Nee hoor, hij valt Knevel aan op Twitter!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Pauw heeft het te druk met een leger stalkende vrouwelijke volgers.
Totdat ze dichter bij je komen en daadwerkelijk voor je deur staan. Dat is van sommige mensen gewoon bekend. Echte BN-ers zijn gewoon te vinden, dan zou ik inderdaad wel effe uitkijken. Op Youtube heb je zo'n guy die twee weken geleden ermee gestopt is nadat mensen van 4Chan achter hem aan kwamen en bedreigingen (of zelfs meer) geuit hadden naar zijn familie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:34 schreef Mani89 het volgende:
Dit soort bedreigingen krijg ik dagelijks, hoort gewoon bij het internet.
Kijk uit, voor je het weet komt Mutant01 een donderpreek houden over generalisatie en dergelijke.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
Moslims hebben te weinig humor
Eens
Oneens
Dat kun je wel zeggen ja.
"Simpele straatmarokkaantjes" zijn zo ongeveer het gevaarlijkste diersoort op aarde.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:37 schreef Hierro het volgende:
Ze overdrijven wel hoor. Ze doen alsof ze te maken hebben met huurlingen, maar het gaat hier om simpele straatmarokkaantjes
Niet zo generaliseren heh, je moet ze niet over 1 kam scherenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon een normale, de rest zijn gekkies.
Volgens mij post hij hier nooit.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk uit, voor je het weet komt Mutant01 een donderpreek houden over generalisatie en dergelijke.
Een goede rechtgeaarde jood vindt gewoon dat alle Palestijnen dood moeten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon een normale, de rest zijn gekkies.
Nogmaals, al die baggerposts. Stop er gewoon mee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alors nogmaals, wat heb ik jou aangedaan?
Toch doet ze het tot nu toe prima. Misschien wel de beste gastpresentator tot dusver. Of in elk geval één van de beste.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:38 schreef Blester het volgende:
Ze spreekt Obama wel op een vreemde manier uit.
Obammaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:38 schreef Blester het volgende:
Ze spreekt Obama wel op een vreemde manier uit.
Niet verkeerd inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch doet ze het tot nu toe prima. Misschien wel de beste gastpresentator tot dusver. Of in elk geval één van de beste.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
"Simpele straatmarokkaantjes" zijn zo ongeveer het gevaarlijkste diersoort op aarde.
Die gedachtegang is wederzijds, Vernietiging van Israel staat in het handvest van Hamasquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een goede rechtgeaarde jood vindt gewoon dat alle Palestijnen dood moeten.
Vind ik niet. Ze is net een gast die ook aan tafel zit en "geïnteresseerde" vragen stelt, in plaats van het gesprek te leiden en sturen, en journalistiek verantwoorde vragen te stellen.quote:
Ja precies, niks mis mee dus.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Die gedachtegang is wederzijds, Vernietiging van Israel staat in het handvest van Hamas
Is dat moeilijk, dan? Het is de juiste vragen stellen (van tevoren bedacht en geoefend), luisteren en erop inspelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch doet ze het tot nu toe prima. Misschien wel de beste gastpresentator tot dusver. Of in elk geval één van de beste.
Ja. Het is een rustige show, waarbij de gastpresentator niet overmatig veel aandacht opeist en waarbij je in staat bent om de inhoud van de gesprekken te volgen, zonder drukker te zijn met hoe de gastpresentator het doet (of het verstoort).quote:
Die gedachte willen ze uitroeien.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Die gedachtegang is wederzijds, Vernietiging van Israel staat in het handvest van Hamas
Natuurlijk niet. Israel heeft geen baat bij vrede. Dat land wordt bij elkaar gehouden doordat ze een gezamenlijke vijand hebben. Daarnaast gaan ze hun illegale nederzettingen niet opgeven en dat is toch wel een randvoorwaarde voor vrede tussen beide partijen.quote:
Ja idd, ze geven eigenlijk geen fuck.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:42 schreef Latert het volgende:
Palestijnen zijn altijd de speelballen geweest van de Arabische liga...
24/7 CNN kijken?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:44 schreef tralalala het volgende:
Mocht het mis gaan dan hebben we mooie televisie.
Uhm, oke.
Volgens mij wel ja... Iig niet die huidkanker die veroorzaakt wordt door verbranden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:47 schreef Kenju het volgende:
Krijgen donkere mensen dan ook minder snel huidkanker? Of werkt dat niet zo? Mijn vader komt uit India, hoewel ik niet echt donker ben, heb ik toch bepaalde huideigenschappen overgenomen en verbrand ik niet en smeer ik me dus ook nooit in...
Daar heb je je antwoord.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:47 schreef Kenju het volgende:
Krijgen donkere mensen dan ook minder snel huidkanker? Of werkt dat niet zo? Mijn vader komt uit India, hoewel ik niet echt donker ben, heb ik toch bepaalde huideigenschappen overgenomen en verbrand ik niet en smeer ik me dus ook nooit in...
Je bent verloren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:47 schreef Kenju het volgende:
Oneens.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:48 schreef Specularium het volgende:
Dikkie Dik en de smeerpoes.
Eens
Oneens
Nee want die zijn niet per se donker.quote:
http://www.huidkanker.nl/content/hoe-ontstaat-huidkankerquote:Mensen met een lichte huid die snel verbranden in de zon, hebben een groter risico huidkanker te ontwikkelen dan donkere mensen met veel pigment in hun huid.
Ze heeft het over mensen uit Zuid Europa die hebben niet die donkere huid, zijn alleen resistenter.quote:
Ahaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:49 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ze heeft het over mensen uit Zuid Europa die hebben niet die donkere huid, zijn alleen resistenter.
TV Gelderland, weet ik uit ervaring.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn wel beroerdere regionale omroepen dan TV Oost, kan ik melden.
Tv Gelderlandquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:50 schreef Martinello het volgende:
[..]
TV Gelderland, weet ik uit ervaring.
Ja alsof je daarvoor uren moet bakken en verbranden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
Even, om het onderwerp te relativeren:
Voordelen zonlicht wegen mogelijk zwaarder dan huidkanker
Sunblock, en blijven smeren/kleren aan en uit de zon blijven. Zij maken geen pigment en zullen nooit iets van bescherming tegen de zon opbouwen. Zag laatst ook in zo'n programma van die albino's in Afrika met allemaal brandplekken en vervellingenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:51 schreef cobain1994 het volgende:
Albino's dan? Wat moeten die gebruiken voor de zon?
Stel maar af, Renske.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:56 schreef alors het volgende:
Renske stelt tokkiemevrouw zo lang mogelijk uit
En een beetje op Richard Hammond van Top Gear.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:58 schreef alors het volgende:
Hij lijkt echt op Cliff Richard van vroeger ja
Ja dat zie ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:58 schreef Martinello het volgende:
[..]
En een beetje op Richard Hammond van Top Gear.
17% eens.quote:Stelling van de Dag
Als je bedreigd wordt na felle kritiek op de islam, heb je dat zelf verdiend
Lekker chillen op zo'n soort.. ik kan niet op de naam komen.. met vier wielen en gemotoriseerd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:00 schreef Latert het volgende:
Ik denk niet dat zij op zo'n tnt fiets gaat
quad dus.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:02 schreef alors het volgende:
[..]
Lekker chillen op zo'n soort.. ik kan niet op de naam komen.. met vier wielen en gemotoriseerd.
Nu hij verloofd is heeft ie nog maar weinig aandacht voor ons. Pearl heeft een zeer slechte invloed op hem.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:07 schreef alors het volgende:
Renske laat ons morgen alweer in de steek hoor.
Quality time met Pearl waarschijnlijkquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:07 schreef alors het volgende:
Ik vind Renske een vrouwennaam.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:07 schreef alors het volgende:
Kijkcijfers: < 100kquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:43 schreef Specularium het volgende:
Jacobine Geel
Gastpresentatrice
Jasper Kuipers
Adjunct-directeur Vluchtelingenwerk Jasper Kuipers over de uitzetting van een doodziek meisje naar Polen.
Wybren Landman
Wybren Landman over het vreemde gedrag van de bavianen in Dierenpark Emmen.
Martin Visser
Martin Visser over de werkloosheidscijfers in Europa en Nederland.
Dick Berlijn
Oud-commandant der strijdkrachten Dick Berlijn over cybercriminaliteit.
Quirine Eijkman
Onderzoekster Quirine Eijkman over de uitspraken in de jihadprocessen rond Nederlandse moslims die verdacht worden van betrokkenheid bij jihadreizen.
Ik wil nog wel eens vergeten hoeveel zwakbegaafden er in NL zijn, dus je zult wel gelijk krijgen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:52 schreef Specularium het volgende:
Die flopshow van gister had er 890.000.
Dat zal wel meevallen dus.
En je wordt bedankt. Oh ik heb het gisteren niet afgekeken, dus ik ben maar halfgek.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens vergeten hoeveel zwakbegaafden er in NL zijn, dus je zult wel gelijk krijgen.
Berlijn is een lobbyist.Hij weet veel, maar zijn expertise gebruikt hij niet echt onafhankelijk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En je wordt bedankt. Oh ik heb het gisteren niet afgekeken, dus ik ben maar halfgek.
Dit lijkt me wel interessant. LIJKT.
"Cyberveiligheid is essentiëel voor de toekomst van onze economie"quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En je wordt bedankt. Oh ik heb het gisteren niet afgekeken, dus ik ben maar halfgek.
Dit lijkt me wel interessant. LIJKT.
Ja, want die hebben we de afgelopen tijd nog nooit bij KvdB over de werkeloosheid horen pratenquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Berlijn is een lobbyist.Hij weet veel, maar zijn expertise gebruikt hij niet echt onafhankelijk.
Martin Visser lijkt mij wel interessant.
Gewoon 100 000 meer dan de JD uitzending(en)... Mijn vertrouwen in de mensheid is weg.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:52 schreef Specularium het volgende:
Die flopshow van gister had er 890.000.
Dat zal wel meevallen dus.
Het weer, vakanties en ander programma-aanbod op dat tijdstip spelen ook wel een rol. Vorige week waren er ontzettend warme avonden tussen. Veel mensen zaten toen lekker buiten; achter het huis of op een terras.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens vergeten hoeveel zwakbegaafden er in NL zijn, dus je zult wel gelijk krijgen.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
De show begint. Ben ik hier in m'n eentje?
Ooit een pruik overwogen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:09 schreef Zhero het volgende:
Hoi, ik ben in het verleden blijven hangen en ik krijg maar niet het Johan Derksen kapsel voor elkaar.
Misschien wel anderhalf miljoen miljard.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:09 schreef sonnyspek het volgende:
Present. Waarschijnlijk verdient die vluchtelingenwerker 1.5 miljoen per jaar.
Typische bioloog. Zo zag mijn docent Biologie er ook uitquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:09 schreef Zhero het volgende:
Hoi, ik ben in het verleden blijven hangen en ik krijg maar niet het Johan Derksen kapsel voor elkaar.
One million?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien wel anderhalf miljoen miljard.
Woody Allen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:10 schreef Zhero het volgende:
OMG, deze man doet me zo erg aan iemand denken, help.
Ja iddquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Eigenlijk is die Jacobine Geel geen leuke gastpresentator. Niet omdat ze ongeschikt is, maar omdat ze juist TE geschikt is. Ze is gewoon een ervaren presentatrice, die ook ervaring heeft met debatten leiden. Echt spannend is het niet om haar verrichtingen te volgen.
En God door Mart.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:15 schreef Latert het volgende:
Vroeger zou Andries allang vervangen zijn door Renske.
Vergeet Henk Binnendijk niet.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:19 schreef Martinello het volgende:
[..]
Sinds het pensioen van Henk Binnendijk.
Ja die zwaaide tot eind jaren '90 de scepter daar. Was ook in de tijd met die enge poppen van ze in die kinderprogramma's.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:21 schreef Specularium het volgende:
Regels zijn regels, en geen flauwekulletjes!
Ik ben altijd bang geweest dat Henk een kelder had waar Tijs jaloers op zou zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:22 schreef waxmask het volgende:
Ja die zwaaide tot eind jaren '90 de scepter daar. Was ook in de tijd met die enge poppen van ze in die kinderprogramma's.
Polen zijn er voor het klussen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En waarom kan de Poolse geneeskunde haar dan niet helpen ...
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:24 schreef Latert het volgende:
Woorden als "de menselijke maat", "mensenmens", etc. moeten verboden worden
Eens
Oneens
Heb je het dashboard wel aanstaan? Heel soms worden ze gerefereerd in de uitzending!quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:25 schreef Zhero het volgende:
Ben nieuw in dit topic, mag ik vragen waar al die polls op slaan waar je niks mee kan?
Eensquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:25 schreef Zhero het volgende:
Ben nieuw in dit topic, mag ik vragen waar al die polls op slaan waar je niks mee kan?
Nergens op, daarom zijn ze ook zo stom.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:25 schreef Zhero het volgende:
Van Andries ?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
Eigenlijk zou ik heel stiekem gewoon keihard over die bril willen ejaculeren.
Eens
Oneens
Mohammed Xquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mohammed G, we komen steeds verder in het alfabet.
Eens.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
Eigenlijk zou ik heel stiekem gewoon keihard over die bril willen ejaculeren.
Eens
Oneens
Geen mening en Kut vraag zouden antwoordmogelijkheden bij elke stelling moeten zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:29 schreef sonnyspek het volgende:
P&W moet snel weer beginnen.
Eens
Oneens
Geen mening
Kut vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg idd een beetje een Job Cohen Yolo! gevoel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:31 schreef Fides het volgende:
Oh Dick Berlijn over Cybercrime, wanneer een soldaat zich met misdaad(bestrijding) gaat bemoeien wordt het al dubieus, maar in combinatie met een 60-plusser en "cyber-" moet wel hilarisch zijn.
Ah, hij zegt nu al dat hij niet zoveel van het Nederlands strafrecht weet... toppie.
Ik mis de optie 'Neutraal'quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:33 schreef waxmask het volgende:
Ik ben het doorgaans wel eens met mensen, maar soms ook wel oneens.
Eens
Oneens
Zolang ze maar nooit meer terugkomen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:34 schreef Latert het volgende:
De echte stelling:![]()
Moslims hebben het recht om als jihadstrijders naar het buitenland reizen
Mee eens
Mee oneens
Chriet Titulaer met snor.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:39 schreef Latert het volgende:
Dit is inderdaad Johan Derksen in vermomming.
Plus sokken en verrekijker.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:41 schreef Martinello het volgende:
Hij heeft vast ook sandalen en een oude 2CV.
quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:10 schreef alors het volgende:
Classic hoor, dat kaki/beige overhemd bij die bioloog. Ik gok dat hij verder een afritsbroek aan heeft en sokken met sandalen.
Wel mooi dat hij ook gewoon zijn outfit aan doet op TV. Alsof Wesley Sneijder met scheenbeschermers en Dick Berlijn in zijn legerpakkie er gaat zitten.quote:
Alleen onder werktijd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Denk jij ook dat ie zo'n rond hoedje heeft als de baron van bassie en adriaan?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:49 schreef Specularium het volgende:
Dick heeft vorige week nog 2500 euro overgemaakt naar Nigeria.
Klinkt wel smart.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja ja gooi overal maar smart voor dan klinkt het modern
Het is net als met inbreken en oorlogsvoering. Zodra je je geborgen hebt hebben ze allang weer iets nieuws. Een virusscanner scanned bekende virussen en niet de brand nieuwe, misschien wel slimmere.quote:
Misschien dat wat mensen er nu pas achter komen dat niet elke hacker evil isquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind dat deze uitzending een hoog open deuren-gehalte heeft.
Dat zal wel loslopen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:57 schreef Specularium het volgende:
Lucille, dat wordt een schijtlollig topic.
Ze zet haar beste beentje voor.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:57 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd of ze de avances van Renske kan weerstaan. Zou ze de beentjes bij elkaar kunnen houden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:57 schreef Specularium het volgende:
Dat wordt een show die voor geen meter loopt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:57 schreef Specularium het volgende:
Zal moeilijk worden om dit topic bij te benen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:57 schreef Specularium het volgende:
Ik zie wel hoe het looptquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zal moeilijk worden om dit topic bij te benen.
Het zal zo'n vaart niet lopen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat wordt een show die voor geen meter loopt.
Dan zou de hele uitzending in de soep lopenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:03 schreef alors het volgende:
Hopelijk stapt ze niet met het verkeerde been uit bed.
Ach, ondanks haar handicap zal ze het beter doen dan Paul Witteman... die staat al met één been in het graf.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:03 schreef alors het volgende:
Hopelijk stapt ze niet met het verkeerde been uit bed.
Zit je nu een loopje te nemen met mijn woordgrapje?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het zal zo'n vaart niet lopen.
Dan ga ik steen en been klagen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:06 schreef sonnyspek het volgende:
Als het morgen maar niet in het honderd loopt in dit topic.
Wat wil je nou, ik ga voor jou niet op eieren lopen...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:07 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Loop nou niet zo hard van stapel.
Kan zij ook niks aan doen, ze zit tenminste wel haar beste beentje voor.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:57 schreef Specularium het volgende:
Loop daar niet zo op te hameren...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:08 schreef Latert het volgende:
[..]
Wat wil je nou, ik ga voor jou niet op eieren lopen...
Het gesprek liep niet zo goed.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Is het nog waard om de herhaling te kijken?
Andries werd geregeld op het verkeerde been gezet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:10 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Het gesprek liep niet zo goed.
Is dat een ja of een neequote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:10 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Het gesprek liep niet zo goed.
Zo, dat liep maar net goed afquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:11 schreef Latert het volgende:
[..]
Andries werd geregeld op het verkeerde been gezet.
Straks hebben we geen been meer om op te staan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit topic loopt nu al op een einde.
loop niet zo te zeuren johquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:12 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, loop maar niet zo hard van stapel.
Is dat tegen jouw zere been?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:13 schreef Fides het volgende:
Iedereen neemt de loop met Lucilles handicap.
Voor je het weet sta je machteloosquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Straks hebben we geen been meer om op te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |