graag gedaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:21 schreef TeeJay. het volgende:
[..]
bingo! dit is 'm. mijn dank is groot
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:50 schreef IPA35 het volgende:
Hoe heet dat min of meer patriottisch achtige Nederlandstalige liedje dat voorbij komt (of recentelijk kwam) bij de reclames van SBS6?
(Dus een van hun eigen stukjes, niet van een commercial of zo.)
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:48 schreef TheHunterAmin het volgende:
Ik ben op zoek naar een soort dancehall achtig nummer.. Hij wordt de laatste dagen regelmatig gedraaid op 3FM. Enige tekst uit het nummer wat ik me kan herinneren is "Tringelingeling, Tringelingeling"
Hoop dat iemand me kan helpen
Graag gedaanquote:
Hehe koste wat hersens kraken,quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:22 schreef Geerd het volgende:
Kan der niet meer opkomen, dat dance nummertje waarin roodkapje word nagespeeld.
Had al gezocht op Silver, blijkbaar niet.
Nee, dit.quote:
quote:
Jaquote:
Chopstick & Johnjon Feat. Dom Benigno & Siri Linn - All Of Usquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:28 schreef Faazz het volgende:
Weet iemand de track die gebruikt wordt na 1:22?
Stond in de omschrijvingquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:56 schreef Faazz het volgende:
Dat doe je goedHeb Midomi er echt 10x op los gelaten! Bedankt!
Vraag het ze even op youtubequote:Op zondag 4 augustus 2013 23:29 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek hier het intronummer van. Shazam helpt niet, maar het is wel een fokking lekker deuntje.
Iemand?
De playlist is hier gewoon terug te vinden: http://pinguinradio.com/playlist/net-gedraaidquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:26 schreef Charleeey het volgende:
Dus ik was pinguin radio aan het luisteren en ik hoorde een soort alternatief/rock nummer denk ik.
Ik verstond dat ze iets zongen als "Anywhere we go, we will ..." en dan de hele tijd anywhere we go...
Weet er iemand over welk nummer ik het heb?
Weet ik, alleen ik hoorde het volgens mij rond half 12/12 uur en die nummers staan er niet meer op.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De playlist is hier gewoon terug te vinden: http://pinguinradio.com/playlist/net-gedraaid
Heb je anders iets meer info? Werd het nummer gezongen door een man of vrouw? Tempo van het nummer?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:37 schreef Charleeey het volgende:
[..]
Weet ik, alleen ik hoorde het volgens mij rond half 12/12 uur en die nummers staan er niet meer op.
Het werd gezongen door een man en het tempo was niet heel erg snel maar ook niet echt langzaam..quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je anders iets meer info? Werd het nummer gezongen door een man of vrouw? Tempo van het nummer?
Je kan het anders ook even vragen op Twitter aan @pinguinradioquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:01 schreef Charleeey het volgende:
[..]
Het werd gezongen door een man en het tempo was niet heel erg snel maar ook niet echt langzaam..
Gokje:quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:26 schreef Charleeey het volgende:
Dus ik was pinguin radio aan het luisteren en ik hoorde een soort alternatief/rock nummer denk ik.
Ik verstond dat ze iets zongen als "Anywhere we go, we will ..." en dan de hele tijd anywhere we go...
Weet er iemand over welk nummer ik het heb?
Ik heb geen twitter.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:29 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Je kan het anders ook even vragen op Twitter aan @pinguinradio
Nope, maar bedankt voor het proberen. Ik vind dit nummer een beetje droevig klinken en het nummer wat ik zoek heeft dat niet en heeft ook iets meer tempo en catchy-ness.quote:
Deze misschien?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:41 schreef Charleeey het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter.
[..]
Nope, maar bedankt voor het proberen. Ik vind dit nummer een beetje droevig klinken en het nummer wat ik zoek heeft dat niet en heeft ook iets meer tempo en catchy-ness.
Jaaa dit is 'm, dankjewel!quote:
Graag gedaanquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:13 schreef zwartja het volgende:
Ik zoek het nummer wat om 13:30 begint bij onderstaande show van Hans Teeuwen. Om 13:40 verandert de muziek. In het geval dat dat een ander nummer is wat er meteen achteraan geplakt is, is dat het liedje wat ik zoek.
http://www.veoh.com/watch/v6963480KMjSnNqN?h1=Hans+Teeuwen+Trui
Lees de OP eens.quote:
Ga er vanuit dat je deze bedoelt?quote:
(Moest meteen aan The Verve denken met Bittersweet Symphony maar dat voldoet niet aan de beschrijving)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:12 schreef Lolaatje2013 het volgende:
Ik zit al anderhalf jaar met een nummer in mijn hoofd. Het is een rustig nummer dat begint met violen (volgens mij) en de stem klinkt een beetje op de stem van zanger Mick Hucknall (Simply Red). Ik denk dat het een moeilijk wordt voor iemand om te vinden, maar ik hoorde het een keer op vakantie en sindsdien spookt het door mijn hoofd.
De muziek is speciaal voor de commercial gemaakt door FC Walvisch.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:53 schreef xatlad het volgende:
Wie kan me vertellen wat het nummer is van de nieuwe Fox sport reclame?
?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:53 schreef xatlad het volgende:
Wie kan me vertellen wat het nummer is van de nieuwe Fox sport reclame?
In ieder geval een cover vanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:41 schreef Creeg het volgende:
Ik zoek de muziek uit deze commercial. Shazam en Soundhound helpen mij niet.
Ja dat had ik ook begrepen, want dat nummer is vrij bekend. Zoek alleen die uitvoering. Zal wel weer eens speciaal gemaakt zijn.quote:
Probeer eens met Google Vertalen het nummer in het Zweeds op te zoeken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:01 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook begrepen, want dat nummer is vrij bekend. Zoek alleen die uitvoering. Zal wel weer eens speciaal gemaakt zijn.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:12 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Probeer eens met Google Vertalen het nummer in het Zweeds op te zoeken.
Je zoekopdracht via een vertaalprogramma in het zweeds vertalen, dat gaan googlen en dan kijken wat eruit komt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |