Heerlijk he? Ben echt dol op Tenerife, veel mooier dan CC.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:43 schreef Californium het volgende:
Tenerifezijn we afgelopen kerst geweest! Heerlijk daar, 25 graden
Heerlijk iddquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heerlijk he? Ben echt dol op Tenerife, veel mooier dan CC.
Volgend jaar dus naar La Palma, kijken wat dat is.. Heerlijk in maart
Ik vind appartementen te koop vanaf 25.000 euro.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb al bijna vakantie geboekt in maart... 12 dagen naar het canarisch eiland La Palma maar mag het pas doen in oktober van mijzelf.
Wil een huis op Tenerife verdorie
En nu wil ik niemand meer horen klagen over een dikke kont!quote:
zomgquote:
OMGquote:
Wat naar! Is dat een gevolg van je EDS?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
An, als ik langer loop dan 10-15 minuten wel ja...
Kennelijk heb je een leven en lees je niet alles op Fok, dat is alleen maar lovenswaardig.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Henk, ik ben een muts... ben niet zo goed met "tussen de regels door lezen" ....
op zijn zachtst gezegd
Bah, wat kl*te. Hoop dat de fysio snel gaat helpenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
An, als ik langer loop dan 10-15 minuten wel ja...
^^quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Bah, wat kl*te. Hoop dat de fysio snel gaat helpen
Ja heb de Hele nacht gekotst en had zo'n buikpijn dat ik in een warm bad was gaan liggen, maar toen viel ik in bad in slaapquote:
Jeetje wat erg! Ze doet me ook denken aan die tekenfilmslechterikken die in een grot in een modderbadje wonen, omringd door al dat vetquote:
Blegh! Sterkte iig vandaag.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja heb de Hele nacht gekotst en had zo'n buikpijn dat ik in een warm bad was gaan liggen, maar toen viel ik in bad in slaap![]()
Nu Hele dag meetings maar heb me wel eens florisanter gevoeld
Oeh, zuurkool is wel een goede inderdaadquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:43 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
O. Ciabatta kaas
S. Uur fietsen, half uur roeien
L. Gemengde groente, pasta, olijven, room, flan
T. 4 bolletjes ijs
D. Zuurkool, gebakken aardappels, worst, ham, leberkase, limoncello
Respect dat je bent gaan werken, ik was lekker thuis gebleven. Succes vandaag!quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja heb de Hele nacht gekotst en had zo'n buikpijn dat ik in een warm bad was gaan liggen, maar toen viel ik in bad in slaap![]()
Nu Hele dag meetings maar heb me wel eens florisanter gevoeld
Nou dat ^^quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Respect dat je bent gaan werken, ik was lekker thuis gebleven. Succes vandaag!
Goed punt!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:41 schreef _aurum_ het volgende:
volgens mij zit Perr op hotel en als je er dan toch al bent![]()
Met een BMI van 90 mag je ook nog meeposten hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:46 schreef kanovinnie het volgende:
Ik mag hier dus ook nog maar net meeposten met BMI 25.9
symptoom bestrijding much?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:57 schreef loveli het volgende:
Ben vreselijk futloos, volgens mij heb ik weer een fysio nodig.
Kom net terug van de echo. Koeks heeft een ernstig lekkende hartklep waardoor het bloed weer terugstroomt in de linkerhartkamer en waardoor zijn hart vergroot is, wat weer drukt op zijn longen, dus vandaar het hoesten. Hij krijgt nu een extra medicijn waardoor hij zich als het goed is wat beter gaat voelen. Dat is het goede nieuws. Het slechte nieuws is dat hij per dag nu levenslang zo'n 6 pillen moet slikken op verschillende momenten. Thnx for asking!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:29 schreef Mufasa208 het volgende:
Mens sana in corpore sano! Of zoiets...
Beterschap Perr. Hoe is het met Koek en het nijntje van Maria?
Dit roept zoveel vragen opquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gaan straks een nieuwe kip kopen (ga mee met een vriend van me).
Maar met die pillen kan hij dus wel nog heel oud worden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Kom net terug van de echo. Koeks heeft een ernstig lekkende hartklep waardoor het bloed weer terugstroomt in de linkerhartkamer en waardoor zijn hart vergroot is, wat weer drukt op zijn longen, dus vandaar het hoesten. Hij krijgt nu een extra medicijn waardoor hij zich als het goed is wat beter gaat voelen. Dat is het goede nieuws. Het slechte nieuws is dat hij per dag nu levenslang zo'n 6 pillen moet slikken op verschillende momenten. Thnx for asking!
Een kip. Waarom? En een levende of een dooie? Indien levend, wat is er met de oude kip gebeurd? En indien dood: kan ie dat niet alleen? En waar koop je een levende kip?quote:
Ohhhhquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een kip. Waarom? En een levende of een dooie? Indien levend, wat is er met de oude kip gebeurd? En indien dood: kan ie dat niet alleen? En waar koop je een levende kip?
Lekker veel vijvers en 'riviertjes'. Dus ook veel ganzen/eenden/zwanen. En bruggetjes. Is leuk wandelenquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:33 schreef conleche het volgende:
Die kip snapte ik wel, maar dat water in het park riep bij mij weer vragen op.En Koek zou het dan nog wel even moeten uithouden, hoewel hij geen garantie kon geven.
Toch was ik er!quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:07 schreef Probability het volgende:
Ik liep gister met mijn ex-scharrel langs de galerie maar zag je niet zo snel Co
quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:56 schreef conleche het volgende:
D: ???[b] gegrilde ribeye met kruidenboter, gebakken champignons en sperziebonen
Vroeger toen ik nog een keurslager om de hoek had, keek ik altijd naar zijn riblappen. Soms zagen ze er precies uit als ribeye en die gebruikte ik dan als zodanig. Was zo goed te betalen. Ik kom eiks nooit meer bij de Makro. Misschien maar eens doen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:45 schreef loveli het volgende:
Bij de makro een groot stuk kopen, in plakken snijden en invriezen? Het wordt er niet plofkipfilet goedkoop van, maar zal wel flink schelen.
Nu wil ik naar de makro en vanavond bbq-en met sappige ribeye gecaramelliseerd met bruin bier
Grappig. Wij hadden net beskoten alleen nog maar met houtskool te grillen omdat het niet alleen beter smaakt, maar ookmakkelijker grillt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:47 schreef loveli het volgende:
Over bbq gesproken, een techneutvriend van me die beroepshalve weet welke troep ze in briketten stoppen, gebruikt alleen nog maar houtskool. Ik vanaf nu ook.
NRC / Volkskrant?quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:55 schreef Perruche het volgende:
Denk dat het hier bij blijft... Zo lekkrer mijn bed in. Gelukkig is de ergste buikkrant over.
Beterschap!quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:55 schreef Perruche het volgende:
Pfff nog steeds futloos. Tot nu gegeten
Bakje yoghurt met druiven
Toast
Klein bakje soep met een bth
Banaan
Blikje cola
Broodje kip
Thee
Appelsap
Denk dat het hier bij blijft... Zo lekkrer mijn bed in. Gelukkig is de ergste buikkrant over.
Waar zit je precies?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:20 schreef kwakz0r het volgende:
Vakantielijstje:
O- Stukje stokbrood + kipfilet en rauwe ham
L- Lamskoteletten met wat frietjes op een terras
T- waterijsje en een jésuite (iets met bladerdeeg en amandel, evil en heerlijk)
D- op de bbq getoast stokbrood met olijfolue en knoflook, kipfileetje, veel rauwkost.
Op dagen dat we gewoon lunchen en avondeten houd Ik het nog wel goed vol met lunchen met groente en eiwitten. Ben er verder niet echt heel erg mee bezig. Drink in elk geval vrijwel geen wijn. Die kcal eet ik liever.
Oh en twee keer per week een uurtje aquarobic doe ik hier.
Bij mijn ouders in sauvian. (Vlakbij serignan en valras) die bivakkeren hier al 15 jaar elke zomer 5 of 6 weken. Vlakbij jouw stekje dus! Er is afgelopen weekend daar nog een man van de camping verdronken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |