ic, vreemd als je zo een baan kwijtraaktquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:58 schreef Sounddragon het volgende:
Niet zo veel, maar je zou pas de derde hier in het topic zijn die daardoor zijn baan kwijt raakt. Maar be my guest hoor, freedom of speech en zulks![]()
Mjah, chauffeursvolk is blijkbaar niet zo slim dat ze zich realiseren dat een werkgever het niet zo grappig vindt als hun personeel op internet verkondigt dat ze hun reet afvegen met de rijtijdenwet, wat een voldongen economisch delict is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ic, vreemd als je zo een baan kwijtraakt
Geen zorgenquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, chauffeursvolk is blijkbaar niet zo slim dat ze zich realiseren dat een werkgever het niet zo grappig vindt als hun personeel op internet verkondigt dat ze hun reet afvegen met de rijtijdenwet, wat een voldongen economisch delict is.
Meer woorden ga ik er maar niet aan vuil maken
Omg..quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
wie nog meer dan? kan me alleen RealZues herinneren? Die kreeg als kerstpakket zijn posts uit dit topic uitgeprint toch?
*account uit motteballen trektquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
wie nog meer dan? kan me alleen RealZues herinneren? Die kreeg als kerstpakket zijn posts uit dit topic uitgeprint toch?
Wij hebben een BE-combi. Het opleggertje hing haast scheef achter de trekker. Ik had heel braaf beide handjes aan het stuur en die 170 pk waren net genoeg.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:23 schreef Tha_T het volgende:
In het busje ging het mooi heen en weer inderdaad
op m'n werk lag wel eens een truckstar wel een aardig blad.quote:32 titels onder strategische heroriëntatie
Mannen: Nieuwe Revu, Panorama, Playboy, Formule1.nl, KIJK, Know How, Moto 73, Roots, Truckstar, Motor
Waarom zou je als nederlands bedrijf niet met een buitenlandse trailer mogen rijden?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
Zeg chauffeurs, ff een vraagje. Rijden met een trailer met buitenlands kenteken op een Nederlandse trekker mag niet, tenzij zelfde firma met vestigingen in beide landen. Maar hoe zit dat met bijv. huurtrailers? Krijg je daar ook gedonder mee, als je bijv. in de Antwerpse havens een trailer zou huren (containerframe, laten we het makkelijk houden) omdat je eigen achter blijft en daarmee een ritje naar het Rotterdamse doet?
Persoonlijk zou ik denk ik gewoon een witte plaat erop knallen om van alle gezeur af te zijn.
Dat vraag ik me ook af. Bij een vorige werkgever moesten wij koppelen in Belgie en dat was een Belgische trailer van dat bedrijf.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waarom zou je als nederlands bedrijf niet met een buitenlandse trailer mogen rijden?
Nederlandse trekker zou niet met een oplegger van buiten Nederland die niet aan dezelfde firma toebehoort mogen rijden binnen Nederland.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:45 schreef Redbaron het volgende:
Waarom zou je als nederlands bedrijf niet met een buitenlandse trailer mogen rijden?
Los van of je met een buitenlandse trailer mag rijden (wat volgens mij wel mag) is verhuur vrijgesteld van de normale wetten over BPM enzo. Dus ondanks dat jij niet met een pools kenteken in Nederland mag rondrijden in een normale auto mag je dat in een huurauto wèl.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
Zeg chauffeurs, ff een vraagje. Rijden met een trailer met buitenlands kenteken op een Nederlandse trekker mag niet, tenzij zelfde firma met vestigingen in beide landen. Maar hoe zit dat met bijv. huurtrailers? Krijg je daar ook gedonder mee, als je bijv. in de Antwerpse havens een trailer zou huren (containerframe, laten we het makkelijk houden) omdat je eigen achter blijft en daarmee een ritje naar het Rotterdamse doet?
Persoonlijk zou ik denk ik gewoon een witte plaat erop knallen om van alle gezeur af te zijn.
Mits je het aanvraagt en maximaal 1x 14 dagen per kenteken per kalenderjaar. Althans, dat zegt de belastingdienst op haar website.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:55 schreef Barcaconia het volgende:
Dus ondanks dat jij niet met een pools kenteken in Nederland mag rondrijden in een normale auto mag je dat in een huurauto wèl.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:07 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Mits je het aanvraagt en maximaal 1x 14 dagen per kenteken per kalenderjaar.
De belastingdienst vindt van niet: website BDquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
In een huurauto niet, dat is vrijgesteld daarvan. Ik mag in Duitsland een auto huren en er hier mee rondrijden.
Als ik inderdaad een Duitse auto van een vriend wil rijden hier moet ik het op jouw wijze aanvragen.
Ik had al ge-edit, ik zag het iddquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
De belastingdienst vindt van niet: website BD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |