Aldus de metalhead in z'n wolvenshirt. Nooit een goede DJ aan het werk gezien zeker?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jawel hoor, ook ik kan een mp3 opzetten.
Precies.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:00 schreef tanguay het volgende:
[..]
Als je Jeff Mills of James Holden aan het werk hebt gezien lul je wel anders.
nee hoor, jij bent er bij hen gewoon ook ingetraptquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:00 schreef tanguay het volgende:
[..]
Als je Jeff Mills of James Holden aan het werk hebt gezien lul je wel anders.
trollquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee hoor, jij bent er bij hen gewoon ook ingetrapt.
geeft allemaal niet, al door de eeuwen heen trappen er mensen in allerlei truuks, je bent niet de eerste en niet de laatste.
mwah, ik vind het veel dommer om te doen alsof je er heel veel van weet terwijl ook die DJ zich te pletter lacht dat iedereen erin traptquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:07 schreef tanguay het volgende:
[..]
troll
Als je je mening spuit over iets waar je totaal geen verstand van hebt kom je alleen maar heel dom over.
Klopt gewoon hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:07 schreef tanguay het volgende:
[..]
troll
Als je je mening spuit over iets waar je totaal geen verstand van hebt kom je alleen maar heel dom over.
Dat is allemaal waarquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:11 schreef Ramkraker het volgende:
Komen die metal nerdjes weer haten op dj's omdat ze alleen op play drukkenWho the fuck cares, als de muziek maar goed is, en op feestjes met dj's lopen overigens veel fijnere chicks rond dan op die metal meuk
____!
Carl Coxquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:11 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Nee. Maar voor jou dan een goede DJ die als bonus ook nog eens een gekleurd is, maar niet wit:
Ik zou niet weten waarom je er in trapt, je komt voor de muziek, voor de mensen, voor de sfeer, dan zou het mij echt een worst wezen of die dj alleen op een play knopje drukt..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is allemaal waar.
maar kom niet aan dat DJ's zo geweldig zijn, het zijn gewoon oplichters en iedereen trapt erin.
Lekker makkelijk dit. Dit is de Britney Spears van de elektronische muziek. Zoals ik al zei, ja die figuren zijn er, zeker binnen de commerciele dance/edm/house.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:10 schreef HeatWave het volgende:
in b4, ja maar DIE DJ is echt heel nep, je moet die en die hebben.
Omdat hij er staat alsof hij God zelf is en doet alsof ie van alles en nog wat aan het doen is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:15 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je er in trapt, je komt voor de muziek, voor de mensen, voor de sfeer, dan zou het mij echt een worst wezen of die dj alleen op een play knopje drukt..
Voorspelbaar, al jaren de beste DJ ter wereld, maar als het uitkomt is het een prutser en moet je die en die hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:16 schreef tanguay het volgende:
[..]
Lekker makkelijk dit. Dit is de Britney Spears van de elektronische muziek. Zoals ik al zei, ja die figuren zijn er, zeker binnen de commerciele dance/edm/house.
Binnen de techno en de progressieve experimentele electro is dit totaal anders. Dat jij dat wereldje niet kent is your loss.
Zulke plaatjes zijn altijd mooi om te zienquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etc etc etc, google maar.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:10 schreef HeatWave het volgende:
in b4, ja maar DIE DJ is echt heel nep, je moet die en die hebben.
Die lijstjes en populariteitwedstrijdjes komen zelden tot iets waar kwaliteit uit blijkt natuurlijk. Verder wel redelijk eens met je maar om zoiets te gebruiken is wel vrijquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorspelbaar, al jaren de beste DJ ter wereld, maar als het uitkomt is het een prutser en moet je die en die hebben.
Nee.
De beste DJ ter wereld?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorspelbaar, al jaren de beste DJ ter wereld, maar als het uitkomt is het een prutser en moet je die en die hebben.
Nee.
uhuh, en daarom al een paar jaar de beste DJ ter wereld.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:19 schreef trancethrust het volgende:
[..]Alle referenties naar goede DJs, inclusief filmpjes, gewoon negeren en dan zelf faalhazen aandragen. Goed bezig hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |