SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:13 schreef RetRy32 het volgende:
Goede speler die HazardDie belgen kunnen er sowieso geen zak van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Man ik woonde eerst in Deurne en toen was ik ook al Ajaciedquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ajax supporter die in Eindhoven woont
Successupporters
Je bent zeker ook voor Barcalona/Real Madridquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Man ik woonde eerst in Deurne en toen was ik ook al Ajacied
Ik heb een grafhekel aan Real Madrid én Barcelona.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je bent zeker ook voor Barcalona/Real Madrid
Zit Steven in de gevangenis ja?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:23 schreef Nober het volgende:
Al die topics
Waarom is GGMM geen mod meer en zit Steven weer in de gevangenis?
Depay
Idd, deze praktijken vragen gewoon om een topic vol Albagifs.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:23 schreef Nober het volgende:
Al die topics
Waarom is GGMM geen mod meer en zit Steven weer in de gevangenis?
Depay
Die speelt toch bij Barca?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, deze praktijken vragen gewoon om een topic vol Albagifs.
Johannes kom er maar inquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat vorig seizoen. Hele avond mods afwezig, een dubbel topic volspammen met Alba onzin.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |