quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het kan ook zo zijn datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:50 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik die misselijke irritante kwallenkop van hem niet kan uitstaan met zijn belgenaccentquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:02 schreef DSMichaelfan het volgende:
Waarom zou je in godsnaam Mike eruit willen? Zo'n beetje het enige boeiende personage op dit moment.
Chop chopquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:52 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Omdat ik die misselijke irritante kwallenkop van hem niet kan uitstaan met zijn belgenaccent
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:55 schreef Frey het volgende:
http://www.thuisbezorgd.nl/chop-chop
Ook weer sluikreclame.
Ik hoopte op Ludo actiefiguurtjes.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:58 schreef fotostarter het volgende:
Wat is dit
http://regionieuwsgaring.nl/
Stond onderaan die foto van mike ergens in de app
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas zijn die niet meer verkrijgbaar, maar ze hebben wel:
[ afbeelding ]
Danny actiefiguurtjes
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:15 schreef PeterKelder het volgende:
Ook Maxime heeft haar eigen actiefiguurtje:
[ afbeelding ]
Ik vind Mike echt een baas. Als ze hem eruit gooien, moeten ze Ludo wel weer zijn oude rol teruggeven. Anders hou ik het kijken niet lang meer vol denk ik :p.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:52 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Omdat ik die misselijke irritante kwallenkop van hem niet kan uitstaan met zijn belgenaccent
Met Mike was het lange tijd onduidelijk welke kant ze nou op wilden gaan met hem. Maar de laatste maanden werd het personage steeds leuker.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:17 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik vind Mike echt een baas. Als ze hem eruit gooien, moeten ze Ludo wel weer zijn oude rol teruggeven. Anders hou ik het kijken niet lang meer vol denk ik :p.
Voor mij komen Ayse en Bing daar nog bij..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:34 schreef Frey het volgende:
Ik ga er nog steeds voor dat Mike het overleeft, maar dat de aanslag wel voor hem bedoeld was.
En dan heeft ze per ongeluk de verkeerde parachute gesaboteerd, die van Mike. En die is weer verwisseld met die van een ander.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:36 schreef PeterKelder het volgende:
Sowieso is Monica de dader. Té opvallend dat ze de aflevering van de sabotage vertrok.
Dat zal de uiteindelijke verklaring wel zijn jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:38 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan heeft ze per ongeluk de verkeerde parachute gesaboteerd, die van Mike. En die is weer verwisseld met die van een ander.
Of wilde hij Lucas uit de weg ruimen omdat die zo opdringerig was, maar wist niet dat Lucas niet meeging en heeft Nina de gesaboteerde parachute omgedaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:44 schreef Frey het volgende:
Voorlopig kan nog steeds iedereen de dader zijn. Misschien wilde Menno wel Aysen vermoorden.
Het zou mij niets verbazenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:59 schreef Frey het volgende:
Na de zomerstop zullen ze wel meteen met de volgende app komen: "Wie is de dader?"
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of wilde hij Lucas uit de weg ruimen omdat die zo opdringerig was, maar wist niet dat Lucas niet meeging en heeft Nina de gesaboteerde parachute omgedaan
Prachtig stukje datquote:
Ja, misschien was het Sjors. Een mooie comeback voor haar, want dan zit ze meteen weer in een verhaallijn (en anders gaan we weer dat eindeloze gedoe krijgen tussen Sjors en Mike en Sjors en Bingquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:44 schreef Frey het volgende:
Voorlopig kan nog steeds iedereen de dader zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |