SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:13 schreef RetRy32 het volgende:
Goede speler die HazardDie belgen kunnen er sowieso geen zak van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Man ik woonde eerst in Deurne en toen was ik ook al Ajaciedquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ajax supporter die in Eindhoven woont
Successupporters
Je bent zeker ook voor Barcalona/Real Madridquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Man ik woonde eerst in Deurne en toen was ik ook al Ajacied
Ik heb een grafhekel aan Real Madrid én Barcelona.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je bent zeker ook voor Barcalona/Real Madrid
Zit Steven in de gevangenis ja?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:23 schreef Nober het volgende:
Al die topics
Waarom is GGMM geen mod meer en zit Steven weer in de gevangenis?
Depay
Idd, deze praktijken vragen gewoon om een topic vol Albagifs.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:23 schreef Nober het volgende:
Al die topics
Waarom is GGMM geen mod meer en zit Steven weer in de gevangenis?
Depay
Die speelt toch bij Barca?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, deze praktijken vragen gewoon om een topic vol Albagifs.
Johannes kom er maar inquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat vorig seizoen. Hele avond mods afwezig, een dubbel topic volspammen met Alba onzin.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
De wedstrijd duurt 90 minuten hequote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:25 schreef alalali het volgende:
Zulte makt het Belgisch voetbal belachelijk
Dat waren Messi en Cruijff ook op hun 17e, dus dat belooft wat!quote:
Daar heb jij wel vaker last van?quote:
was je pik zo klein dan?quote:
Bojan ookquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat waren Messi en Cruijff ook op hun 17e, dus dat belooft wat!
Messi niet. Bakkali durf ik nog niet beter te noemen dan Messi.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat waren Messi en Cruijff ook op hun 17e, dus dat belooft wat!
Shit, daar ga ik.quote:
Ze draaien op een budget van 9 !!! Miljoen euro/jaar he ...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:25 schreef alalali het volgende:
Zulte makt het Belgisch voetbal belachelijk
Toch denk ik dat Zulte vanavond gaat winnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:27 schreef Grifte het volgende:
Die Belgen kunnen er echt helemaal niets van.
Ik pleit voor een Beneliga zodat deze kneuzen leren voetballen.
dat weet ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze draaien op een budget van 9 !!! Miljoen euro/jaar he ...
zou wat zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Zulte vanavond gaat winnen.
De scorende capaciteiten van PSV ook niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:28 schreef Enchanter het volgende:
Man o man ,als PSV dit niet wint met minimaal 3 doelpunten verschil.
Dat Zulte Waregem stelt echt helemaal niks voor
Sinds wanneer is 'jaar' een valuta?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze draaien op een budget van 9 !!! Miljoen euro/jaar he ...
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:27 schreef Grifte het volgende:
Die Belgen kunnen er echt helemaal niets van.
Ik pleit voor een Beneliga zodat deze kneuzen leren voetballen.
per jaar , idioot ...quote:
Sinds wanneer is valuta enkelvoud?quote:
Score moete ze die overbetaalde kutjong en vlug n bietje!!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:29 schreef Dos37 het volgende:
Soms proberen ze iets te veel te voetballen
PSV moet gewoon vaker scoren dan Zulte, dan zijn ze door.quote:
Andere topic zitten de kutusersquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:30 schreef TLC het volgende:
waarom zijn er 2 topics over een en dezelfde wedstrijd ?
Een thuis en een uittopicquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:30 schreef TLC het volgende:
En dat voor zijn leeftijdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:30 schreef Seam het volgende:
Rekik doet het trouwens best aardig, straalt wel een leider uit.
Ik zocht het net op. Altijd al geloof ikquote:
Ga lekker naar dat Belgentopic als het je niet bevaltquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:30 schreef TLC het volgende:
Ja zeker eentje om in de gaten te houden hoor. Denk dat PSV er erg veel plezier aan gaat beleven.quote:
okquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:32 schreef Buffell het volgende:
Jo, ik verlos jullie even een minuut of 6 van mij, ik ga even een peuk roken.
Ik niet, hij is gehuurd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja zeker eentje om in de gaten te houden hoor. Denk dat PSV er erg veel plezier aan gaat beleven.
Je wil op tijd terug zijn voor de analyse van van Hintum?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:32 schreef Buffell het volgende:
Jo, ik verlos jullie even een minuut of 6 van mij, ik ga even een peuk roken.
Echt he.quote:
Precies!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ligt er idd maar net aan of je van piemels houdt.
Thuis winnen ze gewoon met 4-0.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat Zulte speelt echt boerenkoolvoetbal.
Klopt. 0-0 in Eindhoven, thuis een walkover.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens de keeper van Zulte op de belgische tv verloopt alles volgens plan ...
Geld. Laast psvquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Syntix, wijze heer. Wat zou jij doen? Geld of Ranking?
Hadden ze een interview?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens de keeper van Zulte op de belgische tv verloopt alles volgens plan ...
Zeg maar gerust dat Maher vooralsnog niks toevoegt. Totaal niet gezien.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
PSV speelt lekker enthousiast. Jammer dat het nog wat slordig is in de afronding. Maar je ziet ook wel duidelijk dat de automatismen er nog niet in zitten.
Vind Maher persoonlijk nog wat tegenvallen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:36 schreef Zorro het volgende:
Scheids heeft gewoon gelijk. Strafschop is het enige dat altijd genomen moet worden, de rest valt binnen de normale tijd. Of niet meer, zoals nu. Ik erger me juist altijd dood dat ze nog "even die vrije trap laten nemen" of zo. Slaat nergens op.
dan kan je lang wachten, ze hebben net 42 miljoen binnenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Geld. Laast psv![]()
maar failliet gaan en degraderen.
Hij moet gewoon even wennen aan het hoge niveau van Schaars.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zeg maar gerust dat Maher vooralsnog niks toevoegt. Totaal niet gezien.
Ik geloof er niks van...ongelooflijk trouwens dat deze caféploeg bijna kampioen werd in Belgie.quote:
Als ze wéér geen CL halen verliezen ze zo wéér 10 miljoen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:38 schreef StevenQ het volgende:
[..]
dan kan je lang wachten, ze hebben net 42 miljoen binnen
Alsof ze dat nu al binnen hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:38 schreef StevenQ het volgende:
[..]
dan kan je lang wachten, ze hebben net 42 miljoen binnen
Ja ... "ze lieten PSV wat te vaak komen, maar voor de rest verliep alles op schema"quote:
Zo heel slecht is het nou ook weer niet. Niveautje Utrecht.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van...ongelooflijk trouwens dat deze caféploeg bijna kampioen werd in Belgie.
nee, dan KRIJGEN ze geen 10 miljoen, dat is iets andersquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als ze wéér geen CL halen verliezen ze zo wéér 10 miljoen.
ongelooflijk dat PSV niet kan scoren tegen deze caféploegquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van...ongelooflijk trouwens dat deze caféploeg bijna kampioen werd in Belgie.
Een interview tijdens de wedstrijdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja ... "ze lieten PSV wat te vaak komen, maar voor de rest verliep alles op schema"
En die werden 5e in de Eredivisiequote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Zo heel slecht is het nou ook weer niet. Niveautje Utrecht.
Luxemburg, en dus met je eens.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Zo heel slecht is het nou ook weer niet. Niveautje Utrecht.
Paaltje , latje.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:39 schreef alalali het volgende:
[..]
ongelooflijk dat PSV niet kan scoren tegen deze caféploeg
Leuk, alleen begroot PSV (nog steeds) Champions league.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:39 schreef StevenQ het volgende:
[..]
nee, dan KRIJGEN ze geen 10 miljoen, dat is iets anders
En daar hebben ze wel hun budget op aangepast.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:39 schreef StevenQ het volgende:
[..]
nee, dan KRIJGEN ze geen 10 miljoen, dat is iets anders
Ja precies.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En die werden 5e in de Eredivisie
Anderlecht kreeg een inzinking in de PO I, anders waren die met afstand kampioen. En Anderlecht is niveau Vitesse...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
al jaren niet meer, jij loopt achterquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Leuk, alleen begroot PSV (nog steeds) Champions league.
Neequote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Leuk, alleen begroot PSV (nog steeds) Champions league.
Halve kansen meegerekend...quote:
Wel. Ik win. Klaar.quote:
Niet vergeten dat ze inmiddels met Delaplace (naar Rijsel) en Malanda hun halve middenveld zijn kwijtgespeeld ... Dit jaar eindigen ze gewoon terug ergens 11de in de jupiler league ofzoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij PSV zijn minstens 5(!) sterkhouders vertrokken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Niet vergeten dat ze inmiddels met Delaplace (naar Rijsel) en Malanda hun halve middenveld zijn kwijtgespeeld ... Dit jaar eindigen ze gewoon terug ergens 11de in de jupiler league ofzo
Van Bommel een sterkhouder noemen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij PSV zijn minstens 5(!) sterkhouders vertrokken.
Das waar, maar PSV gaf ook meer uit aan transfers alleen al dan wat het totale budget van Waregem is ...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij PSV zijn minstens 5(!) sterkhouders vertrokken.
Al die vervelende witjes zijn weg, hele elftal is nu swagtastic.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:44 schreef kristyle het volgende:
Dit PSV is toch een pak leuker dan dat van de vorige jaren.
Dan maar in dit topic.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
G
[..]
Gewoon in dit topic posten, heb je tenminste swag. En is het erg gezellig.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Al die vervelende witjes zijn weg, hele elftal is nu swagtastic.
Die had met z'n ervaring zeker wat kunnen toevoegen, want het zou best kunnen dat bij tegenslag alles straks als een kaartenhuis in elkaar dondert.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Van Bommel een sterkhouder noemen.
Omdatquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zit er een slot op het andere topic?
quote:
Fucking boeiend.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:47 schreef Knalerwtje het volgende:
Godver. Doe je een TR, gooien ze het verkeerde topic dicht.
Omdat er anders twee zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zit er een slot op het andere topic?
Bij een tegenslag valt Van Bommel ook in elkaar hoor? De beste potten van PSV waren vorig seizoen zonder die doorgesnoven randdebiel. Dat moest een verademing zijn geweest voor PSV-fans, een middenveld met Atiba & Kev.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die had met z'n ervaring zeker wat kunnen toevoegen, want het zou best kunnen dat bij tegenslag alles straks als een kaartenhuis in elkaar dondert.
uh, okéquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zulte Waregem heeft een pak spelers kwijt gespeeld tijdens de transfer periode.
Jullie spelen dus tegen een Belgische middenmoter (vergelijkbaar met degradatieploegen zoals cambuur)
Wat dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:48 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Huub Stevens na vanavond ook wel weer zijn koffer kan inpakken en zich bij het rijtje Nederlandse trainers zonder baan kan voegen
En PSV is in tact gebleven?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zulte Waregem heeft een pak spelers kwijt gespeeld tijdens de transfer periode.
Jullie spelen dus tegen een Belgische middenmoter (vergelijkbaar met degradatieploegen zoals cambuur)
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bekijk het eens objectief, debiel.
Er komt bijna 'n eind aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit topic lijkt me niet zo gezellig.
Tyron is het hier mee eens.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bekijk het eens objectief, debiel.
Evert ten Napelquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het jammer dat Evert niet dit soort wedstrijden becommentarieert.
Jij bent de enige met deze debiele mening. Kijk eens naar jezelf voordat je mij alweer kapotbasht.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:49 schreef Syntix het volgende:
[..]jochie, ga op vakantie met je ouders of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |