Die zie je nooit meer iig.quote:
bullshit, in de stillshot zie je dat zn hoofd VOOR het lichaam van de receiver is en dat zn schouder als eerste contact maakt. Dit is precies de vorm en manier waarop wij het geleerd krijgen. Er was maar 1 manier waarop zijn hoofd geen contact had kunnen maken en dat is om helemaal geen hoofd te hebbenquote:
quote:That may be extreme, but when you're asking somebody to run and bend and wrap and drive, you're going to have the helmet be the initial point of contact in most instances.
In the case of Jon Bostic, yes, his head was down. However, Bostic lowered his target area (a point of major emphasis by the NFL) and he got his helmet out in front of the receiver, ultimately having it make contact on his upfield shoulder.
That's textbook in most circles, yet because of the thunderous results, Bostic finds himself fined a hefty sum. And while some of you may make the "they're all rich, so who cares" argument, understand that $21,000 is 5% of the $405,000 base salary Jon Bostic will collect this season.
Als ze op het International gooien dan valt het nog mee, dat kost op dit moment 11,95 voor mij maarja als volger van een team zal ik wel GamePass nodig hebben en daar zal ook wel weer een prijskaartje aan hangen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:25 schreef NY_Giant het volgende:
http://www.sportamerika.n(...)icht-bij-fox-sports/
Wellicht het einde van gratis Game Pass in Nederland? Voor de echte football fans misschien een slechte zaak, maar voor de sport in Nederland waarschijnlijk toch wel beter mocht het weer op tv te zien zijn.
210 EUR voor alles (dacht ik). Maar dikke kans dat je de wedstrijden die op FOX komen niet kan volgen ivm blackouts, dus dan moet je ook nog aan FOX betalen voor live wedstrijden die je op FOX wilt kijken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou wel erg kut zijn
Hoeveel is zo'n gamepass ongeveer in het verleden geweest?
Kut.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:25 schreef NY_Giant het volgende:
http://www.sportamerika.n(...)icht-bij-fox-sports/
Wellicht het einde van gratis Game Pass in Nederland? Voor de echte football fans misschien een slechte zaak, maar voor de sport in Nederland waarschijnlijk toch wel beter mocht het weer op tv te zien zijn.
Ze kijken naar de gevolgen van de hit en aan de hand daarvan beslissen ze dat hij een boete krijgtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:59 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
bullshit, in de stillshot zie je dat zn hoofd VOOR het lichaam van de receiver is en dat zn schouder als eerste contact maakt. Dit is precies de vorm en manier waarop wij het geleerd krijgen. Er was maar 1 manier waarop zijn hoofd geen contact had kunnen maken en dat is om helemaal geen hoofd te hebben
God ESPN én NFL Network hebben deze tackle eerst laten zien als hoe het wél moet!
Ik ben hier zo klaar mee, er mag niks meer en ik ben een offensive speler in hart en nieren en dan vind men het gek dat iedereen maar laag gaat dan. Keller is de eerste van een rijtje blessures op deze manier
dit dus!
[..]
Dat was voor zowel pre- en regular season en de playoffs. Voor de offseason betaal je nog iets van ¤35,-. Overigens zie ik de prijs wel iets zakken wanneer er daadwerkelijk blackouts zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:27 schreef SteveBudin het volgende:
210 EUR voor alles (dacht ik). Maar dikke kans dat je de wedstrijden die op FOX komen niet kan volgen ivm blackouts, dus dan moet je ook nog aan FOX betalen voor live wedstrijden die je op FOX wilt kijken.
en dan op NFL.com eerst deze highlight neerzetten met de caption spectacular tackle en na de boete ineens een hele andere caption neerzetten....quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:48 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ze kijken naar de gevolgen van de hit en aan de hand daarvan beslissen ze dat hij een boete krijgt. Het is een hard hit maar gewoon legal, dan moet je als NFL achteraf niet hypocriet gaan lopen doen omdat het er op tv te hard uitziet. Maar consequent zijn ze toch niet meer sinds Goodell daar zit, die doet gewoon waar die zin in heeft en hij heeft schijt aan de regels.
Heb je liever Joe Buck en Troy Aikman dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:44 schreef Dos37 het volgende:
Zolang ze maar geen Nederlands commentaar doen
Zeker, ben groot fan van die tweequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:49 schreef artm het volgende:
[..]
Heb je liever Joe Buck en Troy Aikman dan?
Toine die Troy en Buck aankondigdquote:
Tegen de Giants 2nd string defense. Tegen de 1st string defense: 3 INT's.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |