abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 juli 2013 @ 15:22:47 #76
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129507499
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:20 schreef tanguay het volgende:

[..]

De beste DJ ter wereld?

LOL, de beste DJ ter wereld? DJMAG is een vehikel van de grote comerciële troep. Guetta de beste noemen is zoiets als de venga boys de beste band van de jaren negentig noemen omdat ze zoveel commercieel succes hadden. Welk genre muziek luister je naar? Dan kan ik dat namelijk precies envenzozeer met de grond kapot maken door de commerciële hoeren te benoemen die het genre verkrachten om maar een groot platencontract te scoren.

Nu hou ik op. Je bent overduidelijk een troll
Een spits die veel scoort is natuurlijk ook niet per definitie een goede spits :)
pi_129507533
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:59 schreef F.Begbie het volgende:
Haha joh. Darkraver en zulke figuren stonden vroeger al regelmatig bij de bar om te zuipen terwijl ze "aan het draaien" waren
Maar ik heb toch de indruk dat Darkraver en Gizmo bijvoorbeeld meer "draaiskills" hebben dan de hedendaagse DJ's.
pi_129507568
Lullen jullie allemaal eens niet zo, Justin Bieber is de beste artiest ter wereld!
  dinsdag 30 juli 2013 @ 15:24:08 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_129507571
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:20 schreef tanguay het volgende:

[..]

De beste DJ ter wereld?

LOL, de beste DJ ter wereld? DJMAG is een vehikel van de grote comerciële troep. Guetta de beste noemen is zoiets als de venga boys de beste band van de jaren negentig noemen omdat ze zoveel commercieel succes hadden. Welk genre muziek luister je naar? Dan kan ik dat namelijk precies envenzozeer met de grond kapot maken door de commerciële hoeren te benoemen die het genre verkrachten om maar een groot platencontract te scoren.

Nu hou ik op. Je bent overduidelijk een troll
Dan nog kunnen die hoeren het wel gewoon live op een podium brengen :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_129507611
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

uhuh, en daarom al een paar jaar de beste DJ ter wereld.

Armin, tiesto, aanbeden, maar voor de hipster natuurlijk allemaal veels te mainstream en kut.

Kom met iets beters. Hoe kut of goed je iemand ook vindt als DJ, faken is faken.
Armin en Guetta erbij halen is zoiets als wanneer ik zou zeggen dat je op moest houden met naar Kane en Di-Rect luisteren :') Lekker playbacken en met je dreadlocks zwaaien _O_

Leuke trollpoging wel
Ga weg
pi_129507635
HeatWave luistert naar playbackers :')
Ga weg
pi_129507645
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Een kunstje wat ze al 10.000 keer hebben opgevoerd. Nou, nou, nou.
pi_129507654
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

uhuh, en daarom al een paar jaar de beste DJ ter wereld.
Dit is niet eens waar. Volgens mij heeft Guetta maar 1x gewonnen en is sindsdien de geloofwaardigheid van die verkiezing ook door de drain gegaan.

quote:
Armin, tiesto, aanbeden, maar voor de hipster natuurlijk allemaal veels te mainstream en kut.
Armin kan er wel iets van. Tiesto als DJ niet veel, maar als producer was hij gedurende de 2000s super. Of iets mainstream is of niet maakt me geen ruk uit. Het gaat om wat ze doen. Carl Cox is een beetje de Prince van de dance-muziek, Armin een soort Nelly Furtado, en Tiesto een wanna-be Timbaland.

quote:
Kom met iets beters. Hoe kut of goed je iemand ook vindt als DJ, faken is faken.
Goede DJs faken dus niet. En dat hoor je ook. Zie eerdere filmpjes.

Verder is je redering gewoon bagger. Je komt met iets ruks aan, om vervolgens te voorspellen dat mensen dat ruk gaan vinden, en dan heb je zogenaamd gelijk. Kansloos. Je zoekt het maar uit voor de rest.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_129507666
Tiesto, Guetta, van Buuren de beste Dj´s ter wereld noemen is als Nickleback en Greenday de beste rockbands ter wereld noemen omdat deze nou eenmaal het meest verkoen (incl alle subgenres binnen de rock zoals metal en punk, want je veegt immers ook de gehele elektronische muziek wereld op één hoop'.'
  dinsdag 30 juli 2013 @ 15:27:12 #85
408379 VuileRat
Kiss my ass u autistic brat
pi_129507679
Hoe moet ik me dit voorstellen?

Hij zit zo een bordje met

weg te bunkeren :D?
The clever cat eats cheese and breathes down rat holes with baited breath.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 15:27:29 #86
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_129507691
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:23 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Maar ik heb toch de indruk dat Darkraver en Gizmo bijvoorbeeld meer "draaiskills" hebben dan de hedendaagse DJ's.
Zal best, ik kon er best om lachen maar heel erg serieus nemen van je eigen 'vak' is het natuurlijk niet.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
pi_129507692
Beter check je de lijsten van Resident Advisor, als je de popmuziek wil vermijden
Ga weg
pi_129507721
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:51 schreef leeell het volgende:
DJ's zijn geen artiesten.
Per definitie wel, omdat hij eigen of andermans kunst, in persoon, in het openbaar ter uitvoering brengt. De meeste DJ's zijn echter geen muzikanten.
graag verwijderen
pi_129507832
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ow gast ben je nou echt zo dom? Omdat zij commerciele hoeren zijn die het niet om de liefde voor muziek maar voor het geld doen houdt dat nog niet in dat alle mensen in de elektronische muziek zo zijn. Kijk ook eens verder dan trance en house. Kijk naar de IDM,techno, progressive wereld en je zult zien dat het doordrongen is van liefde voor muziek, vol met mensen die driekwart van hun leven doorbrengen op een zolderkamertje met soldeerbouten, mengpanelen,drumpads,laptops,platenspelers, etc etc om maar dat ene mooie geluidje perfect te krijgen, om zoveel mogelijk samples te creeeren om later te manipuleren en te gebruiken in livesets. Het gros van de hedendaagse artiesten binnen deze genres geven overigens livesets. Die combineren live geluiden, zelfgemaakte samples en beats, analoge input en instrumenten live, op het moment om nieuwe muziek te creeeren voor een zaal.

Goed ik heb je al genoeg voorbeelden gegeven, je gaat toch niet luisteren.
pi_129507873
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:31 schreef tanguay het volgende:

[..]

ow gast ben je nou echt zo dom? Omdat zij commerciele hoeren zijn die het niet om de liefde voor muziek maar voor het geld doen houdt dat nog niet in dat alle mensen in de elektronische muziek zo zijn. Kijk ook eens verder dan trance en house. Kijk naar de IDM,techno, progressive wereld en je zult zien dat het doordrongen is van liefde voor muziek, vol met mensen die driekwart van hun leven doorbrengen op een zolderkamertje met soldeerbouten, mengpanelen,drumpads,laptops,platenspelers, etc etc om maar dat ene mooie geluidje perfect te krijgen.

Het is een kerel van in de 40 met dreadlocks, die breng je niets meer bij vrees ik :')
Sowieso zit hij gewoon te trollen
Ga weg
pi_129507890
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:26 schreef trancethrust het volgende:

[..]
Armin kan er wel iets van. Tiesto als DJ niet veel, maar als producer was hij gedurende de 2000s super
[..]

yeah but except het feit dat in die periode Thijs (dus de dj) geen enkele track zelf heeft gemaakt. Dat waren de 2 producers van het team Tiesto. Dennis en Hans-Willem :+
graag verwijderen
  dinsdag 30 juli 2013 @ 15:34:01 #92
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_129507940
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:31 schreef tanguay het volgende:

[..]

ow gast ben je nou echt zo dom? Omdat zij commerciele hoeren zijn die het niet om de liefde voor muziek maar voor het geld doen houdt dat nog niet in dat alle mensen in de elektronische muziek zo zijn. Kijk ook eens verder dan trance en house. Kijk naar de IDM,techno, progressive wereld en je zult zien dat het doordrongen is van liefde voor muziek, vol met mensen die driekwart van hun leven doorbrengen op een zolderkamertje met soldeerbouten, mengpanelen,drumpads,laptops,platenspelers, etc etc om maar dat ene mooie geluidje perfect te krijgen.

Ik heb het helemaal niet over de muziek an sich, dat is idd over het algemeen niet mijn ding,maar ik kan me er opzich prima op vermaken.

het gaat me om die tienduizenden gassies die zichzelf DJ noemen, echt de hele stad hangt vol met posters van feesten, festivals etc.

En wat doen ze, muziek van een ander draaien, en patat eten blijkbaar.
Get woke, go broke!
pi_129507961
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal niet over de muziek an sich, dat is idd over het algemeen niet mijn ding,maar ik kan me er opzich prima op vermaken.

het gaat me om die tienduizenden gassies die zichzelf DJ noemen, echt de hele stad hangt vol met posters van feesten, festivals etc.

En wat doen ze, muziek van een ander draaien, en patat eten blijkbaar.
De echte technoliefhebber kijkt daar net zo op neer als jij. Wat jij doet is de hele scene gelijktrekken met die trieste figuren. En als wij dan met echte artiesten aankomen wuif je dat weg.
pi_129508011
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:32 schreef fyah het volgende:

[..]

yeah but except het feit dat in die periode Thijs (dus de dj) geen enkele track zelf heeft gemaakt. Dat waren de 2 producers van het team Tiesto. Dennis en Hans-Willem :+
Excuseer?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_129508046
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:35 schreef tanguay het volgende:

[..]

De echte technoliefhebber kijkt daar net zo op neer als jij. Wat jij doet is de hele scene gelijktrekken met die trieste figuren. En als wij dan met echte artiesten aankomen wuif je dat weg.
Dit :)
Aap uit de mouw
  dinsdag 30 juli 2013 @ 15:38:33 #96
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_129508080
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:35 schreef tanguay het volgende:

[..]

Ja, maar dat is weer zo hipster, je kan niet ontkennen dat er miljoenen mensen zijn die weglopen met Guetta en Armin etc. Dus die massale feesten met tienduizenden mensen is niet de scene?

Sensation White etc is met 5 min uitverkocht, en dan is dat opeens weer niet voor de ekte ekte etc.

Dus blijkbaar is de scene nogal makkelijk te beinvloeden en ben jij als echte technoliefhebber zwaar in de minderheid.
Get woke, go broke!
pi_129508089
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:03 schreef finsdefis het volgende:
Ben het wel met onze Armin eens.

http://www.nu.nl/muziek/3(...)-geen-artiesten.html
Hij is idd geen artiest.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129508127
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Voorspelbaar, al jaren de beste DJ ter wereld
:')

Ouwe troll.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129508143
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, maar dat is weer zo hipster, je kan niet ontkennen dat er miljoenen mensen zijn die weglopen met Guetta en Armin etc. Dus die massale feesten met tienduizenden mensen is niet de scene?

Sensation White etc is met 5 min uitverkocht, en dan is dat opeens weer niet voor de ekte ekte etc.

Dus blijkbaar is de scene nogal makkelijk te beinvloeden en ben jij als echte technoliefhebber zwaar in de minderheid.
Ook van Rihanna, dus wat is je punt? Veel mensen luisteren naar slechte artiesten?
Aap uit de mouw
pi_129508156
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:12 schreef DSVM het volgende:
2 jaar geleden op dance valley geweest, en dan hoor je 8 keer hetzelfde liedje op de mainstage :')

en dan, put your hands up!!!!
of, one two three, in the place to be! :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Wat een kenker komt er uit jou mond zeg, godverdomme _O-
Jij bent duidelijk nog nooit naar een goed dancefestival geweest waar 80% van de bezoekers
onder invloed is. Dan voel je de liefde voor muziek. En nee, niet alleen de mensen die gebruiken voelen die liefde... ook de mensen die niet gebruiken want die worden meegetrokken in de flow _O_
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')