Ik denk het. Want het bij elke foute pass verongelijkt naar zijn medespelers kijken heeft hij nog niet afgeleerd. Net als al die andere momenten waarop hij kijkt alsof de hele wereld hem tegengewerkt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daarmee doel je, neem ik aan, op efficiënt omgaan met balbezit?
Ik ben wel fan. Sterke jongen, snel, goed schot. Veel potentie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:24 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik denk het. Want het bij elke foute pass verinnerlijkt naar zijn medespelers kijken heeft hij nog niet afgeleerd. Net als al die andere momenten waarop hij kijkt alsof de hele wereld hem tegengewerkt.
Depay heeft die trekjes ook. En heeft veel minder talent wat het nog irritanter maakt.
Ik vind hem sowieso wat overschat. Depay dan, niet CR7.
Ik zie in Bakkali veel meer. Veel frisser en positiever ingesteld ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben wel fan. Sterke jongen, snel, goed schot. Veel potentie.
Zelfde geldt voor Bakkali trouwens.
Hij komt op mij een beetje over als iemand die ondanks zijn swagger-jij-maakt-mij-niets houding het vertrouwen moet krijgen van een trainer.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat hij geen concurrentie heeft kan ook tegen hem gaan werken. Ik denk dat het wel goed zit. Weet alleen niet hoe het nu mentaal zit.
Die pegel tegen spanje op de U21 was wel heel dik inderdaad.
Eigenlijk is het gewoon een onzeker menneke dat heel graag wil. Dat zie je ook aan zijn trainingsarbeid. Weer een parallel met cr7.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij komt op mij een beetje over als iemand die ondanks zijn swagger-jij-maakt-mij-niets houding het vertrouwen moet krijgen van een trainer.
Preciesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:30 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een onzeker menneke dat heel graag wil. Dat zie je ook aan zijn trainingsarbeid. Weer een parallel met cr7.
Dat moeten we nog zien. Ben benieuwd of hij verlengt wanneer hij 18 wordt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:27 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik zie in Bakkali veel meer. Veel frisser en positiever ingesteld ook.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sana kostte minder, dus wat was je punt over hem?
Wat een lachwekkende posts plaats je toch.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:06 schreef F.Begbie het volgende:
De opstelling van Zulte:
Bossut
De Fauw D'haene Colpaert Verboom
Skulasson Hazard Conte
Naessens Leye Habibou
Malanda er niet bij. Die viel mij naast Hazard vorig jaar wel op de vier wedstrijden die ik heb gezien.
Nou wat een fixquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:10 schreef Cavaliers het volgende:
Malanda heeft z'n contract verscheurd. Op bettingfora wordt trouwens gesproken over een fix, Zulte gaat verliezen. Lijkt me sterk, maar drop het gewoon even.
Bereid je voor met mogelijk verkoop van al je PSV merchandise.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als we van 10 stucadoors + Hazard niet weten te winnen over twee duels ben ik vanaf 1 september mijn hele leven voor Ajax
Nee, zijn gewoon een paar random ventjes die dit neergooien, en ze zitten verrassend vaak goed moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:13 schreef F.Begbie het volgende:
Hebben ze ook nog een bron dan wel verklaring waarom het een fix zou zijn?
Lekker makkelijk scoren van die gasten dan, want zie nog geen odddrop.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, zijn gewoon een paar random ventjes die dit neergooien, en ze zitten verrassend vaak goed moet ik zeggen.
Tja, nogmaals het lijkt me bijzonder sterk. Voorronde Champions League is toch wat anders, dus ik verwacht er ook niet veel van. Maar toch eens leuk om in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker makkelijk scoren van die gasten dan, want zie nog geen odddrop.
twitter:dries_mertens14 twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 13:09:47Succes vanavond boys! Het zal niet gemakkelijk worden, want Zulte valt niet te onderschatten! #psvzwa #CL http://t.co/gqyMNBZyJw reageer retweet
Ziiiin intwitter:Ad8mmaher twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 13:22:24Tonight 20:45 PSV - SV Zulte Waregem #championsleague #calma http://t.co/6gZdibmApX reageer retweet
Geen idee hoe het op dat soort fora zit, maar zijn het niet gewoon gasten met verstand van voetbal die weten dat PSV thuis volgens de statistieken wel moet kunnen winnen van Zulte en op deze manier interessant willen doen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, zijn gewoon een paar random ventjes die dit neergooien, en ze zitten verrassend vaak goed moet ik zeggen.
#Calma?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:dries_mertens14 twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 13:09:47Succes vanavond boys! Het zal niet gemakkelijk worden, want Zulte valt niet te onderschatten! #psvzwa #CL http://t.co/gqyMNBZyJw reageer retweet
Ziiiin intwitter:Ad8mmaher twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 13:22:24Tonight 20:45 PSV - SV Zulte Waregem #championsleague #calma http://t.co/6gZdibmApX reageer retweet
![]()
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ood-voor-hands.dhtmlquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het op dat soort fora zit, maar zijn het niet gewoon gasten met verstand van voetbal die weten dat PSV thuis volgens de statistieken wel moet kunnen winnen van Zulte en op deze manier interessant willen doen?
Op het PN heb je ook zoveel van die zogenaamde insiders waar je nooit meer iets van hoort als ze mis blijken te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |