Dat was bij mij dus ook, maar dan was de spaak uit het voorwiel. De lagers liepen nog wel goed, maar de body was wel ingevreten door de cassette, maar dat is niet zo'n punt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:17 schreef eentwee het volgende:
[..]
Spaak uit het achterwiel. Omdat de velgen redelijk ver heen zijn is het niet echt de moeite om nog nieuwe in te zetten. Lagers ook niet 100% meer, al is dat nog wel op te lossen.
Samen op kop?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:11 schreef Wombcat het volgende:
Ik zie dat de inspanning je rekenvermogen heeft aangetast
Bij jou je logische denkvermogen..quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:11 schreef Wombcat het volgende:
Ik zie dat de inspanning je rekenvermogen heeft aangetast
We deden daar wie de dikste buik had, na een halve pizza helpen opeten omdat iemand zijn/haar bordje niet leegkreeg. En nog had ik niet objectief de dikste...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:26 schreef Oksel het volgende:
Trouwens.. zo kan Gripper dus ook kijken..
[ afbeelding ]
Zondag doe ik wel meequote:Op woensdag 31 juli 2013 09:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
We deden daar wie de dikste buik had, na een halve pizza helpen opeten omdat iemand zijn/haar bordje niet leegkreeg. En nog had ik niet objectief de dikste...
Dikke buiken wedstrijd. Toch nog iets wat ik kan winnenquote:
Maar je weet toch....quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:43 schreef CyclingGirl het volgende:
Het is alleen maar een plaatje van mij met fiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Niet per ongeluk zo'n helm?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:54 schreef CyclingGirl het volgende:
Gewoon een foto voor de koers met helm en bril dat is alles.
Neem ff contact op met forum [at] fok.nl. Moet geregeld kunnen worden. En die melding is nieuw voor mij.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:54 schreef CyclingGirl het volgende:
Nee, als je die melding krijgt nadat je op de link klikt van Freddeh's nieuwe fietstruitje...is dat heel erg verontrustend. Alsof hij tegenwoordig in een Borat bikini rondrijdt ofzoquote:
Misschien omdat je er zo geweldig uitziet op de fiets?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:43 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik wil een nieuw user icon uploaden mag het niet!
Het is niet toegestaan afbeeldingen te gebruiken die seksueel getinte, gewelddadige of schokkende inhoud bevatten!
Het is alleen maar een plaatje van mij met fiets.
Alleen een helm en bril en dat is alles? Logisch dat dat niet mag.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:54 schreef CyclingGirl het volgende:
Ben ook benieuwd wat voor koers dat dan was, waar ze alleen een helm en bril dragenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:50 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Alleen een helm en bril en dat is alles? Logisch dat dat niet mag.
The Naked Run op de Zwarte Cross.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd wat voor koers dat dan was, waar ze alleen een helm en bril dragen
De rest staat er niet opquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:50 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Alleen een helm en bril en dat is alles? Logisch dat dat niet mag.
Als je er gelukkig van wordt, wil ik zondag wel mijn Neutronwieltjes steken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:21 schreef kanovinnie het volgende:
Dacht ik de blits te maken door de allerallernieuwste wielen te hebben
MAar wel mooie dingen!![]()
Nee joh, ik ben al helemaal gelukkig met mijn zonda's. Enige gevaar wat jij loopt is dat je naar huis gaat met zonda's en ik met eurusen omdat ik ze stiekem omwisselquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als je er gelukkig van wordt, wil ik zondag wel mijn Neutronwieltjes steken.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben al helemaal gelukkig met mijn zonda's. Enige gevaar wat jij loopt is dat je naar huis gaat met zonda's en ik met eurusen omdat ik ze stiekem omwissel
Alleen een helm en bril!?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:54 schreef CyclingGirl het volgende:
Dat was toch de dress code voor de zondagmeet?quote:
Goed bezig! Dat is de eerste stapquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:09 schreef Freddeh het volgende:
Zo, eenmaal routebeschrijving Appelscha-Hardenberg, op bovenbuisformaat
Lijkt me wel tof om dat eens te rijden, en ook als jij erbij bent, je hebt ze immers al 2x (?) gereden.quote:
4x zelfs, van 2006 tot en met 2009.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof om dat eens te rijden, en ook als jij erbij bent, je hebt ze immers al 2x (?) gereden.
Hoeveel is de totaalafstand en hoeveel dagen is dat?
Voor diegenen die geen zin hebben om de Grangiro te doen.quote:
Hoe lang was je tochtje, was je al lang onderweg? Uitgerust de dagen ervoor, of ook hard getraind? Had je wel goed gegeten en gedronken tijdens & vooraf, of verwar je het gevoel van hongerklop met zware benen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:36 schreef muzas het volgende:
Vraagje aan de trainingexperts hier:
Zojuist terug van een tochtje, geprobeerd in D1 te blijven, en dat ging goed. Nou had ik alleen van shchiphol tot de kaag (20km) vol de wind tegen. Geen probleem, we schakelen lichter tot de hartslag weer zo rond de 145 zit en de cadans geprobeerd op 85-90 te houden.
Toch liepen mn benen he-le-maal vol. Hartslag bleef rond de 145, maar mn benen werden zwaarder en zwaarder. Telt dat dan nog wel als D1 training?
Zo'n week kost je toch ¤700-¤1000. Zo goedkoop zijn die shirtjes dus niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:42 schreef kanovinnie het volgende:
HA, mooi. Inschrijven en goedekope shirtjes scoren
Met vliegen en hotel enzo?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo'n week kost je toch ¤700-¤1000. Zo goedkoop zijn die shirtjes dus niet.
http://app.strava.com/athletes/973503quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hoe lang was je tochtje, was je al lang onderweg? Uitgerust de dagen ervoor, of ook hard getraind? Had je wel goed gegeten en gedronken tijdens & vooraf, of verwar je het gevoel van hongerklop met zware benen?
Ikzelf ben ook al een paar dagen futloos, en wijt dat aan (behalve een zwaar weekend) te weinig drinken. Met deze temperaturen heb je eigenlijk continue een vochttekort.
70km, was halverwege. Maandag soort van interval (paar keer kopje op). Was wel gehydreerd en gevoed...quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hoe lang was je tochtje, was je al lang onderweg? Uitgerust de dagen ervoor, of ook hard getraind? Had je wel goed gegeten en gedronken tijdens & vooraf, of verwar je het gevoel van hongerklop met zware benen?
Ikzelf ben ook al een paar dagen futloos, en wijt dat aan (behalve een zwaar weekend) te weinig drinken. Met deze temperaturen heb je eigenlijk continue een vochttekort.
Ik zou net zeggen, een weekje in de Alpen kost je ook geld.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:48 schreef kaasplankje het volgende:
Naja, midweekje Marmot kost je ook zo 500.-
Als de pomp erin moet passen kun je beter een rugzak kopen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:52 schreef byah het volgende:
Dit is vast vloeken in de kerk, maar na afgelopen zondag lek gereden te zijn ben ik eigenlijk op zoek naar een zadeltas, waar iig een binnenband, lichters en een pomp inpassen. Iemand tips?
Hotels via de organisatie? En hoe waren die kamers goed? En het eten?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zou net zeggen, een weekje in de Alpen kost je ook geld.
En de keren dat ik naar Sardinië was, was het volpension, dus verder ben je er niets kwijt. Je moet alleen de reis zelf regelen.
Ik geloof dat de inschrijving van de cyclo (incl. hotel en volpension) iets van ¤700 was.
En daar krijg je dus 7 cyclo's voor en eten en drinken en overnachting.
Een Marmotte alleen kost je al ¤70. Nou is dat een dure cyclo, maar als je er 7 rijdt, ben je qua inschrijving alleen al ¤150 kwijt. Dan kun je weliswaar de ploegentijdrit en de tijdrit niet als een volwaardige cyclo rekenen wmb, maar in een etappewedstrijd hoort het er wel een beetje bij.
Als je het heel compact meeneemt, en tot nu toe altijd alles in je achterzakken kwijt kon:quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:52 schreef byah het volgende:
Dit is vast vloeken in de kerk, maar na afgelopen zondag lek gereden te zijn ben ik eigenlijk op zoek naar een zadeltas, waar iig een binnenband, lichters en een pomp inpassen. Iemand tips?
Ja. Ja. Uitstekend.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hotels via de organisatie? En hoe waren die kamers goed? En het eten?
Welnee, de L uitvoering hiervan, das pas praktisch. past m'n machete en reservetent tegelijk in!quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:04 schreef Gripper het volgende:
Dit is het enige formaat acceptabele zadeltasje!
![]()
XL uitvoering is beter, je moet wel nog je gasstel kunnen meenemen uiteraard.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Welnee, de L uitvoering hiervan, das pas praktisch. past m'n machete en reservetent tegelijk in!
Ja. In 2007 was de start en finish eigenlijk altijd bij het hotel, behalve van de tijdritten en de laatste etappe finishte ergens anders. Dat was ideaal.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:07 schreef kaasplankje het volgende:
Oh je komt steeds in hetzelfde hotel terug ofwa?
Voor vakantiefietsers gelden soignée regels niet, dat is toch hopeloos. Wat jij aantrekt, of je 5 verschillende kleuren tassen op je fiets schroeft, moet je zelf wetenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Welnee, de L uitvoering hiervan, das pas praktisch. past m'n machete en reservetent tegelijk in!
Bedoel inderdaad zo'n Co2 pompje + patroon uiteraardquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als je het heel compact meeneemt, en tot nu toe altijd alles in je achterzakken kwijt kon:
http://nl.bbbcycling.com/accessories/saddlebags/BSB-14
Daar past 1 binnenband, bandenlichters +CO2 patroon in. Pompje (of CO2-kraantje) moet je dan in je achterzak stoppen of zoek een pompje wat je aan je frame kan bevestigen, naast de bidonhouder ofzo.
Dit is het enige formaat acceptabele zadeltasje!
![]()
Ik heb een pomp aan de verticale bidonhouder zitten en een M-maat zadeltas (niet meer die blauwe zoals op de laatste foto). Dat zadeltasje gebruik ik voor eten in te doen voor de langere ritten. Reserveband heb ik in mijn rugtasje zitten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:14 schreef muzas het volgende:
Druk maken om formaat zadeltas, en vervolgens je frame bevuilen met zo'n pomp...
Rugtas en zadeltas?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb een pomp aan de verticale bidonhouder zitten en een M-maat zadeltas (niet meer die blauwe zoals op de laatste foto). Dat zadeltasje gebruik ik voor eten in te doen voor de langere ritten. Reserveband heb ik in mijn rugtasje zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |