Whehe, wel iets te comic-achtig tussen alle realistische shit ja.quote:
Is dat niet die Stokke tjik?quote:
Nee, das Jeff Cohen.. staat toch rechtsonderin jonge.quote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:58 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Nee, das Jeff Cohen.. staat toch rechtsonderin jonge.
hey 16meterquote:
hey weissmanquote:
Dat zou wel sad zijn, steeds klagen dat 'ie teveel op FOK! zit, en dan net doen alsof hij weg is maar ondertussen elke dag cakemannen.quote:
heheh hey snakeyquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat zou wel sad zijn, steeds klagen dat 'ie teveel op FOK! zit, en dan net doen alsof hij weg is maar ondertussen elke dag cakemannen.
hey weissmanquote:
hey weissmanquote:
hey levellotionquote:
Hey Fantaquote:
hey jarroonquote:
Mooie HGH gutquote:
hey yuriquote:
Allison Stokkequote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Is dat niet die Stokke tjik?
[ afbeelding ]
hey weismanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:40 schreef Levolution het volgende:
Ik weet zeker dat Yuri wel meeleest.
Yuri, als je dit leest, one luve bradda. Luister nog dagelijks naar je beats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest pleurishard lachen!quote:
Vind wel terechte reactie van hem.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:54 schreef Levolution het volgende:
Jongen ik zat niet eens achter JB aan. Dat waren McNulty en VMSDKR.
ik vind jou wel tof jij snapt hetquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ik nie. Gewoon normaal doen met elkaar. Net als in dit topic als je maar respect hebt voor elkaar daar is waar heteuiteindelijk omgaat. Ik voel me hier wel thuis hoor, zeker wel!
hey weissmanquote:
hey weissmanquote:
eh neequote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:30 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zal de Turken hier ff uit de droom helpen. Bulgur = couscous.
ZMA, mensenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
eh nee!
Had sicke droom vannacht. Reed met auto door bos, hert stak over ik verloor macht over stuur, knalde tegen boom. Auto stopt naast me, 4/5 mannen stappen uit en beroven me van mijn money, telly en laptoptas. Een van de boys vergeet zijn jas. Ik kan nog rijden en rij verder naar mijn werk, parkeer auto enzo. Ben klaar met werken wil auto instappen en opeens zit die gast die zijn jas was vergeten zat naast mij. Ipv agressief te doen begon hij met mij te praten, goedpraten waarom hij mij beroofd had. Hij had schouderlang bruin haar en tattoo's. En toen werd ik wakker.
Waar is het stuk waarin je meegaat met zijn sexuele avances als blijk van de ultieme vorm van vergiffenis?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
eh nee!
Had sicke droom vannacht. Reed met auto door bos, hert stak over ik verloor macht over stuur, knalde tegen boom. Auto stopt naast me, 4/5 mannen stappen uit en beroven me van mijn money, telly en laptoptas. Een van de boys vergeet zijn jas. Ik kan nog rijden en rij verder naar mijn werk, parkeer auto enzo. Ben klaar met werken wil auto instappen en opeens zit die gast die zijn jas was vergeten zat naast mij. Ipv agressief te doen begon hij met mij te praten, goedpraten waarom hij mij beroofd had. Hij had schouderlang bruin haar en tattoo's. En toen werd ik wakker.
maar dat zijn jouw kloonsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:54 schreef Levolution het volgende:
Jongen ik zat niet eens achter JB aan. Dat waren McNulty en VMSDKR.
het was geen natte droom hoor!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waar is het stuk waarin je meegaat met zijn sexuele avances als blijk van de ultieme vorm van vergiffenis?
ik ga me ziekmelden...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
Iedereen vrijdag vrij gepakt om als ene buff mofo naar het strad of lokaal zwembad te gaan?
absolutely.. waar is iedereen te spotten?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
Iedereen vrijdag vrij gepakt om als ene buff mofo naar het strad of lokaal zwembad te gaan?
Wees geen poessie, het kan nooit zo erg zijn als de goldenshowers die je van Etha krijgt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
absolutely.. waar is iedereen te spotten?
Zaterdag mayb festival maar zal wel weer gaan onweren
y so serious? Faaaaak ben nu exht aan het overwegen ziek te melden maar dan moet ik wel donderdag al doenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wees geen poessie, het kan nooit zo erg zijn als de goldenshowers die je van Etha krijgt.
Y u so serious?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
y so serious? Faaaaak ben nu exht aan het overwegen ziek te melden maar dan moet ik wel donderdag al doen. Yolo toch werk nog maar tot 15 augustus.
behalve als je er eerst een perenijsje in doetquote:
nee heb wel rond die tijd keuringen en opendagen van hogeschool dus voor de zekerheid vrij genomen. Daarna losse flodders knallen uit mijn diemaco!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Y u so serious?
Ga je na 15 aug. met klapperpistooltjes spelen in het leger?
weet ik veel.. Heb er geen verstand van.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lullen kun je hard maken, kutjes niet.
kut met perenijs! Heb jij dat wel eens gedaan bij iemand?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
behalve als je er eerst een perenijsje in doet
ja leuk filmpje chesterperry bdankt.quote:
Ik wil het wel demonstreren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:36 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
weet ik veel.. Heb er geen verstand van.
Hoezo. Heb ik je horizon opeens verbreedt?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
kut met perenijs! Heb jij dat wel eens gedaan bij iemand?
graag gedaanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ja leuk filmpje chesterperry bdankt.
[..]
Ik wil het wel demonstreren.
hahah jij fiets te veel man gew ecto dan hahahquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vint jouw ook wel tof respect man
best oud als ik eerlijk benquote:
.quote:
Watte?quote:
Dit zijn normale porties voor mij.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:50 schreef no1uknow het volgende:
Volgens mij heb ik zojuist een ons of 8/9 kip klaargemaakt
[ afbeelding ]
Ja, ik ben 44. Jij 26 /27?quote:
hoe groot ben jij?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit zijn normale porties voor mij.
Wel met meer rijst.
lulz er zit 200 gr rijst bij ongeveer, op gevoel gedaanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit zijn normale porties voor mij.
Wel met meer rijst.
je kan er heel makkelijk vanaf komenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:08 schreef VMSDKR het volgende:
ne ejongens ophouden nu hoor dit akn echt niet.
hey weisman wil je pics van VMSDKR zn moeder?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:10 schreef Cake-Man het volgende:
als ze moeder zo jong is hoe oud wrmtp zelf dan hahah sukkeltje
Definieer schijven?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:11 schreef Mithras82 het volgende:
Straatsoldaat gaat een topic openen voor mensen die meer dan 2 schijven bankdrukken. Lees ik net.
x2quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:11 schreef Awesome_ het volgende:
ik denk dat ze mooie borsten heeft. Klopt dat?
zet die picca van fanta dan hahahquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:12 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga geen pics van haar posten maar zal eens ene foto zoeken waar ze op lijkt.
ze stuurt niet na mij kapsoons allesquote:
Jij bent weissman... Je hebt ooit al eens een poging gedaan in dr broekje te komen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:13 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ze stuurt niet na mij kapsoons alles
!!!!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:14 schreef Awesome_ het volgende:
ik dm JMP wel. Jullie zijn tog hartsvriendinnen
Hahaha beter post je van je zusje, haha zij is moeilijk lekker!!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:14 schreef VMSDKR het volgende:
ze lijkt op deze, maar dan 10 jaar ouder ofzo
[ afbeelding ]
Hou je bek idioot.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hahaha beter post je van je zusje, haha zij is moeilijk lekker!!
Zij zit in me vaste FB check rondje... Er komt een dag dan spring ik er als een baviaan bovenop en post ik hier de pics!quote:
Sapstengel heeft smaak dus ik ga ervan uit dat hij gelijk had.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:16 schreef VMSDKR het volgende:
Sapstengel was mirin' mijn facial aesthetics. #truestory
bolle kop dusquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:16 schreef VMSDKR het volgende:
Sapstengel was mirin' mijn facial aesthetics. #truestory
Nee, ze was 22 toen zij mij baarde broeder.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:16 schreef Awesome_ het volgende:
Ik wist dat ze knap was. Was ze een tienermoeder? Die zijn vaak wel echt kapotgeil
steek niet zoveel veren in z'n reet voor sex johquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sapstengel heeft smaak dus ik ga ervan uit dat hij gelijk had.
en nog steeds lekkerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, ze was 22 toen zij mij baarde broeder.
Stel me ff keer voor aan dr, dan ben ik je vader. Lol tog?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, ze was 22 toen zij mij baarde broeder.
Zeg tegen je ma dat een fokker met haar wil fokken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:14 schreef VMSDKR het volgende:
ze lijkt op deze, maar dan 15 jaar ouder ofzo
[ afbeelding ]
Zo praat je niet tegen je toekomstige stiefvaderS.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:20 schreef VMSDKR het volgende:
fcking disrespectloos jullie.
hercules zou jullie hoofden nemen
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen je toekomstige stiefvaderS.
Steek ze vannacht dood in hun barakken met je parazonium nadat je ze dronken hebt gevoerd met Dionysos' godenelixer.quote:
Ken je dat verhaal van Hercules waarin hij de stallen van Augias waarin voor 30 jaar aan mest lag in één nacht schoonmaakt? Zo zal ik ook hun huizen ruineren en slaven maken van hun zusters en moeders.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Steek ze vannacht dood in hun barakken met je parazonium nadat je ze dronken hebt gevoerd met Dionysos' godenelixer.
leg jezelf uitquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:23 schreef VMSDKR het volgende:
Dat een niet nader te noemen FOK!ker zijn genotsknots in mijn zus gestoken heeft is al erg genoeg.
Ah, één van de 12 werken van Herakles.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal van Hercules waarin hij de stallen van Augias waarin voor 30 jaar aan mest lag in één nacht schoonmaakt? Zo zal ik ook hun huizen ruineren en slaven maken van hun zusters en moeders.
Zeus zij met mij.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nou ik geef VMS het meest bijzondere cadeau. Ik ga een oom van hem maken!!
De eckte hebben de H&K416quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nee heb wel rond die tijd keuringen en opendagen van hogeschool dus voor de zekerheid vrij genomen. Daarna losse flodders knallen uit mijn diemaco!
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nou ik geef VMS het meest bijzondere cadeau. Ik ga een oom van hem maken!!
Ey bitch als ik later 40 ben ga ik jouw tienerzoontjes ontknapen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij moet je er helemaal buiten houden, feeks.
Het enige wat ze daar serieus nemen zijn chocoladetaarten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:34 schreef VMSDKR het volgende:
rot elalmeaal maar en eind op weg met dat gepest ik ga naar dieetclub kom mee cake-man . z enemen ons niet sirueus.
SUKKELS
Ja, en handjesvol M&M's, en appeltaart, en winegums...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het enige wat ze daar serieus nemen zijn chocoladetaarten.
Op juh ma!quote:
Ik heb hier nog wel wat waarmee je kunt oefenenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Moet toch ergens mee beginnen baby?
9mm?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat waarmee je kunt oefenen
Weg als in; ik ga naar wat maten toe. :Squote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Deze kan bij het lijstje
Weissman
Panzer
Yuri???
Susteren
Past VMS wel tusse! Je vergeet zyzzz overigens.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Deze kan bij het lijstje
Weissman
Panzer
Yuri???
Susteren
Gewoon warm weer kan ook. Hier in het Oosten is iedereen ook vrij snel op zijn kabouter getrapt.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat waarmee je kunt oefenen
Ah joh in het oosten durft iedereen zijn bakkes niet open te trekken.Rotterdammers zeggen gewoon wat ze denken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gewoon warm weer kan ook. Hier in het Oosten is iedereen ook vrij snel op zijn kabouter getrapt.
Ja, alleen Rotterdammers denken niet zoveel dus dat compenseert elkaar wel weer.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ah joh in het oosten durft iedereen zijn bakkes niet open te trekken.Rotterdammers zeggen gewoon wat ze denken.
Wij hoeven niet na te denken nee. We doen gewoon.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, alleen Rotterdammers denken niet zoveel dus dat compenseert elkaar wel weer.
Godver wat zeg je nu? Hoezo slecht type en wtf makkelijk veinze?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:47 schreef no1uknow het volgende:
weet je wat wel mooi is jmp, jij kan slecht/cracky typen makkelijk veinzen want zo wordt er toch al gesproken in het oosten
Dan ga je lopen met je op zijn grieks genomen kont.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:51 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd,
Zou naar een maatje gaan; PSV - Zulte Waregem op 40" inch scherm kijken. Maar was even vergeten dat ik gister m'n auto naar de garage heb gebracht om verlagingsveren te monteren. FML.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Godver wat zeg je nu? Hoezo slecht type en wtf makkelijk veinze?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Haha ik moet jullie iet segge maar heb wel skaamte ervan. Ik luister setje van david, nicky, jack op morgenland... HAHA srs.
Ik heb oude spellingscontrole nog.quote:
Zeker ook nog de oude formuleercontrole?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik heb oude spellingscontrole nog.
Verlagen.. en dan bij elke drempel met 3km/u er over heen moeten omdat je anders je onderkant verneuktquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:51 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd,
Zou naar een maatje gaan; PSV - Zulte Waregem op 40" inch scherm kijken. Maar was even vergeten dat ik gister m'n auto naar de garage heb gebracht om verlagingsveren te monteren. FML.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zeker ook nog de oude formuleercontrole?
Dan zou ik me nog eerder van een brug afgooien. Wat een non-artiesten zijn dat. Heb een keer een set gezien van nicky Romero waar ie in een uur tijd geeneens zu koptelefoon op heeft gehad.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Haha ik moet jullie iet segge maar heb wel skaamte ervan. Ik luister setje van david, nicky, jack op morgenland... HAHA srs.
Met een beetje oefening kun je goed mikken.quote:
Die pik komt uit ede toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan zou ik me nog eerder van een brug afgooien. Wat een non-artiesten zijn dat. Heb een keer een set gezien van nicky Romero waar ie in een uur tijd geeneens zu koptelefoon op heeft gehad.
Prerecorded sets
Hihiquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Met een beetje oefening kun je goed mikken.
Ik dacht Huissenquote:
quote:
Stance komt met een prijs broeder.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verlagen.. en dan bij elke drempel met 3km/u er over heen moeten omdat je anders je onderkant verneukt![]()
Ik ga op een 42" tv kijken naar PSV.
In ieder geval een boerengehucht.quote:
Waar ben je geweest in arnhem?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
In ieder geval een boerengehucht.
Arnhem is gezellie trouwens...
Maar toen ik zei dat ik uit Rotterdam kwam...vroegen mensen.
''Waarom ga je daar niet stappen?''
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:05 schreef Curlbrah het volgende:
Oh Oh Cherso volgende keer met mensen uit Twente.
Godver...aids op je beeldbuis.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:05 schreef Curlbrah het volgende:
PSV #invertedboneraquiredquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:51 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd,
Eens, maar heb toch geen ruk te doen vanavond. FC Groningen - FC Emmen gezien dit weekend trouwens, dat was helemaal zaaddodend.quote:
Platinum ja, vage tent. Ik kom daar alleen op after party's als k wappie ben. Café the wave zegt me niks. Bedoel je niet The Stage? Beetje alternatieve tent..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik was in platinum en nog zon cafe the wave ofzo.
arnhemquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik was in platinum en nog zon cafe the wave ofzo.
Leuk als je 13 bentquote:
o ik dacht dat ze die bedoelde, vind arnhem eigenlijk meeste voor kinderen ook the levelquote:
Ja was ook fucking vaag daar..dj was bevriend met mijn vriendin maar zou het zelf niet snel gekozen hebben dikke techno muziek wel. Ja die tent tov die negertent. als je vanuit platinum rechtdoor naar die broodjeszaak loopt en dan naar rechts op de hoek, rock muziek enzo.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Platinum ja, vage tent. Ik kom daar alleen op after party's als k wappie ben. Café the wave zegt me niks. Bedoel je niet The Stage? Beetje alternatieve tent..
Level is ook een kinderenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:12 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
o ik dacht dat ze die bedoelde, vind arnhem eigenlijk meeste voor kinderen ook the level
Aspen valley? Tent met veel trapjes enzo?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja was ook fucking vaag daar..dj was bevriend met mijn vriendin maar zou het zelf niet snel gekozen hebben dikke techno muziek wel. Ja die tent tov die negertent. als je vanuit platinum rechtdoor naar die broodjeszaak loopt en dan naar rechts op de hoek, rock muziek enzo.
Nee ff googlenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Aspen valley? Tent met veel trapjes enzo?
ja dat zijn zulke gezellige mensen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Godver...aids op je beeldbuis.
Ze moeten met Rotterdammers doen.
Haha the move, daar kom ik nog wel eens om een altochick te scorenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:17 schreef Fanta-stick het volgende:
aaah the move dat was hem.
The move the wave lijkt op elkaar.
deze man weetquote:
@ 2.30 ook dat filmpje...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:25 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
deze man weet
twents, doar is niks mis met
oh oh cherso is een ander verhaal_!
Juist niet daarom zo leuk. Lekker met zijn allen naar VIP om gezien te worden in hun minirokjes en extentions en vervolgens heel de tijd op fb posten hoe gezellig het wel niet is.quote:
Hahah euww...waren wel de leukste jongens daar en kwam toevallig een vriend tegenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Haha the move, daar kom ik nog wel eens om een altochick te scoren
Hihahomo.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Fanta kijk gewoon even 1x in mijn fobo plz. Niet zovaak!
Ze wilt je frikandelle. Duidelijk!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Fanta kijk gewoon even 1x in mijn fobo plz. Niet zovaak!
Ik doe dat met vrouwen.quote:
Had je bloopers moeten komen dan had ik je waarschijnlijk nog wel geprobeerd te versierenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Juist niet daarom zo leuk. Lekker met zijn allen naar VIP om gezien te worden in hun minirokjes en extentions en vervolgens heel de tijd op fb posten hoe gezellig het wel niet is.
[..]
Hahah euww...waren wel de leukste jongens daar en kwam toevallig een vriend tegen.
Je vertelt het alsof het iets is waar ze naar uit had moeten kijken. Grappigert.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Had je bloopers moeten komen dan had ik je waarschijnlijk nog wel geprobeerd te versieren
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:33 schreef Snakey het volgende:
Fanta-stick
Fanta-stick
Fanta-stick
Fanta-stick
Fanta-stick
Fanta-stick
Fanta-stick
Fanta-stick
Fanta-stick
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij wilt je frikandelle. Duidelijk!
quote:
Was je daar zaterdag?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Had je bloopers moeten komen dan had ik je waarschijnlijk nog wel geprobeerd te versieren
Dat hij je wil versieren betekend niet dat je niet dik of lelijk bent... Pfffff vrouwen!!!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Was je daar zaterdag?
Ik meende mij te herinneren dat jij mij dik/lelijk of vies vond.
Waarom zou je als man dikke, lelijke vrouwen willen versierenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat hij je wil versieren betekend niet dat je niet dik of lelijk bent... Pfffff vrouwen!!!
Dikke hank vindt dat dikke vrouwen het beste ballen meen ik. Het gaat om de jacht, niet de prooi.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom zou je als man dikke, lelijke vrouwen willen versieren.
Trouwens....bloopers is een van die tokkiesjonniegoedkope tenten waar ik voorbij moest lopen van mijn dinnetjes.
Jij weet dat ik niet dik ben..met mijn dunne armpjesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dikke hank vindt dat dikke vrouwen het beste ballen meen ik. Het gaat om de jacht, niet de prooi.
Ik zeg ook nergens dat je dik bent.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij weet dat ik niet dik ben..met mijn dunne armpjes.
die ehossels in jouw fobo vind ik vermakelijkerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:46 schreef Fanta-stick het volgende:
Fotoboek van Significantie
Hhahahaa hahah deze meid.
Is leuk als jullie ook berichtje plaatsen daar.
Nee dat bedoel ik ook nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat je dik bent.
Huahahahauhehehehueheheuhehuahhaueheh.aaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:49 schreef Awesome_ het volgende:
hee fanta, zojuist je fobo gezien. Een leuk koppieDoe je modelwerk toevallig?
![]()
Kus Evert
Ja daar was ik. En nee, volgens mij heb ik nog nooit een picca van je gezien, kom niet in S&Gquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Was je daar zaterdag?
Ik meende mij te herinneren dat jij mij dik/lelijk of vies vond.
Plaats jij eens een foto.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
die ehossels in jouw fobo vind ik vermakelijker
Wat heb je met a-lusion? Wacht is het promo?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja daar was ik. En nee, volgens mij heb ik nog nooit een picca van je gezien, kom niet in S&G
True. Gedegen veldwerk heeft dat uitgewezen afgelopen tijd. Chubbys neuken het best met een ONSquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dikke hank vindt dat dikke vrouwen het beste ballen meen ik. Het gaat om de jacht, niet de prooi.
Promo/rude awakeningquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wat heb je met a-lusion? Wacht is het promo?
Sooooooowwww kijk deze man probeert ie mij te dissen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja daar was ik. En nee, volgens mij heb ik nog nooit een picca van je gezien, kom niet in S&G
Oberhausen was het toch? Kun je goed bingen iddquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
Goede binge dinner gehad net:
2 cheeseburgers
2 slices pepperoni pizza
1 hot dog
1,5 liter cola
1 java chip frappuccino (nohomo)
Of wat?quote:
Ik zou die cola gedropt hebben voor meer pizza.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
2 cheeseburgers
2 slices pepperoni pizza
1 hot dog
1,5 liter cola
eh ga weg hiermee aub k thx.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
2 cheeseburgers
2 slices pepperoni pizza
1 hot dog
1,5 liter cola
Was verschil dan? Ik weet wel dat gespierde mannen harder kenne neuke maar vaak kleinere pikkies hebben. Ecto's zijn vaak hung. Nooit een fatty geneukt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:51 schreef fathank het volgende:
[..]
True. Gedegen veldwerk heeft dat uitgewezen afgelopen tijd. Chubbys neuken het best met een ONS
Heeft die vent gezeik gehad met q-dance ofzo? Eerst zag je hem overal afsluiten en hoste hij zijn eigen show. Nu draait hij geen q feesten meer toch?quote:
goed zo bro, sicke gains vandaagquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
2 cheeseburgers
2 slices pepperoni pizza
1 hot dog
1,5 liter cola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |