Dat was bij mij dus ook, maar dan was de spaak uit het voorwiel. De lagers liepen nog wel goed, maar de body was wel ingevreten door de cassette, maar dat is niet zo'n punt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:17 schreef eentwee het volgende:
[..]
Spaak uit het achterwiel. Omdat de velgen redelijk ver heen zijn is het niet echt de moeite om nog nieuwe in te zetten. Lagers ook niet 100% meer, al is dat nog wel op te lossen.
Samen op kop?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:11 schreef Wombcat het volgende:
Ik zie dat de inspanning je rekenvermogen heeft aangetast
Bij jou je logische denkvermogen..quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:11 schreef Wombcat het volgende:
Ik zie dat de inspanning je rekenvermogen heeft aangetast
We deden daar wie de dikste buik had, na een halve pizza helpen opeten omdat iemand zijn/haar bordje niet leegkreeg. En nog had ik niet objectief de dikste...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:26 schreef Oksel het volgende:
Trouwens.. zo kan Gripper dus ook kijken..
[ afbeelding ]
Zondag doe ik wel meequote:Op woensdag 31 juli 2013 09:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
We deden daar wie de dikste buik had, na een halve pizza helpen opeten omdat iemand zijn/haar bordje niet leegkreeg. En nog had ik niet objectief de dikste...
Dikke buiken wedstrijd. Toch nog iets wat ik kan winnenquote:
Maar je weet toch....quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:43 schreef CyclingGirl het volgende:
Het is alleen maar een plaatje van mij met fiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Niet per ongeluk zo'n helm?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:54 schreef CyclingGirl het volgende:
Gewoon een foto voor de koers met helm en bril dat is alles.
Neem ff contact op met forum [at] fok.nl. Moet geregeld kunnen worden. En die melding is nieuw voor mij.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:54 schreef CyclingGirl het volgende:
Nee, als je die melding krijgt nadat je op de link klikt van Freddeh's nieuwe fietstruitje...is dat heel erg verontrustend. Alsof hij tegenwoordig in een Borat bikini rondrijdt ofzoquote:
Misschien omdat je er zo geweldig uitziet op de fiets?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:43 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik wil een nieuw user icon uploaden mag het niet!
Het is niet toegestaan afbeeldingen te gebruiken die seksueel getinte, gewelddadige of schokkende inhoud bevatten!
Het is alleen maar een plaatje van mij met fiets.
Alleen een helm en bril en dat is alles? Logisch dat dat niet mag.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:54 schreef CyclingGirl het volgende:
Ben ook benieuwd wat voor koers dat dan was, waar ze alleen een helm en bril dragenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:50 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Alleen een helm en bril en dat is alles? Logisch dat dat niet mag.
The Naked Run op de Zwarte Cross.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd wat voor koers dat dan was, waar ze alleen een helm en bril dragen
De rest staat er niet opquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:50 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Alleen een helm en bril en dat is alles? Logisch dat dat niet mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |