Whehe, wel iets te comic-achtig tussen alle realistische shit ja.quote:
Is dat niet die Stokke tjik?quote:
Nee, das Jeff Cohen.. staat toch rechtsonderin jonge.quote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:58 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Nee, das Jeff Cohen.. staat toch rechtsonderin jonge.
hey 16meterquote:
hey weissmanquote:
Dat zou wel sad zijn, steeds klagen dat 'ie teveel op FOK! zit, en dan net doen alsof hij weg is maar ondertussen elke dag cakemannen.quote:
heheh hey snakeyquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat zou wel sad zijn, steeds klagen dat 'ie teveel op FOK! zit, en dan net doen alsof hij weg is maar ondertussen elke dag cakemannen.
hey weissmanquote:
hey weissmanquote:
hey levellotionquote:
Hey Fantaquote:
hey jarroonquote:
Mooie HGH gutquote:
hey yuriquote:
Allison Stokkequote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Is dat niet die Stokke tjik?
[ afbeelding ]
hey weismanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:40 schreef Levolution het volgende:
Ik weet zeker dat Yuri wel meeleest.
Yuri, als je dit leest, one luve bradda. Luister nog dagelijks naar je beats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest pleurishard lachen!quote:
Vind wel terechte reactie van hem.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:54 schreef Levolution het volgende:
Jongen ik zat niet eens achter JB aan. Dat waren McNulty en VMSDKR.
ik vind jou wel tof jij snapt hetquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ik nie. Gewoon normaal doen met elkaar. Net als in dit topic als je maar respect hebt voor elkaar daar is waar heteuiteindelijk omgaat. Ik voel me hier wel thuis hoor, zeker wel!
hey weissmanquote:
hey weissmanquote:
eh neequote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:30 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zal de Turken hier ff uit de droom helpen. Bulgur = couscous.
ZMA, mensenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
eh nee!
Had sicke droom vannacht. Reed met auto door bos, hert stak over ik verloor macht over stuur, knalde tegen boom. Auto stopt naast me, 4/5 mannen stappen uit en beroven me van mijn money, telly en laptoptas. Een van de boys vergeet zijn jas. Ik kan nog rijden en rij verder naar mijn werk, parkeer auto enzo. Ben klaar met werken wil auto instappen en opeens zit die gast die zijn jas was vergeten zat naast mij. Ipv agressief te doen begon hij met mij te praten, goedpraten waarom hij mij beroofd had. Hij had schouderlang bruin haar en tattoo's. En toen werd ik wakker.
Waar is het stuk waarin je meegaat met zijn sexuele avances als blijk van de ultieme vorm van vergiffenis?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
eh nee!
Had sicke droom vannacht. Reed met auto door bos, hert stak over ik verloor macht over stuur, knalde tegen boom. Auto stopt naast me, 4/5 mannen stappen uit en beroven me van mijn money, telly en laptoptas. Een van de boys vergeet zijn jas. Ik kan nog rijden en rij verder naar mijn werk, parkeer auto enzo. Ben klaar met werken wil auto instappen en opeens zit die gast die zijn jas was vergeten zat naast mij. Ipv agressief te doen begon hij met mij te praten, goedpraten waarom hij mij beroofd had. Hij had schouderlang bruin haar en tattoo's. En toen werd ik wakker.
maar dat zijn jouw kloonsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:54 schreef Levolution het volgende:
Jongen ik zat niet eens achter JB aan. Dat waren McNulty en VMSDKR.
het was geen natte droom hoor!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waar is het stuk waarin je meegaat met zijn sexuele avances als blijk van de ultieme vorm van vergiffenis?
ik ga me ziekmelden...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
Iedereen vrijdag vrij gepakt om als ene buff mofo naar het strad of lokaal zwembad te gaan?
absolutely.. waar is iedereen te spotten?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
Iedereen vrijdag vrij gepakt om als ene buff mofo naar het strad of lokaal zwembad te gaan?
Wees geen poessie, het kan nooit zo erg zijn als de goldenshowers die je van Etha krijgt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
absolutely.. waar is iedereen te spotten?
Zaterdag mayb festival maar zal wel weer gaan onweren
y so serious? Faaaaak ben nu exht aan het overwegen ziek te melden maar dan moet ik wel donderdag al doenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wees geen poessie, het kan nooit zo erg zijn als de goldenshowers die je van Etha krijgt.
Y u so serious?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
y so serious? Faaaaak ben nu exht aan het overwegen ziek te melden maar dan moet ik wel donderdag al doen. Yolo toch werk nog maar tot 15 augustus.
behalve als je er eerst een perenijsje in doetquote:
nee heb wel rond die tijd keuringen en opendagen van hogeschool dus voor de zekerheid vrij genomen. Daarna losse flodders knallen uit mijn diemaco!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Y u so serious?
Ga je na 15 aug. met klapperpistooltjes spelen in het leger?
weet ik veel.. Heb er geen verstand van.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lullen kun je hard maken, kutjes niet.
kut met perenijs! Heb jij dat wel eens gedaan bij iemand?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
behalve als je er eerst een perenijsje in doet
ja leuk filmpje chesterperry bdankt.quote:
Ik wil het wel demonstreren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:36 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
weet ik veel.. Heb er geen verstand van.
Hoezo. Heb ik je horizon opeens verbreedt?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
kut met perenijs! Heb jij dat wel eens gedaan bij iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |