Eerste keer dat ik Bakkali hoor. Volgens mij zijn eerste interview voor tv? Hij heeft zeker frans als moedertaal?quote:
Als Lyon niet doorgaat is psv geplaatst en treft het dus geen arsenal, milan en dat soort ploegen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan heb je 20% kans om Lyon te loten en zelfs daar ben je niet de favoriet. Gaat moeilijk worden.
Ja, dat weet ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als Lyon niet doorgaat is psv geplaatst en treft het dus geen arsenal, milan en dat soort ploegen.
Alleen is de kans op dat scenario vrij klein..quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als Lyon niet doorgaat is psv geplaatst en treft het dus geen arsenal, milan en dat soort ploegen.
Bakkaliquote:Op woensdag 31 juli 2013 03:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Beide hebben inderdaad een fantastische indruk gemaakt. Vooral die Bakkali kan nog wel eens een hele grote speler gaan worden.
Voor de wedstrijd werden ze anders nog aangekondigd als een niet te onderschatten geoliede machine...quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:22 schreef plesner het volgende:
Lol wat een bagger niveau was Zulte zeg, maar goed meer kan je ook niet verwachten van een club met een begroting van 9 mio. Niveautje Rkc
Eens. Tegen een goede ploeg kun je zo niet spelen, zelfs niet met een top verdediging. Cocu zal wel wat meer richting de Hiddink stijl willen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:14 schreef Lemming22 het volgende:
Zo, er eens een nachtje over kunnen slapen en wat ik in ieder geval wel vind, is dat de jeugdige onrust eruit moet. Vooral de eerste helft bleef iedereen maar vol gas gaan, terwijl de ploeg dan even niet goed stond. Bij balverlies kan dat heel gevaarlijk worden. En nog zo'n voorbeeld daarvan is het feit dat Rekik ineens linksbuiten staat in de 89e minuut en daar zijn directe tegenstander probeert te dollen. Heel leuk en frivool, maar dat kan dus eigenlijk gewoon niet.
5 doelpuntenmakers zijn weg,quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:54 schreef StevenQ het volgende:
ja, echt altijd lastig
http://www.vi.nl/wedstrij(...)848&typeofpage=84140
van de totale basisopstelling zullen er zelfs nog maar 2 spelenquote:
Kwam ook doordat PSV gewoon goed speelde. Dit is de nummer 2 van België, die zijn dus echt wel beter dan RKC Waalwijkquote:Op woensdag 31 juli 2013 08:22 schreef plesner het volgende:
Lol wat een bagger niveau was Zulte zeg, maar goed meer kan je ook niet verwachten van een club met een begroting van 9 mio. Niveautje Rkc
Klopt psv speelde zeker niet onaardig, maar veel weerstand kregen ze ook niet. Zaterdag is een betere graadmeter, ben benieuwd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Kwam ook doordat PSV gewoon goed speelde. Dit is de nummer 2 van België, die zijn dus echt wel beter dan RKC Waalwijk. Bij vlagen zag je trouwens wel dat ZW goed kon combineren, maar echt gevaarlijk zijn ze eigenlijk niet geworden
Dat weet ik niet. Jij schat ADO dus hoger in dan de nummer 2 van België? Als je de wedstrijd van zaterdag op dezelfde manier benadert win je ook gewoon dik bij ADO hoor. ZW is echt wel een klasse beter dan ADO.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:10 schreef plesner het volgende:
[..]
Klopt psv speelde zeker niet onaardig, maar veel weerstand kregen ze ook niet. Zaterdag is een betere graadmeter, ben benieuwd.
Die kinderen van Psv gaan zaterdag gewoon met knikkende knieën onderuit hoorquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Jij schat ADO dus hoger in dan de nummer 2 van België? Als je de wedstrijd van zaterdag op dezelfde manier benadert win je ook gewoon dik bij ADO hoor. ZW is echt wel een klasse beter dan ADO.
Vind dat moeilijk in te schatten, ZW liet erg veel ruimte en PSV eigenlijk ook, was gewoon een hele leuke wedstrijd zeker qua enthousiasme en werklust met Bakkali als slagroom op de taart, al deed die ook meer fout dan goed maar het was wel leuk en daar is voetbal toch wel voor bedoeld.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Jij schat ADO dus hoger in dan de nummer 2 van België? Als je de wedstrijd van zaterdag op dezelfde manier benadert win je ook gewoon dik bij ADO hoor. ZW is echt wel een klasse beter dan ADO.
Bij Zulte?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:48 schreef WhateverWhatever het volgende:
Aardig wat buitenlandertjes in de basis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |