Ik mis minstens 12 pagina's met blote vrouwen!..quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Vannacht is er een nieuw chauffeursblad geïntroduceerd, helemaal gratiesj. http://www.bigtruck.nl/
wat vinden jullie er van?
Ik heb voor dit weekend de opdracht meegekregen vooral ook pitspoezen op de foto te zetten, hopelijk heb je in het oktobernummer meer gelukquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:24 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik mis minstens 12 pagina's met blote vrouwen!..
Da's best pittig als je net je rijbewijs hebt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 08:48 schreef greavy het volgende:
Vrijdag de 13e september mijn CE gehaald, en nu CE + Code 95 in de pocket. Naast mijn huidige werk (Terminaltrekkerchauffeur) binnenkort beginnen in de winkeldistributie op zaterdag met mogelijkheid tot vast werk.
Idd..quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Da's best pittig als je net je rijbewijs hebt.
Oke...nice!..quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb voor dit weekend de opdracht meegekregen vooral ook pitspoezen op de foto te zetten, hopelijk heb je in het oktobernummer meer geluk
Gefeliciteerd greavy!quote:Op zaterdag 21 september 2013 08:48 schreef greavy het volgende:
Vrijdag de 13e september mijn CE gehaald, en nu CE + Code 95 in de pocket. Naast mijn huidige werk (Terminaltrekkerchauffeur) binnenkort beginnen in de winkeldistributie op zaterdag met mogelijkheid tot vast werk.
Ik reed voor de Jumbo en het beroerdste filiaal was toch wel Groningen De Beren. Over de blinde kant, meer dan haaks om een donker gat in, waarbij je de inrit tegenover de winkel niet mocht gebruiken. Veel auto's en veel fietsers. Die fietsers waren allemaal kamikazepiloten. Er zijn meerdere malen fietsers en brommers noodgedwongen het magazijn ingereden omdat ze dachten nog wel even achter de trailer langs te kunnen,quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:32 schreef Tism het volgende:
[..]
Idd..Wat je zoal tegenkomt in van die kleine kutdorpjes als je naar zo een filiaal moet manoeuvreren met zo'n grote wagen is waanzinnig, soms staat het zweet me spontaan op de rug..
Hahaha..quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik reed voor de Jumbo en het beroerdste filiaal was toch wel Groningen De Beren. Over de blinde kant, meer dan haaks om een donker gat in, waarbij je de inrit tegenover de winkel niet mocht gebruiken. Veel auto's en veel fietsers. Die fietsers waren allemaal kamikazepiloten. Er zijn meerdere malen fietsers en brommers noodgedwongen het magazijn ingereden omdat ze dachten nog wel even achter de trailer langs te kunnen,![]()
Wat heb ik een hoop gevloekt. En dan kwam ik niet goed uit, dan kon je gerust overnieuw beginnen.
Ja, klopt. Maar ik ga de uitdaging aan. Ik reed al op de terminaltrekker voordat ik uberhaupt mijn theorie had voor C, laat staan praktijklessen gestart was.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Da's best pittig als je net je rijbewijs hebt.
Danku!quote:
Niemand op het idee gekomen het hek gewoon 20 cm op te schuiven?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:22 schreef greavy het volgende:
want bij onze terminaltrekker moet je de spiegel inklappen ivm het hek (die daar staat ivm de verbouwing)):
Jawel, maar dan kan het aannemersbedrijf niet aan dok 4 en 5 de gewenste verbouwing goed uitvoeren, dus is er geen ruimte over. Poten in- en uitdraaien lukt er inmiddels ook al niet meer :pquote:Op maandag 23 september 2013 00:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Niemand op het idee gekomen het hek gewoon 20 cm op te schuiven?
Dok 1 valt nog wel mee, vind ik persoonlijk. Maar je kan inderdaad maar beperkt corrigeren, dus moet je hem er recht in proberen te draaien, en omdat wij via een bocht (gelukkig niet over de dode kant) het dok ik moeten draaien, moet je vrijwel altijd 1 of 2x rechttrekken. Maar de ruimte maakt het er absoluut niet makkelijker op ...quote:Op maandag 23 september 2013 14:36 schreef vannelle het volgende:
Lekker krap die dock 1 trouwens.....
Moet je echt goed recht voor komen want corrigeren zit er niet in zo te zien.
Zelf ook van die docks meegemaakt en ben daar wel eens flink stom geweest.
Met moeite er in kunnen draaien maar ik had de deuren nog niet open.....![]()
Valt wel mee, ligt eraan voor wie of wat je rijdt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Da's best pittig als je net je rijbewijs hebt.
Feli!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:35 schreef Harde_Mepper het volgende:
Nou, heb alles nu compleet. C en CE binnen. Over paar weekjes beginnen bij mijn nieuwe baan, chauffeur op bakwagen in de distributie.
Toch allemaal lekker rap gegaan.![]()
Daar maar eerst wat ervaring opdoen, en dan misschien een keertje verder gaan met trekker/oplegger werk.
Dat zou ik ook op internet zettenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:26 schreef Dientje12 het volgende:
Hoe vaak nemen jullie eigenlijk pauze op een dag, alleen een keer 45 min of vaker?
Ik had gister of naja vandaag een dag van 28 uur__
Analoog wagen
Wat maakt het uitquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zou ik ook op internet zetten
ic, vreemd als je zo een baan kwijtraaktquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:58 schreef Sounddragon het volgende:
Niet zo veel, maar je zou pas de derde hier in het topic zijn die daardoor zijn baan kwijt raakt. Maar be my guest hoor, freedom of speech en zulks![]()
Mjah, chauffeursvolk is blijkbaar niet zo slim dat ze zich realiseren dat een werkgever het niet zo grappig vindt als hun personeel op internet verkondigt dat ze hun reet afvegen met de rijtijdenwet, wat een voldongen economisch delict is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ic, vreemd als je zo een baan kwijtraakt
Geen zorgenquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, chauffeursvolk is blijkbaar niet zo slim dat ze zich realiseren dat een werkgever het niet zo grappig vindt als hun personeel op internet verkondigt dat ze hun reet afvegen met de rijtijdenwet, wat een voldongen economisch delict is.
Meer woorden ga ik er maar niet aan vuil maken
Omg..quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
wie nog meer dan? kan me alleen RealZues herinneren? Die kreeg als kerstpakket zijn posts uit dit topic uitgeprint toch?
*account uit motteballen trektquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
wie nog meer dan? kan me alleen RealZues herinneren? Die kreeg als kerstpakket zijn posts uit dit topic uitgeprint toch?
Wij hebben een BE-combi. Het opleggertje hing haast scheef achter de trekker. Ik had heel braaf beide handjes aan het stuur en die 170 pk waren net genoeg.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:23 schreef Tha_T het volgende:
In het busje ging het mooi heen en weer inderdaad
op m'n werk lag wel eens een truckstar wel een aardig blad.quote:32 titels onder strategische heroriëntatie
Mannen: Nieuwe Revu, Panorama, Playboy, Formule1.nl, KIJK, Know How, Moto 73, Roots, Truckstar, Motor
Waarom zou je als nederlands bedrijf niet met een buitenlandse trailer mogen rijden?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
Zeg chauffeurs, ff een vraagje. Rijden met een trailer met buitenlands kenteken op een Nederlandse trekker mag niet, tenzij zelfde firma met vestigingen in beide landen. Maar hoe zit dat met bijv. huurtrailers? Krijg je daar ook gedonder mee, als je bijv. in de Antwerpse havens een trailer zou huren (containerframe, laten we het makkelijk houden) omdat je eigen achter blijft en daarmee een ritje naar het Rotterdamse doet?
Persoonlijk zou ik denk ik gewoon een witte plaat erop knallen om van alle gezeur af te zijn.
Dat vraag ik me ook af. Bij een vorige werkgever moesten wij koppelen in Belgie en dat was een Belgische trailer van dat bedrijf.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waarom zou je als nederlands bedrijf niet met een buitenlandse trailer mogen rijden?
Nederlandse trekker zou niet met een oplegger van buiten Nederland die niet aan dezelfde firma toebehoort mogen rijden binnen Nederland.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:45 schreef Redbaron het volgende:
Waarom zou je als nederlands bedrijf niet met een buitenlandse trailer mogen rijden?
Los van of je met een buitenlandse trailer mag rijden (wat volgens mij wel mag) is verhuur vrijgesteld van de normale wetten over BPM enzo. Dus ondanks dat jij niet met een pools kenteken in Nederland mag rondrijden in een normale auto mag je dat in een huurauto wèl.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
Zeg chauffeurs, ff een vraagje. Rijden met een trailer met buitenlands kenteken op een Nederlandse trekker mag niet, tenzij zelfde firma met vestigingen in beide landen. Maar hoe zit dat met bijv. huurtrailers? Krijg je daar ook gedonder mee, als je bijv. in de Antwerpse havens een trailer zou huren (containerframe, laten we het makkelijk houden) omdat je eigen achter blijft en daarmee een ritje naar het Rotterdamse doet?
Persoonlijk zou ik denk ik gewoon een witte plaat erop knallen om van alle gezeur af te zijn.
Mits je het aanvraagt en maximaal 1x 14 dagen per kenteken per kalenderjaar. Althans, dat zegt de belastingdienst op haar website.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:55 schreef Barcaconia het volgende:
Dus ondanks dat jij niet met een pools kenteken in Nederland mag rondrijden in een normale auto mag je dat in een huurauto wèl.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:07 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Mits je het aanvraagt en maximaal 1x 14 dagen per kenteken per kalenderjaar.
De belastingdienst vindt van niet: website BDquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
In een huurauto niet, dat is vrijgesteld daarvan. Ik mag in Duitsland een auto huren en er hier mee rondrijden.
Als ik inderdaad een Duitse auto van een vriend wil rijden hier moet ik het op jouw wijze aanvragen.
Ik had al ge-edit, ik zag het iddquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
De belastingdienst vindt van niet: website BD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |