Ja, eens. Rekik komt nog even mee naar voren zelfs. Dat is echt een heel groot talent. Bruma valt me alleszins mee ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi, vond hem vandaag goed spelen. Sowieso een verademing Rekik+Bruma vs Bouma+Marcelo.
Depay speelde vrij zwak imo.quote:
Wel tor gemacht, vandaar de helden van de avond.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Depay vond ik niet overdreven goed, alleen zijn goal was een mooie.
Voor mij meer Bakkali+Rekikquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wel tor gemacht, vandaar de helden van de avond.
Hm ja. Er hadden zoveel helden kunnen zijn, alleen werden er idioot simpele kansen gemist. Dan had Matavz een held gweest, Wijnaldum, Bakkali, en Depay de Man of The Match want die had er nog meerk unnen makenquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Rekik was goed, maar onderschat Bruma niet, die speelde echt veel beter hoorquote:
Vraag me alleen af of Cocu nu met de spitsen gaat switchen of toch nog vertrouwen in Matavz heeft.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eens. Vond Bruma veel beter spelen dan Rekik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rekik was goed, maar onderschat Bruma niet, die speelde echt veel beter hoor
Als Cocu nog vertrouwen in Matavz heeft, wordt dat zijn eerste blunder.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Vraag me alleen af of Cocu nu met de spitsen gaat switchen of toch nog vertrouwen in Matavz heeft.
Het is wel Zulte héquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eens. Vond Bruma veel beter spelen dan Rekik.
Man, dat we hier over discussiërenLekker toch!
Matavz speelde ook goed hoor. Schiet hem er toevallig niet in, maar had ook 2x kunnen scoren. Denk dat de spits positie de moeilijkste keuze gaat worden voor Cocu. Wellicht dat rechtsbuiten daar bijkomt wanneer Park binnen is (en helemaal als Narsingh fit is).quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Vraag me alleen af of Cocu nu met de spitsen gaat switchen of toch nog vertrouwen in Matavz heeft.
Normaal gaat de discussie over wie er vandaag slechter was Marcelo of Derijck. Nu kan je in ieder geval al discussieren over wie er beter was. Maar eens: na topwedstrijden, of wellicht in VCL4, in Nederland kun je echt zeggen of het echt goed is.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is wel Zulte héAls we dit roepen na Ajax of Feyenoord dan kan je pas genieten.
Rechtsbuiten gaat niet moelijk worden, als Narsingh terug is dan heb je Depay en Bakkali voor links, Park en Narsingh voor rechts. Met Jozefzoon als reserve reserve. Maar na de prestatie van Bakali moet Brands nu wel 2x nadenken om Park te halen, aangezien die zomaar op de bank kan belanden als hij voor de flanken is gehaald.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Matavz speelde ook goed hoor. Schiet hem er toevallig niet in, maar had ook 2x kunnen scoren. Denk dat de spits positie de moeilijkste keuze gaat worden voor Cocu. Wellicht dat rechtsbuiten daar bijkomt wanneer Park binnen is (en helemaal als Narsingh fit is).
Park wordt denk ik gehaald om als backup op de flank te dienen, maar vooral om aanvallende middenvelder te zijn. Wat dan ten koste zou kunnen gaan voor Wijnaldum, die vandaag ook goed speelde. Wijnaldum zou dan ook zomaar weer richting rechtsbuiten kunnen gaan en Bakkali op links achter Depay.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rechtsbuiten gaat niet moelijk worden, als Narsingh terug is dan heb je Depay en Bakkali voor links, Park en Narsingh voor rechts. Met Jozefzoon als reserve reserve. Maar na de prestatie van Bakali moet Brands nu wel 2x nadenken om Park te halen, aangezien die zomaar op de bank kan belanden als hij voor de flanken is gehaald.
twitter:RvN1776 twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 22:48:03Loved what I saw of the new PSV. #1913 reageer retweet
twitter:Karim_Rekik_44 twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 23:11:06Bedankt voor alle support vandaag! 2-0 overwinning. Well done boys! #PSV reageer retweet
twitter:RaiVloet twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 23:32:39Heerlijk om zo'n fris en jong PSV te zien voetballen, beloofd veel goeds #trots reageer retweet
twitter:Ad8mmaher twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 23:54:13Well done boys, goede uitgangspositie neergezet, focus nu op zaterdag 1e competitie duel tegen ADO Den Haag!! reageer retweet
twitter:JBruma twitterde op woensdag 31-07-2013 om 00:13:01Goede overwinning vanavond op Zulte. Nu op naar Zaterdag. reageer retweet
twitter:JBrenet_ twitterde op woensdag 31-07-2013 om 00:20:19Bedankt voor alle felicitaties was een eer voor PSV en voor jullie gespeeld te hebben ! reageer retweet
Beide hebben inderdaad een fantastische indruk gemaakt. Vooral die Bakkali kan nog wel eens een hele grote speler gaan worden.quote:
Bruma > Rekikquote:Op woensdag 31 juli 2013 03:02 schreef Amoeba het volgende:
M.i. was Rekik defensief niet te kloppen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |