Die zie je nooit meer iig.quote:
bullshit, in de stillshot zie je dat zn hoofd VOOR het lichaam van de receiver is en dat zn schouder als eerste contact maakt. Dit is precies de vorm en manier waarop wij het geleerd krijgen. Er was maar 1 manier waarop zijn hoofd geen contact had kunnen maken en dat is om helemaal geen hoofd te hebbenquote:
quote:That may be extreme, but when you're asking somebody to run and bend and wrap and drive, you're going to have the helmet be the initial point of contact in most instances.
In the case of Jon Bostic, yes, his head was down. However, Bostic lowered his target area (a point of major emphasis by the NFL) and he got his helmet out in front of the receiver, ultimately having it make contact on his upfield shoulder.
That's textbook in most circles, yet because of the thunderous results, Bostic finds himself fined a hefty sum. And while some of you may make the "they're all rich, so who cares" argument, understand that $21,000 is 5% of the $405,000 base salary Jon Bostic will collect this season.
Als ze op het International gooien dan valt het nog mee, dat kost op dit moment 11,95 voor mij maarja als volger van een team zal ik wel GamePass nodig hebben en daar zal ook wel weer een prijskaartje aan hangen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:25 schreef NY_Giant het volgende:
http://www.sportamerika.n(...)icht-bij-fox-sports/
Wellicht het einde van gratis Game Pass in Nederland? Voor de echte football fans misschien een slechte zaak, maar voor de sport in Nederland waarschijnlijk toch wel beter mocht het weer op tv te zien zijn.
210 EUR voor alles (dacht ik). Maar dikke kans dat je de wedstrijden die op FOX komen niet kan volgen ivm blackouts, dus dan moet je ook nog aan FOX betalen voor live wedstrijden die je op FOX wilt kijken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou wel erg kut zijn
Hoeveel is zo'n gamepass ongeveer in het verleden geweest?
Kut.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:25 schreef NY_Giant het volgende:
Wellicht het einde van gratis Game Pass in Nederland? Voor de echte football fans misschien een slechte zaak, maar voor de sport in Nederland waarschijnlijk toch wel beter mocht het weer op tv te zien zijn.
Ze kijken naar de gevolgen van de hit en aan de hand daarvan beslissen ze dat hij een boete krijgtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:59 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
bullshit, in de stillshot zie je dat zn hoofd VOOR het lichaam van de receiver is en dat zn schouder als eerste contact maakt. Dit is precies de vorm en manier waarop wij het geleerd krijgen. Er was maar 1 manier waarop zijn hoofd geen contact had kunnen maken en dat is om helemaal geen hoofd te hebben
God ESPN én NFL Network hebben deze tackle eerst laten zien als hoe het wél moet!
Ik ben hier zo klaar mee, er mag niks meer en ik ben een offensive speler in hart en nieren en dan vind men het gek dat iedereen maar laag gaat dan. Keller is de eerste van een rijtje blessures op deze manier
dit dus!
[..]
Dat was voor zowel pre- en regular season en de playoffs. Voor de offseason betaal je nog iets van ¤35,-. Overigens zie ik de prijs wel iets zakken wanneer er daadwerkelijk blackouts zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:27 schreef SteveBudin het volgende:
210 EUR voor alles (dacht ik). Maar dikke kans dat je de wedstrijden die op FOX komen niet kan volgen ivm blackouts, dus dan moet je ook nog aan FOX betalen voor live wedstrijden die je op FOX wilt kijken.
en dan op NFL.com eerst deze highlight neerzetten met de caption spectacular tackle en na de boete ineens een hele andere caption neerzetten....quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:48 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ze kijken naar de gevolgen van de hit en aan de hand daarvan beslissen ze dat hij een boete krijgt. Het is een hard hit maar gewoon legal, dan moet je als NFL achteraf niet hypocriet gaan lopen doen omdat het er op tv te hard uitziet. Maar consequent zijn ze toch niet meer sinds Goodell daar zit, die doet gewoon waar die zin in heeft en hij heeft schijt aan de regels.
Heb je liever Joe Buck en Troy Aikman dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:44 schreef Dos37 het volgende:
Zolang ze maar geen Nederlands commentaar doen
Zeker, ben groot fan van die tweequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:49 schreef artm het volgende:
[..]
Heb je liever Joe Buck en Troy Aikman dan?
Toine die Troy en Buck aankondigdquote:
Tegen de Giants 2nd string defense. Tegen de 1st string defense: 3 INT's.quote:
FFS, not the Sanchizequote:
Alles wat de Sanchize doet is groots en onderdeel van een plan. Helaas ziet niet iedereen dat omdat het zo geweldig isquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:44 schreef zjroentje het volgende:
Wel props voor de snor van de Sanchize.
Ik heb de promo nu ook gezien, maar verder heb ik er niks inhoudelijks over gehoord?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:25 schreef NY_Giant het volgende:
Het is afhankelijk van de zender die in Nederland de rechten heeft of er blackouts zijn. ESPN America had hier de NBA rechten (alhoewel dit niet exclusief was volgens mij) en had besloten dat er voor diensten als NFL Gamepass en NBA League pass geen blackouts zijn. Alles hangt dus af de eisen die Fox heeft gesteld voordat ze een dikke zak met geld op tafel hebben gegooid.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:54 schreef Omega het volgende:
Over die blackout games. Ik heb al jaren NBA League pass (vergelijkbaar met NFL game pass) en geen enkele wedstrijd is blackout. Mocht FOX NFL gaan uitzenden dan hoop ik dat er geen blackout games zijn op Game pass, maar vooral dat het gratis blijft.
Jezus, doe tenminste alsof je enige moeite hebt gedaan om het antwoord te zoeken. Kijk voor de gein eens twee posts boven je.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:59 schreef Awesome_ het volgende:
Is er dit jaar eigenlijk weer een gratis gamepass voor europeanen?
Hoe verklaar je dan dat GamePass vorig jaar gratis was zonder blackouts, terwijl ESPN America ieder weekend wel 5 wedstrijden live uitzond? En nu FOX wrs wedstrijden gaat uitzenden, waarom zou er nu dan wel betaald moeten worden? Het komt toch op hetzelfde neer, alleen een andere zender.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:40 schreef rgras het volgende:
[..]
Het is afhankelijk van de zender die in Nederland de rechten heeft of er blackouts zijn. ESPN America had hier de NBA rechten (alhoewel dit niet exclusief was volgens mij) en had besloten dat er voor diensten als NFL Gamepass en NBA League pass geen blackouts zijn. Alles hangt dus af de eisen die Fox heeft gesteld voordat ze een dikke zak met geld op tafel hebben gegooid.
[..]
Jezus, doe tenminste alsof je enige moeite hebt gedaan om het antwoord te zoeken. Kijk voor de gein eens twee posts boven je.
Voor de luie mensen: Vorig jaar hadden alleen de mensen in Nederland, Argentinië en Nieuw-Zeeland gratis NFL Gamepass. Op dit moment geldt dit nog steeds voor Nederlanders (geen idee hoe het met de andere twee landen zit), maar het ziet er naar uit dat de rechten verkocht zijn/worden aan een derde partij wat inhoudt dat er enkele wedstrijden te zien zijn via een betaalzender. Als dit het geval is kan je de gratis NFL Gamepass wel gedag zeggen.
Yep. Geno is nog lang niet klaar om te starten dus zijn de Jets op zoek naar een QB:quote:
twitter:RVacchianoNYDN twitterde op zondag 25-08-2013 om 15:27:01Correction from @Gil_Brandt: Jets to take a look at Matt Leinart and John Beck. ... Trent Edwards is already signed
Chicago. reageer retweet
Sorry maar dit is incorrect. NBA zat bij Sport1 niet bij ESPN. Er is in europa (dus niet UK) geen NBA geweest op ESPNAmerica, alleen NCAA basketball.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:40 schreef rgras het volgende:
[..]
Het is afhankelijk van de zender die in Nederland de rechten heeft of er blackouts zijn. ESPN America had hier de NBA rechten (alhoewel dit niet exclusief was volgens mij) en had besloten dat er voor diensten als NFL Gamepass en NBA League pass geen blackouts zijn. Alles hangt dus af de eisen die Fox heeft gesteld voordat ze een dikke zak met geld op tafel hebben gegooid.
Omdat ESPN America die rechten niet heeft bedongen, waarom? Geen idee, mogelijk omdat ze daar meer voor hadden moeten betalen. In de UK heeft SKY bedongen dat de NFL de wedstrijden die door SKY worden uitgezonden tijdelijk blokkeert, dit levert ze extra klandizie op.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat GamePass vorig jaar gratis was zonder blackouts, terwijl ESPN America ieder weekend wel 5 wedstrijden live uitzond?
Waarom zou je als FOX zijnde gaan betalen voor de TV-rechten in een bepaald land wanneer alle inwoners dezelfde content gratis in HD-kwaliteit kunnen bekijken?quote:En nu FOX wrs wedstrijden gaat uitzenden, waarom zou er nu dan wel betaald moeten worden Het komt toch op hetzelfde neer, alleen een andere zender.
quote:Trouwens Sport 1 had de NBA rechten, niet ESPN America.
My bad, ik kwam in de war met college basketball.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:20 schreef Omega het volgende:
[..]
Sorry maar dit is incorrect. NBA zat bij Sport1 niet bij ESPN. Er is in europa (dus niet UK) geen NBA geweest op ESPNAmerica, alleen NCAA basketball.
Je hebt verschillende soorten rechten. Je kan ESPNAmerica wel vergelijken met Eurosport. Waarschijnlijk had ESPNAmerica een goedkopere sublicentie waarmee je geen enkele exclusiviteit kan bedingen en volgens mij kon je ook geen NFL op ESPNA kijken in de UK. Op het moment dat een Nederlandse partij de rechten koopt dan zullen ze waarschijnlijk eenzelfde package kopen als Sky waarbij je een bepaalde exclusiviteit hebt. Dat is wat duurder maar zo blokkeer je wel de mogelijk dat men de wedstrijd bij een andere aanbieder kijkt. Het heeft, in mijn ogen, voor FOX geen nut om een sublicentie te kopen, daar trek je geen nieuwe abonnee's mee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat GamePass vorig jaar gratis was zonder blackouts, terwijl ESPN America ieder weekend wel 5 wedstrijden live uitzond? En nu FOX wrs wedstrijden gaat uitzenden, waarom zou er nu dan wel betaald moeten worden? Het komt toch op hetzelfde neer, alleen een andere zender.
Trouwens Sport 1 had de NBA rechten, niet ESPN America.
Ja is zn 3e al en dan gaan ze heel goed nadenken over de toekomst, kijk maar eens naar Jahvid Bestquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:24 schreef emokid het volgende:
Career ending injury voor Kevin Kolb? Heeft een zware hersenschudding opgelopen.. Dit gun je niemand.
Dus een rookie die heeft laten zien nog niet klaar te zijn om te starten word de starter? Dat zal goed zijn voor zijn ontwikkeling.quote:Appearing on SportsCenter Monday, ESPN New York's Rich Cimini suggested Mark Sanchez (shoulder) is closer to "week to week" than "day to day."
Sanchez isn't going to practice this week or play in the Jets' preseason finale, setting up Geno Smith to start in Week 1 despite his faceplant in the third exhibition game.
quote:
Je had het slechter kunnen treffen dan Lacy.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:45 schreef BobW het volgende:
[..]
De rookie running backs moeten het gaan doen voor de Packers want DuJuan Harris is klaar voor dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |