Waar heb je allemaal op gezocht?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 03:24 schreef kabouterka het volgende:
Vanaf 2:56 hoor je een vrouw zingen. Dat "I'm only playing... " stukje. Weet iemand uit welk liedje dat komt? Kan het echt nergens vinden![]()
Het zit gewoon inquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 03:24 schreef kabouterka het volgende:
Vanaf 2:56 hoor je een vrouw zingen. Dat "I'm only playing... " stukje. Weet iemand uit welk liedje dat komt? Kan het echt nergens vinden![]()
You gotta be kidding me! Haha.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:56 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Het zit gewoon in
http://en.wikipedia.org/wiki/Living_on_Video
Dat lijkt me sterk, aangezien het gewoon de lyrics van Pakito - Living on Video zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:28 schreef kabouterka het volgende:
[..]
You gotta be kidding me! Haha.
Serieus... heb iets van 50 remixen geluisterd zonder resultaat...
Ernstig dit! Dank dank dank!
Naja, het is wel alleen bij de Noots vocal (remixen) hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, aangezien het gewoon de lyrics van Pakito - Living on Video zijn.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:28 schreef kabouterka het volgende:
[..]
You gotta be kidding me! Haha.
Serieus... heb iets van 50 remixen geluisterd zonder resultaat...
Ernstig dit! Dank dank dank!
Ik denk dat je even de geschiedenisboeken in moet duiken. Dat nummer heet geen Khmer Rougequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:38 schreef Jan-Peter. het volgende:
Wat is de naam en zanger van dit nummer?
Ja het zal vast Khmer Rouge heten. Maar van wie is het?
Ok, bedankt jammer. Hoezo denk je dat het nummer niet zo heet? Het komt in de tekst wel steeds terug. Leek mij wel dat het dan ook de titel van het liedje kon zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:07 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik denk dat je even de geschiedenisboeken in moet duiken. Dat nummer heet geen Khmer Rouge
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rode_Khmer
Edit, aan het eind van het filmpje wordt een naam genoemd, Johnny Collalto. Kan maar 3 nummers vinden van hem. Stem komt overeen, liedje niet
Omdat je met zijn naam en Khmer Rouge geen hits op google krijgt. daar baseerde ik het opquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:16 schreef Jan-Peter. het volgende:
[..]
Ok, bedankt jammer. Hoezo denk je dat het nummer niet zo heet? Het komt in de tekst wel steeds terug. Leek mij wel dat het dan ook de titel van het liedje kon zijn![]()
Mijn Shazam zei opeens "one hand moondog blues" maar dat zal 'm wel niet zijn...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:38 schreef Jan-Peter. het volgende:
Wat is de naam en zanger van dit nummer?
Ja het zal vast Khmer Rouge heten. Maar van wie is het?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:37 schreef elkravo het volgende:
Vanaf 4:55 - waar komt dat basloopje ook alweer vandaan?
quote:
Fire Beats - Throwback Classicquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:37 schreef TeeJay. het volgende:
Wie weet wat de achtergrondmuziek hier is?
Geen dank.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:13 schreef perezfan1990 het volgende:
ik zorek het orgineel (engelstalige versie) van dit nummer.... weet iemand het??? alsvast bedankt
quote:
Ja, had hem in mijn hoofd.quote:
Nice. Teamwork.quote:
Donovan met Atlantis?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:13 schreef Hengelo-o het volgende:
Help ik zoek!
een oud liedje met in het begin een gedicht waar het woord Atlanta in voor komt, was vandaag op radio brabant in hun top 900!
wie help me?
Gr Gr
kus kus
ja! dankuwelquote:
heel erg bedanktquote:
Ik denk dat je heeeeeel lang kan zoeken. Zelf de clip die je hier hebt geplaatst, is niet Laura Pausini maar de oorspronkelijke zangeres Giorgia.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:42 schreef kawa4 het volgende:
en wat ik zoek is:
is er een live video van andrea bocelli laura pausini met vivo per lei
dus onderstaand muziekje alleen dan live
heb bijna heel youtube afgezocht, maar kon hem niet vinden,
wel met duizend andere zangeressen
maar dus niet met Laura Pausini
alvast bedankt
fuck.....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:35 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik denk dat je heeeeeel lang kan zoeken. Zelf de clip die je hier hebt geplaatst, is niet Laura Pausini maar de oorspronkelijke zangeres Giorgia.
Ik kan heel veel live uitvoeringen vinden, maar niet met haarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:41 schreef kawa4 het volgende:
[..]
fuck.....![]()
![]()
![]()
dan bedoelde ik die, met Giorgia
daar de live versie van dan?
probleem had ik ook, terwijl dat toch de mooiste uitvoering isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:49 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik kan heel veel live uitvoeringen vinden, maar niet met haar
Lees de OP eens.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:03 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Weet iemand nog muziek de heel (!) veel lijkt op Golden Earring? Natuurlijk heb ik zelf al gezocht maar meer suggesties zijn altijd mooi. Golden Earring heeft echt een geweldige stijl, dus hoop dat anderen vergelijkbare tracks en misschien zelfs bands weten.
Alvast bedankt,
Ja dus? Dit lijkt mij het beste topic om deze vraag te stellen, een topic openen zou wel weer heel overdreven zijn.quote:
Daarvoor is dit topic niet bedoeld. Je mag gewoon een nieuw topic openen. Het staat namelijk niet voor niets in de OP.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:04 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Ja dus? Dit lijkt mij het beste topic om deze vraag te stellen, een topic openen zou wel weer heel overdreven zijn.
Beter reageer je inhoudelijk, aan dit geneuzel heb ik ook niets.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:05 schreef donroyco het volgende:
[..]
Daarvoor is dit topic niet bedoeld. Je mag gewoon een nieuw topic openen. Het staat namelijk niet voor niets in de OP.
Ik ga niet inhoudelijk op je vraag in, omdat je een nieuw topic moet openen. Dat staat in de OP en wordt gewoon nageleefd. Dat jij dat niet wil doen is jouw probleem.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:05 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Beter reageer je inhoudelijk, aan dit geneuzel heb ik ook niets.
Had helemaal geen probleem hoeven zijn. Maar het feit dat jij hier zo mierenneukerig gaat doen maakt het wel een probleem.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ga niet inhoudelijk op je vraag in, omdat je een nieuw topic moet openen. Dat staat in de OP en wordt gewoon nageleefd. Dat jij dat niet wil doen is jouw probleem.
Als iedereen die in dit topic gaat posten 'Ik zoek muziek net zoals het Wilhelmus' raakt dit topic overspoeld met de kern waarvoor dit topic bedoeld was én nog steeds is: het vinden van één nummer/lied. Zoek je meer in de richting? Open dan een eigen topic. Zo moeilijk is het niet. Dat jij je niet aan de regels houdt die ver in het verleden zijn opgesteld, is jouw probleem en ik wijs je daar dan ook terecht op. Dat je dat vervolgens niet kunt handelen, is niet mijn zaak, maar ga dan niet dit topic nog meer vervuilen en open gewoon zelf een topic. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:10 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Had helemaal geen probleem hoeven zijn. Maar het feit dat jij hier zo mierenneukerig gaat doen maakt het wel een probleem.
---quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als iedereen die in dit topic gaat posten 'Ik zoek muziek net zoals het Wilhelmus' raakt dit topic overspoeld met de kern waarvoor dit topic bedoeld was én nog steeds is: het vinden van één nummer/lied. Zoek je meer in de richting? Open dan een eigen topic. Zo moeilijk is het niet. Dat jij je niet aan de regels houdt die ver in het verleden zijn opgesteld, is jouw probleem en ik wijs je daar dan ook terecht op. Dat je dat vervolgens niet kunt handelen, is niet mijn zaak, maar ga dan niet dit topic nog meer vervuilen en open gewoon zelf een topic. Probleem opgelost.
quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:26 schreef ChatGirl het volgende:
Volgens muziekindereclame.nl zou het een cover zijn van Willie Nelsons On the Road Again (zoals hiervboven ook al eens werd genoemd), maar dan uitgevoerd door First Aid Kit. Ik kan hem helaas zelf (nog) nergens vinden.
quote:VolvoCarsNL 1 week ago
Hi Frederique,
Dit nummer is van "First Aid Kit en naam van de titel is "On the road again". De originele versie van dit nummer is gemaakt door Willie Nelson.
Met vriendelijke groet,
Volvo Cars Nederland
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:45 schreef davako het volgende:
Ik zoek een hardstyle achtig nummer met daarin Duitse teksten welke een beetje nazi style worden ingesproken. Het het zelf niet op hardstyle, maar deze combinatie was best leuk om te horen.
Wat? Dat kan toch best leuk klinken. Niet zo zielig bekrompen reageren.quote:
Ja sorry dat ik zo bekrompen ben omdat ik nazi teksten niet leuk vind.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:57 schreef davako het volgende:
[..]
Wat? Dat kan toch best leuk klinken. Niet zo zielig bekrompen reageren.
nou nou niels...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik zo bekrompen ben omdat ik nazi teksten niet leuk vind.
Dat staat er niet. Er staat dat de teksten op nazi-achtige wijze worden uitgesproken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik zo bekrompen ben omdat ik nazi teksten niet leuk vind.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:03 schreef Spam_Bah het volgende:
Waar is dit topic voor bedoeld?
Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel etc....
Handige links:
(....)
Dag allemaal,
k hoop dat ik hier op de juiste manier post. Ben op zoek naar een house(-achtig) nummer - alle handige links die worden aangeraden (incl. Google) al geprobeerd - maar... helaas..no luck,
Ik heb maar heel weinig aanwijzingen wat betreft het nummer waar ik op zoek naar ben.
Volgens mij is het een house nummer (90-er jaren?)
Het enige dat ik weet is dat het refrein een vrij hoog, soort "eekhoorn-achtig" stemmetje bevat dat vaak herhaalt:
"A ripipipi ... a rapapa....a ripipipi...a rapapa"..
Nu ik het typ denk ik...dat zijn wel (heel) érg weinig aanwijzingen...maar als iemand mij kan helpen...graag...
Dank alvast.
quote:Gemaakt door Norman Cook, die later tevens bekend werd als Fatboy Slim
Graag gedaan, succes ermeequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:50 schreef Spam_Bah het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga - dankzij jou - iemand héél erg blij maken!
Thnx!
En, heb je 'm al?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:35 schreef Quotidien het volgende:
Ik zoek naar een klassieker van waarschijnlijk voor 2000, een soort disco hit met een soort Beegees sound. Ik heb geen idee wat de lyrics zijn maar het gaat zo
nananaaaaaaaaana
* muziekje* dudududud
nanaanananana
Mannelijke stem met een hoge stem en dan die uitgerekte noot in het refrein.Nogal vaag maar het is heel bekend en misschien weet iemand wat ik bedoel.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:35 schreef Quotidien het volgende:
Ik zoek naar een klassieker van waarschijnlijk voor 2000, een soort disco hit met een soort Beegees sound. Ik heb geen idee wat de lyrics zijn maar het gaat zo
nananaaaaaaaaana
* muziekje* dudududud
nanaanananana
Mannelijke stem met een hoge stem en dan die uitgerekte noot in het refrein.Nogal vaag maar het is heel bekend en misschien weet iemand wat ik bedoel.
Die is het niet. Het is er eentje die een beetje a la the naked and famousquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:42 schreef slangpie het volgende:
hoorde zostraks een country plaatje,
met wat ik nog weet:
i've got some tears in my beer/i've got a tear in my beer
en het is niet van Hank Williams of the classics.
weet iemand wat ik bedoel?
nope helaas ook niet.quote:
De nieuwe single van The Naked And Famous?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die is het niet. Het is er eentje die een beetje a la the naked and famous
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:42 schreef slangpie het volgende:
hoorde zostraks een country plaatje,
met wat ik nog weet:
i've got some tears in my beer/i've got a tear in my beer
en het is niet van Hank Williams of the classics.
weet iemand wat ik bedoel?
Weet je ongeveer hoe laat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:39 schreef fender97 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer wat ik vandaag op radio 2 heb gehoord
Het werd gezongen door een vrouw en het refrein in het nummer lijkt erg op het refrein in dit nummer:
Geen vrouwquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:39 schreef fender97 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer wat ik vandaag op radio 2 heb gehoord
Het werd gezongen door een vrouw en het refrein in het nummer lijkt erg op het refrein in dit nummer:
weet je 't zeker? in mijn geheugen was het echt een vrouwenstem , maar het was in de auto op de snelweg dus kon niet echt een woord verstaan.quote:
Nee niet 100% zeker want ik luister geen radio 2, maar toen ik dit nummer voor de eerste keer hoorde moest ik ook meteen aan 'When You're Gone' denkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:46 schreef fender97 het volgende:
[..]
weet je 't zeker? in mijn geheugen was het echt een vrouwenstem , maar het was in de auto op de snelweg dus kon niet echt een woord verstaan.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:46 schreef fender97 het volgende:
[..]
weet je 't zeker? in mijn geheugen was het echt een vrouwenstem , maar het was in de auto op de snelweg dus kon niet echt een woord verstaan.
Ik heb net even teruggeluisterd en Shazam bevestigd wat SLP_ al zei. Het nummer is inderdaad van Elephant Stone.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:07 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee niet 100% zeker want ik luister geen radio 2, maar toen ik dit nummer voor de eerste keer hoorde moest ik ook meteen aan 'When You're Gone' denken
Lol, je kunt ze bijna over elkaar heen leggen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:07 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee niet 100% zeker want ik luister geen radio 2, maar toen ik dit nummer voor de eerste keer hoorde moest ik ook meteen aan 'When You're Gone' denken
quote:
Dit nummer lijkt weer op een ander (ouder) nummer, gezongen door een man. Dat nummer heb ik nu in mijn hoofd, maar weet niet van wie het is. Any ideas?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Ik heb net even teruggeluisterd en Shazam bevestigd wat SLP_ al zei. Het nummer is inderdaad van Elephant Stone.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:17 schreef SLP_ het volgende:
[..]
De nieuwe single van The Naked And Famous?
Het deed mij meteen hier aan denken:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
Dit nummer lijkt weer op een ander (ouder) nummer, gezongen door een man. Dat nummer heb ik nu in mijn hoofd, maar weet niet van wie het is. Any ideas?
Goed nummer, maar is niet het nummer dat ik zoek.quote:Op zondag 25 augustus 2013 04:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het deed mij meteen hier aan denken:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:02 schreef Anno1982 het volgende:
Hoi, misschien iemand hier die mij kan helpen? Ik zag gisteren een deel van de show 'Oorverdovend' van Javier Guzman, met aan het eind een nummer dat ik tot nu toe niet kan vinden.
Link naar de show bij uitzendinggemist: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1361964
Het betreft het nummer dat bij de aftiteling zit, in de 77e minuut. Door het vele applaus kan ik van de tekst helaas niet al teveel maken.
Zo, dat is wel heel snel! Bedankt!quote:
Gevonden.......dacht dat het uit een of ander obscuur landje zou komen...heb ik nog gelijk ook!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:23 schreef Ashram het volgende:
Heb dus een liedje die ik ooit in de verte hebt gehoord.
Geen tekst en ook geen volledige sample.
De midi file in de link heb ik dan ook via een of andere online midi sequencer in elkaar gezet.
Het refrein van het liedje bleef het makkelijkste in me hangen, dus nu ook in de sample:
Ashram_music_request01.mid
Dus als iemand de artiest+naam weet, dan graag.
Het is een zangeres.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:45 schreef davako het volgende:
Ik zoek een hardstyle achtig nummer met daarin Duitse teksten welke een beetje nazi style worden ingesproken. Heb het zelf niet op hardstyle, maar deze combinatie was best leuk om te horen.
Is al opgelost.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:41 schreef davako het volgende:
Ik heb het nummer gevonden . Rond 0:45 seconden begint het nazi-achtige. Tenminste ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten omschrijven.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:54 schreef BMTH182 het volgende:
Ik zoek 2 liedjes. Allebei wel regelmatig op 3fm.
De eerste heet liquid denk ik en heeft dat refrein dat iedereen dduudududutuududuuuuuuu! meezingt
en de tweede ook zoiets, maar die klinkt als een combinatie tussen die en song 2 van blur.
Alvast bedankt
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:54 schreef BMTH182 het volgende:
Ik zoek 2 liedjes. Allebei wel regelmatig op 3fm.
De eerste heet liquid denk ik en heeft dat refrein dat iedereen dduudududutuududuuuuuuu! meezingt
en de tweede ook zoiets, maar die klinkt als een combinatie tussen die en song 2 van blur.
Alvast bedankt
Ach ze komen wel eens moeilijker voorbij :pquote:
Het is hem niet, maar hij doet me echt heel erg denken aanquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:31 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik ben op zoek naar een muziekje die gebruikt word in de Franse versie van het TV programma Fort Boyard bij de aankondiging van een spelonderdeel. Het is het geneurie wat je in deze video hoort (En de apps kazaa en soundhound hebben niks opgeleverd) en iets zegt me dat ik het eerder heb gehoord, en dat het dus niet speciaal voor dit programma geschreven isAlvast dank bij voorbaat
![]()
Edit: En op de cd van het programma zelf die een aantal jaren terug is uitgebracht issie ook niet te vinden
Ik snap je draai, maar het is hem nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is hem niet, maar hij doet me echt heel erg denken aan
Puur door de sfeer die het uitstraalt. Het lijkt er eigenlijk amper op, maar ik probeer het toch maar omdat jij misschien dezelfde kronkel had
quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:23 schreef Flixxy het volgende:
Ik zoek naar een R&B/hiphop(?) nummer, vrij nieuw. Hoorde hem op Qmusic ook (waar ik hem niet echt had verwacht).
Kan em niet eens meer voor de geest halen, dus het is een long-shot. Zal wel een (kleine) hit worden komende tijd. Lyrics ontgaan mij ook momenteel..
Anyone?..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |