanochtend (denk de hitte) dus ziek gemeld op werk, heb ik de hele ochtend op bed gelegen, voelde me echt klote..
pi_129616549
Oh was ik vergeten R heeft 1 vriendje en 2 vriendinnen op het kdv! als ik binnen komt rent een jongen van 2.5 naar ons toe en roept Beeeeccaaa! en zij meteen aaiirrrooo (hij heeft J.airo) en daarna gaan ze knuffelen :D
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 15:45:14 #104
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129616600
klinkt niet fijn bitterend, nu weer wat beter?

Wat schattig dat vriendje O+
pi_129616660
Ja beter, nog wel beetje hoofdpijn maar geen migraine meer. Ik was bij de HA vorige week alleen ivm bv wou hij niks sterks geven dus ik blijf bij pcm+ibu

leuk dat M aan de hand wou lopen!!
pi_129617106
Leuk bitterend, misschien doen we dat een keer O+
En beterschap ! Hoop dat jullie vannacht beter slapen.

Ken je de grote parkeerplaats ? Bij het bezoekerscentrum ? Die weg moet je in. Daar staan borden. Uit mn hoofd 1,5 km lopen ? Gewoon de bordjes volgen en je ziet het dan vanzelf aan je rechterhand. het grote bad is verder. Dat heeft een groter grasveld, maar alleen vind ik dat TE groot. Weinig schaduw en drukker. Als je met meer bent is het wel leuk. Dan kun je verder weg gaan zitten onder een boom en om en om naar het badje gaan. Veel mensen hebben trouwens een parasol. Wij niet. Misschien toch iets om aan te schaffen ?
pi_129617248
Meh dat is minder bitterend! Als je iets sterkers wil, diclofenac is L2 volgens bv.com, heb ik 1x genomen toen ik echt veel pijn had en pcm/ibu niet hielpen.

Ik ga in het bos naar het grote bad, dat is vlakbij de geitenboerderij en daar kan je goed vlakbij parkeren.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129617264
Soesa: Wij gingen vorige keer smiddags fietsen, zonder een vlaagje wind door de stad 8)7 Richting park ! het kind was zo rood als een tomaat :D Gekoeld met water en terug naar huis. Het was extreem !
Eind van de dag is veel beter. Liefst savonds, heerlijk.

Maar vaak vindt ze het wel heel fijn hoor, dit was echt een uitzondering ! Gelukkig !
pi_129617350
KZ, werk jij? En zo ja, op welke dagen ben je vrij? Misschien kunnen we een mini-meet doen!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129617386
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:02 schreef Phaidra het volgende:
KZ, werk jij? En zo ja, op welke dagen ben je vrij? Misschien kunnen we een mini-meet doen!!
Ik werk weer vanaf september *O*
Dus het zou kunnen !
pi_129617429
Ja mini meet O+
Ja parasol is een goed idee! die heb ik in de tuin en het badje zet ik eronder. Volgens mij hebben ze bij Ikea strand parasols...of blokker?

Phaidra dankje :* moet ik het zeker aan de HA vragen? ik moet het denk ik uitprinten van bv.com want hij gelooft me niet als ik zeg dat ik op het inet heb gelezen dat het mag met bv
pi_129617446
Maareh we hebben ook een meet 24 augustus he :9
pi_129617452
Lief bitterend!
Waardeloos van je hoofdpijn trouwens!

Wij zijn nu rondje wijk aan het doen. Elise in de wagen en Floris op de fiets. Nu in de speeltuin. Zit dat kleine spook haar tuitbeker op zn kop te houden, dus ik zeg nee elise. Kijkt ze me aan, lacht nog eens en hop op zn kop :D
Toen ik m afpakte ging ze heel hard schateren (en bleef ze m vasthouden) O+
Tis nu wel lekker met een windje

Ze slaapt al een tijdje maar 1x per dag. Soms.2x maar meestal niet. Nou komt dat ook omdat ik s ochtends boodschappen doe of weggaivm slapen van Floris.

Kyara, fijn dat het leuk was bij de plas! Wat is m alweer groot zeg!
pi_129617453
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:03 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Ik werk weer vanaf september *O*
Dus het zou kunnen !
*O* Op dinsdag kunnen bitterend en ik ook! Eventueel naar het bos als het as. dinsdag goed weer is?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129617481
Tante soesa/ Sonnetje :D jullie dames zijn snel! Haha leuke verhalen om te lezen

Bitterend
-O- dat is rot :*

Kyara
Leuke M. En wat goed! Lopen aan de hand

Leuk om te zien de zomerfotos
We zijn gister naar de kinderboerderij geweest. Erg leuk, is van een instelling en cliënten verzorgen de dieren enz. Er zijn ook een aantal speeltuintjes.
S rent achter de kippen aan:
-knip-

En wijst mama de weg *;
-knip-

[ Bericht 9% gewijzigd door Zoë23 op 02-08-2013 20:49:37 ]
pi_129617535
Oh ja, 24 aug ook al meeten! Even vergeten :D

Bitterend, idd wel op recept...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129617557
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:05 schreef Phaidra het volgende:

[..]

*O* Op dinsdag kunnen bitterend en ik ook! Eventueel naar het bos als het as. dinsdag goed weer is?
:Y

Haha Son wat een boeffie! O+ ik hou ervan!

Zoe leuk!! O+ mooie foto's! Als ik met R naar de kinderboerdie ga, wil ze alleen in het zandbak spelen! de beesten boeien dr niet :{
pi_129617571
Leuk ! ^O^
pi_129617596
Ik heb ook behoorlijk hoofdpijn vandaag, wij zitten dus binnen met babytv aan :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129617621
Lief boefje Son O+
Leuk Zoe O+ Wat wordt ze groot !!!!
pi_129617668
Diclofenac kun je hier ook bij de apotheek krijgen zonder recept.
(vind het nogal een heftig middel maar als je echt veel pijn hebt, helpt het wel goed)

[ Bericht 29% gewijzigd door Zoë23 op 02-08-2013 20:49:54 ]
pi_129617796
Bitterend
Haha zandbak is ook leuk! S vind de speeltuin niets aan. Alle dieren krijgen kusjes O+ en als ze er niet bij kan dan een luchtkus :D

Kz
Dankje! Ja verbaas me er vaak over hoe snel het gaat. (en volgens mij is ze ook best lang, zal haar grafiek vanavond bijwerken)
pi_129617917
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:08 schreef bitterend het volgende:

[..]

:Y

Haha Son wat een boeffie! O+ ik hou ervan!

Zoe leuk!! O+ mooie foto's! Als ik met R naar de kinderboerdie ga, wil ze alleen in het zandbak spelen! de beesten boeien dr niet :{
Ik ook :D

Zoe leuke foto's!
Goed idee wel, naar de kinderboerderij.
Binnenkort weer eens doen!
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 16:28:16 #124
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129618254
Herkent iemand dit?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het plekje zit in een beenplooi. Is dit 'gewoon' gaan smetten door de warmte of...? Het lijkt nu ook of ze zulke plekjes bij haar mondje en billen krijgt :{
pi_129618370
Zoe ja is ook een heftige middel! maar ik vraag me af..ik heb zoveel hoofdpijn en neem heel makkelijk pcm...dat kan toch niet goed zijn -O-

Ohhhh Soesa! dat lijkt op de schimmel die R op haar schaamlippen heeft gehad!
We hebben toen Miconazol gesmeerd!
pi_129618391
Lijken me geen smetplekken door de warmte eigenlijk. Ik vind ze wel op waterpokken lijken, maar wel gek dat ze zo bij elkaar in groepjes verschijnen. Dat is toch niet met waterpokken?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129618529
Plaatje van google:
http://www.huidarts.com/c(...)ken&cgifunction=form

Zo erg was het hier niet. Maar wij hadden ook die witte blaasjes bij elkaar.
pi_129618562
Ik zou ook eerder denken aan een schimmel dan smetplekken.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 16:39:01 #129
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129618608
Ja, een schimmel dacht ik ook aan alleen die zit toch meestal niet op een been :? ? Die Miconazol crème kan je gewoon bij de drogist halen toch?
pi_129618652
Yep!

Schimmel zit waar het warm, nat en broeierig is!
pi_129618712
Leuke verhalen en zomerfoto's.

Son, boefje heb je.

Bitterend en Phaidra beterschap.

Ja mini meet, ik wil ook. Kunnen we het ook op een vrijdag doen?

Kz of bij ons in de tuin, is ook niet zover voor jou.

Slapen gaat hier slechter met de hitte. Gek, op het kdv slaapt hij goed en daar is het warmer.

Heerlijk dagje hier, s'ochtends in het zwembadje in de tuin, na de lunch wat boodschapjes en in de middag naar een speeltuin in de buurt waar er een waterpomp is.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_129619892
Klinkt als een heerlijke dag Tinu ! ^O^ Wat leuk, een speeltuin met een waterpomp.
Minimeet is gepland, de volgende keer op vrijdag ok ? Gaan we gewoon wekelijks doen O+
En zo te horen kan ik een leuk tuinen rondje maken door de stad :D
Soesa: geen idee wat het is, lijken wel een soort wratjes :?
pi_129620218
Tinu, klinkt als een leuke dag!

Kijk, ik heb ook een tweeling :P en gelukkig geen smetvrees :+

vrijdag 2 augustus 2013 @ 17:29:54 #134
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129620225
Apotheker zei: schimmel. Miconazol in huis!

vrijdag 2 augustus 2013 @ 18:27:11 #135
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129621860
Ziet er niet fijn uit Soesa, hopelijk is het snel weg.

Klinkt goed Tinu!

Leuke foto Son!

Jammer dat er niemand bij mij in de buurt woont om spontaan even te meeten en wat te gaan doen. Maar de 24e zie ik jullie!

Wanneer is Susie eigenlijk terug van vakantie?
pi_129623262
Leuk jouw tweeling Sonnetje.

Kz, klinkt als een plan.

Soesa, balen hopelijk is het met miconazol zo over.

Kyara, waar upload je een filmpje om hier te posten van een tablet. Mijn photobucket op de tablet kan ik geen filmpjes uploaden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_129623675
Kyara ik kom spontaan jou kant op binnenkort!

Suus is dit weekend terug denk ik!

Soesa fijn dat je zo snel bij bent! hopelijk is het snel weg

Son leuke tuin heb je denk ik!
pi_129623904
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 18:27 schreef Kyara het volgende:
Ziet er niet fijn uit Soesa, hopelijk is het snel weg.

Klinkt goed Tinu!

Leuke foto Son!

Jammer dat er niemand bij mij in de buurt woont om spontaan even te meeten en wat te gaan doen. Maar de 24e zie ik jullie!

Wanneer is Susie eigenlijk terug van vakantie?
Als we meeten in het midden is het helemaal niet zo ver 8-)

Hoop dat de zalf snel aanslaat Soesa!

Lieve foto's van S en Sonnetje heeft ook al zo'n heerlijk grietje O+

Mijn kind heeft werkelijk de hele dag in de zandbak gespeeld. Vanochtend in een supergave speeltuin, vanmiddag in het park en 's avonds bij een restaurantje. Je kan hem niet gelukkiger maken dan met zand en kiepauto's O+. En wij ernaast met koffie, taart, salade en een witbiertje O+

[ Bericht 4% gewijzigd door Clubsoda op 02-08-2013 19:44:02 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 19:38:00 #139
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129623956
Leuke foto Son! Klimgeitje hoor, die E van jou! En lekker vies O+

Kyara, ja, waar er bij de baby's veel in het zuiden van het land wonen is het hier veel Noord-Holland toch? (Ik ook!). Ik kom misschien ook naar de meet, lijkt me leuk!

Lekker dagje zo, Tinu!

Die schimmel is zich razendsnel aan het uitbreiden :{, zit nu ook een beetje op haar buikje en onder haar onderliep (lekker warm tussen het vele kwijl :Y) ). Flink smeren dus! Bedankt voor jullie super snelle reacties dames!
pi_129624011
Klinkt goed Clubsoda! O+

Soesa, hopelijk is het met de miconazol snel weg.

Tinu, een andere keer op vrijdag :Y

Zijn hier ook nog lurkers met dreumesen die willen meekletsen? Er kan nog meer bij, er kan nog meer bij *O*

(dit naar aanleiding van het babytopic, waar ook een aantal lurkers aangeschoven is)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129624163
Klinkt heerlijk Clubsoda ! ^O^
Soesa: vertrouw je wel op de Apotheker ? Anders toch even HA bellen ?
pi_129624196
Wat heb je toch een leuke meid Son. Stoer en lief !
pi_129625312
Son
Leuke foto! Lekker vies :D

Tinu
Klinkt als een geslaagde dag!

Tante soesa
Geen ervaring mee maar lijkt me erg vervelend! Hoop dat ze er niet veel last van heeft (jeuk? :( )

Groeicurven van m'n meisje
Kort na haar 1e verjaardag werd ze behoorlijk ziek en zie je ook terug in de curve. Gelukkig zie je daarna dat het weer omhoog gaat.
Ben nogsteeds erg blij met de bv. Dat ze zoveel overgaf zie je bijna niet terug in de curve behalve na haar verjaardag (toen kreeg ze al veel minder bv en was de Reflux ook wel op z'n heftigst).

[ Bericht 4% gewijzigd door Zoë23 op 02-08-2013 20:24:09 ]
pi_129625789
Zoe wat groeit ze goed ! en wat is ze lang :o
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 20:36:07 #145
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129625947
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 19:45 schreef kleinzusje het volgende:
Klinkt heerlijk Clubsoda ! ^O^
Soesa: vertrouw je wel op de Apotheker ? Anders toch even HA bellen ?
Jazeker :Y, zowel de assistent apotheker als de apotheker zelf zeiden het en ook de drogist :+. Daarnaast, als het niks doet gaan we maandag even langs de ha. Ze heeft er geen last van! Wel sneu, ze zit ook weer onder de warmteuitslag. Blijft een heeeel gevoelig huidje!

Mooie stats Zoë! En volgens mij zeg ik het iedere x: wat is ze toch mega lang :D
pi_129626155
:( ook nog uitslag. Wat sneu tante soesa

Haha ja 't is een lange dame. Groeit snel uit haar kleertjes.
en stiekem durf ik daar geen afscheid van te nemen omdat ik het gevoel heb dat nr2 een meisje gaat worden. Dat gevoel had ik vooraf ook over S. :@ stom misschien. Toen S kleiner was, was ik niet klaar voor een 2e dus ging kleertjes wegdoen makkelijker :9
pi_129627527
Zoe, wat een lange! Fijn dat het nu zo goed gaat met de voeding..

Soesa, dubbelop ook. Hopelijk snel voorbij!

Hier vandaag het zwembad(binnen&buiten) bezocht. Om 11 uur die kant op, voor even zwemmen voor Daan zijn slaapje. Lekker spelen in het koele water. Daarna lekker ontspannen liggen op een handdoek, en viel zo in slaap onder de parasol. Heeft 2 uur heerlijk gelegen. We waren na 5 uur pas thuis.
pi_129627630
Lange slanke Zoe!
Helemaal vergeleken met mijn kleine bolle :D

En bedankt allemaal :D
Ik vind dr ook zooooo leuk O+
En ze was idd helemaal smerig :')
Ik zorg altijd maar dat ze kleren aanheeft waarvan ik het niet zo erg vind dat het vies wordt...want die vlekken zijn er lastig uit te krijgen. Shirtje dat ze vanochtend aan had kan ook weg :') En dr broekje ook...
Beetje jammer haha. Helemaal omdat ze dus nergens meer shortjes hebben. Vanavond wel bij de Zeeman wat shirtjes gehaald, 50 cent per stuk. Kunnen lekker vies worden.
Ik kan me bij bij F ook niet meer herinneren dat hij zo vies werd steeds...maar goed het zal ook wel gescheeld hebben dat hij gewoon liep op deze leeftijd en eigenlijk nooit echt kroop buiten.

En kwa regio, ik zit geloof wel eenzaam hier in Zuid Holland :)

Clubsoda, klinkt fijn voor m O+ Zandbak vinden ze hier ook allebei leuk :D
En zo'n jongetje heb ik ook, kiepauto's, graafmachines, zandbak en hij is blij O+

Bitterend, tuin stelt niet veel voor hoor :D Hebben een zandbak en een miniglijbaan en dat is t. Verder vooral stenen, das wel iets minder handig met kinderen, maar goed das ook maar voor even.

DF, ook al zo'n lekker dagje!
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 21:13:30 #149
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129627667
Soesa, wat sneu!

Mooie stats Zoe! Herinner me dat ze al baby ook al zo lang was inderdaad. Ik heb M's kleertjes bewaard tot ik wist dat er 2 meiden bijkwamen. Nu verkoop ik zijn kleding en koop ik bijvoorbeeld unisex slaapzakken.

Klinkt goed DF. M gaat dan echt niet slapen. Die is dan zo moe dat er geen land meer mee te bezeilen is en dan wordt hij huilerig en dat is het moment om te gaan. Thuis was ie zo moe dat hij meteen naar bed wilde, alleen stond hij binnen het uur ook weer zijn knuffels uit bed te gooien.
pi_129627921
Oh en wat ik nog wilde zeggen Soesa was, dat het goed helpt als je zinkzalf over de miconazol smeert.
Weet niet of je dat al gehoord had hoor, maar de huisarts gaf die tip aan mij laatst,
En hier werkte het iig goed, geen idee hoe het uiteraard was geweest als ik het niet gedaan had. Maar ik las ook zoiets op internet.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 21:29:57 #151
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129628436
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en wat ik nog wilde zeggen Soesa was, dat het goed helpt als je zinkzalf over de miconazol smeert.
Weet niet of je dat al gehoord had hoor, maar de huisarts gaf die tip aan mij laatst,
En hier werkte het iig goed, geen idee hoe het uiteraard was geweest als ik het niet gedaan had. Maar ik las ook zoiets op internet.
Ah, thanks voor de tip! Gaan we morgen doen!
pi_129629219
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:13 schreef Kyara het volgende:

Klinkt goed DF. M gaat dan echt niet slapen. Die is dan zo moe dat er geen land meer mee te bezeilen is en dan wordt hij huilerig en dat is het moment om te gaan. Thuis was ie zo moe dat hij meteen naar bed wilde, alleen stond hij binnen het uur ook weer zijn knuffels uit bed te gooien.
Ik had het ook niet verwacht. Dus dacht even van 11 tot 1 te zwemmen. Maar hij was zo ontspannen. En vanavond ook weer. Gewoon lekker omrollen tot je een plekje hebt, en oogjes dicht.
Vanochtend pas 9 uur eruit. Net tegen half 9 in bed en voor 9 uur was het stil. Dus we zitten lekker in vakantieritme ;)
pi_129629496
Sonnetje
Das wel zonde van de kleding. Bij c&a hadden ze korte broekjes voor 1 euro en bij de Hema 1+1 gratis

Kyara
De leukste kleding ga ik nu ook bewaren. Heb haar 1e kleertjes ook nog. Mt 68/74/80 heb ik niet zoveel emotionele waarde aan. Waarom bij mt 86 wel? Geen idee.

Klinkt goed DF!
pi_129629596
Haha ja dat is t ook. Daarom trek ik haar op dit soort dagen 2e hands kleren aan. Dat vind ik minder erg (of jurkjes van zeeman enzo).
Hier bij C&A en Hema hadden ze niks ;( Zelfs Zeeman niet meer.
Maar goed zit ook in een dorp :P Vind t al handig dat we tegenwoordig Hema en C&A hebben ;)

Goed vakantieritme DF!
pi_129629997
Mijn dreumes kijkt VI w/
Dus ga straks of morgen even teruglezen en reageren ;)
pi_129630391
Wat een heerlijke foto son!

Soesa, vervelend zeg die schimmel. Goed smeren en heb je ook zinkzalf van de apotheek? Die is wat vetter en beter.
Ook blijven smeren als je het niet meer ziet, ik deed dat deed niet en het schimmeltje kwam zo terug.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 22:21:35 #157
250838 Fee-nix
pi_129630699
Jee wat hebben jullie veel gekletst! Ik heb geen tijd om alles helemaal terug te lezen en op iedereen te reageren, hoor :@ .

Ik zag heel veel leuke zomerfoto's *O* . Wat heerlijk dat spelen in de zandbak, met water of gewoon in de tuin. Fijn dat de meeste dreumesjes zich met dit weer nog gewoon opperbest vermaken :).
En Kyara wat goed dat M aan t handje wilde stappen!

Ik las over alle losbandige meisjes dreumessen _O- .

Ik zag ook een foto van een nare schimmel bij Soesa's meisje. Hoop dat het gauw over is!

DF dat klinkt echt als een heerlijke vakantie!

Bitterend en Phaidra wat naar die hoofdpijn! Denken jullie aan goed drinken met dit weer? (Zelf ben ik daar zo slecht in namelijk). Ik weet trouwens ook niet of dat iets uitmaakt bij migraine...

Zoë wat een mooie curves voor je meisje. Wat fijn dat ze zo goed groeit! Je lange O+ . Toen mijn S geboren was, was ik er trouwens van overtuigd dat ik nooooit meer een baby wilde :+ , dus heb ik alle kleertjes van maat 50, 56 en 62 weg gegeven aan de kringloopwinkel. Spijt!! Nu willen we dus wel een derde en ik bewaar inmiddels alles weer. Maar ik hoop maar dat t een meisje wordt, dan maakt het niet uit dat ik al die leuke jongensspulletjes heb weg gedaan ;).

Vandaag hebben wij weer heerlijk bij oma in de tuin gezeten. Jongens in het badje gespeeld, hebben zich prima vermaakt! En S verbaasde me! Hij ging steeds staan als hij moest plassen, was zich er echt van bewust. Zei ook een paar keer dat hij moest poepen en als ik dan vroeg of hij op de wc wilde zei hij ja en ging braaf zitten :D. Het lukte nog niet, maar toch is hij er blijkbaar wel mee bezig!

En verder sluit ik me graag aan bij de posts van KZ, die is altijd zo lekker grondig :+ .

[ Bericht 2% gewijzigd door Fee-nix op 02-08-2013 22:27:13 ]
pi_129631488
Fee
Ik zag je post in het 2streepjes topic en toen ging ik nog meer rammelen :@
Een meisje zou leuk zijn O+
Wat knap dat hij het zo goed aangeeft!
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 22:42:20 #159
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_129631520
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik kreeg trouwens van de huisarts een recept waar de miconazol al vermengt zat met de zinkzalf.
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 22:53:40 #160
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_129631928
Wat lullen jullie veel nieuwe dreumesmoeders :D Dat zijn we hier helemaal niet gewend :+

Pfff, compleet uitgeput maar alle vakantiespullen zitten in de auto! Ben zo benieuwd wat S. er van gaat vinden! Vorig naar in NL gebleven omdat we niet ver wilden rijden, dus nu pas voor het eerst "echt" op vakantie, zo voelt het tenminste. Ik heb zo'n magnetisch tekenbord gekocht voor onderweg en dat was vandaag al een doorslaand succes :Y Aanrader dus!
Oude (on)bekende.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 22:55:02 #161
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_129631983
PS voor de inbrekers: schoonzus past op ons huis en de katten :7
Oude (on)bekende.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 23:17:19 #162
250838 Fee-nix
pi_129632932
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:41 schreef Zoë23 het volgende:

Ik zag je post in het 2streepjes topic en toen ging ik nog meer rammelen :@

Ahhww! :* Lijkt me best moeilijk voor je, want volgens mij heb zou jij eigenlijk liever gisteren dan vandaag al voor een tweede gaan... (of ik zit er helemaal naast, hoor!) Maar ik las laatst dat t in de planning zit voor als S een jaar of 2 is? *O* Die tijd vliegt voorbij, joh!

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:53 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wat lullen jullie veel nieuwe dreumesmoeders :D Dat zijn we hier helemaal niet gewend :+

_O- Inderdaad! Het is gedaan met de rust :+ hehehe. Maar wel gezellig ;).

Fijne vakantie Mevr_Mus!! S zal het vast heerlijk vinden!
pi_129633308
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 22:42 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ik kreeg trouwens van de huisarts een recept waar de miconazol al vermengt zat met de zinkzalf.
Ja dat zei de ha ook, maar dat.werd niet meer vergoed zei ze (en ze had het erover dat een tube 50 euro kost dus tha)
Dus los smeren, ook niet erg :)
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 23:50:37 #164
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_129634540
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:24 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Ja dat zei de ha ook, maar dat.werd niet meer vergoed zei ze (en ze had het erover dat een tube 50 euro kost dus tha)
Dus los smeren, ook niet erg :)
Ohw goh wat vreemd, ik heb toen niets bijbetaald en bij de verzekering is ook niet zo'n bedrag geclaimed.
Maar los smeren gaat net zo goed, volkomen mee eens ;)
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 00:12:53 #165
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_129635450
Pfff, ik zit hier met een kind wat niet wil slapen zeg, zó irritant :@

Ze ging rond half 8 wel lief slapen, maar rond 11 uur werd ze huilend wakker, net nog ff beneden geweest samen, water gedronken, beetje rondgelopen, half broodje gegeten...Net weer naar bed gebracht, maar wéér huilen en roepen etc.

En we moeten morgen vroeg op, zul je altijd zien dit..... }:|

Mevr. Mus, fijne vakantie!

En Soesa, ik hoop dat de schimmel snel weer weg is

Zoë, goeie stats zeg! Lange dame!
pi_129640650
Troeta gefeliciteerd !!!
Welkom
pi_129640786
Troeta, gefeliciteerd met je meisje! *O* Welkom!!

PE, dat is rot zeg. Is ze na je post nog wel gaan slapen? Wij hadden een spookjongetje tussen 3 en 5. Steeds wel weer in slaap maar dan 15-30 minuten later toch weer wakker en huilen. Maar hij sliep daarna wel uit tot 8 uur, dat is ook wel eens fijn :)

Zoë, wat is ze goed gegroeid! Echt knap dat je maar zo weinig van de reflux terugziet in de curve. Maar daar zit waarschijnlijk ook een deel van de oorzaak van de late diagnose denk ik? En al uit maat 86? :o Mijn mini zit nog prima in de 74 :D Wauw zeg!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129640857
PE, nog iets geslapen?
Het lijkt soms alsof het juist mis gaat als je vroeg moet, omdat je dan minder geduld hebt. Zeker bij Chris, die ging dan mee in mijn gemopper. Altijd gezellig -not.

Geniet er lekker baan mevr. Mus!

Hier volgens mij ook 2 losse zalven. Was goedkoper dan mengen. Waren wel andere dingen (dacht lidociane en mico of sudo), maar dan met je ook de meng=tijd betalen.. Dan smeer ik wel dubbel..

Hier een goede nacht. Al was het half 8 toen dan wakker werd. Eerst de halve rietjesbeker leeg gedronken en daarna nog een half uur lekker rustig gelegen. Hij is zo ontspannen weer, nu hij opeens wat meer praat. Alsof het hem echt dwars zat.. Typisch sprongetje weer..
pi_129641871
Is er ook en 15 maanden sprong? En wat leren ze vooral? Lisa is zo uit haar doen...
pi_129642034
Balen PE, hopelijk heeft ze daarna wel goed geslapen.

Volgens mij is er wel een sprongetje rond 15 maanden idd.

Hier een prima nacht. M heeft gister weinig geslapen dus vannacht niet 1 keer wakker geworden. En ik denk dat hij vandaag ook nog wel even bij moet slapen....

M praat ook weer meer sinds een weekje of zo. Hele zinnen zegt hij na (nou ja, hij maakt er dan 1 woord van: "daar ga je" wordt "dagaje" zeg maar). En hij krijgt ineens weer interesse in zijn blokken (anders dan ermee rondkruipen, gooien en op kleur en vorm sorteren). Hij bouwde ineens een toren van 6 blokjes :o En die toren staat nu nog steeds!
pi_129645608
Fee nix
:( als m'n bekken niet zo tegenzat waren we waarsch allang voor nr2 gegaan. Het gaat gelukkig steeds iets beter & heb nu nog betere therapie in een andere stad waar ik nu naar toe kan rijden (11km) wat tot april niet lukte.
Ik mag ook niet klagen O+ S is een superschatje. Heb nu iig alle aandacht voor haar.
Hoop dat het snel raak is bij jullie! :s)

Fijne vakantie mevr mus

Kyara
Knap van M!

DF
Fijn dat het beter gaat

Phaidra
Gelukkig sliep hij lekker uit.
Ja dat denk ik ook, bij slechte groei hadden ze er sneller iets aan gedaan denk ik. Dat wij erdoorheen zaten, S veel overgaf enz dat maakt blijkbaar weinig uit bij de ha en cb :N . Gelukkig zijn vriend&ik een goed team maar zo'n eerste jaar is wel pittig. Ze heeft al een aantal kledingstukken mt92 aan. Gelukkig past 86 ook nog grotendeels. Ze is echt lang en smal dus een grotere maat is soms wel lastig qua pasvorm.

Tuniekje en broekje gescoord bij de Hema mt92 en het valt smal! (ze zit wel maar vond het een schattige foto)

Vandaag zijn we bij oer-Beppe geweest, 97jr en super helder. S was zo lief en alle oma's waren enthousiast haha. Leuk om die mensen zo vrolijk te zien
pi_129646869
Grondige posster meldt zich :D

Sam: 15 maanden sprong ? geen idee, wat is er loos ?? :{

Zoe: Mooie stats, lange slanke dame heb je. Maat 92 !!! Whahahaha. Tis al een kleutertje Kijk dr gaan met die puzzel. O+

Soesa: Hoe is het nu ? :*

DF: Wat heerlijk dat hij buiten kan slapen ! En een goddelijk vakantieritme !
En pratende dreumes, leuk zeg. *O*

Son: Hier moet ze de zandbak nog leren kennen. Vorige keer vond ze het niks. Ben benieuwd. Misschien anders in je eigen tuin en/of met een grote broer ? O+

Kyara: Welke uren ga jij meestal op pad ? In de middag ? Dat praten van M doe eens filmen, Zooo knap zeg ! ^O^

Fee: Op de wc ? Wat knap zeg ! En lekker in de tuin. Iedereen geniet zo te lezen. wouw, jullie gaan voor een 3e ! *O*

Mus: waar gaat de reis naar toe ? Tekenbord, wat gaaf ! Is ze hier nog wel te klein voor toch ? Spannend zo’n lange rit. ^O^

PE: Hoe is de nacht gegaan ? Had ze hier ook 2x . Half 8 slapen en 23.00 uur wakker en huilen. Warmte ? Dorst ? :*

Phaidra: Een spookjongetje, hahaha. Hij droomde vast van zijn nieuwe verloofde. Maar wel een rot tijd. Gelukkig sliep hij uit. O+
pi_129646931
Vergeet ik Time Jumper : Jij smeert dus onbetaald niet dubbel :D
Nog iemand ?
c_/

Wij waren de hele ochtend op stap. 13 uur thuis en bekaf. Heb haar maar meteen in bed gelegd en ze slaapt nu nog O+
pi_129647566
Zo bijgelezen!

Fee - wat knap zeg van je mannetje! Die van mij is er nog niet geheel van bewust denk ik, ze schrikt er een beetje van omdat ze is het niet gewend denk ik zonder luier. Gisteren wel in het badje zonder buiten en ze liep rond, ze stond toen naast me en ineens voelde ik wat druppelen op mijn voet :D ze keek wel een beetje ongemakkelijk zo van eeuuhh :?

PE hoe ging je nacht? hier ook niet zo makkelijk in slaap tot 22.30..steeds huilen, het lukte haar niet om slaap te vatten. Het was ook 33 graden op onze slaapkamer :X
Ben zooo blij dat het vandaag is afgekoeld!! echt wat een heerlijke wind!

Phaidra wat sneu -O- misschien haalt hij het vanmiddag in, kan jij ook lekker gaan liggen.

DF ook een fijne vakantie gehad O+

Ik heb geen sudocreme gesmeerd op de miconazol (of was het micozonal??) anyways. Maar ik onthoud het voor de volgende keer.

Zoe wat een grote peutertje heb je! mijn kabouter heeft nu maat 86 maar is nog ietsje te groot! ze is 81cm :D

KZ drukke ochtend met mini kz O+ hebben jullie wat leuks gedaan?

Veel plezier op vakantie musje :W

Kyara wat kan toch M veel zeggen!!
pi_129647675
Leuke foto Zoe! Lijkt me ook wel lastig als ze zo lang is maar niet zo breed, maar waarschijnlijk ken je inmiddels ook je merken wel.

M zit in maat 86 maar sommige shirtjes beginnen wel wat kort te worden. Hij is 85 cm. Wel irritant is dat maat 92 en ook sommige maat 86 qua pasvorm gericht is op lopende kindjes. Dat zit dus heel raar bij een kruipend kind.

KZ _O_ voor je megapost.
Wij gaan meestal of in de ochtend (vroeg gaan en dan rond 13.00 uur weer thuis en meteen naar bed) of tussen 11 en 15.00 (bij 2 slaapjes). Andere mogelijkheid is ook om hem s ochtends wakker te houden en al om 12.00 uur naar bed te doen en dan rond 16.00 nog weg te gaan.

Filmpje is lastig want hij valt een beetje stil als er een camera bij komt. Dan moet ik het echt uit hem trekken. Zal even kijken of ik nog wat heb.

en ook nog even een :* voor jou, het moet soms best confronterend zijn, al die verhalen over een 2e kindje.
pi_129647715
KZ geen zusje/broertje voor mini kz?

Ik twijfel steeds of hier een tweede komt...we hebben het nu echt krap af en toe en een heel klein huisje/auto..weet niet hoe het allemaal moet passen.
pi_129647884
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:49 schreef kleinzusje het volgende:
Grondige posster meldt zich :D

Sam: 15 maanden sprong ? geen idee, wat is er loos ??
Huilen miepen zeuren stervende zwaan tot n uur of 12 dan gaat ze naar bed en pas vanaf n uur of 2 vrolijk met totaal niet luisteren. Eerst dachten we te weinig slaap maar ze slaapt van 8 tot half 9 sochtends...
pi_129648060
Ik heb tegenwoordig niet zo'n last meer van slaapgebrek hoor bitterend! Vond het vooral sneu voor mijn kleintje. Hij was vast zenuwachtig voor de mini-meet! Hij moet wel met 2 dames op stap natuurlijk ;).

Kyara, echte zinnetjes al! ^O^

Bitterend, je hoeft nu toch nog niet te beslissen? Ik verander nog elke dag van mening: nog zo'n leuk kindje om van te houden, ja!!!! naar We hebben het nu zo goed met z'n drietjes, misschien kunnen we het beter zo laten. Alles wordt nu steeds makkelijker, en dan begin je weer van voor af aan. Maar een broertje of zusje voor I, hoe awesome is dat? En als het een meisje is, kan ik ook jurkjes kopen! En roze! En een jongetje is ook zo leuk, kunnen ze samen ravotten!

Nou ja, zo gaan mijn gedachten dagelijks van de ene kant naar de andere...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129648139
Ai Sam, dat klinkt als een sprong ja ! :*

Kyara: Tsja dat is soms lastig en soms niet. Hier of in het baby topic hoort het er bij en ik ben heel vaak ook super blij dat wij er 1 hebben. Genieten zonder erg veel te hoeven organiseren is een luxe ! En dat ik 1 kind heb is al een wonder O+
Ik lees (bijna) niet mee in Z&G en WOHTS Dat trek ik niet :@

Bitterend: We hadden een meet met de zwangerschapsyoga. Onze buikbaby's zijn nu 1 of bijna 1 ;)
Nee, geen 2e mini kz. Ik ben zelf ouder dan de moeder van Sam zo ongeveer :D en minikz is met IVF geboren. Tsja :D We hadden nog een cryootje, maar dat is mislukt.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 15:49:47 #180
250838 Fee-nix
pi_129648157
KZ _O_ weer voor je post :D.

quote:
17s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 15:25 schreef Kyara het volgende:

en ook nog even een :* voor jou, het moet soms best confronterend zijn, al die verhalen over een 2e kindje.
En dit inderdaad :* .
pi_129648205
Na de mislukte cryo heb ik dus lekker (bijna ) al mn kleertjes en de wieg verkocht *O*

Kyara: bedankt voor je slaap tips. Puzzelen hoort er dus bij zo te lezen. Zo probeer ik het hier ook te doen :)
pi_129648275
Kz
Ze zal wel moe zijn O+
:* gelukkig hebben jullie een mooie lieve meid maar kan me goed voorstellen dat het moeilijk blijft.

Kyara
Ja als kindjes lopen valt kleding echt anders. Ik koop het liefst jurkjes voor S omdat broeken vaak afzakken. Toen ik jonger was had ik hetzelfde probleem.

Sam
Misschien de warmte? Of een sprong kan ook. Soms lastig om erachter te komen wat er is.

Phaidra
Herkenbare gedachten. Voor nu is genieten van S erg fijn, maakt ook weer dat ik een broertje/zusje voor S wil. Zo dubbel.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 16:01:13 #183
250838 Fee-nix
pi_129648368
Argh was nog helemaal niet klaar, druk ik al op invoeren :P. Hier de rest dan maar.

Zoë van mij mag jij best nog af en toe klagen hoor! Het is niet niks wat je met je bekken hebt meegemaakt en wat je er al voor hebt moeten laten :(. Blij te horen dat het nu echt de goede kant op gaat! Lieve foto!

PE wat vervelend zo'n nacht.

DF een sprongetje. Is wel altijd weer leuk wat ze dan ineens allemaal kunnen!

M van Kyara over naar korte zinnetjes! Knapperd! S heeft 1 'zinnetje', dan zegt hij; daasiesie en dat betekent: 'daar zijn we!' zegt hij altijd als we bijvoorbeeld de steeg bij ons huis in fietsen :). Hij begint wel ook steeds meer met twee woordjes te praten. Laatst had hij een flesje water en ik ook. Hij kijkt er naar en zegt 'ook water'.

O en vandaag hebben we eventjes zonder luier geprobeerd, kijken wat hij ging doen, maar hij lette er dit keer totaal niet op hoor :D. Gewoon op de grond geplast. Dus wacht nog maar even met juichen ;).

Phaidra ook geen fijne nacht. Maar wel uitslapen ^O^ .

O en voor de twijfelaars die wel of niet voor een tweede willen gaan (Bitterend, Phaidra en Zoë dus in ieder geval :) ): het is zo leuk O+ . Maar ik twijfelde zelfs tijdens de zwangerschap nog of we er goed aan gedaan hadden :D. (En nu bij een derde weer precies hetzelfde). Maar toen S er eenmaal was, was het meteen goed. Die interactie is nu zo leuk om te zien. En ja, t is drukker, maar je verzint overal wel weer iets op. En ik vind t echt waar dat je makkelijker wordt met een tweede. Hoewel ik bij de eerste al dacht dat ik zo'n makkelijke moeder was! Heb ooit eens dit zinnetje gelezen en vond m zo grappig:
Als bij je eerste kindje de speen op de grond valt, kook je hem uit en geef je hem terug. Bij je tweede kindje spoel je hem af onder de kraan en bij je derde kindje zeg je 'Fikkie, zoek speen!' :P.

pi_129648403
Fee, Die speen _O_ dan heb ik in een vorig leven dus al kinderen gehad :+ "Fikkie" is haar middle name
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 16:05:24 #185
250838 Fee-nix
pi_129648445
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:03 schreef kleinzusje het volgende:
Fee, Die speen _O_ dan heb ik in een vorig leven dus al kinderen gehad :+ "Fikkie" is haar middle name
Hehehe :P.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 16:31:09 #186
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129648995
Even zonder bijlezen, de uitlag zit nu over haar hele lichaampje. We hebben net maar even de hap gebeld en die willen haar toch wel even zien. Schimmelzal/zinkzalf doen helemaal niks, het wordt alleen maar erger! Ze is verder wel vrolijk maar begint ook af en toe te huilen uit het niets (pijn.). Nouja, al met al wilden ze toch dat ze langskwam. We hebben om 4 uur gebeld en kunnen al om 10 over 5 terecht, best snel ook!

Kind heeft altijd wat ;(

Oh, en ze zet net ook 2 stapjes achter elkaar *O*
pi_129649112
Oh wat sneu Soesa! Wel fijn dat je snel bij de hap terecht kunt.

En *O* voor de stapjes.
pi_129649900
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
Even zonder bijlezen, de uitlag zit nu over haar hele lichaampje. We hebben net maar even de hap gebeld en die willen haar toch wel even zien. Schimmelzal/zinkzalf doen helemaal niks, het wordt alleen maar erger! Ze is verder wel vrolijk maar begint ook af en toe te huilen uit het niets (pijn.). Nouja, al met al wilden ze toch dat ze langskwam. We hebben om 4 uur gebeld en kunnen al om 10 over 5 terecht, best snel ook!

Kind heeft altijd wat ;(

Oh, en ze zet net ook 2 stapjes achter elkaar *O*
Ah wat sneu zeg ;(
Goed dat je zo snel terecht kan bij de hap!
*O* voor de stapjes!

En jeetje wat hebben jullie een hoop gekletst!

Ik sluit me aan bij fee over een 2e ;) ik vind het nu ook steeds leuker worden trouwens. Ze zoeken elkaar meer op enzo. Sowieso wordt het steeds makkelijker nu.
Kz, ik denk dat ze idd wel een voorbeeld heeft aan dr broer. Merk het steeds meer met dingen. Zo leuk!
Hoe t nu loopt maakt wel dat ik niet eens rammel :D sowieso zit een 3e niet in de planning, maar op het moment hoeft het ook niet zo voor mij.
pi_129649934
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hoe t nu loopt maakt wel dat ik niet eens rammel sowieso zit een 3e 4e niet in de planning, maar op het moment hoeft het ook niet zo voor mij.
+1
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 17:45:04 #190
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129650954
Nou, arm, arm meisje ;(

Ze heeft:
2 ontstoken oren
Krentenbaard op haar been, billen en onder haar lip
Vijfde ziekte

Ohja en er komen 3 tanden door!

En alsnog vrolijk 8)7
pi_129650979
Soesa :o :X :'( :*

KZ :* :*
pi_129651319
Gatver Soesa wat naar ;( }:| Arm meisje bah !
Wel fijn dat jullie zo snel terecht konden. Voor wat het waard is. En nu ? Medicijnen ? Stoppen met die zalf ? Beterschap :* en jompel voor de stapjes *O*
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:05:22 #193
250838 Fee-nix
pi_129651512
Soesa :o wat sneu voor je meiske! Ongelooflijk dat ze nog steeds vrolijk is, de schat! Beterschap met haar!
En *O* voor de stapjes inderdaad.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:13:18 #194
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_129651753
Jee Soessa, krentenbaard dat is zo besmettelijk als het maar zijn kan, heb ik gehoord.
Hoe komt zo'n kleine pruts daar nou aan zou je zeggen.

Haha die zin Fee-nix ^O^

Ik zou hier denk ik wel een tweede willen, maar helaas is dit financieel niet haalbaar, dus het zit er niet in. ;(
En qua woonruimte word het dan ook wat krapjes :{
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:23:39 #195
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129652008
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:58 schreef kleinzusje het volgende:
Gatver Soesa wat naar ;( }:| Arm meisje bah !
Wel fijn dat jullie zo snel terecht konden. Voor wat het waard is. En nu ? Medicijnen ? Stoppen met die zalf ? Beterschap :* en jompel voor de stapjes *O*
Jup, voor de zoveelste keer een antibiotica kuur ;(. Gelukkig wel een die tegen de oorontstekingen en krentenbaard ineen werkt. Vijfde ziekte kunnen we niks mee.

Timejumper, ze gaat 3 dagen in de week naar het KDV en daar heerst nogal eens wat. Op dit moment 5e ziekte (jawel) en een paar maanden terug krentenbaard.

Door die oorpijn sliep ze ook wat onrustig de laatste nachten, we hoefden er nooit maar hoorden haar wel vaker mopperen door de babyfoon. Logisch nu :@
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:25:41 #196
30252 Soempie
Procreating
pi_129652064
Och, Soesa, wat sneu. -O- Beterschap voor je meisje. :*

Alles wel bijgelezen, maar ik reageer niet zo uitgebreid als KZ. :@

Speciale vermelding: ik heb hartelijk moeten lachen om de foto's van Cristel. :D Die eerste foto, waar ze zo lekker liggen en elkaar aankijken is zo tof. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_129652192
o|O Soempie

;)
pi_129652675
:o tante soesa wat sneu! Knap dat ze nog vrolijk is
*O* voor de stapjes!
pi_129654264
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:45 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nou, arm, arm meisje ;(

Ze heeft:
2 ontstoken oren
Vijfde ziekte

En alsnog vrolijk 8)7
Och arme!! Dat is wel de jackpot -O- ;( Beterschap!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129655489
Ach Soesa, arm meiske. Je meisje heeft volgens mij sowieso alles wel gehad geloof ik...
pi_129655544
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:45 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nou, arm, arm meisje ;(

Ze heeft:
2 ontstoken oren
Vijfde ziekte

En alsnog vrolijk 8)7
Ah gossie, wat sneu zeg!
Jeetje, ze heeft ook wel alles, moppie!
Bikkel dat ze nog steeds vrolijk is!
Beterschap voor dr :*
pi_129655610
Mijn kind staat in dr bed te roepen OOOHHH NEEEEE en dan OOHH JEEE
}:|

Ik heb het gevoel dat ik straks weer naar boven moet!
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:09:17 #203
30252 Soempie
Procreating
pi_129655679
Heeft ze iets uit bed gegooid dan? :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_129655811
Ik denk dat ze het licht uit en aan doet o|O
pi_129655836
LOL, dat o-ooh gaat hier ook de hele dag door. En dan dat gezichtje erbij....priceless.

Nu ook bezig met in, uit, op, af etc. Als hij ergens op of af wil dan roept hij "af" maar dat heeft niet altijd het gewenste effect dus de verschillen tussen op en af even duidelijk maken :D
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:13:29 #206
30252 Soempie
Procreating
pi_129655852
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:12 schreef bitterend het volgende:
Ik denk dat ze het licht uit en aan doet o|O
:o :D _O-

Als hier het bedje bij het lichtknopje zou staan, zou M. nooit gaan slapen, denk ik. :P
pi_129655956
Hier ook zoeen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_129656240
hier ook echt niet...
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:31:22 #209
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129656653
Thanks :)! Ze is idd een pechvogel hoor ;(, ze heeft al eens eerder een enkele én een dubbele oorontsteking gehad, 2 looporen, buikgriep, bronchitis, keelontsteking, (ontstoken) eczeem en is al haar hele leven verkouden!

Haha, als Elin snapte hoe zo'n knopje werkte zou dat hier ook een niet-slaap-garantie zijn :D
pi_129656674
Bitterend :X :o :D

I. had ook wat moeite met in slaap vallen, maar 1x teruglopen en even knuffelen was genoeg.

Hij is vanmiddag in de tuin wel hard gevallen. Van een opstapje af, head-first op de stenen :X. Heel stuk van zijn gezicht geschaafd ;(.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129657380
Tis een stoute mijn kind! ik zeg ga liggen en slapen kijkt ze me aan met zo'n blik :o :X
Echt zo :6

Het helpt niet dat er 2 honden zijn die blijven maar blaffen, 1 kleuter die gilt en de homo parade waar wij de muziek ervan mogen mee genieten :')

Soesa je meisje is wel straks immuun tegen alles zeg! pechvogel :*

Ohhh Phaidra je mini :'( kusje erop! :*
pi_129657643
Jeetje wat enorm zielig Soesa!
Wist wel dat ze veel ziek was, maar als je dat lijstje ziet :X
Hopelijk is dat snel over! En dan moet ze wel een monster weerstand hebben!

Arme I ;( Naar is dat he als ze zo vallen!

Ik moest vandaag ook zo lachen, we hadden nog het badje staan met water :')
Aan het eind van de dag had ze door dat ze er ook in kon ipv alleen beetje met water spelen er naast. Dus vol erin... ik haar omgekleed. Waren we bezig met eten, komt ze huilend aangekropen. Ik snapte eerst niet wat er was, tot ik het spoor achter haar zat...nog een keer erdoorheen :D
Dus nu het badje maar leeggegooid :P
pi_129657932
Phaidra
Auw :* wat sneu

Sonnetje
Boef!
al vind ik water wel wat eng. Heb altijd de tuindeur op slot :@

Bitterend
Ook al zo'n boefje. Het is wat.
Irritant van de muziek en lawaai
pi_129658465
Bitterend, ondeugd :D

Zoe, schuifpui kan ik niet dichthouden met mn oudste :D
Maar ik hou t in de gaten hoor ;) Eerste keer was ik sowieso buiten.
pi_129658772
Sonnetje
met 2kindjes is dat ook weer anders natuurlijk, had ik niet over nagedacht
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:50:29 #216
250838 Fee-nix
pi_129659504
Bitterend :D kleine stouterd. Mijn S is ook zo'n kleine ondeugd aan t worden. Die blikken die ze je dan af en toe kunnen geven _O- .

Ah Phaidra, arme I! Vorige week had S dat dus ook... met z'n loopfietsje wilde hij de voordeur uit, maar de drempel is veel te hoog. Manlief zag t net te laat. Dus bult op z'n voorhoofd, neus, lip en kind helemaal geschaafd. Gelukkig heelt het bij die kleintjes snel! De korsten (en het waren behoorlijke) zijn er nu alweer vanaf! Hoop dat I er ook weinig last van heeft :* .
pi_129659777
Son :D

Zoiets hadden wij laatst ook. Na het eten nog even buiten spelen en het badje stond er nog. Hij zat eerst gewoon ernaast te spetteren en ik dacht nog, hij zal toch niet... Maar wel dus, met kleren en al kroop hij in het badje en het deed hem niets! Ging gewoon zitten spelen, terwijl het water best koud was. _O-

SPOILER
Ach Fee, S ook al zo gevallen! Ik stond er praktisch naast ook nog, maar was benieuwd hoe hij het zelf wilde oplossen... Fail van mijn kant dus ook nog :{
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129660235
Wat sneu Phaidra :{
En Fee ook al.

Dat hebben we hier gelukkig nog niet gehad.

En lekker in het bad! Gaaf ding trouwens!
pi_129660299
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:28 schreef Zoë23 het volgende:
Sonnetje
met 2kindjes is dat ook weer anders natuurlijk, had ik niet over nagedacht
Helemaal alleen laat ik haar niet met het badje hoor. Dat vind ik ook eng, maar bij Floris hield de deur idd makkelijker dicht dan nu met haar.
Maar als ik Floris uit zijn bed haal s middags dan zet ik haar binnen neer. Moet er niet aan denken dat er wat gebeurd :X

Phaidra :D
Opeens besluiten ze dat erin toch leuker is dan he :') Elise wil normaal amper het badje in, dan kruipt ze er zsm uit.
Arme I, ziet er ook wel hee sneu uit. En niet te schuldig voelen :*
pi_129660367
Ik moet ook altijd goed timen wanneer ik M met het badje laat spelen. Liefst als er nog iemand in de buurt is of als de meisjes al beneden zijn. En anders moet hij naar binnen als ik naar boven moet en dan ligt er beneden dus een drijfnatte, heel erg vieze en heel erg niet-blij dreumes te gillen :')
pi_129660411
Dat valt bij mijn dreumes nog wel mee, meestal (nou ja die 2x dat het gebeurd is geloof ik :')) neem ik haar mee naar boven.
pi_129660419
Badjes verhalen :D
Phaidra: Daar kijkt mn meisje doorheen, het gaat om het innerlijk O+
pi_129660485
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat valt bij mijn dreumes nog wel mee, meestal (nou ja die 2x dat het gebeurd is geloof ik :')) neem ik haar mee naar boven.
Ja, en dan zit ik met een drijfnatte, heel erg vieze en heel erg niet-blije en gillende dreumes boven terwijl er nog 2 baby's naar beneden moeten :D
pi_129660869
Echt zo grappig hoe gelijk al die dreumesjes zijn; OH OOOH is hier ook favoriet. Gevolgd door mama pakke!! }:| Kennen jullie die Talking Tom poes op iPad? Dat oh ooooh klonk dus stereo vanaf de achterbank op de terugreis van vakantie :D

En licht aan en uit check!
pi_129661128
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:22 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, en dan zit ik met een drijfnatte, heel erg vieze en heel erg niet-blije en gillende dreumes boven terwijl er nog 2 baby's naar beneden moeten :D
Bij jou wordt dat lastiger idd ;)
Elise is (nu nog?) niet zo driftig. Die vind t allang best als ze bij mij is :')
pi_129661869
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:13 schreef Kyara het volgende:
Wat sneu Phaidra :{
En Fee ook al.

Dat hebben we hier gelukkig nog niet gehad.

En lekker in het bad! Gaaf ding trouwens!
Hij is leuk hè! I. heeft hem van mijn schoonzus gekregen voor z'n verjaardag.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129661897
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:20 schreef kleinzusje het volgende:
Badjes verhalen :D
Phaidra: Daar kijkt mn meisje doorheen, het gaat om het innerlijk O+
Echte liefde O+ :Y
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129663502
Ik heb sinds een week ook een oh-oooh meisje. En dan met een verontwaardigd hoofd onder de bank wijzen ofzo. En dat er dan niks ligt en ze gaat lachen... Tuttebel :P
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_129671790
Soesa, wat sneu, dat ze alles tegelijkertijd heeft. Dapper dat ze er nog vrolijk onder is.

Phaidra, beterschap voor I's schaafwonden. Hopelijk is het gauw beter.

Bitterend kleine stouterd heb jij. Hier ook weleens en dan ook van die blikken van, ik weet dat het niet mag en doe het lekker toch, bijv. Eten op de grond gooien.

Zoe, fijne curve. Gelukkig dat het nu met medicatie zo goed gaat. Lange dame heb jij. Hier is hij net in maat 74.

Ooh ooh hebben wij hier niet. Maar de lichtschakelaar is herkenbaar. Wij hebben een hotelschakeling in onze slaapkamer, naast de hoge schakelaar naast de deur aan beide kanten van ons bed een lage schakelaar. Driftig, dat hij werd, omdat het hem niet lukte om hem aan te zetten. Hij drukte te laag.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 4 augustus 2013 @ 09:01:24 #230
250838 Fee-nix
pi_129672138
Die verhalen over die badjes :D.

Oh ooooh, is hier vaker 'oh nee!' of 'o jee!', hihi.

Lichtschakelaars kan hij hier niet bij, gelukkig :P.

Ben gisteren aan t prutsen geweest op m'n mobiel, probeerde een foto van S na z'n valpartij vorige week te plaatsen, maar het lukte niet }:| . Dus nu doe ik het alsnog even hoor! Anders was al die moeite gisteravond voor niks :P. (En Phaidra, dat ziet er ook zielig uit zeg, harde smak gemaakt!)
SPOILER
  zondag 4 augustus 2013 @ 09:03:59 #231
30252 Soempie
Procreating
pi_129672153
Oooh, die valpartijen. Wat ziet dat er sneu uit. ;( Hier gelukkig nog niet zulke smakken meegemaakt. Wat ontzettend naar lijkt me dat. Ik zou zelf meehuilen geloof ik.
pi_129672183
Ah,gossie arme S!
Wat ziet dat er sneu uit ;(
pi_129672190
Ahh sneu :N
Ik moest bijna meehuilen met dreumes die pink tussen de deur had pas :'( :'( vreselijk!

Soesa beterschap voor jouw dreumes!
  zondag 4 augustus 2013 @ 09:12:27 #234
250838 Fee-nix
pi_129672225
Ja gelukkig was er niks aan de hand verder. Het bloedde wel ook bij zijn tandjes, maar ze zaten nog vast :X .

Ik ben op zich wel wat gewend met m'n twee knullen... dus ik blijf meestal wel kalm. Enige keer dat ik ook helemaal van slag was, was toen J uit z'n kinderstoel viel. (Hij was nog geen 2) Hij zat al een tijdje gewoon los op de tripp trapp. Die avond was hij met papa aan stoeien aan tafel en ineens valt hij zijwaarts van die stoel. Tand door z'n lip. Is even geplakt op de Eerste Hulp. (Was volgens hun niet echt noodzakelijk, maar nu hij er toch was deden ze het wel). Maar poeh dat was een harde smak! Ben nog nooit zo erg geschrokken geloof ik.
  zondag 4 augustus 2013 @ 09:29:47 #235
250838 Fee-nix
pi_129672334
Ahhh Jipster, vinger tussen de deur is ook zo pijnlijk! Zielig!
pi_129672437
Ah die brokkenpiloten!! ;( :*

En ook allemaal uh ho dreumesen O+ schattig is het!!

Ja die lichtschakelaar is gelukkig niet meer zo interessant! het was een hit, we hebben het bedje toen meer tegen mijn bed gezet zodat ze er niet bij kon!
pi_129672970
Wat een ongelukjes zeg ! :{ :* Die foto's iewwwwww, Fee en Phaidra jullie mannetjes ! Jip ook al zo'n naar verhaal. Het zal erbij horen, maar ik wil er nog liever niet aan denken. Ook nog geen ooohhh , roepen of gillen hier. Alleen klein onverstaanbar gegrom of gebrabbel. Met ( als je heeeeeel veel moeite doet) een soort van die, ja :D
pi_129673097
Soesa, is ze aan het kwartetten met kinderkwalen ofzo? Beterschap&succes!

Ach fee en phaidra. Wat een koppies..
Echt naar als ze vallen. Met een oudere broer ben je wel iets gewend, maar Daan stunt toch iets harder geloof ik. Zijn eerste litteken bij zijn oog lijkt niet echt kleiner te worden..

Bitterend, nog geslapen met je lieverd?

Daan zit in de nee-fase geloof ik.. Alleen dan op zijn Engels. Leuk souvenir, op alles "no" zeggen

[ Bericht 0% gewijzigd door Deepfreeze op 04-08-2013 15:57:48 ]
pi_129674909
Daan met zn no-fase

Ik kan me niet herinneren dat Floris.ooit zo gestuiterd is, gelukkig.

Handig trouwens een grote broer, vanochtend was het: mama, elise zit op de trap!
Dus maar gauw eraf geplukt. Volgens mij heeft ze opeens haast met dingen leren.
Ook schattig trouwens, ik mocht vanochtend uitslapen, was ze de hele tijd naar de deur aan het kruipen en dan ging ze half huilen, zodat ze de aandacht van papa had en dan naar de deur wijzen O+
pi_129675573
DF
Foto is van Fee-nix :P mijn dreumes is ook een 'S' alleen dan een meisje
Slim van het Engels nee zeggen

Fee & Phaidra :'( wat sneu!

Sonnetje
Aww lief. Ze zal wel denken, waar is mama dan?

Ik ben vanmorgen met S opgestaan en kreeg de hele ochtend kusjes O+
We hebben ook een kitten geknuffeld, echt zo lief. S en de kitten waren dol op elkaar :D. S is sowieso dol op katten en konijntjes enzo
pi_129676644
Och fee, dat ziet er ook zielig uit. Hier was het vanochtend gelukkig al minder rood en dik.

Zoë, schattig dat S zo dol op het kitten was!

Son, kleine klimgeit heb jij toch ook! Lief dat ze steeds naar je toe wilde haan vanochtend!

Daan :D No klinkt dan wel leuker dan nee!

Wij hebben vanochtend gewandeld en I heeft zijn ogen uitgekeken. Hertjes gezien, vlinders en vogels. Hij vond het prachtig!

Uh-oh zegt hij trouwens ook sinds kort :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129682184
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:34 schreef Zoë23 het volgende:

Ik ben vanmorgen met S opgestaan en kreeg de hele ochtend kusjes O+
We hebben ook een kitten geknuffeld, echt zo lief. S en de kitten waren dol op elkaar :D. S is sowieso dol op katten en konijntjes enzo
Lisa houd niet van kussen en knuffelen en da valt ook te zien bij onze kittens. Hup aan staart en poot de lucht in en als je dan niet meer wilt laat je ze vallen...

Hier is moederpoes sinds vrijdag vermist dus handenvol aan 4 kleine deugnieten met voeden enzo

Lisa zegt sinds een paar dagen op, uit, kaar(klaar), eten, drinken en oes(poes) duidelijk een sprong. Stervende zwaan actie is erg actief en grappig om te zien xd verder zei ze van de week toen haar ijsje op was en ik nog wat had " jij ijs? Ja? " dus vraag of ze mijn ijsje wil zegt ze ja en eet ze hem ook nog op <3 haar eerste vraag in woorden
pi_129683733
Zoe lief van de kittens.

Fee, dat ziet er sneu uit.

Son, wij hebben ook zo een handige grote broer. Lief, dat je dochter je zo miste.

Sam, ik kan wel even voor je opzoeken wat ze na de 15 maanden sprong kunnen.

Hier vandaag 3 uur heen en terug rijden voor familiebezoek. Terug gingen we rond 15.30 uur en daarvoor had mijn dreumes niet geslapen. Na 2 minuten rijden was hij vertrokken en dutte de hele terugweg.

En wat een bedelaar hier, hij bedelde om de aardbeien op grootoma's taart en nadat die op waren, mocht grootoma de taart verder voeren. Als wij ijsjes eten bedelt hij daar ook om.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_129688513
Zo flinke reis gehad vandaag Tinu. Fijn dat ie op de terugweg lekker sliep!
En je bedelaar :D

Zoe, wat lief knuffelen met een kitten O+
Leuk ook dat ze dol is op konijnen en katten. Elise vindt het niet heel interessant. Sowieso hebben we niet echt meer katten in de omgeving, dus geen idee hoe ze erop zou reageren.

Lisa lekker aan het kletsen, leuk!

Wij zijn vanmiddag met zijn vieren naar de kinderboerderij gefietst. Elise bij papa voorop en Floris bij mij achterop.
Was leuk. Elise vond het fietsen ook erg leuk. Ik moest wel wennen hoor, dat ik geen kind voorop had. Wel een beetje ongezellig :P
pi_129689084
DF, ik gaf haar water en ging naast haar liggen en zo is ze uiteindelijk is slaap gevallen! ze was weer om half 6 wakker vanochtend :X
Gisteren was papa de sjaak dus ik was het vanochtend :Z

Trouwens, waar waren jullie in de UK op vakantie? camping? ik wil ook graag maar ben zo bang met dat andersom rijden :@ We willen graag naar Schotland trouwens!
Wat grappig dat Daan de nee fase in het Engels heeft :D

Zoe O+ Hier ook gek op katten! ze roept vaak POOEEEE! en rent er achteraan :D en zo lief die kusjes <3

Son fijn dat je mocht uitslapen! ook wel lekker dat je kleintje je mist he als je even boven bent O+
Fietsen met je kinders is ZO leuk! ik besef me dat wij hier in NL gezegend zijn met goede fietspaden! en je bent zo in kinderboerderijen! Dat is in Parijs echt een ander koek!

Tinu wat een reis! en een schooier :D O+ fijn dattie heeft geslapen!
Wij waren naar Burger's Zoo maar op de terug weg wou ze niet slapen. Toen mocht ze wel de ipad voor een half uurtje dus toch rustig naar huis kunnen rijden!
pi_129689818
Graag tinu!

Fietsen met een kindje voorop is ook veel leuker :-)
pi_129690379
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:59 schreef bitterend het volgende:

Son fijn dat je mocht uitslapen! ook wel lekker dat je kleintje je mist he als je even boven bent O+
Fietsen met je kinders is ZO leuk! ik besef me dat wij hier in NL gezegend zijn met goede fietspaden! en je bent zo in kinderboerderijen! Dat is in Parijs echt een ander koek!
Het is idd echt leuk :D
Ik moet ook zo lachen om Floris, waarom dit, waarom dat, waarom zus, waarom zo. Dag paarden, kijk mama, geitjes O+
Heerlijk!
En die uk die ook lekker aan het kijken is en kletsen en lachen O+
En we hebben zeker geluk wat dat betreft in Nederland!

Sowieso ben ik echt blij dat ik woon waar ik nu woon. Alles op korte afstand, maar toch beetje dorps enzo. Ik vind het echt een fijne plek voor mijn kinderen!
pi_129690483
Phaidra
Leuk dieren kijken O+

Tinu
Lief dat hij zo snel in slaap viel. Zag ook een mooie foto in het bv topic.

Sonnetje
Iedereen in onze familie heeft wel huisdieren en S gaat bij bezoek ook gelijk zoeken naar de poesss :D (ook als ze iemand een aantal weken door vakantie niet heeft gezien, huisdier trekt meer aandacht haha)

Sam
Wat sneu voor die kittens, zal ook wel werk zijn om ze met de hand te voeden! Wel goed dat jullie dat doen.
Vanaf baby hebben we S geleerd dieren te aaien (ook plantjes moet ze aaien anders trekt ze alle bloemetjes eruit) dus 'aai' werkt wel goed :9
Ze kan onze kat ook roepen :D haha

Bitterend
Lief O+ zag ook leuke foto's van jullie op FB. Wat is ze ook n leukerd

En sprong, ik zie bij oeiikgroei pas met 70,5wk (met 18mnd dacht ik?) weer een sprong? Volgens het 'shema' is S net uit de sprong.
pi_129691814
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:59 schreef bitterend het volgende:
DF, ik gaf haar water en ging naast haar liggen en zo is ze uiteindelijk is slaap gevallen! ze was weer om half 6 wakker vanochtend :X
Gisteren was papa de sjaak dus ik was het vanochtend :Z

Trouwens, waar waren jullie in de UK op vakantie? camping? ik wil ook graag maar ben zo bang met dat andersom rijden :@ We willen graag naar Schotland trouwens!
Wat grappig dat Daan de nee fase in het Engels heeft :D
Balen van het vroeg wakker zijn.

We zaten in een cottage. Op een erf stonden een paar gebouwen met daarin huisjes. Een stuk of 15 huisjes, speelweide dichtbij en sinds heel kort ook een binnengebouw met speeltractoren, springkussen en skippyballen.
(http://www.deanwoodholidays.co.uk/)

Het Engels rijden is echt geen probleem. Je went echt zo snel. Ik reed na 1,5 uur zo over de ringweg van Londen. Geen enkel krasje..
Schotland is ook mooi. Veel wijdser, nu zaten we echt in een bos, dus minder uitzicht, wel meer te doen in de biurt. Schotland hebben we 3 jaar geleden gedaan (1week loch ness en 1 week midlands). Was ons nu net even te ver rijden. Volgens jaar misschien weer, of Ierland.

Zoé O-)

Fietsen in de uk met je niet doen. Idioten, gewoon op de snelweg en nergens fietspaden.. Maar hier heerlijk, en Daan vindt het ook leuk. Nu nog lekker voorop..
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:11:28 #250
250838 Fee-nix
pi_129692076
DF die no-fase :D

Sonnetje, ja handig he, zo'n waarschuwende grote broer! Hier ook. Als S wat in z'n mond stopt, loopt J meteen te brullen 'neeeee, bah! neeeee S!', hihi. En lief dat je meiske je mist als je uitslaapt O+ .
O en een kindje voorop de fiets vind ik ook zo gezellig.

Zoë dat klinkt lief, met die kitten. En sowieso al dat ge-aai :).

Phaidra, leuk kan wandelen dan zijn he. Door de ogen van je dreumes bekeken, is alles weer nieuw en spannend.

Sam wat knap van die vraag!

Tinuviel, de kleine lekker geslapen in de auto! Handig is dat altijd. En bedelaars: check. Hier hebben we er twee :P.

Bitterend wel fijn dat jij en je man om en om 'dienst' hebben, maar half zes is wel erg vroeg zeg, pfff.

S is ook gek op poezen. Wij hebben er twee. Hij kent ze nu ook bij naam, zo schattig om hem dat te horen roepen! Bij elke hond die we buiten tegen komen zegt hij trouwens ook vol overtuiging 'poes!' En dan zeggen wij natuurlijk, 'nee, dat is een hondje'. En dan is hij even stil en dan is het weer heel hard 'poes' en dan 'aai!'. Menig hondeneigenaar heeft al om hem lopen grinniken :D.
pi_129692195
Sam, wat is Lisa lekker aan het kletsen zeg! Ik moet mijn oei ik groei boek eerst even vinden.

Sonnetje klinkt heerlijk. Miste je je gezelschap voor op de fiets?

Zoe, fijn, dat dat zo werkt. Hier moet meneer nog leren wat aai is. Hij zegthetwel, maar trekt ook nog eens.

De familie waar we waren hebben een hond. Op een gegeven moment had hij genoeg van het aai en liet zijn tanden zien, dus meneer maar snel weg gehaald van de hond.

[ Bericht 20% gewijzigd door Tinuviel op 04-08-2013 22:04:24 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_129692600
Tinu
:D lekker snoepen

Fee-nix
Blij om te lezen dat jou S ander dieren ook 'Poes' noemt :D

Op visite om kitten te bewonderen :
(kus met ogen dicht O+ )
SPOILER
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:25:07 #253
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129692723
Kleine smulpaap Tinu O+

En S met de kitten O+

Schattig!

Aai werkt hier ook goed (in 1e instantie vooral om zijn zusjes te beschermen). Inmiddels is alles "aai", ook het gras en papa's borsthaar :D
pi_129692747
Zoe!! SMELT! O+ O+ O+

Fee hier is ook alles POEEE! in de dierentuin vandaag...kijk R die grote vis..POEE?? Ohhh uh hooo!
Kijk R..wat is dat? een zebra! OHH NEEE! Poeee??

_O-

Son hier ook! wij wonnen dichtbij het centrum en toch kwartier fietsen van een natuurgebied! vind het geweldig!

Tinu lekker smullen!
pi_129692799
Tinu :D Lekker aan het smullen!
Ik vond het wel ongezellig ja! Maar goed, kwa gewicht kon het niet meer (althans hij is 15 kilo, dus nja dan liever niet meer, aangezien ze tot 15 kilo voorop aangeven)

Lief die foto van S O+

Aai werkte bij Floris idd ook goed met de katten toen. Elise kent het concept aai niet zo, maar er zijn ook geen dieren in de buurt :')
En dr broer hoeft ze niet te aaien oid :P Ze trekt alleen soms aan zijn haar :') (aanval van bovenaf vooral)

Bitterend, jullie wonen helemaal centraal ja :D
Hier Den Haag, Delft, Rotterdam op een kwartier/20 minuten zo'n beetje (wel autominuten trouwens). Maar wel leuke buitengebieden op fietsafstand.
pi_129692872
Hahaha Kyara papa's borsthaar :D Hier trekt ze aan papa's borsthaar :')

DF ziet er mooi uit!! hoe lang rijden zou Schotland zijn? denk dat het handig is met de boot naar New Castle. Ik moet echt over mijn angst voor andersom rijden!
pi_129692929
Engeland wil ik ook nog wel naartoe op vakantie. Ik ben alleen "bang" voor het weer :')

Ik meot sowieso nodig op vakantie :')
pi_129692965
Ja het weer..maar dat is in NL ook! je weet nooit wat je krijgt _O-

Zijn jullie nog niet op vakantie geweest?
pi_129693076
Nee, nou ja in mei een weekje naar Texel geweest.
Zouden eigenlijk in augustus/september ook nog 2 weken naar Frankrijk ofzo. Maar de plannen zijn nu in januari naar Thailand...Dat kost ook het nodige dus die 2 weken Frankrijk zijn maar even geschrapt :P
Dit is zo'n beetje het laatste jaar dat we buiten de vakanties weg kunnen voor Floris naar school moet. Nou kan het jaar erna ook wel (dan is ie nog geen 5), maar het lijkt me voor een kind niet fijn om eerst 2 weken kerstvakantie te hebben, paar weken school en dan weer 3 weken weg. Dus dat doe ik dan liever niet.
pi_129693926
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:28 schreef bitterend het volgende:
Hahaha Kyara papa's borsthaar :D Hier trekt ze aan papa's borsthaar :')

DF ziet er mooi uit!! hoe lang rijden zou Schotland zijn? denk dat het handig is met de boot naar New Castle. Ik moet echt over mijn angst voor andersom rijden!
Wij hebben loch ness in 2 etappes gedaan. Was 700+ km, gekozen om halverwege een bed&breakfest te doen. En de midlands was mooi halverwege (toevallig het dorp van de b&b). Newcastle is dan ideaal. Dfds heeft ook mooie boten, maar weet niet hoe het zit met kinderbedden (stenaline naar Harwich had een ledikant voor Daan aan boord). En je rijdt echt vroeg van de boot, liefst zondagochtend, want dan liggen de Engelsen nog plat en kun je rustig wennen ;)
Om die angst zou ik het niet laten. Maar wel fijn als je partner het eerste stukje kan rijden, dat je even de stad uit bent voordat je begint te oefenen.. :P

En Son, we hadden 1dag echt regen en 1nacht echt onweer(heul hard). Verder lekker zonnig, heel af en toe een minibuitje, maar meestal in de vroege ochtend. Warm ook, net als hier geloof ik, maar dan een paar graad koeler..
Schotland hadden we ook prima weer. En door een bos in de modder banjeren is ook leuk ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door Deepfreeze op 04-08-2013 21:56:21 ]
pi_129694229
Zoe O+

Wij zijn ook in Engeland geweest met onze kleuter toen hij 1,5 jaar oud was. Wij kregen ook een kinderbed op de boot. En gelukkig hoefde ik niet te rijden daar :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:15:59 #262
250838 Fee-nix
pi_129695315
Zoë wat lieffff!

Bitterend _O- .

En Kyara, borsthaar aaien :D. Over borst gesproken :P. Hier ook zoiets grappigs. Ik heb een moedervlekje in m'n decollete. S ziet dat, prikt zijn vinger er in en roept 'kak!' 'stinkt!' _O- :') . (Ik stink niet }:| )
pi_129695833
Dat is goed te doen dan DF!
Ben alleen bang dat we met mijn geluk 2 weken regen hebben :P
Maaar ooit ga ik erheen ;)
pi_129696254
Hoi
pi_129696335
Ja, daar is ze! Troeta met haar dreumesdame!
Welkom hier :D
pi_129696475
Dank u!
Ik lees niet in, want moe :O
ook aan vakantie toe!
pi_129696627
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat is goed te doen dan DF!
Ben alleen bang dat we met mijn geluk 2 weken regen hebben :P
Maaar ooit ga ik erheen ;)
Hier hebben we dat met Duitsland. Maakt niet uit wanneer, maar als wij er zijn, is er altijd regen. Doe mij Engeland dan maar ;)
pi_129696649
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:37 schreef Troeta het volgende:
Dank u!
Ik lees niet in, want moe :O
ook aan vakantie toe!
Dikkie dik _O-
pi_129696804
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:40 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Hier hebben we dat met Duitsland. Maakt niet uit wanneer, maar als wij er zijn, is er altijd regen. Doe mij Engeland dan maar ;)
Ik heb het overal :')
Ik was op Rhodos, begon het te regenen...Een man daar: in mijn hele leven heb ik nog nooit regen meegemaakt in augustus....
Maar misschien dat dat ongeluk ook wel vast zit aan mijn ouders :P
pi_129697000
Ook moe, dus aso :)

#vakantie: Thailand WTF !!! Hoe heerlijk Son *;
#Autorijden: Lekker he, slapers op de achterbank. Soms zijn verre tripjes nog beter dan dichtbij !
#Kind met kat: schattig !
# Huisdieren: Hier slechts spinnen en mieren O+
# Engeland ! Mode O+
# moedervlek: hahahaha
# angst: Geef me je angst, ik geef je er hoop voor terug
# Centraal, op loop/fiets/rij afstand : check *O*
pi_129697072
Ik vind m nog uitgebreid hoor kz :P
pi_129697310
pfff, snap niet eens waar je het over hebt klainzusje
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:58:56 #273
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129697618
Welkom troeta & Nena!
pi_129697663
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:53 schreef Troeta het volgende:
pfff, snap niet eens waar je het over hebt klainzusje
^O^ :*
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vind m nog uitgebreid hoor kz :P
pi_129697778
Gaan we al harder dan bij de baby's ? *O*
pi_129697862
Vast niet, maar we zijn ook met minder hier volgens mij :P
pi_129697952
Baby's, blij dat ik die niet heb zeg!
pi_129697966
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Vast niet, maar we zijn ook met minder hier volgens mij :P
Das toch vreemd ? Alle De meeste babys worden toch 1
pi_129698028
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:05 schreef Troeta het volgende:
_O-
pi_129698040
iedereen is moe van die drukke dreumessen.
pi_129698049
Er vallen altijd best wat mensen af zo in het eerste jaar :D
pi_129698079
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:06 schreef Troeta het volgende:
Dat is dan toch een mooi topic onderwerp :D
pi_129698081
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:05 schreef Troeta het volgende:
Gelukkig niet he. Pfff wat moet je ermee
pi_129698114
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:06 schreef Troeta het volgende:
Ik lees de hele tijd dikke dreumesen :')
pi_129698123
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Er vallen altijd best wat mensen af zo in het eerste jaar :D
Qua gewicht *;
pi_129698151
Hier kwam er vooral gewicht bij :')
Die borstvoeding hielp ook niet...
pi_129698217
Nou idd! Ik was zo slank na de bevalling, op de foto's van vandaag zag ik hoe dik ik weer was.
pi_129698322
-O-

Ik ga maar eens slapen...morgen weer werken...
pi_129698355
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
-O-

Ik ga maar eens slapen...morgen weer werken...
:*
pi_129698376
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:09 schreef Troeta het volgende:
Nou idd! Ik was zo slank na de bevalling, op de foto's van vandaag zag ik hoe dik ik weer was.
Das niet waar :N
pi_129698724
Echt wel, dikke pens! Maar ja, ben nu ook alle overgebleven chips en snoep aan het opeten..........

slaap lekker!
pi_129698894
Ach denk maar zo, ik ben dikker :P
pi_129698972
Mooi! pak ik nog een chippie!
pi_129698990
Jij bent helemaal niet dik zeg!
pi_129699506
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:23 schreef Troeta het volgende:
Jij bent helemaal niet dik zeg!
Echt wel!
pi_129705081
Kyara borsthaar aaien _O-

Sonnetje, Thailand lijkt me heerlijk.

Wat een geklets hier.

Welkom Troeta! Mooie meid heb je.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_129706508
Troeta welkom! Gefeliciteerd *O*

:D wat een geklets haha
  maandag 5 augustus 2013 @ 09:39:39 #298
250838 Fee-nix
pi_129706650
Welkom Troeta, met je vrolijkerd! En nog gefeliciteerd! *O*

Stelletje kletskoppen idd :D.
pi_129711801
Morning dames c_/
Soesa hoe is het nu met je meisje ?
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:16:19 #300
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129712309
Ik lees toevallig je post KZ (ik ben verder totaal niet bijgelezen, scusi!), an sich gaat het prima met de kleine dame :). Ze heeft ook nog ontstoken ogen (weet niet of ik dat al gezegd had hier) ;(. Ze is nu op het KDV en ik ben nog niet gebeld dus het zal wel goed gaan. Woensdag nog even naar onze eigen huisarts :).

Thanks, lief van je :*
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:38:22 #301
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129719387
zal ik hem dan maar dichtgooien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')