Nee hoor, dat was een retorische vraag.quote:
Mjah, die muziek zou ik ook niet zelf opzetten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:43 schreef Hexagon het volgende:
Ace Ventura is op dezelfde manier leuk als deze muziek
Dat was mijn antwoord ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was een retorische vraag.
Buiten alle proporties, reacties als deze.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:43 schreef Hexagon het volgende:
Ace Ventura is op dezelfde manier leuk als deze muziek
Dan doen we er nog eenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Buiten alle proporties, reacties als deze.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoezo, 'als je dat echt serieus meent'? Denk je dat we hier grappen maken, ofzo?
Wie ben jij nou weer?quote:
Mag je niet eten als je een zonnebril opzet? Volgens mij deed Khadaffi dat ook.quote:
Khaddafi was een wrede dictator, maar deed ook veel goede dingen voor zijn volk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Mag je niet eten als je een zonnebril opzet? Volgens mij deed Khadaffi dat ook.
Uiteraard, anders hou je het niet zolang vol.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:11 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Khaddafi was een wrede dictator, maar deed ook veel goede dingen voor zijn volk.
Nu nog de foto van Koos verspreiden op Egyptische internetfora.quote:Buitenlandse Zaken waarschuwt: Egyptenaren vaker agressief naar toeristen
Zegt dat tegen Mugabe.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Uiteraard, anders hou je het niet zolang vol.
Of heel erg repressief zijn, je gehele bevolking hersenspoelen en een enorm leger op de been houden, zie Noord-Korea.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zegt dat tegen Mugabe.
Je hoeft ze alleen maar te voeren, dan zijn ze al tevreden.
Waar?quote:
Ik dacht even dat daar Asskiss stond.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat je niet pesten, je kunt altijd hier nog heen:
[ afbeelding ]
Had ik ook. Cool moet het maar even voor ons vertalen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik dacht even dat daar Asskiss stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |